Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 1201
    • 1202
    • 1203
    • 1204
    • 1205
    • 1325
    • 1326
    • 1203 / 1326
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    61
    26517
    154965
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      teox last edited by

      2015 BMW M4 vs. 2014 Chevrolet Corvette Stingray …: http://youtu.be/rMRlbxmQ-M4
      Απορία:η corvette ενώ έχει χειροκίνητο κιβώτιο, ο οδηγός χρησιμοποιεί κάτι 'αυτιά' πίσω από το τιμόνι. Τι είναι αυτά?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Ο χρήστης teox έγραψε:
        2015 BMW M4 vs. 2014 Chevrolet Corvette Stingray …: http://youtu.be/rMRlbxmQ-M4
        Απορία:η corvette ενώ έχει χειροκίνητο κιβώτιο, ο οδηγός χρησιμοποιεί κάτι 'αυτιά' πίσω από το τιμόνι. Τι είναι αυτά?

        Ανοίγει και κλείνει το σύστημα rev matching που δίνει αυτόματα ξερογκαζιά στα κατεβάσματα χωρίς να κάνει ο οδηγός μύτη-τακούνι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          teox last edited by

          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

          2015 BMW M4 vs. 2014 Chevrolet Corvette Stingray …: http://youtu.be/rMRlbxmQ-M4
          Απορία:η corvette ενώ έχει χειροκίνητο κιβώτιο, ο οδηγός χρησιμοποιεί κάτι 'αυτιά' πίσω από το τιμόνι. Τι είναι αυτά?

          Ανοίγει και κλείνει το σύστημα rev matching που δίνει αυτόματα ξερογκαζιά στα κατεβάσματα χωρίς να κάνει ο οδηγός μύτη-τακούνι.

          Το ενα 'αυτί' το ενεργοποιεί και το άλλο απενεργοποιει δηλαδή? Θα μπορούσαν με ενα απλό κουμπί να έκαναν όλη αυτή τη διαδικασία...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Χρησιμοποιεί τα ίδια αυτάκια και το αυτόματο κιβώτιο για αλλαγή ταχυτήτων και αφού τα είχαν που τα είχαν, είπανε να τα κρατήσουν και στο χειροκίνητο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nass last edited by

              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

              2015 BMW M4 vs. 2014 Chevrolet Corvette Stingray …: http://youtu.be/rMRlbxmQ-M4
              Απορία:η corvette ενώ έχει χειροκίνητο κιβώτιο, ο οδηγός χρησιμοποιεί κάτι 'αυτιά' πίσω από το τιμόνι. Τι είναι αυτά?

              Ανοίγει και κλείνει το σύστημα rev matching που δίνει αυτόματα ξερογκαζιά στα κατεβάσματα χωρίς να κάνει ο οδηγός μύτη-τακούνι.

              Γιατί να θέλει ''άνοιξε-κλείσε' ένα τέτοιο σύστημα ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Γιατί μπορεί να θέλεις να κάνεις μόνος σου μυτοτάκουνο. Σε όλα τα αυτοκίνητα απενεργοποιείται.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nass last edited by

                  Ναι σωστά εννοούσα να το ανοιγοκλείνει κανείς συνέχεια με αυτάκια πίσω από το τιμόνι και όχι απλά με ένα κουμπί κάπου στο ταμπλό.

                  EDIT: Και όμως είναι αυτό που λες http://www.roadandtrack.com/go/news/automotive-design/2014-chevrolet-corvette-stingray-has-manual-shifter-and-steering-wheel-paddles

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ε λες να το είπα στην τύχη; Το ήξερα ότι αυτή την δουλειά κάνουν τα αυτάκια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dr-spiderman last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                      Ο υπολογιστής παρακολουθεί την κατάσταση των λαδιών και προτείνει αλλαγή σε ασφαλές σημείο. Αν θες να τα αλλάξεις νωρίτερα κακό δεν θα κάνεις αλλά να ξέρεις πως είναι καθαρά ψυχολογικοί οι λόγοι.

                      εννοείς τη στάθμη μαλλον? ή οντως την κατάσταση (και πώς?).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos last edited by

                        Μετράει και ποιότητα...από το TIS:

                        How it works
                        The oil condition sensor consists of two cylinder capacitors arranged one above the other. The engine oil quality is measured by the lower, smaller capacitor.
                        Two metal tubes are arranged one inside the other as capacitor electrodes. The engine oil is located between the electrodes as an electrical non-conductor (insulator). The electrical material property of the engine oil changes with increasing wear and dissipation of the fuel additive. The changed electrical material properties of the engine oil change the capacitance of the capacitor. This capacitance value is processed in the integrated electronic evaluation unit into a digital signal. The digital sensor signal is passed on as an indication of the engine oil quality to the digital engine electronics (DME). This actual value is processed in the DME to calculate the next engine oil service.
                        The oil level is determined in the top of the sensor. This part of the sensor is located at the height of the oil level in the oil pan. As the oil level falls, the capacitance of the capacitor falls accordingly. This capacitance value is processed by the electronic evaluation unit into a digital signal and also sent to the DME.
                        A temperature sensor has been fitted to the electronic evaluation unit to measure the engine oil temperature.
                        The oil level, engine oil temperature and engine oil quality are measured continuously from ignition ON.

                        Nikos @ YouTube

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Είδα αυτή τη κούκλα χθες στο αεροδρόμιο του Μονάχου...πολύ όμορφη από κοντά, αρκετά φουτουριστικό σχήμα αλλά κάπως ψηλή:

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vellerefontis last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                            Ο υπολογιστής παρακολουθεί την κατάσταση των λαδιών και προτείνει αλλαγή σε ασφαλές σημείο. Αν θες να τα αλλάξεις νωρίτερα κακό δεν θα κάνεις αλλά να ξέρεις πως είναι καθαρά ψυχολογικοί οι λόγοι.

                            ...συμφωνώ κι επαυξάνω, το κάνει και με μεγάλα περιθώρια ασφάλειας λειτουργίας του κινητήρα, δεν έχει λόγο κανείς να το αμφισβητίσει, εκτός βέβαια αν έχει αναφερθεί κάποιο θέμα αξιοπιστίας του συστήματος στο συγκεκριμένο μοντέλο του κατασκευαστή.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vellerefontis last edited by

                              Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                              Είδα αυτή τη κούκλα χθες στο αεροδρόμιο του Μονάχου...πολύ όμορφη από κοντά, αρκετά φουτουριστικό σχήμα αλλά κάπως ψηλή:

                              ...ίσως είναι το μόνο φρέσκο σχέδιο της BMW που δεν μου αρέσει καθόλου... ενώ η τεσσάρα κούκλα αγαπητέ! Κούκλα! Την είδα χθες στην Κηφισίας σε μπλεδάκι και M-Pack κι ήταν μούρλια!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dim8 last edited by

                                Youtube Video

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos last edited by

                                  Πείτε με υπερβολικο, αλλά ο,τι κι αν λέει το CBS monitoring πάνω από 10Κ κμ δεν αφήνω λαδάκι στο μοτέρ.

                                  Nikos @ YouTube

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thanos last edited by

                                    Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                                    Πείτε με υπερβολικο, αλλά ο,τι κι αν λέει το CBS monitoring πάνω από 10Κ κμ δεν αφήνω λαδάκι στο μοτέρ.

                                    Εσύ είσαι φλώρος, είσαι λεφτάς, είσαι...

                                    Youtube Video

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      wantone last edited by

                                      Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                                      Πείτε με υπερβολικο, αλλά ο,τι κι αν λέει το CBS monitoring πάνω από 10Κ κμ δεν αφήνω λαδάκι στο μοτέρ.

                                      Στα Πορσε τα αφηνουν για 30 χιλιαδες και μεχρι και τρια χρονια. Λες να μην ξερουν;

                                      Ειναι υπερβολικο αυτο που γινεται στην Ελλαδα με τις συχνες αλλαγες χωρις να λεω οτι δεν πρεπει να κοιτας συχνα το λαδι για ποιοτητα και υψος και να συμπληρωνεις οταν χρειαζεται.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Ο χρήστης wantone έγραψε:

                                        Πείτε με υπερβολικο, αλλά ο,τι κι αν λέει το CBS monitoring πάνω από 10Κ κμ δεν αφήνω λαδάκι στο μοτέρ.

                                        Στα Πορσε τα αφηνουν για 30 χιλιαδες και μεχρι και τρια χρονια. Λες να μην ξερουν;

                                        Ειναι υπερβολικο αυτο που γινεται στην Ελλαδα με τις συχνες αλλαγες χωρις να λεω οτι δεν πρεπει να κοιτας συχνα το λαδι για ποιοτητα και υψος και να συμπληρωνεις οταν χρειαζεται.

                                        Δεν είπα ότι δε ξέρουν, είπα ότι δε θα το έκανα.

                                        Άλλο το ένα, άλλο το άλλο...

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • W
                                          wantone last edited by

                                          Δεν υπαρχει καποιος λογος να αλλαζεις συχνα αν η ποιοτητα ειναι καλη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Ο χρήστης wantone έγραψε:
                                            Δεν υπαρχει καποιος λογος να αλλαζεις συχνα αν η ποιοτητα ειναι καλη.

                                            Θα άφηνες δηλαδή εσύ λάδι σε πολύστροφο ατμοσφαιρικό μοτέρ για 20 και 30 χιλιάδες χιλιόμετρα?

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1201
                                            • 1202
                                            • 1203
                                            • 1204
                                            • 1205
                                            • 1325
                                            • 1326
                                            • 1203 / 1326
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr