-
Διαβαζω για το νεο Γκολφ:
Θα μοιραστει το ιδιο πατωμα με το επομενο Passat. Θα ειναι 5.3 εκκατοστα μεγαλυτερο σε ολικο μηκος απο το τωρινο Γκολφ. Επισης 76 χιλιοστα φαρδυτερο. Το υψος θα ειναι το ιδιο. Το μεταξονιο θα μεγαλωσει κατα 8.5 εκκατοστα. Ο χωρος αποσκευων θα ειναι λιγο μικροτερος, αλλα οι πισω επιβατες θα εχουν περισσοτερο χωρο για τα γονατα τους. Επισης θα εχουν προαιρετικους πλαινους αεροσακους και αεροσακους για τα κεφαλια τους.
Το Γκολφ θα εχει προαιρετικα ενεργητικης ασφαλειας προσκεφαλα για ολους τους επιβατες (active front and rear head restraints). Θα υπαρξει ακομη ενας αεροσακος πανω απο τα πενταλ (για προστασια των γονατων) Επισης ειδικο αφρώδες υλικό μεσα στις πορτες για απορρόφηση των δυναμεων σε τοιχον συγγρουση απο το πλάι. Ολοι οι αεροσακοι θα ειναι πολλαπλων σταδιων.
Το ταμπλο των οργανων θα ειναι εντελως καινουργιο σε σχεδιασμο. Οπως επισης και ο φωτισμος των οργανων δεν θα ειναι μπλε αλλα πορτοκαλι.
Η αναρτηση θα ειναι καινουργια επισης. 4ων συνδεσμων πισω. Οι σχεδιαστες λενε οτι θα ειναι καλυτερη (πιο υπακουη) αυτη του Φοκους. Οι δισκοι φρενων μεγαλωνουν σε διαμετρο και μαλλον θα δουμε ενα ηλεκτρονικο χειροφρενο (που ισως να πρεπει να μετ'ονομασουμε σε...δακτυολοφρενο?)
Φυσικα τα γνωστα ABS, traction control αλλα και συστημα ευσταθειας θα ειναι επισης παρον.
Αλλα προαιρετικα:
Θερμενομενο μπαρ-μπριζ με υαλοκαθαριστηρες με αισθητηρες βροχης
'Κλιμά' 2 ζωνων με αισθητηρα ποιοτητας αερα
Αισθητηρες πιεσης ελαστικων
Θερμενομενα καθισματα για εμπρος αλλα ΚΑΙ πισω επιβατων
Φωτα xenon οχι μονο για χαμηλη 'σκαλα', αλλα και 'υψηλης σκαλας'. Δηλαδη φωτα Bi-xenon.
Shit Niko, we need to get a Golf
-
Διαβαζω για το νεο Γκολφ:
Θα μοιραστει το ιδιο πατωμα με το επομενο Passat. Θα ειναι 5.3 εκκατοστα μεγαλυτερο σε ολικο μηκος απο το τωρινο Γκολφ. Επισης 76 χιλιοστα φαρδυτερο. Το υψος θα ειναι το ιδιο. Το μεταξονιο θα μεγαλωσει κατα 8.5 εκκατοστα. Ο χωρος αποσκευων θα ειναι λιγο μικροτερος, αλλα οι πισω επιβατες θα εχουν περισσοτερο χωρο για τα γονατα τους. Επισης θα εχουν προαιρετικους πλαινους αεροσακους και αεροσακους για τα κεφαλια τους.
Το Γκολφ θα εχει προαιρετικα ενεργητικης ασφαλειας προσκεφαλα για ολους τους επιβατες (active front and rear head restraints). Θα υπαρξει ακομη ενας αεροσακος πανω απο τα πενταλ (για προστασια των γονατων) Επισης ειδικο αφρώδες υλικό μεσα στις πορτες για απορρόφηση των δυναμεων σε τοιχον συγγρουση απο το πλάι. Ολοι οι αεροσακοι θα ειναι πολλαπλων σταδιων.
Το ταμπλο των οργανων θα ειναι εντελως καινουργιο σε σχεδιασμο. Οπως επισης και ο φωτισμος των οργανων δεν θα ειναι μπλε αλλα πορτοκαλι.
Η αναρτηση θα ειναι καινουργια επισης. 4ων συνδεσμων πισω. Οι σχεδιαστες λενε οτι θα ειναι καλυτερη (πιο υπακουη) αυτη του Φοκους. Οι δισκοι φρενων μεγαλωνουν σε διαμετρο και μαλλον θα δουμε ενα ηλεκτρονικο χειροφρενο (που ισως να πρεπει να μετ'ονομασουμε σε...δακτυολοφρενο?)
Φυσικα τα γνωστα ABS, traction control αλλα και συστημα ευσταθειας θα ειναι επισης παρον.
Αλλα προαιρετικα:
Θερμενομενο μπαρ-μπριζ με υαλοκαθαριστηρες με αισθητηρες βροχης
'Κλιμά' 2 ζωνων με αισθητηρα ποιοτητας αερα
Αισθητηρες πιεσης ελαστικων
Θερμενομενα καθισματα για εμπρος αλλα ΚΑΙ πισω επιβατων
Φωτα xenon οχι μονο για χαμηλη 'σκαλα', αλλα και 'υψηλης σκαλας'. Δηλαδη φωτα Bi-xenon.
Shit Niko, we need to get a Golf
-
Διαβαζω για το νεο Γκολφ:
Θα μοιραστει το ιδιο πατωμα με το επομενο Passat. Θα ειναι 5.3 εκκατοστα μεγαλυτερο σε ολικο μηκος απο το τωρινο Γκολφ. Επισης 76 χιλιοστα φαρδυτερο. Το υψος θα ειναι το ιδιο. Το μεταξονιο θα μεγαλωσει κατα 8.5 εκκατοστα. Ο χωρος αποσκευων θα ειναι λιγο μικροτερος, αλλα οι πισω επιβατες θα εχουν περισσοτερο χωρο για τα γονατα τους. Επισης θα εχουν προαιρετικους πλαινους αεροσακους και αεροσακους για τα κεφαλια τους.
Το Γκολφ θα εχει προαιρετικα ενεργητικης ασφαλειας προσκεφαλα για ολους τους επιβατες (active front and rear head restraints). Θα υπαρξει ακομη ενας αεροσακος πανω απο τα πενταλ (για προστασια των γονατων) Επισης ειδικο αφρώδες υλικό μεσα στις πορτες για απορρόφηση των δυναμεων σε τοιχον συγγρουση απο το πλάι. Ολοι οι αεροσακοι θα ειναι πολλαπλων σταδιων.
Το ταμπλο των οργανων θα ειναι εντελως καινουργιο σε σχεδιασμο. Οπως επισης και ο φωτισμος των οργανων δεν θα ειναι μπλε αλλα πορτοκαλι.
Η αναρτηση θα ειναι καινουργια επισης. 4ων συνδεσμων πισω. Οι σχεδιαστες λενε οτι θα ειναι καλυτερη (πιο υπακουη) αυτη του Φοκους. Οι δισκοι φρενων μεγαλωνουν σε διαμετρο και μαλλον θα δουμε ενα ηλεκτρονικο χειροφρενο (που ισως να πρεπει να μετ'ονομασουμε σε...δακτυολοφρενο?)
Φυσικα τα γνωστα ABS, traction control αλλα και συστημα ευσταθειας θα ειναι επισης παρον.
Αλλα προαιρετικα:
Θερμενομενο μπαρ-μπριζ με υαλοκαθαριστηρες με αισθητηρες βροχης
'Κλιμά' 2 ζωνων με αισθητηρα ποιοτητας αερα
Αισθητηρες πιεσης ελαστικων
Θερμενομενα καθισματα για εμπρος αλλα ΚΑΙ πισω επιβατων
Φωτα xenon οχι μονο για χαμηλη 'σκαλα', αλλα και 'υψηλης σκαλας'. Δηλαδη φωτα Bi-xenon.
Shit Niko, we need to get a Golf
-
Πολύ ωραια όλα αυτά, αλλά...
ΘΑ ΣΤΡΙΒΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ???
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Πολύ ωραια όλα αυτά, αλλά...ΘΑ ΣΤΡΙΒΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ???
Dream on...
Μεγαλύτερο πλάτος 8 πόντους (θα φτάσει δηλαδή λίγο κάτω από το 1.85!!!)
Μεγαλύτερο μήκος 5 πόντους (4.23). Προαιρετικός εξοπλισμός 4 αερόσακων για τα πλαινά των πίσω. Ποιος ξέρει τι άλλο έξτρα και τι στάνταρ θα μπει... Μεγαλύτερο ύψος και πάτωμα από το ΕΠΟΜΕΝΟ Πασάτ!!! Και επόμενο nowadays σημαίνει πάντα μεγαλοβαρύτερο.Οπότε με έναν πρόχειρο υπολογισμό το Γκολφ θα έχει 3458 κιλά βάρος. ΣΙΓΟΥΡΑ θα είναι πιο πολιτισμένο και ραφιναρισμένο από το τωρινό, οπότε σιγά μην στρίψει.
Με τις έξτρα ζάντες διαστάσεων φορτηγού και πλάτος ελαστικού 385 θα είναι τρένο!!!
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Πολύ ωραια όλα αυτά, αλλά...ΘΑ ΣΤΡΙΒΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ???
Απο'τι φενετε, ναι. Θα στριβει καλυτερα, αλλα κατα την ιδια στιγμη η αναρτηση θα ειναι πιο ανετη.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Πολύ ωραια όλα αυτά, αλλά...
ΘΑ ΣΤΡΙΒΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ???
Dream on...
Μεγαλύτερο πλάτος 8 πόντους (θα φτάσει δηλαδή λίγο κάτω από το 1.85!!!)
Μεγαλύτερο μήκος 5 πόντους (4.23). Προαιρετικός εξοπλισμός 4 αερόσακων για τα πλαινά των πίσω. Ποιος ξέρει τι άλλο έξτρα και τι στάνταρ θα μπει... Μεγαλύτερο ύψος και πάτωμα από το ΕΠΟΜΕΝΟ Πασάτ!!! Και επόμενο nowadays σημαίνει πάντα μεγαλοβαρύτερο.Οπότε με έναν πρόχειρο υπολογισμό το Γκολφ θα έχει 3458 κιλά βάρος. ΣΙΓΟΥΡΑ θα είναι πιο πολιτισμένο και ραφιναρισμένο από το τωρινό, οπότε σιγά μην στρίψει.
Με τις έξτρα ζάντες διαστάσεων φορτηγού και πλάτος ελαστικού 385 θα είναι τρένο!!!
Σαφως υπερβαλεις ετσι?
Το φαρδος ειναι κατα 75 χιλιοστα μεγαλυτερο οπως εγραψα. Που τους ειδες τους 8 ποντους?
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Σαφως υπερβαλεις ετσι?
Το φαρδος ειναι κατα 75 χιλιοστα μεγαλυτερο οπως εγραψα. Που τους ειδες τους 8 ποντους?
Γαβριήλ μου τα 75χιλιοστά είναι 7,5 πόντοι, δηλαδή σχεδόν 8...
75mm = 0,075m = 7,5cm -
Βεβαίως και υπερβάλλει , φίλε GAVRIIL , αλλά αυτή είναι και η ομορφιά του forum....
Αν και με τις 16.712 προσωπικές επιθέσεις που έχεις δεχθεί μέχρι τώρα επί παντός επιστητού , από τον πόλεμο του κόλπου μέχρι τον ημιάκαμπτο του 307 (ενδεχομένως και για τις πλυμμύρες στο Μοσχάτο...) έχεις κάθε δίκιο να κρατάς στάση επιφυλακτική έως και αμυντική , μην ξεχνάς ότι υπάρχουν και άνθρωποι με χιούμορ όπως ο GEORGETABS . Απόλαυσε τον αυτοσαρκασμό και την υπερβολή σε περιτύλιγμα καλοπροαίρετης 'κόντρας' και επιτειδευμένης 'έντασης' που μας διατηρεί αιώνες τώρα 'φρέσκους' και 'ζωντανούς'
Με εκτίμηση,
spg -
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Μεγαλύτερο πλάτος 8 πόντους (θα φτάσει δηλαδή λίγο κάτω από το 1.85!!!)
Σαφως υπερβαλεις ετσι?
Το φαρδος ειναι κατα 75 χιλιοστα μεγαλυτερο οπως εγραψα. Που τους ειδες τους 8 ποντους?
Καλά, σκότωσέ με τότε!
Όχι 8 πόντοι (80 χιλιοστά), αλλά 75 χιλιοστά!
Είπαμε, να ακριβολογούμε, αλλά όταν ένα ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ φτάνει το 184.5, μικρό το κακό να το πω 1.85!!Η VW είναι που υπερβάλλει!!!
-
Ο χρήστης spg έγραψε:
Βεβαίως και υπερβάλλει , φίλε GAVRIIL , αλλά αυτή είναι και η ομορφιά του forum....
Αν και με τις 16.712 προσωπικές επιθέσεις που έχεις δεχθεί μέχρι τώρα επί παντός επιστητού , από τον πόλεμο του κόλπου μέχρι τον ημιάκαμπτο του 307 (ενδεχομένως και για τις πλυμμύρες στο Μοσχάτο...) έχεις κάθε δίκιο να κρατάς στάση επιφυλακτική έως και αμυντική , μην ξεχνάς ότι υπάρχουν και άνθρωποι με χιούμορ όπως ο GEORGETABS . Απόλαυσε τον αυτοσαρκασμό και την υπερβολή σε περιτύλιγμα καλοπροαίρετης 'κόντρας' και επιτειδευμένης 'έντασης' που μας διατηρεί αιώνες τώρα 'φρέσκους' και 'ζωντανούς'
Με εκτίμηση,
spgΕυχαριστώ, με κάνεις και κοκκινίζω!
-
Δε μ' αρέσει να περιαυτολογώ, αλλά θα το κάνω . Σε παλιότερο thread είχα γράψει:
Ο χρήστης logikos έγραψε:
...αύξηση των διαστάσεων των μελλοντικών Polo και Golf. Από πού ξεκίνησε και πού θα καταλήξει αυτό το 'έρμο' το Golf! Κάποτε το Golf είχε διαστάσεις Polo και θα φτάσει να είναι λιμουζίνα! Αυτό θα πει ''fun to drive' αμάξι! Για να κινηθεί αξιοπρεπώς, δε θα του αρκούν πια τα 1.6. Μάλλον θα χρειάζεται 1.8 T.Σας τα 'λεγα... Ξεχάστε το Golf που ξέρατε.
-
Ο χρήστης spg έγραψε:
Βεβαίως και υπερβάλλει , φίλε GAVRIIL , αλλά αυτή είναι και η ομορφιά του forum....
Αν και με τις 16.712 προσωπικές επιθέσεις που έχεις δεχθεί μέχρι τώρα επί παντός επιστητού , από τον πόλεμο του κόλπου μέχρι τον ημιάκαμπτο του 307 (ενδεχομένως και για τις πλυμμύρες στο Μοσχάτο...) έχεις κάθε δίκιο να κρατάς στάση επιφυλακτική έως και αμυντική , μην ξεχνάς ότι υπάρχουν και άνθρωποι με χιούμορ όπως ο GEORGETABS . Απόλαυσε τον αυτοσαρκασμό και την υπερβολή σε περιτύλιγμα καλοπροαίρετης 'κόντρας' και επιτειδευμένης 'έντασης' που μας διατηρεί αιώνες τώρα 'φρέσκους' και 'ζωντανούς'
Με εκτίμηση,
spgΟΚ spg. Απλως δεν ειμουν σιγουρος εαν εκανε πλακα ή οχι. Εαν ναι, μεσα και εγω απο τους πρωτους. Δεν ειμαι stick in the mud που λενε και εδω.
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Δε μ' αρέσει να περιαυτολογώ, αλλά θα το κάνω . Σε παλιότερο thread είχα γράψει:...αύξηση των διαστάσεων των μελλοντικών Polo και Golf. Από πού ξεκίνησε και πού θα καταλήξει αυτό το 'έρμο' το Golf! Κάποτε το Golf είχε διαστάσεις Polo και θα φτάσει να είναι λιμουζίνα! Αυτό θα πει ''fun to drive' αμάξι! Για να κινηθεί αξιοπρεπώς, δε θα του αρκούν πια τα 1.6. Μάλλον θα χρειάζεται 1.8 T.
Σας τα 'λεγα... Ξεχάστε το Golf που ξέρατε.
Εχω 'μηνει' με τα options available. Τα εξτρα που λετε. Wow!
-
H VW ξερει τα hatchbacks are back! Οντως ετσι ειναι εδω στις ΗΠΑ. Ο κοσμος αρχισε να αγοραζει Χατσμπακ τα τελευταια 2 χρονια. Και αρχισε με το Φοκους. Η Τογιοτα με την Ποντιακ σε συνεργασια εφτιαξαν μαζι κατι που μοιαζει και εχει τις διαστασεις του Γκολφ και πουλαει παραπανω απο πολυ καλα φετος.
Toyota Matrix
Σας θυμιζει τιποτε ο κιντηρας εδω? Ναι ακριβως. Ειναι αυτος του Σελικα. Και στις 2 εκδοσεις του. 140 και 180 ιππους (δεν υπαρχει 192 στις ΗΠΑ).
Και το αδερφι του Μέιτριξ, το Pontica Vibe:
Και τα 2 εχουν προερετικη τετρακινηση.
-
Pontiac Vibe...
Aυτό μάλιστα, ενδιαφέρον και έξυπνο σχήμα...
Έχεις καμία φωτό από το εσωτερικό του;Κινητήρες, επιδόσεις;;;
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Pontiac Vibe...
Aυτό μάλιστα, ενδιαφέρον και έξυπνο σχήμα...
Έχεις καμία φωτό από το εσωτερικό του;Κινητήρες, επιδόσεις;;;
Ναι εχω:
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Κινητήρες, επιδόσεις;;;
Οπως ειπα, και τα 2 χρισημοποιουν τους δυο 1.8 κινητηρες του Σελικα (140 και 180 ιππων). Επιδοσεις, 0-98.5 χ/ω σε 7.3 - 7.5 δευτ για αυτο με τον δυνατο κινητηρα και τετρακινηση.
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Pontiac Vibe...
Aυτό μάλιστα, ενδιαφέρον και έξυπνο σχήμα...
Έχεις καμία φωτό από το εσωτερικό του;Κινητήρες, επιδόσεις;;;
Το Vibe μου αρέσει και μένα και το εσωτερικό του ειναι ωραίο (το ίδιο με το Μάτριξ), αλλά δεν νομίζω ότι αυτά τα σχήματα πουλάνε στην Αμερική. Τουλάχιστον είναι λίγα στον Καναδά.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Pontiac Vibe...
Aυτό μάλιστα, ενδιαφέρον και έξυπνο σχήμα...
Έχεις καμία φωτό από το εσωτερικό του;Κινητήρες, επιδόσεις;;;
Το Vibe μου αρέσει και μένα και το εσωτερικό του ειναι ωραίο (το ίδιο με το Μάτριξ), αλλά δεν νομίζω ότι αυτά τα σχήματα πουλάνε στην Αμερική. Τουλάχιστον είναι λίγα στον Καναδά.
Μεχρι τωρα, το Βάιμπ και Μέιτριξ πουλανε πολυ καλα εδω στις ΗΠΑ. Βασικα ειναι σαν να περνεις ενα Σελικα με πολυ καλυτερους χωρους και πολυ πρακτικοτερο γενικα. Και η τιμη ειναι χαμηλη επισης για αυτο που παιρνεις.
Το νεο Golf