-
Όλα αυτά είναι βάση λογικής αλλά τελείως αυθαίρετα, αν δεν έχεις όλη την επιφάνεια των χαρτιών απλωμένη να την μετρήσεις, αν δεν ξέρεις τη διαπερατότητα του ενός χαρτιού από το άλλο, αν δεν έχεις μετρήσει τα φίλτρα με λάδι που έχει το ίδιο ιξώδες, με την ίδια πίεση και δεν βάλεις 2 όργανα στην είσοδο και την έξοδο να μετρήσεις διαφορική πίεση και αν δεν μετρήσεις με την ίδια διαδικασία πότε ανοίγει η βαλβίδα παράκαμψης, οποιοδήποτε συμπέρασμα είναι αυθαίρετο.
Δεν λέω πως έχεις άδικο, λέω πως πας με τη λογική ( και πόσο μέσα μπορεί να πέφτει αυτή σε μετρήσιμες καταστάσεις ? και το ένστικτο, και όχι με μετρήσεις που θα σου δώσουν την πραγματική εικόνα, αυτό εννοώ αυθαίρετο συμπέρασμα.
-
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
αν δεν ξέρεις τη διαπερατότητα του ενός χαρτιού από το άλλοΕκεί κολλάω. Ότι είναι πολύ πιθανό να έχει αυτό το φίλτρο μεγαλύτερης διαπερατότητας χαρτί, οπότε περνάνε πολλά περισσότερα σκουπίδια. Μετρήσεις φυσικά και δεν έχω.
Από την άλλη μπορείς να μου πεις 'πρόσεχέ το ρε αδερφέ όσο είναι κρύο ακόμα', ξέρεις όμως, έμενα σε μέρος από το οποίο σε πεντακόσια μέτρα έπιανα ανήφορο με μεγάλες ταχύτητες και έπρεπε κρύο να το πλακώνω μερικές φορές τη μέρα για να ακολουθήσω την κυκλοφορία. Δεν αισθανόμουν καλά κάνοντάς το ούτως ή άλλως, φαντάσου με αυτό το φίλτρο.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Δες εδώ, έχει πλάκα -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Δες εδώ, έχει πλάκα
Πάρε κι άλλα, γνωστά μερικά, άγνωστα τα υπόλοιπα, με μετρήσεις όμως, των κατασκευαστών τους
http://forums.evolutionm.net/evo-engine ... 4b11t.html
-
Τα ξέρω, τα έχω ξαναδεί.
Δοκίμασα μάλιστα φιλτράκια συνθετικά της royal purple. Ενώ φιλτράρουν καλά όμως, βουλώνουν γρήγορα και πάνε σε bypass (άρχισε να κυκλοφορεί μούργα μέσα στη μηχανή) και τα παράτησα. Ένα μάλιστα ψιλοέσκασε κάπου και πέταγε τα λάδια έξω. Κόντεψα να καταστρέψω το μοτέρ.
Δοκίμασα και συνθετικό amsoil. Τα ίδια. Βουλώνει και πρέπει να γίνω αμερικάνος να αλλάζω τα λάδια κάθε 3000 μίλια. Στο τέλος, τα λάδια και τα φίλτρα θα έχουν κοστίσει περισσότερο από το αυτοκίνητο
-
Κάπως έτσι είναι, η Toyota έχει ένα καλό φίλτρο λαδιού από το αγωνιστικό της τμήμα, την TRD.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Κάπως έτσι είναι, η Toyota έχει ένα καλό φίλτρο λαδιού από το αγωνιστικό της τμήμα, την TRD.Σκέφτομαι για φιλτράκι bypass. Έχει βάλει φίλος σε prius και έχει κρατήσει τα λάδια του (mobil 1 0w30) 42000 χλμ τώρα. Περιμένω λίγο (!!!) μέχρι τις 100000 που θα ανοίξει καπάκι βαλβίδων να δω τι γίνεται. Από το στόμιο πλήρωσης λαδιού πάντως, όλα φαίνονται λαμπίκο.
-
Σχετικά με τα φίλτρα έριξα μια ματιά στον κατάλογο της MANN και είδα ότι τα φίλτρα λαδιού που προορίζονται για Renault έχουν ρυθμισμένη τη bypass σε μεγαλύτερη πίεση από άλλα.
Ας πούμε για Toyota, Mitsubishi με κωδικούς W67, W68/3 είναι 1 (bar?) ενώ για Renault W68 έχει 1,5 το W66 έχει 1,3 και το W75.3 έχει 1,3. Αν αυτά τα νούμερα είναι bar τότε μιλάμε για πίεση πάνω από 18 psi οπότε νομίζω έχει ληφθεί υπόψη...
-
Ο χρήστης TheoSalas έγραψε:
Σχετικά με τα φίλτρα έριξα μια ματιά στον κατάλογο της MANN και είδα ότι τα φίλτρα λαδιού που προορίζονται για Renault έχουν ρυθμισμένη τη bypass σε μεγαλύτερη πίεση από άλλα.Ας πούμε για Toyota, Mitsubishi με κωδικούς W67, W68/3 είναι 1 (bar?) ενώ για Renault W68 έχει 1,5 το W66 έχει 1,3 και το W75.3 έχει 1,3. Αν αυτά τα νούμερα είναι bar τότε μιλάμε για πίεση πάνω από 18 psi οπότε νομίζω έχει ληφθεί υπόψη...
Αυτό σημαίνει λιγότερο λάδι με κρύο κινητήρα και ψηλές στροφές αναλόγως και με την κατάσταση του φίλτρου φυσικά.
Συνολικά μικρότερα περιθώρια λάθους. Συνεχίζει να μη μου αρέσει. -
Όταν το αυτοκίνητο είναι σβηστό, η πεταλούδα βρίσκεται σε εντελώς κάθετη(κλειστή) θέση μέσα στο σώμα της ή είναι ελαφρώς μισοανοιχτή, αλλά πολύ ελαφρώς σε βαθμό που να μην περνάει τίποτα...ΜΙλάμε για ηλεκτρόγκαζο πάντα.
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Όταν το αυτοκίνητο είναι σβηστό, η πεταλούδα βρίσκεται σε εντελώς κάθετη(κλειστή) θέση μέσα στο σώμα της ή είναι ελαφρώς μισοανοιχτή, αλλά πολύ ελαφρώς σε βαθμό που να μην περνάει τίποτα...ΜΙλάμε για ηλεκτρόγκαζο πάντα.κλειστη ειναι
-
Οταν αφηνεις το γκαζι η πεταλουδα ειναι εντελως καθετη, αλλα η διαμετρος της ειναι ελαφρως μικροτερη απο του σωματος και ετσι ακομα και εντελως κλειστη περναει λιγος αερας. Αλλιως καθε φορα που αφηναμε το γκαζι ο κινητηρας θα εσβηνε.
-
μα αφου:
εχει τρυπες για το ρελαντι και κερατακι με μοτερακι που αφηνει οσο χρειαζεται + κλεινει το καυσιμοκαι παραπανω ο Ηλιας ελεγε για τα ηλεκτρικα γκαζια (τουλαχιστον καποια) οτι δε εχουν τρυπουλες, αρα δεν κλεινει τελειως-τελειως
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Οταν αφηνεις το γκαζι η πεταλουδα ειναι εντελως καθετη, αλλα η διαμετρος της ειναι ελαφρως μικροτερη απο του σωματος και ετσι ακομα και εντελως κλειστη περναει λιγος αερας. Αλλιως καθε φορα που αφηναμε το γκαζι ο κινητηρας θα εσβηνε.με σβηστο κινητηρα και διακοπτη μηχανης η πεταλουδα γκαζιου ειναι κλειστη, στο ρελαντι δουλευει ο κινητηρας και η πεταλουδα ειναι τοσο ανοικτη οσο χρειαζεται για να δουλεψει ο κινητηρας στις στροφες που εχει επιλεξει ο εγκεφαλος για τις συγκεκριμενες συνθηκες λειτουργιας.
η πεταλουδα ειναι λιγο μεγαλυτερη απ τον αγωγο της αλλα ειναι φαλτσα τορνιρισμενη και εχει σχημα οβαλ. -
Ο χρήστης famas έγραψε:
Όταν το αυτοκίνητο είναι σβηστό, η πεταλούδα βρίσκεται σε εντελώς κάθετη(κλειστή) θέση μέσα στο σώμα της ή είναι ελαφρώς μισοανοιχτή, αλλά πολύ ελαφρώς σε βαθμό που να μην περνάει τίποτα...ΜΙλάμε για ηλεκτρόγκαζο πάντα.Στο δικό μου που δεν ηλεκτρόγκαζο όμως, η πεταλούδα είναι πάντα λίγο ανοιχτή. Έτσι παρέχει μια βασική ροή αέρα, πάνω στην οποία προσθέτει ο μηχανισμός του ρελαντί.
Επίσης, ΠΟΤΕ ΚΑΜΙΑ πεταλούδα δεν έρχεται κάθετα στον αυλό. Πάντα είναι υπό γωνία, έστω και τελείως κλειστή.
-
Ευχαριστω τους φιλους
Alexeft αυτο που ειπες εψαχνα. Δεν ηταν η πεταλουδα εντελως καθετη.Στάλθηκε από το XT1032 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
μα αφου:
εχει τρυπες για το ρελαντι και κερατακι με μοτερακι που αφηνει οσο χρειαζεται + κλεινει το καυσιμοκαι παραπανω ο Ηλιας ελεγε για τα ηλεκτρικα γκαζια (τουλαχιστον καποια) οτι δε εχουν τρυπουλες, αρα δεν κλεινει τελειως-τελειως
Δέν έχουν όλες οι πεταλούδες τρύπα, μερικές βασίζονται στη ροή του αέρα μεταξύ του κενού που αφήνει με το σώμα.
Επίσης έχω δεί πεταλούδες που κλείνουν εντελώς κάθετα. Αυτό με τη γωνία πρεπει να είναι καινούριο κόλπο στα ηλεκτρόγκαζα
-
σχετικα με καθαρισμο πεταλουδας σε vw Golf mk5 1.4 tsi.
μπορω να ριξω αφοβα καθαριστικο σπρει ,εννοειται με κλειστο κινητηρα ή υπαρχει προβλημα με καμια αντισταση?
ο μηχανικος μου ειπε οτι το πιο ασφαλες ειναι να την βγαλεις απο την θεση της διοτι μπορει να υπαρχει βλαβη?
ισχυει κατι τετοιο?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Επίσης έχω δεί πεταλούδες που κλείνουν εντελώς κάθετα. Αυτό με τη γωνία πρεπει να είναι καινούριο κόλπο στα ηλεκτρόγκαζα
Σε ποιο κινητήρα είδες τέτοιο πράγμα; Δεν έχω δει ποτέ μου κάθετη πεταλούδα, ούτε σε μηχανάκι, ούτε σε αμάξι, ούτε πουθενά!
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........