-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
1240 ,10 και κατι kg/kW 320 Nm/1750 στροφές
Η αντίστοιχη εκδοςη 4χ2 του qq ειναι 1419 , 10.9 kg/kW 320 NmΤα νούμερα αυτά δεν πρέπει να είναι σωστά. Με παραξένεψε πως οι 4Τροχοί δίνουν για το 4χ2 Suzuki 1305 κιλά ενώ η σελίδα της εισαγωγικής αναγράφει 1240. Από περιέργεια, μπήκα στην αγγλική σελίδα (suzuki.co.uk) που είναι πανομοιότυπη με την Ελληνική, και εκεί λέει πως το βάρος του είναι 1305 κιλά. 1240 είναι το 1.6 βενζινοκίνητο all grip (δεν ξέρω τι διαφορά έχει με το απλό το οποίο λέει ότι ζυγίζει 1175 κιλά).
Επίσης, η αναλογία που υπολογίζεις είναι kg/hp και όχι kW. Αν ήταν το τελευταίο θα έβγαινε σαφώς μεγαλύτερο το νούμερο αφού 120 ίπποι είναι περίπου 89,5kW.
-
Παρακολουθώ τόσο καιρό το νήμα και πραγματικά έχω πεθάνει στα γέλια με τα πειράγματα. Το crossaki (όχι το μυαλό σας στο κακό...) μου αρέσει και μένα. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως πετυχαίνει τόσο καλές καταναλώσεις. Το δικό μου focus mk2 1.6 tdci με 5αρι σαζμάν αυτές τις μέρες Ανθούπολη-Μέγαρα και πίσω με 120 στην εθνική και ac αναμένο κάτω από 6 λίτρα δεν λέει να πέσει.... Ίσως γιατί φοβάμαι να το καπνίσω λόγω dpf.
-
Tι εννοείς φοβάσαι να το καπνίσεις λόγω dpf; Εννοείς να το πιέσεις; Αν ναι, μάλλον το αντίθετο θα συμβεί. Το dpf γεμίζει όταν κινείσαι χαλαρά στην πόλη με μικρές ταχύτητες. Όταν το γκαζώνεις έχει την αντίθετη επίδραση.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
1240 ,10 και κατι kg/kW 320 Nm/1750 στροφές
Η αντίστοιχη εκδοςη 4χ2 του qq ειναι 1419 , 10.9 kg/kW 320 NmΤα νούμερα αυτά δεν πρέπει να είναι σωστά. Με παραξένεψε πως οι 4Τροχοί δίνουν για το 4χ2 Suzuki 1305 κιλά ενώ η σελίδα της εισαγωγικής αναγράφει 1240. Από περιέργεια, μπήκα στην αγγλική σελίδα (suzuki.co.uk) που είναι πανομοιότυπη με την Ελληνική, και εκεί λέει πως το βάρος του είναι 1305 κιλά. 1240 είναι το 1.6 βενζινοκίνητο all grip (δεν ξέρω τι διαφορά έχει με το απλό το οποίο λέει ότι ζυγίζει 1175 κιλά).
Επίσης, η αναλογία που υπολογίζεις είναι kg/hp και όχι kW. Αν ήταν το τελευταίο θα έβγαινε σαφώς μεγαλύτερο το νούμερο αφού 120 ίπποι είναι περίπου 89,5kW.
Tα κιλα αποβαρο ελάχιστο / μέγιστο του 1.6 4χ2 ντίζελ συμφωνα με το επίσημο εγχειρίδιο της σουζουκι ειναι 1240/1305 . Τα αντίστοιχα της βενζινοκίνητης ειναι 1085/1175 για το 4χ2 παντα.
Για 4χ4 ντίζελ 1305/1370 , για βενζινη 1170/1240 .
Για το αλλο ισχυει αυτο που λες τα 10 κατι ειναι κιλα/ ίππο οχι kW. To οποίο ειναι μια απο τις καλές αναλογίες κιλών ανα ίππου της κατηγορίας. Αυτο σχετικο με τον φίλο που είπε ποιο πάνω οτι δεν ειναι σβελτο. -
Ο χρήστης steve1978gr έγραψε:
Παρακολουθώ τόσο καιρό το νήμα και πραγματικά έχω πεθάνει στα γέλια με τα πειράγματα. Το crossaki (όχι το μυαλό σας στο κακό...) μου αρέσει και μένα. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως πετυχαίνει τόσο καλές καταναλώσεις. Το δικό μου focus mk2 1.6 tdci με 5αρι σαζμάν αυτές τις μέρες Ανθούπολη-Μέγαρα και πίσω με 120 στην εθνική και ac αναμένο κάτω από 6 λίτρα δεν λέει να πέσει.... Ίσως γιατί φοβάμαι να το καπνίσω λόγω dpf.Σχετικα με τις καταναλωσεις για να μην παρασυρω καποιον φίλο εχω γράψει με τι ταχύτητες κινούμε και σε τι περιβάλλον . Εκείνο που θα πρεπει κάποιος να πάρει υπόψη του για τις καταναλωσεις μου που παραμένουν κολλημένες στο 4.5 ειναι οτι το αμάξι το δουλεύω σχεδόν πίστα με τις αλλαγές που προτείνει ο εγκέφαλος. Στην αρχη παρατηρώντας την οθονη πλέον εχω εκπαιδευτεί και κανω τις αλλαγές χωρις να κοιτώ στην οθονη αλλα η εκπαίδευση βοηθησε και σχεδόν παντα ειμαι ταυτοχρονος στις αλλαγές. Θεωρω οτι αν οδηγούσα νευρικά και γέμιζα τις ταχύτητες ως τις 3500-3700 στροφές για τις ίδιες ταχύτητες θα ημουν στα 5.5 λτ.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Tα κιλα αποβαρο ελάχιστο / μέγιστο του 1.6 4χ2 ντίζελ συμφωνα με το επίσημο εγχειρίδιο της σουζουκι ειναι 1240/1305 . Τα αντίστοιχα της βενζινοκίνητης ειναι 1085/1175 για το 4χ2 παντα.
Για 4χ4 ντίζελ 1305/1370 , για βενζινη 1170/1240 .Και εγώ σου ξαναλέω, πως μάλλον στη Suzuki Ελλάδας έχουν μπερδέψει τα μπούτια τους κατά τη μετάφραση.
Ιδού πως είναι στο αγγλικό site :
Κατάλαβα πως το all grip είναι το 4κίνητο. Τα 1240 αντιστοιχούν σε 1.6 Petrol(δηλαδή βενζίνη) 4κίνητο. Το 1.6 DDiS (πιστεύω πως είναι το diesel) 1305 στην 2κίνητη εκδοχή του και 1370 στην 4κίνητη. Νομίζω πως είναι αυτονόητο πως το απόβαρο είναι μοναδικό και δεν υπάρχει ελάχιστο και μέγιστο. Μέγιστο μπορεί να είναι το βάρος που μπορεί να φορτωθεί που αποκλείεται να είναι μόνο 65 κιλά.
Χώρια που όπως σου έχω ξαναπεί, νομίζω σε άλλο topic, πως το βάρος αυτό είναι το εργοστασιακό και τα πραγματικά είναι λίγο παραπάνω.
-
Σε πολλα μανιουαλ , διάβασε πχ του qq θα δεις να αναφέρει ελαχιςτο μεγιςτο, γράφουν μέγιστο και ελάχιστο αποβαρο , δεν ειναι κατι περίεργο, τα νούμερα που έγραψα ειναι απο το πολυσέλιδο μανιουαλ που παραδόθηκε με το αμάξι. Φαντάζομαι οτι αυτο που λες περι εργοστασιακού και πραγματικού βάρους που ειναι σωστο αλλα ισχυει σε ολα τα αμάξια! Οχι μονο στην σουζουκι! Οπότε ας μείνουμε σε αυτα τα νούμερα που δινουν οι κατασκευαστές με το οποίο λαθος κάνουν. Εκτός αν κλέβει μόνον η σουζουκι!
-
Τελικά πιάσανε οι ιδιοκτήτες του σουτζουκι τον παπά απο τα @@ ;
-
Αυτό που λες είναι κάτι άλλο. Η πιο απλή έκδοση έχει ένα X βάρος, και η πλουσιότερη λόγω των παραπάνω χαρακτηριστικών εξοπλισμού που κουβαλάει είναι πάντα λίγο παραπάνω. Αν δεις οι εγγλέζοι λένε πως οι τιμές αυτές αντιστοιχούν στις εκδόσεις με πλήρη εξοπλισμό. Εννοείται πως παραπάνω κιλά είναι όλα τα αυτοκίνητα.
Από εκεί και έπειτα, εκτός από το αγγλικό site, κοίταξα και το γερμανικό και ιταλικό και αυτά τα 2 το δίνουν στα 1315 κιλά. Μπορεί να έχει κάποια διαφορά εξοπλιστικά και να δικαιολογεί 10 κιλά παραπάνω. Προσωπικά ένα τέτοιο βάρος το βλέπω λογικό. Παρά του ότι δεν είναι μεγάλη διαφορά, νομίζω πως 1240 κιλά παραείναι ελαφρύ για ένα αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους. Εγώ πάντως βλέποντας τι λένε όλοι οι ξένοι και οι 4Τροχοί, όλους αυτούς πιστεύω συνεχίζοντας να εικάζω πως η ελληνική αντιπροσωπεία έχει κάνει κάποια πατάτα(που από ότι φαίνεται έχει περάσει και στο manual...)
-
Οκ παμε παρακάτω...το αμάξι εχει μια αξιοπρεπή αναλογία κιλών ανα ίππο απο τις καλυτερες της κατηγορίας και αυτο δεν αλλάζει με 50-60 κιλα πάνω κατω.
-
Και τι με αυτό; μιλάμε για κάτι λίγο πολύ θεωρητικό με σχετικά μικρή σημασία. Αν είχαμε έναν πίνακα επιδόσεων θα ήταν κάτι πιο χρήσιμο.
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Και τι με αυτό; μιλάμε για κάτι λίγο πολύ θεωρητικό με σχετικά μικρή σημασία.Ok αστο .....δεν πιάνεσαι πουθενα. Επειδη δεν μπορω να βρω κατι και δεν ξερω γιατι ακριβώς πρεπει να σε πείσω συνέχισε μόνος....
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Tι εννοείς φοβάσαι να το καπνίσεις λόγω dpf; Εννοείς να το πιέσεις; Αν ναι, μάλλον το αντίθετο θα συμβεί. Το dpf γεμίζει όταν κινείσαι χαλαρά στην πόλη με μικρές ταχύτητες. Όταν το γκαζώνεις έχει την αντίθετη επίδραση.Αν δεν το πιέζεις γεμίζει. Σωστά.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Ok αστο .....δεν πιάνεσαι πουθενα. Επειδη δεν μπορω να βρω κατι και δεν ξερω γιατι ακριβώς πρεπει να σε πείσω συνέχισε μόνος....
Επειδή κι εγώ δεν μπορώ να καταλάβω για τι πράγμα προσπαθείς να μας πείσεις, έχω να σου πω μονάχα πως έψαξα και βρήκα μερικές μετρήσεις. Το 4κίνητο s-cross diesel λοιπόν, βρήκα πως έχει την ίδια επιτάχυνση από στάση με το **1.5 ** 4κίνητο QQ(που σύμφωνα με τη θεωρία που σε ενδιαφέρει έχει χειρότερη αναλογία), και ελαφρώς καλύτερες ρεπρίζ. Ανάλογες θα είναι και οι διαφορές στις 2κίνητες εκδόσεις, αφού η διαφορά του βάρους είναι σταθερή. Τι σημασία έχει λοιπόν αν έχει μία από τις καλύτερες αναλογίες στην κατηγορία. Επίσης η κατηγορία που οριοθετείται; Στα crossover με κινητήρα 1.6 diesel;
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
**1.5 ** 4κίνητο QQDuster ναι. Qashqai όχι ...
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Ok αστο .....δεν πιάνεσαι πουθενα. Επειδη δεν μπορω να βρω κατι και δεν ξερω γιατι ακριβώς πρεπει να σε πείσω συνέχισε μόνος....
Επειδή κι εγώ δεν μπορώ να καταλάβω για τι πράγμα προσπαθείς να μας πείσεις, έχω να σου πω μονάχα πως έψαξα και βρήκα μερικές μετρήσεις. Το 4κίνητο s-cross diesel λοιπόν, βρήκα πως έχει την ίδια επιτάχυνση από στάση με το **1.5 ** 4κίνητο QQ(που σύμφωνα με τη θεωρία που σε ενδιαφέρει έχει χειρότερη αναλογία), και ελαφρώς καλύτερες ρεπρίζ. Ανάλογες θα είναι και οι διαφορές στις 2κίνητες εκδόσεις, αφού η διαφορά του βάρους είναι σταθερή. Τι σημασία έχει λοιπόν αν έχει μία από τις καλύτερες αναλογίες στην κατηγορία. Επίσης η κατηγορία που οριοθετείται; Στα crossover με κινητήρα 1.6 diesel;
Κάπου εχεις μπερδευτεί 1.5 qq 4x4 . Μεταξυ αυτών που εχεις μπερδέψει τι λες οτι το 2 κινητό 1.5 qq εχει ανάλογες επιδοσεις με το scross? γιατι κάπου σε έχασα στο μπέρδεμα που εχεις κανει μεταξυ σουζουκι qq και...duster!
-
Ναι, με συγχωρείτε, το 2κίνητο QQ κοίταζα. Όχι duster. Anyway, το πρόβλημά είναι πως δε βλέπω να υπάρχει κανένα σοβαρό review του 2κίνητου με αναλυτική μέτρηση επιδόσεων. Αν το 4x4 θέλει 12,2' για τα 100, πόσο να κάνει το απλό; 11,5'; πάλι δε βρίσκω το λόγο να γίνεται τόση κουβέντα περί φοβερής αναλογίας κλπ.
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Ναι, με συγχωρείτε, το 2κίνητο QQ κοίταζα. Όχι duster. Anyway, το πρόβλημά είναι πως δε βλέπω να υπάρχει κανένα σοβαρό review του 2κίνητου με αναλυτική μέτρηση επιδόσεων. Αν το 4x4 θέλει 12,2' για τα 100, πόσο να κάνει το απλό; 11,5'; πάλι δε βρίσκω το λόγο να γίνεται τόση κουβέντα περί φοβερής αναλογίας κλπ.Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
10,2 έχει μετρηθεί το απλό. Τελικα για πιο qq 4χ2 έλεγες το 1.5 ή το 1.6?
τωρα περι σοβαρών μετρήσεων τι να πω ! Οτι και να βάλω που εχω βάλει Δλδ κατα καιρούς βαριέμαι να τα ξανακοπιαρω δεν θα τις βρεις σοβαρές! Μια δεν ειναι σοβαρές οι μετρήσεις, μια δεν ξέρουν να μετρούν τις ρεπριζ, μια δεν παίζει ρόλο το ενα μια δεν εχει σημασία το αλλο! Τι συζητάμε ? μια τα κιλα ειναι λαθος, μια τα κιλα ανα ίππο δεν εχουν σημασία, εχει ροπή? την να την κανεις! Την εχει σε λαθος εύρος άρα δεν παίζει ρόλο γιατι ετσι μου γουστάρει!
-
To 1.5 έλεγα, αλλά όπως εξήγησα προηγουμένως έκανα λάθος γιατί ήταν το 2κίνητο και όχι το 4κίνητο που νόμιζα.
Ποιος το μέτρησε 10.2';
εδώ το βγάζει 12'.
Οι 4Τ έχουν μετρήσει μόνο το 4κίνητο. Υπάρχει κάνεις άλλος που να μετράει αντίστοιχα όλο το φάσμα των επιδόσεων και να έχει δοκιμή το 4x2 ώστε να δούμε τι κάνει το σύγχρονο θαύμα της αυτοκίνησης; θαρρώ πως όχι.
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
To 1.5 έλεγα, αλλά όπως εξήγησα προηγουμένως έκανα λάθος γιατί ήταν το 2κίνητο και όχι το 4κίνητο που νόμιζα.Ποιος το μέτρησε 10.2';
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
A ok! Συνεπως οι αντίστοιχες εκδόσεις που συνέκρινες και έλεγες πως εχουν ανάλογες επιδοσεις ειναι το 1.5 qq με scross τα 4χ2! Ωραίος !
Πάρε και τις μετρήσεις τις ανάλογες για να δεις ποσο δίκιο εχεις!
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=6656
Και εδω το 10,2 0-100 και ειναι για το 4χ4! Αλλα ξέχασα ζητήσες σοβαρή μέτρηση! Αυτη δεν μετράει! Ή δεν σε συμφέρει? μπερδεύτηκα!
SUZUKI SX4 SCROSS