-
Ακριβώς.
Οι χρόνοι τους γενικά είναι μέτριοι (όχι ότι έχει σημασία βεβαίως). Πάντως συμπληρώνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα.
-
Βασικά όπως έγραψα (αφού διάβασα βεβαίω βεβαίως ) ασχολούνται κυρίως με την εξέλιξη των ελαστικών (και βέβαια με την αξιοπιστία) εξού και έρχονται τα πολλά χιλιόμετρα.
-
Δοκιμών συνέχεια:
Paul Ricard - 14/04/05
- T. Sato - BAR Honda - 1'02'839 (+0'000) - 179 laps
- J. Button - BAR Honda - 1'03'093 (+1'054) - 177 laps
- A. Pizzonia - BMW Williams - 1'03'240 (+1'201) - 155 laps
- O. Panis - Toyota - 1'03'312 (+1'273) - 163 laps
- G. Fisichella - Renault - 1'03'554 (+1'515) - 120 laps
- R. Zonta - Toyota - 1'03'567 (+1'528) - 179 laps
- A. Wurz - McLaren Mercedes - 1'03'790 (+1'751) - 139 laps
- P. de la Rosa - McLaren Mercedes - 1'03'863 (+1'824) - 89 laps
- F. Montagny - Renault - 1'04'017 (+1'978) - 151 laps
- N. Karthikeyan - Jordan Toyota - 1'05'816 (+3'777) - 183 laps
- N. Heidfeld - BMW Williams - 1'06'474 (+4'435) - 7 laps
-
Δοκιμών συνέχεια και για τη Ferrari όμως. Οι οδηγοί της στο πρωτάθλημα ανταλλάξανε θέσεις και έτσι είχαμε:
Fiorano
-Michael Schumacher 0’57”651 (139 laps)Mugello
-Rubens Barrichello 1’21”303. (86 laps)Ο γερμανός επικεντρώθηκε στο set-up και στο να δοκιμάζει διάφορα ελαστικά ενώ ο Βραζιλιάνος πέραν τον παραπάνω δικίμαζε διάφορα αεροδυναμικά βοηθήματα.
Άυριο θα συνεχίσουν στις ίδιες πίστες.
-
Σημερινοι χρονοι δοκιμων απο το Paul Ricard.
http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_news_item.php?fes_art_id=24107 -
Κατ'αρχην συγγνωμη Ανδρεα διοτι δεν προσεξα οτι ειχες δημοσιευσει τους χρονους απο το le Castellet...
Πρεπει να πουμε πως μονο η πιστα της Βαρκελωνης διαθετει επισημο συστημα χρονομετρησης,οποτε στις αλλες πιστες οι ομαδες χρησιμοποιουν τα δικα τους χρονομετρα,με αποτελεσμα να βλεπουμε αυτες τις μικροδιαφορες στους χρονους... -
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Σημερινοι χρονοι δοκιμων απο το Paul Ricard.
http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_news_item.php?fes_art_id=24107Βάσικα βλέπωντας τους χρόνους που δίνει το pitpass παρατηρώ τα τυπογραφικά λάθη στις διαφορές μεταξύ των οδηγών που έχει κάνει το f1-live (από κει που έδωσα τους χρόνους).
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Κατ'αρχην συγγνωμη Ανδρεα διοτι δεν προσεξα οτι ειχες δημοσιευσει τους χρονους απο το le Castellet...
Πρεπει να πουμε πως μονο η πιστα της Βαρκελωνης διαθετει επισημο συστημα χρονομετρησης,οποτε στις αλλες πιστες οι ομαδες χρησιμοποιουν τα δικα τους χρονομετρα,με αποτελεσμα να βλεπουμε αυτες τις μικροδιαφορες στους χρονους...Δε πειράζει Φάνη. Στην ουσία αν προσέξεις οι χρόνοι που δίνουν είναι ίδιοι απλά στα μαθηματικά τα κάνανε θάλασσα στο f1-live.
-
Η Sauber αυτές τις μέρες κάνει δοκιμές στην πίστα του Fiorano. Από πότε έχει να κάνει δοκιμές κάποια ομάδα εκεί εκτός από την Ferrari?
-
Χθεσινοί χρόνοι από το Paul Richard
Paul Ricard - 11/05/05
- K. Raikkonen - McLaren Mercedes - 1'04'100 (+0'000) - 146 laps
- R. Zonta - Toyota - 1'04'623 (+0'523) - 106 laps
- H. Kovalainen - Renault 1'04'735 (+0'635) - 213 laps
- T. Monteiro - Jordan Toyota - 1'04'786 (+0'686) - 152 laps
- D. Coulthard - Red Bull Cosworth - 1'05'066 (+0'966) - 102 laps
- V. Liuzzi - Red Bull Cosworth - 1'05'251 (+1'151) - 109 laps
- E. Bernoldi - BAR Honda - 1'05'273 (+1'173) - 171 laps
- O. Panis - Toyota - 1'05'304 (+1'204) - 92 laps
- F. Massa - Sauber Petronas - 1'05'414 (+1'314) - 148 laps
- A. Davidson - BAR Honda - 1'05'435 (+1'335) - 117 laps
- A. Wurz - McLaren Mercedes - 1'05'746 (+1'646) - 93 laps
-
Στη Φερράρι συνεχίζουν τις δοκιμές στο Φιοράνο.
Ο Luca Badoer και ο Michael Schumacher κάνουν δοκιμές με την F2005 σε μία τεχνητά βρεγμένη πίστα και είναι επικεντρωμένοι στα ελστικά της Bridgestone
Michael Schumacher - 68 laps (10 από αυτούς στη μικρή έκδοση της πίστας) με ταχύτερο χρόνο 1’02”715.
Luca Badoer - 34 laps (3 από αυτούς στη μικρή έκδοση της πίστας) με ταχύτερο χρόνο 1’03”119.
Οι δοκιμές θα συνεχιστούν και αύριο
-
Η Ferrari ξεκίνησε δοκιμές στην Monza.
Δεν χαμπαριάζει τίποτα.
-
Το ενδιαφερον θα ηταν να μαθαιναμε τι πραγματικα δοικμαζει στη Monza γιατι δεν νομιζω οτι τους ενδιαφερει ο φετινος αγωνας.
Α και μου αρεσε η δηλωση του RB στην Ουγγαρια:
The intention is not to test when the others stop. We work to improve our situation but we'll be looking at other things to test, not necessarily performance-related things. We'll work on the tyres, sureΚαταρχην αντε να καταλαβεις τι ειπε ο αρχαιος. Δευτερον δεν του λενε και πολλα για τις δραστηριοτητες της ομαδας του Βραζιλιανου πλεον
-
Εγώ πιστεύω πως η Ferrari σκίζεται να βελτιώσει το μονοθέσιο για να χτυπήσει έναν και μοναδικό αγώνα...
-
Ή τουλαχιστον να ειναι αξιοπρεπης για να μην τη σκισει ο Ιταλικος τυπος που εντος εδρας ξεσαλωνει.
Δε λεω, μπορει. Σιγουρα γινεται δουλεια στα λαστιχα, η οποια εχει αντικρυσμα γενικοτερα αλλα φανταζομαι οτι η λιστα δεν εξαντλειται σε αυτα. Η μυστικοτητα αλλωστε που καλυπτει τα τεστ των κοκκινων το τελευταιο εξαμηνο ειναι χωρις προηγουμενο.
-
Πάντως όποτε πήγε στην Monza με την πλάτη στον τοίχο (98, 2003) βγήκε στον αφρό.
Βέβαια το 2003 είχε προλάβει να γίνει ένα τσατσιλίκη με το 'tyregate'
ΔΟΚΙΜΕΣ 2005