-
Προσωπική σελίδα-Αφιέρωμα στην GT απο ερωτοχτυπημένο κάτοχο
-
Soumi
-
http://www.aol.de/index.jsp?cid=1362708 ... erien&id=4
-
Σήμερα το πρωί έκανα test drive στην GT για να δω και εγώ τι ειναι επιτέλους αυτό το αυτοκίνητο και να αποκτήσει και νόημα αυτό το topic...
Δεν θα γράψω κάποιο κείμενο αλλα θα αναφερθώ επιμέρους στα χαρακτηριστικά της.-
Η ποιότητα κατασκευής και η ποιότητα των υλικών είναι σε πολύ καλό επίπεδο.
-
Αν και οδήγησα την 1.8 και την πήγα βόλτα σε ανηφορικούς δρόμους με στροφές δεν θα έλεγα σε καμμία περίπτωση ότι το αυτοκίνητο είναι αργό.
-
Το ASR δουλεύει πολυ σωστά και ομαλά. To VDC όσες φορές τέθηκε σε λειτουργία αυτό εγίνε ομαλά και χωρίς να νιώθω ότι μου στερεί κάτι. Όμως αν μάθεις το αυτοκίνητο καλά είναι βέβαιο ότι θα σου χαλάει τη διάθεση. Συγκεκριμένα σε μία στροφή που άρχισε να γλυστράει το πίσω μέρος ένιωσα ότι μου πήραν τη μπουκιά από το στόμα. Αλλά και το τονίζω αυτό η επέμβαση του συστήματος έγινε ομαλά χωρίς να νιώσω ότι μου κόβει το γκάζι και αφού το πίσω 17άρι ελαστικό έκανε ένα μεγαλοπρεπές στρίγγλιγμα στην άσφαλτο...
-
Το τιμονι είναι ένα αρκετά καλό αλλά το περίμενα καλύτερο ειδικά στα πολλά χιλιόμετρα δεν μου έδινε εμπιστοσύνη. Μου φαινόταν ότι ελάφρωνε υπερβολικά. Πάντως είναι ένα από τα καλά τιμόνια που έχω πιάσει στα χέρια μου.
-
Η ανάρτηση είναι εξαιρετική. Ελάχιστες κλίσεις, μεταφορές βάρους σχεδόν μηδαμινές και ικανοποιητική, αν όχι πολύ καλή, άνεση. Πάντως πρέπει να σημειώσω ότι έχει μικρή διαδρομή και σε κάποιο βαθούλωμα του δρόμου τερμάτισε δημιουργώντας χαρακτηριστικό γδούπο ο οποίος με τρόμαξε (μήπως έπαθε ζημιά το αυτοκίνητο). Η λακούβα δεν φαινόταν ικανή για κάτι τέτοιο.
-
Πολύ καλή θέση οδήγησης. Δεν πλησιάζει την τελειότητα ενός Audi A3, αλλά είναι εξαιρετική, όπως και τα μπάκετ καθίσματα.
-
Οι χώροι είναι μέτριοι. Στο πίσω κάθισμα σχεδόν ακουμπούσε το κεφάλι μου στην οροφή. το πορτμπαγκάζ είναι πολύ καλό πάντως.
-
Είναι πολύ ακριβή για αυτά που προσφέρει. Θα μπορούσε να στοιχίζει τουλάχιστον 5'000
-
-
1)Mην εισαι τοσο συγκρατημενος...Η ποιοτητα των υλικων ειναι στο ιδιο επιπεδο με την κορυφαια Audi αλλα εχει χειροτερο φινιρισμα...θα διαπιστωσες ομως οτι τα υλικα του ταμπλο επεκτεινωνται και στις πορτες ενω στα χαμηλα μερη εχουν πολυ καλης ποιοτητας πλαστικο.
4)Δεν συμφωνω καθολου....Δεν υπαρχει πιο ακριβες-γρηγορο συστημα διευθυνσης στην αγορα.Με συγχωρεις αλλα το τιμονι των a3/a4/a6 μου ειναι εντελως αδιαφορα....Ναι μεν στιβαρα αλλα δεν εχουν το feeling της Gt στον δρομο.Το αμαξωμα ακουει το παραμικρο απο το τιμονι και απλα σημαδευεις και ολα γινοται ταχυτατα.Γενικως οσοι οδηγουν πρωτη φορα ξενιζουν απο το γρηγορο συστημα διευθυνσης αλλα οταν το συνηθησουν ειναι το απολυτο οπλο για οδηγηση με γραμμες.Δεν εχω οδηγησει 350z-rx8 αλλα ξερω οτι σε συγκριτηκα η αλφα εχει καλυτερο τιμονι καθως και απο προσωπικη εμπειρια σε focus/bmw3/mercsportscoupe/polla galika...k.t.l.
5)Συμφωνω οτι η αναρτηση ειναι εξαιρετικη αφου οι κλισεις ειναι μηδαμηνες αλλα με 17R η ποιοτητα κυλησης ειναι απογοητευτικη....δεν περνανε στον οδηγο οι δονησεις απο τον δρομο αλλα ειναι ενοχλητικοι οι θορυβοι απο την αναρτηση οταν βρισκει σε λακουβιτσες.
6)Συμφωνω οτι δεν ειναι τοσο καλη οσο του A3 επειδη ειναι τοποθετημενο καπως ψηλα αλλα προκυτε για ενα πανεμορφο και εξαιρετικο full bucket καθισμα...
Δεν συμφωνω....Επειδη οι μ......ς ελληνες αντιπροσωποι την εχουν κοστολογισει +3000ευρω δεν φταιει η αλφα ρομεο γι'αυτο.
Οταν λεμε προβλημα εννουμε προβλημα....2-3ις περιπτωσεις δεν ειναι αντιπροσωπευτικο ποσοστο...Μονο του χρηστου ειχαμε αλλαγη στα πιστονια...ολα τα υπολοιπα προβληματακια φινιρισματος-τριγμων λυνονται στο πρωτο service.
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
1)Mην εισαι τοσο συγκρατημενος...Η ποιοτητα των υλικων ειναι στο ιδιο επιπεδο με την κορυφαια Audi αλλα εχει χειροτερο φινιρισμα...θα διαπιστωσες ομως οτι τα υλικα του ταμπλο επεκτεινωνται και στις πορτες ενω στα χαμηλα μερη εχουν πολυ καλης ποιοτητας πλαστικο.
4)Δεν συμφωνω καθολου....Δεν υπαρχει πιο ακριβες-γρηγορο συστημα διευθυνσης στην αγορα.Με συγχωρεις αλλα το τιμονι των a3/a4/a6 μου ειναι εντελως αδιαφορα....Ναι μεν στιβαρα αλλα δεν εχουν το feeling της Gt στον δρομο.Το αμαξωμα ακουει το παραμικρο απο το τιμονι και απλα σημαδευεις και ολα γινοται ταχυτατα.Γενικως οσοι οδηγουν πρωτη φορα ξενιζουν απο το γρηγορο συστημα διευθυνσης αλλα οταν το συνηθησουν ειναι το απολυτο οπλο για οδηγηση με γραμμες.Δεν εχω οδηγησει 350z-rx8 αλλα ξερω οτι σε συγκριτηκα η αλφα εχει καλυτερο τιμονι καθως και απο προσωπικη εμπειρια σε focus/bmw3/mercsportscoupe/polla galika...k.t.l.
5)Συμφωνω οτι η αναρτηση ειναι εξαιρετικη αφου οι κλισεις ειναι μηδαμηνες αλλα με 17R η ποιοτητα κυλησης ειναι απογοητευτικη....δεν περνανε στον οδηγο οι δονησεις απο τον δρομο αλλα ειναι ενοχλητικοι οι θορυβοι απο την αναρτηση οταν βρισκει σε λακουβιτσες.
Δεν συμφωνω....Επειδη οι μ......ς ελληνες αντιπροσωποι την εχουν κοστολογισει +3000ευρω δεν φταιει η αλφα ρομεο γι'αυτο.
Οταν λεμε προβλημα εννουμε προβλημα....2-3ις περιπτωσεις δεν ειναι αντιπροσωπευτικο ποσοστο...Μονο του χρηστου ειχαμε αλλαγη στα πιστονια...ολα τα υπολοιπα προβληματακια φινιρισματος-τριγμων λυνονται στο πρωτο service.Μα αυτό είπα και εγώ. Πολύ καλή ποιότητα. Δεν είπα απλά καλή, ή μέτρια και σίγουρα δεν είπα και άριστη... Οπότε συμφωνούμε...
Το τιμόνι της GT έγραψα ότι είναι ένα από τα καλύτερα στην αγορά και ότι απλά το περίμενα καλύτερο. Σαφέστατα και είναι καλύτερο από του Α3 αλλά δεν είναι και τόσο μεγάλη η διαφορά. Σε σχέση με το καινούριο focus επίσης δεν έχουν μεγάλη διαφορά. Αν το συγκρίνω με το τιμόνι του mazda 6 που και αυτό έχει διπλά ψαλίδια μπροστά, εκεί υστερεί...
Ακόμα και με τις 17άρες οι ποιόητα κύλισης ήταν πολύ καλή (αυτό βέβαια είναι προσωπική εκτίμηση, σε κάποιον άλλον μπορεί να φανεί οτι δεν είναι έτσι). Το αρνητικό είναί μόνο αυτό που σημείωσα, ότι τερματίζει εύκολα η ανάρτηση.
Μα δεν είπα ότι φταίει η ΑλφαΡομέο για αυτό. Εγώ απλά είπα ότι είναι ακριβή.
Έχετε τρία παιδιά στο forum GT και οι δύο έχουν αντιμετωπίσει πρόβλημα. Θα έλεγα ότι αυτό είναι ανησυχητικό...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Έχετε τρία παιδιά στο forum GT και οι δύο έχουν αντιμετωπίσει πρόβλημα. Θα έλεγα ότι αυτό είναι ανησυχητικό...Μόνο 3 έχουνε GT εδώ μέσα; Χωρίς να σκεφτώ καθόλου θυμάμαι 4 ενεργούς και σε άλλα topic. Σίγουρα υπάρχουν κι άλλοι. Όσο για τα προβλήματα, αυτό με τον JTS του Χρήστου είναι όντως περίεργο. Το αμάξι του Σταύρου δεν έχει προβλήματα. Είναι το ίδιο ένα πρόβλημα!
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Μόνο 3 έχουνε GT εδώ μέσα; Χωρίς να σκεφτώ καθόλου θυμάμαι 4 ενεργούς και σε άλλα topic. Σίγουρα υπάρχουν κι άλλοι. Όσο για τα προβλήματα, αυτό με τον JTS του Χρήστου είναι όντως περίεργο. Το αμάξι του Σταύρου δεν έχει προβλήματα. Είναι το ίδιο ένα πρόβλημα!Ok. Ακόμα και έτσι να είναι όμως, δεν θα έλεγα ότι τώρα με έκανες να αλλάξω γνώμη...
-
Αλήθεια, τι πρόβλημα έχει η GT του sado?
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Αλήθεια, τι πρόβλημα έχει η GT του sado?Skeftesai n'agoraseis Gt?Den pisteuo na pige to myalo soy se mixaniko problima?...Opos eipa pio pano exei polla problimatakia finirismatos-sinarmogis!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μόνο 3 έχουνε GT εδώ μέσα; Χωρίς να σκεφτώ καθόλου θυμάμαι 4 ενεργούς και σε άλλα topic. Σίγουρα υπάρχουν κι άλλοι. Όσο για τα προβλήματα, αυτό με τον JTS του Χρήστου είναι όντως περίεργο. Το αμάξι του Σταύρου δεν έχει προβλήματα. Είναι το ίδιο ένα πρόβλημα!
Ok. Ακόμα και έτσι να είναι όμως, δεν θα έλεγα ότι τώρα με έκανες να αλλάξω γνώμη...
Tha sou alaksoun oi brera-159.
-
Οχι, δεν σκοπεύω να αγοράσω GT (αν και δεν θα με χαλούσε να είχα τη δυνατότητα ).
Απλα πληροφοριακά ρώτησα, μιας και σε προηγούμενα ποστς του είχε αφήσει να εννοηθεί (τουλάχιστον εγώ έτσι κατάλαβα) πως είχε πάθει κάτι χοντρό.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ok. Ακόμα και έτσι να είναι όμως, δεν θα έλεγα ότι τώρα με έκανες να αλλάξω γνώμη...Μα δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου. Άλλωστε μερικές φορές μια φήμη είναι αρκετή για να καταστρέψει την εικόνα και κατά συνέπεια την εμπορική πορεία ενός μοντέλου. Ίσως κάτι ανάλογο να συνέβη και σε σένα. Εγώ απλά έμεινα στην ουσία και δίορθωσα το λαθάκι σου.
Αλήθεια, τι πρόβλημα έχει η GT του sado?
Του κάνει τη δύσκολη.
-
μαγκες καλησπερα εχω κ εγω μια κουκλα GT 1.8 DIST με 9000χλμ και δοξα το θεο ολα πανε τελεια.η καταναλωση επεσε κατα πολυ και ανοιγει καλυτερα. ολα πανε τελεια
-
Θέλω να κάνω μια ερώτηση:
Όταν λέτε ότι η GT είναι ακριβή και πρέπει να πέσει 3-5000
-
[quote='Babbis']Θέλω να κάνω μια ερώτηση:
Όταν λέτε ότι η GT είναι ακριβή και πρέπει να πέσει 3-5000
-
[quote='meco'][quote='Babbis']Θέλω να κάνω μια ερώτηση:
Όταν λέτε ότι η GT είναι ακριβή και πρέπει να πέσει 3-5000
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Πρώτον οι διαφορές στις εποδόσεις celica- 143PS GT 140PS δεν είναι χαοτικές!!
Δεύτερον η GT είναι τουλάχιστον το ίδιο διασκεδαστική με την celica!!
αν και αυτό είναι υποκειμενικό!!
Τρίτον η celica δεω έχει τον εξοπλισμό της GT !!
4oν. Η gt έχει πιο ποιοτικό εσωτερικό !!
5ον και το ΤΤ έχει το πάτωμα του golf4!!
6on Tα άλλα αμάξια που αναφέρω έχουν ειδικούς κινητήρες-πλαίσια?
Γιατί η GT Πρέπει να έχει ειδικούς κινητήρες και πλαίσια ενώ το ΤΤ-3 ΚΟΥΠΕ κλπ δεν έχουν?Aναφέρομαι στις διαφορές των επιδόσεων ανάμεσα σε Celica TS και 2.0 GT.
H GT δεν είναι το ιδιο διασκεδαστική γιατί το ESP της δεν απενεροποιείται. Μπορώ να το δεχτώ όμως ακόμα και έτσι. Υποκειμενικό είναι άλλωστε όπως λες και εσύ ο ίδιος. Αλλουνού του αρέσει να διπλώνει, σε κάποιον άλλο του αρέσει να πηγαίνει με τα χίλια και να μη γλυστράει.
Λεπτομέρειες δεν ξέρω ακριβώς αλλά στα βασικά η celica ΤS υπερέχεi από την GT γιατί και δερμάτινα καθίσματα έχει και επιπλέον την ηλιοροφή.
Και το ΤΤ θα μπορούσε να είναι φθηνότερο αλλά ακόμα και έτσι οι αναρτήσεις του και το γενικότερο στήσιμό του είναι σίγουρα ανώτερα από του Golf IV κάτι που δεν έχει για παράδειγμα η Gt σε σχέση με την 147 ή την 156.
Η VAG εξελίσει κοινά πλαίσια και αναρτήσεις με τη λογική της εξοικονόμισης του κόστους. Ότι και αυτοί υπερτιμούν τα προϊόντα τους είναι γνωστό. Αυτό δίνει δικαιολογία ή πάτημα στην AR να κάνει το ίδιο?? -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Αυτό δίνει δικαιολογία ή πάτημα στην AR να κάνει το ίδιο??δυστυχώς (και κακώς!), ΝΑΙ.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Aναφέρομαι στις διαφορές των επιδόσεων ανάμεσα σε Celica TS και 2.0 GT.
H GT δεν είναι το ιδιο διασκεδαστική γιατί το ESP της δεν απενεροποιείται. Μπορώ να το δεχτώ όμως ακόμα και έτσι. Υποκειμενικό είναι άλλωστε όπως λες και εσύ ο ίδιος. Αλλουνού του αρέσει να διπλώνει, σε κάποιον άλλο του αρέσει να πηγαίνει με τα χίλια και να μη γλυστράει.
Λεπτομέρειες δεν ξέρω ακριβώς αλλά στα βασικά η celica ΤS υπερέχεi από την GT γιατί και δερμάτινα καθίσματα έχει και επιπλέον την ηλιοροφή.
Και το ΤΤ θα μπορούσε να είναι φθηνότερο αλλά ακόμα και έτσι οι αναρτήσεις του και το γενικότερο στήσιμό του είναι σίγουρα ανώτερα από του Golf IV κάτι που δεν έχει για παράδειγμα η Gt σε σχέση με την 147 ή την 156.
Η VAG εξελίσει κοινά πλαίσια και αναρτήσεις με τη λογική της εξοικονόμισης του κόστους. Ότι και αυτοί υπερτιμούν τα προϊόντα τους είναι γνωστό. Αυτό δίνει δικαιολογία ή πάτημα στην AR να κάνει το ίδιο??Η CELICA TS είναι 4000
Alfa Romeo GT