-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Γενικα,οτι δεν μπορει κανεις να αστυνομευσει καλυτερα να το αφηνει ελευθερο.
Η αρχή αυτή είναι γενικά σωστή αλλά υπάρχει και ο αντίλογός της: Ο,τι αφήνεις ελεύθερο ανεβάζει το κόστος. Οχι μόνο σε τεχνικά θέματα, παντού. Ελεύθερες αναγνωρίσεις σημαίνει αύξηση του κόστους (χρόνου ενασχόλησης ή βελτίωσης του αυτοκινήτου ή ...) για όσους θέλουν να 'χτυπήσουν' αυτούς που έχουν ήδη υψηλό κόστος (χρόνου) για να κάνουν χιλιάδες ώρες δοκιμές. Επιπλέον σημαίνει υψηλό κόστος για όσους προσπαθούν να διαφυλάξουν ακόμα πιο πολύτιμα αγαθά όπως τη ζωή των υπόλοιπων αθώων χρηστών του δρόμου (διότι και μόνη η παρουσία τους δεν είναι αιτία επιβολής ποινής αλλά πρέπει να συλληφθούν να παραβαίνουν τον ΚΟΚ)
Με άλλα λόγια, οι ελεύθερες δοκιμές σε τίποτα δεν θα προφυλάξουν τον κάτοικο της Φτέρης από τον αλήτη με το Saxo με τις πινακίδες καλυμένες με μαύρες σακούλες που το Σάββατο 26/3 ανέβαινε και κατέβαινε σαν τρελός την ΕΔ 'Σελινούντας'. ΑΥΤΟΣ είναι το πρόβλημα, όχι αυτοί που πηγαίνουν με 50. Ναι, οι ελεύθερες δοκιμές θα λύσουν διάφορα άλλα προβλήματα (κυρίως 'συνταγματικής' φύσης) αλλά αν δεν στηθεί ένα μπλόκο με αστυνομία (= πολιτική βούληση του οργανωτή) να του πάρουν τις πινακίδες και το δίπλωμα για 6 μήνες και τη λισάνς για πάντα, οι ελεύθερες δοκιμές το μόνο που θα κάνουν είναι να νομιμοποιήσουν την κατάληψη των βουνών από αυτούς που αυτό το κάνουν έτσι και αλλιώς.
My E0.0.1...
Συμφωνώ μαζί σου nass γιά μπλόκα της Αστυνομίας και γιά αφαίρεση διπλώματος και λισάνς αλλά οι πιό πολλές παράνομες δοκιμές δεν γίνονται το Σαβ/κο πριν τον αγώνα.Γίνονται πολλα Σαβ/κα πιο πριν (άγνωστο ποιοί και πως μαθαίνουν τις ειδικές) και το γνωρίζεις.Το Σάββατο 26/3 09.10 είμαστε στην εκκίνηση του Σελινούντα.Ηδη από τις πρώτες στροφές υπήρχαν σημάδια φρένων πάνω στις 'γραμμές' και αυτά τα σημάδια δεν γίνανε από τα αγροτικά της περιοχής.Ακουσα από αγωνιζόμενο να λέει 'τι θα μου κάνουνε?Το αυτοκίνητο είναι στο όνομα του κουμπάρου μου οπότε δεν σταματάω γιά έλεγχο!
Η ΕΛΠΑ μαζί με τον ΣΟΑΑ πρέπει να κοιτάξει κάποια πράγματα από την αρχή γιά το καλό του σπορ.
Και κάτι άλλο.Με ποιά λογική μου απαγορεύει να κάνω δοκιμές με ένα αγροτικό 4χ4 2400 κυβικών και 100 ίππων ενώ μου επιτρέπει να κάνω με YARIS ίδιο με το αγωνιστικό?Ρώτησε κανείς αν μπορούνε όλοι να έχουν ίδιο ΙΧ με το αγωνιστικό τους?
Μέλη του ΣΟΑΑ κάντε κάτι. -
Ο χρήστης leon68 έγραψε:
Γενικα,οτι δεν μπορει κανεις να αστυνομευσει καλυτερα να το αφηνει ελευθερο.
Η αρχή αυτή είναι γενικά σωστή αλλά υπάρχει και ο αντίλογός της: Ο,τι αφήνεις ελεύθερο ανεβάζει το κόστος. Οχι μόνο σε τεχνικά θέματα, παντού. Ελεύθερες αναγνωρίσεις σημαίνει αύξηση του κόστους (χρόνου ενασχόλησης ή βελτίωσης του αυτοκινήτου ή ...) για όσους θέλουν να 'χτυπήσουν' αυτούς που έχουν ήδη υψηλό κόστος (χρόνου) για να κάνουν χιλιάδες ώρες δοκιμές. Επιπλέον σημαίνει υψηλό κόστος για όσους προσπαθούν να διαφυλάξουν ακόμα πιο πολύτιμα αγαθά όπως τη ζωή των υπόλοιπων αθώων χρηστών του δρόμου (διότι και μόνη η παρουσία τους δεν είναι αιτία επιβολής ποινής αλλά πρέπει να συλληφθούν να παραβαίνουν τον ΚΟΚ)
Με άλλα λόγια, οι ελεύθερες δοκιμές σε τίποτα δεν θα προφυλάξουν τον κάτοικο της Φτέρης από τον αλήτη με το Saxo με τις πινακίδες καλυμένες με μαύρες σακούλες που το Σάββατο 26/3 ανέβαινε και κατέβαινε σαν τρελός την ΕΔ 'Σελινούντας'. ΑΥΤΟΣ είναι το πρόβλημα, όχι αυτοί που πηγαίνουν με 50. Ναι, οι ελεύθερες δοκιμές θα λύσουν διάφορα άλλα προβλήματα (κυρίως 'συνταγματικής' φύσης) αλλά αν δεν στηθεί ένα μπλόκο με αστυνομία (= πολιτική βούληση του οργανωτή) να του πάρουν τις πινακίδες και το δίπλωμα για 6 μήνες και τη λισάνς για πάντα, οι ελεύθερες δοκιμές το μόνο που θα κάνουν είναι να νομιμοποιήσουν την κατάληψη των βουνών από αυτούς που αυτό το κάνουν έτσι και αλλιώς.
My E0.0.1...
Συμφωνώ μαζί σου nass γιά μπλόκα της Αστυνομίας και γιά αφαίρεση διπλώματος και λισάνς αλλά οι πιό πολλές παράνομες δοκιμές δεν γίνονται το Σαβ/κο πριν τον αγώνα.Γίνονται πολλα Σαβ/κα πιο πριν (άγνωστο ποιοί και πως μαθαίνουν τις ειδικές) και το γνωρίζεις.Το Σάββατο 26/3 09.10 είμαστε στην εκκίνηση του Σελινούντα.Ηδη από τις πρώτες στροφές υπήρχαν σημάδια φρένων πάνω στις 'γραμμές' και αυτά τα σημάδια δεν γίνανε από τα αγροτικά της περιοχής.Ακουσα από αγωνιζόμενο να λέει 'τι θα μου κάνουνε?Το αυτοκίνητο είναι στο όνομα του κουμπάρου μου οπότε δεν σταματάω γιά έλεγχο!
Η ΕΛΠΑ μαζί με τον ΣΟΑΑ πρέπει να κοιτάξει κάποια πράγματα από την αρχή γιά το καλό του σπορ.
Και κάτι άλλο.Με ποιά λογική μου απαγορεύει να κάνω δοκιμές με ένα αγροτικό 4χ4 2400 κυβικών και 100 ίππων ενώ μου επιτρέπει να κάνω με YARIS ίδιο με το αγωνιστικό?Ρώτησε κανείς αν μπορούνε όλοι να έχουν ίδιο ΙΧ με το αγωνιστικό τους?
Μέλη του ΣΟΑΑ κάντε κάτι.Και όταν εννοώ ίδιο YARIS, υπάρχουν μουλάρια που το μόνο που διαφέρουν με τα αγωνιστικά είναι ότι δεν έχουν τα νούμερα στις πόρτες!!
(Και roll-bar) -
Ο χρήστης st037 έγραψε:
Ασε τους αγώνες και ασχολήσου ενεργά με τις εκδρομές!
Η απόλαυση εκεί δεν συγκρίνεται....!!!Γιαυτό βρε Κώστα εσύ δεν τρέχεις ??[/quote]
Δεν μου δίνει λεφτά η γυναίκα μου!
Δύσκολο πράγμα να είσαι σώγαμπρος όπως λέει και κολλητός μου πρώην πρωταθλητής εκ Λαμίας -
Ο χρήστης platis έγραψε:
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ Κ.Ο.Κ.. Αλλη λυση συννομη και δικαια δεν υπαρχει. Δυστυχως τα εχουμε ξαναγραψει χιλιες φορες. Ακομα και οι εντεταλμενοι να φυλανε, εχουν ανθρωπινες αδυναμιες και 'στιγμες'. Σου μιλαω εκ...πειρας. Εισαι στον χωρο και ξερεις. Ας μην επεκταθουμε.
Γενικα,οτι δεν μπορει κανεις να αστυνομευσει καλυτερα να το αφηνει ελευθερο.Οχι ελευθερία σε αριθμό περασμάτων γιατί όσοι έχουν δυνατότητα χρόνο και χρημάτων θα πρεπει να πηγαίνουν στον αγώνα με μεγαλύτερη ασφάλεια (και φυσικά καλύτερους χρόνους)? Ορισμένα περάσματα αλλά αυστηρές και αμετάκλητες ποινές. Ασε που όσι εμπίπτουν στη κατηγορία των ατέλειοτων περασμάτων με μουλάρια που συνήθως προσθοκίνητα αφήνουν τους δρόμους (χωμάτινους) σε κατάσταση οργωμένου χωραφιού και ας ξοδεύει η εκάστοτε λέσχη λεφτά για να τους φέρει σε καλή κατάσταση. Απλά η φύλαξη των ειδικών να γίνεται με κρυφές 'περιπολίες'.
Αναφέρω ότι για φύλαξη 10 ημερών στο Ολυμπιακό ράλλυ η λέσχη πλήρωσε 4.800 Ε δηλαδή θα μπορούσε να υπάρχει σχεδόν ένα ακόμη ελικόπτερο ή 50 ακόμη κριτές ασφαλέιας μέσα στις ειδικές και 20 αυτοκίνητα FIV για την ασφάλεια των αγωνιζομένων. -
Ο χρήστης platis έγραψε:
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ Κ.Ο.Κ.. Αλλη λυση συννομη και δικαια δεν υπαρχει. Δυστυχως τα εχουμε ξαναγραψει χιλιες φορες. Ακομα και οι εντεταλμενοι να φυλανε, εχουν ανθρωπινες αδυναμιες και 'στιγμες'. Σου μιλαω εκ...πειρας. Εισαι στον χωρο και ξερεις. Ας μην επεκταθουμε.
Γενικα,οτι δεν μπορει κανεις να αστυνομευσει καλυτερα να το αφηνει ελευθερο.Οχι ελευθερία σε αριθμό περασμάτων γιατί όσοι έχουν δυνατότητα χρόνο και χρημάτων θα πρεπει να πηγαίνουν στον αγώνα με μεγαλύτερη ασφάλεια (και φυσικά καλύτερους χρόνους)? Ορισμένα περάσματα (τις επιτρεπόμενες ημέρες) αλλά αυστηρές και αμετάκλητες ποινές. Ασε που όσι εμπίπτουν στη κατηγορία των ατέλειοτων περασμάτων με μουλάρια που συνήθως προσθοκίνητα αφήνουν τους δρόμους (χωμάτινους) σε κατάσταση οργωμένου χωραφιού και ας ξοδεύει η εκάστοτε λέσχη λεφτά για να τους φέρει σε καλή κατάσταση. Απλά η φύλαξη των ειδικών να γίνεται με κρυφές 'περιπολίες'.
Αναφέρω ότι για φύλαξη 10 ημερών στο Ολυμπιακό ράλλυ η λέσχη πλήρωσε 4.800 Ε δηλαδή θα μπορούσε να υπάρχει σχεδόν ένα ακόμη ελικόπτερο ή 50 ακόμη κριτές ασφαλέιας μέσα στις ειδικές και 20 αυτοκίνητα FIV για την ασφάλεια των αγωνιζομένων. -
Ο χρήστης leon68 έγραψε:
Ακουσα από αγωνιζόμενο να λέει 'τι θα μου κάνουνε?Το αυτοκίνητο είναι στο όνομα του κουμπάρου μου οπότε δεν σταματάω γιά έλεγχο!Εδώ είναι που χρειάζεται αστυνομία -και πολιτική βούληση από τους οργανωτές για τέτοιου επιπέδου διατάραξη σχέσεων με τους (κακά τα ψέμματα) 'πελάτες' τους.
Και κάτι άλλο.Με ποιά λογική μου απαγορεύει να κάνω δοκιμές με ένα αγροτικό 4χ4 2400 κυβικών και 100 ίππων ενώ μου επιτρέπει να κάνω με YARIS ίδιο με το αγωνιστικό?Ρώτησε κανείς αν μπορούνε όλοι να έχουν ίδιο ΙΧ με το αγωνιστικό τους?
Μέλη του ΣΟΑΑ κάντε κάτι.Και όταν εννοώ ίδιο YARIS, υπάρχουν μουλάρια που το μόνο που διαφέρουν με τα αγωνιστικά είναι ότι δεν έχουν τα νούμερα στις πόρτες!!
(Και roll-bar)Αν είναι στις επίσημες αναγνωρίσεις, αυτό ελέγχεται (τουλάχιστον στο Ποσειδών και στο Ολυμπιακό που γνωρίζω, δεν ξέρω για το Αχαιός). Μάλιστα πέρισυ στο Ολύμπιο είχαν τιμωρηθεί αρκετοί αγωνιζόμενοι με τέτοια Yaris που λες.
Αν είναι σε 'ανεπίσημες' αναγνωρίσεις, δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να γίνει εκτός από τήρηση του ΚΟΚ μέσω αστυνομίας (+ μια παραπομπή στο ΚΤΕΟ αν είσαι με ρολλ-κέιτζ )
-
Ο χρήστης st037 έγραψε:
Οχι ελευθερία σε αριθμό περασμάτων γιατί όσοι έχουν δυνατότητα χρόνο και χρημάτων θα πρεπει να πηγαίνουν στον αγώνα με μεγαλύτερη ασφάλεια (και φυσικά καλύτερους χρόνους)?Αυτό λέω και εγώ, πως το κόστος αυξάνει κατακόρυφα με τα ελεύθερα περάσματα. Ουσιαστικά το να νομιμοποιήσεις αυτό που γίνεται τώρα παράνομα (χιλιάδες περάσματα και μάλιστα με αγωνιστικό αυτοκίνητο) είναι ομολογία ήττας και σε τίποτα δε θα βελτιώσει την τωρινή κατάσταση, της οποίας το κύριο πρόβλημα, κακά τα ψέμματα, δεν είναι οι νομοταγείς που δεν μπορούν να κάνουν όσα περάσματα κάνουν οι παράνομοι, αλλά οι παράνομοι που θέτουν σε κίνδυνο αθώους περαστικούς.
Αναφέρω ότι για φύλαξη 10 ημερών στο Ολυμπιακό ράλλυ η λέσχη πλήρωσε 4.800 Ε δηλαδή θα μπορούσε να υπάρχει σχεδόν ένα ακόμη ελικόπτερο ή 50 ακόμη κριτές ασφαλέιας μέσα στις ειδικές και 20 αυτοκίνητα FIV για την ασφάλεια των αγωνιζομένων.
Ναι αλλά αυτός είναι ένας λόγος που αυξήθηκαν και τα παράβολα (και αυτό που έκανε η ΑΟΛΑΠ θα έπρεπε να το κάνουν όλες οι λέσχες). Τέλος πάντων, φαίνεται πως η συστηματική φύλαξη δεν κάνει τίποτα, η ουσία είναι στους αιφνιδιαστικούς (και ΜΥΣΤΙΚΟΥΣ, τι να το κάνω να κατέβει το στέλεχος της ΕΘΕΑ με το ραντάρ στην Πάτρα, που σε μία ώρα το ήξεραν όλοι ? ) ελέγχους μαζί με αστυνομία.
Μακάρι η πρωτοβουλία του ΣΟΑΑ να 'πιάσει τόπο'.
-
Μακάρι η πρωτοβουλία του ΣΟΑΑ να 'πιάσει τόπο'.[/quote]
Φαίνεται πως έχω χάσει επισόδεια, ποιά πρωτοβουλία του ΣΟΑΑ εννοείς αν δεν σου κάνει κόπο ενημέρωσέ με.
-
Αφου ο ΣΟΑΑ επιλαμβανεται του θεματος των αναγνωρισεων και πραγματοποιει συγκεντρωση την Δευτερα 18/4,κι επειδη για επαγγελματικους λογους δεν θα μπορεσω εγκαιρα να παρευρεθω, επαναφερω μια προταση απο τα παληα, που θα μπορουσε να αποτελεσει τη βαση της συζητησης.
Ιδου:
Αγαπητοι φιλοι
Το θεμα των αναγνωρισεων στα ραλλυ, και η τηρηση των σχετικων κανονισμων μας εχει
Απασχολησει πολλες φορες, χωρις ομως να καταληγουμε καπου ουσιαστικα.Θα σας αναπτυξω την δικη μου προταση, βαζοντας την σε ανοικτη συζητηση, προταση που σαν Ελληνας οδηγος αγωνων θα υποβαλω αυτουσια και στην ΕΘ.Ε.Α.ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΩΝ
ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΛΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.A. ΠΑΡΑΔΟΧΕΣ:
A1. Οι αναγνωρισεις ειναι μια απαραιτητη προδιαδικασια για την εξασφαλιση της ασφαλειας,των καλων επιδοσεων και του απαραιτητου θεαματος στους αγωνες ραλλυ.
Α2. Οι αναγνωρισεις ειναι μια μορφη προπονησης αλλα και και προσαρμογης των αθλητων στις αναγκες του αθληματος.
Α3. Οι αναγνωρισεις δημιουργουν κυκλοφοριακα και αλλα προβληματα στις περιοχες οπου
διεξαγονται οι αγωνες, προκαλουν καποια μορφη αναστατωσης στους κατοικους, και αν
κατα την διεξαγωγη τους δεν τηρειται αυστηρα ο Κ.Ο.Κ., μπορει να εγειρουν σοβαρα ζητηματα ασφαλειας.
Α4. Τα περισσοτερα προβληματα στις αναγνωρισεις προκυπτουν απο την μεγαλη σε αριθμο προσελευση των πληρωματων στις ειδικες διαδρομες τις αμεσως προηγουμενες εβδομαδες του αγωνα, και την οδηγηση σε ταχεις και επικινδυνους για την δημοσια ασφαλεια ρυθμους.Β.ΔΕΔΟΜΕΝΑ.
Β1. Ειναι αναφαιρετο συνταγματικο δικαιωμα, η ελευθερη μετακινηση των πολιτων σε καθε δημοσιο χωρο με καθε τροπο και οχημα που πληρουν τις προυποθεσεις των νομων
του κρατους..
Β2. Δεν ειναι επιτρεπτη η παρακολουθηση της μετακινησης των πολιτων, παρα μονον αν
Απο αυτην προκυπτει θεμα εθνικης ασφαλειας η καταστρατηγησης των νομων. (Πολλες οι σχετικες αποφασεις της αρμοδιας Επιτροπης Προσωπικων Δεδομενων.)
Β3. Απο την μελετη των κανονισμων του μηχανοκινητου αθλητισμου, σε συνδυασμο με το Δημοσιο νομικο πλαισιο, προκυπτει οτι δεν ειναι δυνατη η εφαρμογη επι μερους κανονισμων που αντικεινται στους νομους του κρατους, και αρα ειναι αδυνατος ο αποκλεισμος ενος αθλητου απο αγωνα αναιτιολογητα και μονον επειδη εκανε χρηση των
Δικαιωματων που περιγραφονται στα Β1 καιΒ2.( Εδω θα θυμισω την υποθεση προσφυγης του σημερινου Προεδρευοντος ΕΘΕΑ στα πολιτικα δικαστηρια και τα δεδικασμενα, αλλα και θα εκφρασω την ελπιδα οτι δεν θα χρειαστει αλλος Ελληνας αγωνιζομενος να περασει τα ιδια που με ιδιαιτερο θαρρος περασε πριν χρονια ο κ. Μανιατοπουλος.)
Β4. Δεν ειναι υποχρεωση αλλα ουτε και επιθυμια των Ελληνων αγωνιζομενων να συμμετεχουν στον ελεγχο της εφαρμογης των εσωτερικων κανονισμων του μηχανοκινητου
Αθλητισμου,.
Β5 Ειναι υποχρεωση της Αρχης του σπορ, να εξασφαλιζει την ισονομια και την ισοτιμια μεταξυ των αθλητων, την καλη τους συνεργασια και την αποφυγη καταστασεων που προκαλουν τριβες και κακα προηγουμενα.
Β6. Ειναι υποχρεωση των οργανωτων να φροντιζουν για την ασφαλεια των αγωνων κατα τον χρονο τελεσης τους, δεν εχουν ομως καμμια αρμοδιοτητα στον ελεγχο της τηρησης των νομων του κρατους και κατα συνεπεια του Κ.Ο.Κ.
Β7. Ειναι υποχρεωση του αθλητη να επιδιωκει την με καθε νομιμο τροπο βελτιωση των
Αθλητικων του επιδοσεων.
Β8. Ο αναγκαιος βαθμος προετοιμασιας και προπονησης αλλαζει απο αθλητη σε αθλητη και ειναι ευθυνη αποκλειστικα δικη του να τον καθορισει.
Β9. Ειναι αδυνατον να παραμενει απορρητο ενα θεμα, οταν γνωριζουν το περιεχομενο του
περισσοτερα του ενος ατομα, που τελικα κινδυνευουν και να εκτεθουν μολις το μυστικο
διαρευσει. (Γιατι ολοι ξερουμε οτι το ΕΛΠΑ εχει Φτερη, αλλα μονο λιγοι ξερουν τις ειδικες της Αιτωλοακαρνανιας? Οι ζωες των κατοικων της Φτερης αξιζουν λιγοτερο απο τις ζωες των απεναντι? Ποιος παιζει με τα νευρα μας?
Β10. Ειναι παραλογο οι Ελληνες αγωνιζομενοι να καλουνται σε συμμετοχη σε αγωνα του οποιου την διαδρομη δεν γνωριζουν.
Συμφωνα με τα παραπανω η προταση διαμορφωνεται ως εξης:- Οι οργανωτες υποχρεουνται να ανακοινωνουν την ακριβη διαδρομη του αγωνα 6 μηνες πριν την τελεση του. (Εναλλακτικα 3-4 μηνες).
- Τα προτιθεμενα να συμμετασχουν πληρωματα υποβαλουν δηλωση ενδιαφεροντος για τον αγωνα στην οποια περιλαμβανονται οι αριθμοι κυκλοφοριας 2 αυτοκινητων αναγνωρισεων τα οποια υποχρεωτικα και μονον αυτα θα χρησιμοποιησουν. Η δηλωση αυτη δεν αποτελει υποχρεωση συμμετοχης, αλλα χωρις προηγουμενα να εχει υποβαλλει δηλωση κανεις δεν θα μπορει να συμμετεχει στον αγωνα. Τελευταια προθεσμια της δηλωσης 3 μηνες πριν τον αγωνα.
- Η διελευση των πληρωματων για αναγνωριση επιτρεπεται ελευθερα μεχρι 21 ημερες πριν την τελεση του αγωνα και απαγορευευται αυστηρα απο κει και υστερα. (εκτος απο τις
ημερες των επισημων αναγνωρισεων που προβλεπονται απο τον κανονισμο-2 περασματα) - Οι οργανωτες ενημερωνουν τις τοπικες αρχες για τον αγωνα ,τον καταλογο προσυμμετοχων και τον παροντα κανονισμο, και ζητουν τον ελεγχο της εφαρμογης του Κ.Ο.Κ. Και την καταγραφη καθε σχετικου γεγονοτος (παραβαση-ατυχημα) σε βιβλιο συμβαντων με αναλογη κοινοποιηση στην ΕΘΕΑ.
- Τα αυτοκινητα αναγνωρισεων ειναι ελευθερα εφ οσον ειναι συμφωνα με τις διαταξεις του ΚΟΚ, ανεξαρτητως κυβισμου και ιπποδυναμεως. Απαγορευονται τα αυτοκινητα που φερουν εξοπλισμο ασφαλειας (Αγωνιστικα).
ΕΦΑΡΜΟΓΗ:
Α. ΠΟΙΝΕΣ.(ενδεικτικα)- Διαπιστωση χρησιμοποιησης αλλου αυτοκινητου αναγνωρισεων απο αυτα που εχουν δηλωθει…Απαγορευση συμμετοχης στον συγκεκριμενο αγωνα.
- Υπερβαση οριου ταχυτητας. …Χρηματικο προστιμο 300 ΕΥΡΩ και ποινη 2 λεπτων στον
Συγκεκριμενο αγωνα. Σε υποτροπη τα διπλα κ.ο.κ. Σε περιπτωση αρνησης πληρωμης, αποκλεισμος απο τον αγωνα. - Ενυπογραφη καταγγελια τριτου οδηγου η ατομου για επικινδυνη οδηγηση: Παραπομπη στο πειθαρχικο, κληση σε μαρτυρια του καταγγελλοντος και αφ οσον αποδειχθει αποκλεισμος απο τον αγωνα.
4.Εμπλοκη σε ατυχημα με υλικες ζημιες.:Χρηματικο προστιμο και αφαιρεση λισανς για
6-12 μηνες. - Εμπλοκη σε ατυχημα με υλικες ζημιες και τραυματισμο τριτων. Αφαιρεση λισανσ απο
1-4 χρονια - Διαπιστωση διελευσης τις τελευταιες 21 ημερες πριν τον αγωνα…Αποκλεισμος απο τον αγωνα χωρις ελαφρυντικα.
Οι ποινες 1,3 και 6 επιβαλλονται κατοπιν αποφασεως του Πειθαρχικου της ΕΘΕΑ, ενω οι
2,4 και 5 ειναι αυτεπαγγελτες αφου για την επιβολη τους θα αρκουν οι αναλογες εκθεσεις των αστυνομικων αρχων, που ειναι οι μονες κατα νομον υπευθυνες σε τετοιες υποθεσεις.
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ.
- Αν υπαρξει αναγκη, οι οργανωτες θα μπορουν να αλλαζουν τις ειδικες διαδρομες σε
Ποσοστο 20% των χιλιομετρων με την προυποθεση οτι για τις νεες ειδικες θα δινουν δυνατοτητα 4 επισημων αναγνωρισεων.
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ
Ο κανονισμος θα πρεπει να γινεται αποδεκτος ως προυποθεση για την εκδοση λισανς
Αγωνιζομενου, και αρα οι αγωνιζομενοι θα πρεπει να τον προσυπογραφουν για να απαλειφθουν οι περιορισμοι που περιγραφηκαν πιο πανω στις ΠΑΡΑΔΟΧΕΣ.ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ.
- Δινεται ο απαραιτητος για τον καθενα χρονος προετοιμασιας, και διευκολυνονται οι αγωνιζομενοι που δεν εχουν ως αποκλειστικη απασχοληση τους αγωνες.
- Η ευθυνη τηρησης των νομων και της ασφαλειας μεταβιβαζεται στους φυσικους της αποδεκτες, τα οργανα της ταξεως.
- Περιοριζονται οι λογοι τριβης μεταξυ των αθλητων.
- Οι οργανωτες καλουνται να εχουν εγκαιρα ετοιμους τους αγωνες και απαλασσονται
αλλων ευθυνων. Σε σχεση με τις αναγνωρισεις, μονο μελημα τους ειναι να τηρειται απλα
και μονον η απαγορευση διελευσης των τελευταιων 21 ημερων. - Δινεται η δυνατοτητα προετοιμασιας των δρομων.
- Απαλασσεται η ΕΘΕΑ κι ο οργανωτης απο την ευθυνη τηρησης της μυστικοτητας της διαδρομης.
7.Οι αγωνιζομενοι εχουν την ευχερεια να γνωρισουν τον αγωνα και να αποφασισουν αν θα συμμετασχουν . Και κυρια - Λογω του χρονικου ευρους, η οχληση για τις περιοχες τελεσης θα ειναι ελαχιστη. (Αλλο 300 διελευσεις σε 2 μερες, αλλο 1000 σε 3-6 μηνες!)
Περμενω τις αποψεις σας
Χρηστος Πλατης
Σημειωνω οτι αυτουσια η προταση εχει κατατεθει στην ΕΘΕΑ, η οποια με εγγραφο της μου γνωστοποιησε την αποριψη της.
Καλη δουλεια στον ΣΟΑΑ. Ειναι δεδομενο οτι το να πεισεις τον Α.Μ. ν αλλαξει πλευση,ειναι μια δυσκολη υποθεση...
Ομως το οτι μια διαδικασια εφαρμοζεται με επιτυχια στο εξωτερικο,δεν ειναι δα κι ενα ατρανταχτο επιχειρημα. Ειτε γιατι δεν ταιριαζει στις δικες μας συνθηκες και ιδιοσυγκρασια, ειτε γιατι κι αυτοι εξω δεν ειναι αλανθαστοι, το θεμα θα πρεπει να το ξαναδουμε μ ανοιχτο μυαλο. -
Χρήστο το πήρα το email.
Σημαντική η συμβολή σου και μαζί με ότι άλλες προτάσεις κατατεθούν καθώς και από την συζήτηση που θα γίνει την Δευτέρα η επιτροπή για τις Αναγνωρίσεις που αποτελείται από τους κ.κ. Κατζούρη , Κοσμόπουλο , Μανιαδάκη και Αργυρίου θα προσπαθήσει να προτείνει στο Δ.Σ. την πιο εφικτή λύση.
Θα ήθελα να παρακαλέσω όλους τους φίλους αγωνιζόμενους να ενημερώσουν όποιον μπορούν για την συνάντηση της Δευτέρας (ώρα 19:00 Μιχαλακοπούλου 123).
-
Ενδιαφέρουσα και ολοκληρωμένη η πρόταση του Κου Πλατή φυσικά χρειάζονται κάποιες ρυθμίσεις όπως π.χ. ειδικά σε χωμάτινους αγώνες οι καιρικές συνθήκες μπορούν να μεταβάλουν και να καταστρέψουν ολόκληρες ειδικές όταν ο αγώνας είναι νωρίς (στο φετεινό Ολυμπιακό χρειάστηκε να αλλαχθεί ολόκληρη η δομή του αγώνα δυο φορές λόγω καταστροφής κάποιων ειδικών από τις συνεχείς βροχές). Σε γενικές γραμμές πάντως τη βρίσκω σωστή.
-
Συμφωνω απολυτα σ αυτο. Παρ ολο που προβλεπεται αλλαγη του 20% τις διαδρομης, αν υπαρχει αναγκη συνολικης αλλαγης, τοτε δεν τιθεται θεμα
αφου θα ειναι αδυνατες οι παρανομες αναγνωρισεις με ευθυνη του οργανωτη ,3 βδομαδες πριν τον αγωνα.
Αισθανομαι οτι η προπταση μου ειναι εναρμονισμενη με την Ελληνικη νομοθεσια,την οποια σε αντιθετη περιπτωση θα μπορει καποιος αγωνιζομενος να επικαλεσθει και να τιναξει τα παντα στον αερα. -
[quote='platis'quote]
Είναι ενδιαφέρουσα η Συνταγματική - νομική πλευρά που προσεγγίζεις το θέμα. -
υΠΑΡΧΕΙ,ΛΕΕΙ. ΤΟ ΑΡΘΡΟ 49,που ειναι νομος του κρατους και αρα οι απαγορευσεις της Αρχης του σπορ ειναι απροσπελαστες. Αμ δε κυριοι. Εκτος απο το 49, τα 25 χρονια συμμετοχης στους αγωνες παγιωνουν κατασταση με οικονομικα και κοινωνικα δεδομενα που πλεον διεπονται κι απ αλλους νομους.Κι ετσι το προβλημα ειναι συνθετο και με διαφορους τροπους ερμηνευσιμο.Η ιδιοτητα του οδηγου αγωνων παραλληλιζεται πια με αυτην του πολιτη και τα γενικα του δικαιωματα. Χρησικτησια ας πουμε.Αυτεπαγγελτη δημιουργια δικαιου, ας ξαναπουμε...
Κι επειδη μολις προχθες ελαβα μια απαντηση προφορικη που μου ταρακουνησε το μυαλο, κι επειδη δεν συνηθιζω να σκυβω το κεφαλι οταν αισθανομαι οτι παραλογα πανε να μου πατησουν τον σβερκο, περιμενετε λιγο παιδια, να παρω την απαντηση γραπτη οπως ζητησα, να δουμε και πως ο ΣΟΑΑ θα αντιμετωπισει το θεμα των αναγνωρισεων και τοτε θ αρχισουν τα οργανα.
Μην νομισετε οτι μασαω τα λογια μου. Απλα δεν ηρθε η ωρα.
Και για να σας βαλω λιγο πιο μεσα στο θεμα:
Ενα πραγμα εχω μισησει στη ζωη μου. Το 'ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΜΕΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΣΣΟΜΕΝ' οταν μαλιστα εκφραζεται απο ανθρωπους με ηθελημενα αδυναμη μνημη.
Ιστορια διαβασαμε ολοι. Θαρθει η ωρα που θα την ξαναφρεσκαρουμε -
Εκ μέρους του ΣΟΑΑ να ευχαριστήσουμε όσους ήρθαν εχτές το βράδυ και συμμετείχαν σε μία πιστεύουμε επικοδομητική συζήτηση η οποία θα έχει και συνέχεια.
-
:test
Αναγνωρίσεις