-
Εγώ θα μιλήσω εκ πείρας αφού ακόμη κατέχω ΤΟΥΟΤΑ όμως επαγγελματικό (φορτηγάκι) παλιό με διπλό καρμπιρατέρ….. Μιλάμε για αμάξι ΣΚΥΛΙ, πάντα το σέβομαι και ποτέ στα όρια του ούτε φιγούρες και μαγκιές…. Ακόμη και όταν ήταν στα νιάτα του. ΟΜΟΛΟΓΩ ότι καίει αρκετά εδικά όταν πάει πάνω από 90 που ανοίγει το 2ον καρμπιρατέρ αλλά ΠΟΤΕ μου δεν είχα προβλήματα τόσο στην μηχανή, όσο και στην ασφάλεια του. Βέβαια μιλαω για συντηρητική οδήγηση….
Βέβαια έχω σκοπό να αλλάξω όχημα…..αλλά με έπιασε η κρίση και προς το παρών συμβιβάζομαι με αυτό έχοντας περιορίσει σημαντικά τα χιλιόμετρα που κάνω λογω βενζίνης……. -
Ο χρήστης chania_mechE έγραψε:
Δεν κατηγόρησα τη Mazda, καθαρά λογω χρονολογίας δίνω προβάδισμα στη Corolla. Οπως και να το κάνουμε τα Old School αυτοκίνητα ήταν πιο στιβαρά, πιο ποιοτικά (σαφως αναλογικά και της διαφοράς της τεχνολογίας τον δυο αυτοκινήτων) λόγώ του οτι το κόστος κατασκευής δεν τους ένοιαζε τόσο όσο σήμερα.Μην πυροβολείς έτσι στο κουτουρού γιατί θα πάρουν κανέναν τα σκάγια και θα τρέχουμε στα νοσοκομεία.
-
Ο χρήστης 1kost12 έγραψε:
Εγώ θα μιλήσω εκ πείρας αφού ακόμη κατέχω ΤΟΥΟΤΑ όμως επαγγελματικό (φορτηγάκι) παλιό με διπλό καρμπιρατέρ….. Μιλάμε για αμάξι ΣΚΥΛΙ, πάντα το σέβομαι και ποτέ στα όρια του ούτε φιγούρες και μαγκιές…. Ακόμη και όταν ήταν στα νιάτα του. ΟΜΟΛΟΓΩ ότι καίει αρκετά εδικά όταν πάει πάνω από 90 που ανοίγει το 2ον καρμπιρατέρ αλλά ΠΟΤΕ μου δεν είχα προβλήματα τόσο στην μηχανή, όσο και στην ασφάλεια του. Βέβαια μιλαω για συντηρητική οδήγηση….
Βέβαια έχω σκοπό να αλλάξω όχημα…..αλλά με έπιασε η κρίση και προς το παρών συμβιβάζομαι με αυτό έχοντας περιορίσει σημαντικά τα χιλιόμετρα που κάνω λογω βενζίνης…….Ο κινητήρας ο 5Κ που φοράει η Corolla που λεω έμπαινε και σε επαγγελματικα οποτε πολυ πιθανόν να μιλάμε για τον ίδιο κινητήρα. Οσον αφορά το σεβασμό, όσο σέβεσαι το αυτοκίνητο τόσο σε σεβεται, ΝΟΜΟΣ. Οταν λες καίει αρκετά, χονδρικα γυρω στο 9-10 λ/100χλμ ή παραπάνω?? Φαντάζομαι επειδή είναι 1500cc καρμπυρατερ, θα καίει πανω κατω σαν ενα σημερινο 1800 ατμοσφαιρα, αλλα δεν ξερω.
-
σαν 2μισαλιτρο θες να πεις......
-
Τοσο πολυ??
-
Ο χρήστης chania_mechE έγραψε:
Τοσο πολυ??αν σκεφτεις οτι τα 1000αρακια της εποχης καίγανε οσο τα σημερινα 1800αρια...
-
Αν είναι ετσι τότε κάπου εδώ ξεκινάνε τα προβληματάκια..Αν και η χρήση που το θέλω προς το παρων τουλαχιστον, παραπέμπει στη μικτή κατανάλωση αν οχι στην εκτός.
-
παντος αν το παρεις να εισαι προετοιμασμενος για καθε 10000 -15000χλμ ρύθμιση και καθάρισμα στα καρμυρατερ..και πιστεψε με μονος σου ουτε το μόνο δεν μπορεις να ρυθμισεις ποσο δε το διπλο καρμπ.. θελει πολυ χρόνο και κόπο. αν βάλεις και στο παιχνιδι ότι παίρνει super βενζίνη (με επιφηλαξη) το κάνει ακομα χειρότερο το ολο θεμα κοστους χρησης.
σκεψου αυτο για την καταναλωση
εμενα το φιεστα μου (1000cc me 840κγ βαρος και 50 αλογα εκαιγε περισοτερο απ το πασσατ τουρμπο που εχω.)
επεισης ο 5k κινητηρας που λες είναι τεχνολογίας του 70μην πω του 60 γιατι απο τοτε αρχισε να μπενει σε μικροτερα κυβικα βεβαια συμφωνα με την wikipaidia -
Ο χρήστης chania_mechE έγραψε:
Αν είναι ετσι τότε κάπου εδώ ξεκινάνε τα προβληματάκια..Αν και η χρήση που το θέλω προς το παρων τουλαχιστον, παραπέμπει στη μικτή κατανάλωση αν οχι στην εκτός.Κάπου εδώ;
Sent from Corsair's brick
-
Δηλαδή εν, ολιγοις μου λετε οτι αν παρω την Corolla θα έχω αυξημένη κατανάλωση και θα χρειάζεται πιο συχνά service.
Ενδιαφερον προβλήματα... -
Να παρεις ενα 106 rallye να ευχαριστηθεις 5 πραγματα σχετικα οικονομικα ,αφου ειχατε και γαλλικα παλιοτερα απ οτι σε διαβαζω αλλου, ή και το mx5 οπως λες και ν αφησεις αρχαιολογιες και τη μετριοτητα το avensis στην ακρη...
-
Σεβαστή η άποψή σου απλα όπως έγραψα και στην αρχή ψάχνω πισωκίνητο.
Οσον αφορά το Avensis δεν θα το έλεγα μετριότητα σε καμία περίπτωση, φρυτέζα ίσως αλλα αν το πω μετριότητα θα πρέπει να πέσει φωτια να με κάψει μετα απο αυτα που έχει τραβήξει.
Επιπλέον υποστηρίζω τις 'αρχαιολογίες' γιατι πολυ απλα έχουν αποδείξει οτι ζουν για δεκάδες χρόνια (καλη ωρα μιλαμε για αμαξι 31 ετων) πράγμα το οποίο δεν μπορεί να κάνει κανένα σημερινό. -
Σεβαστη η αποψη σου αλλα προκειται για τον ορισμο της μετριοτητας.
-
Αν επιτρέπεται τι αυτοκίνητο έχεις και που το στηρίζεις αυτο για την μετριότητα?
-
Ο χρήστης chania_mechE έγραψε:
Επιπλέον υποστηρίζω τις 'αρχαιολογίες' γιατι πολυ απλα έχουν αποδείξει οτι ζουν για δεκάδες χρόνια (καλη ωρα μιλαμε για αμαξι 31 ετων) πράγμα το οποίο δεν μπορεί να κάνει κανένα σημερινό.
Πάλι καλά που το κατάλαβες αυτό γιατί αλλιώς θα είχες πάρει το νόμπελ, πώς μπορείς να ξέρεις αν ένα σημερινό αμάξι δεν μπορεί να ζήσει για 30 χρόνια;
-
θα κρατήσουν αλλα θα τα εχεις πληρωσει 5 φορες την αρχικη τους τιμη, σε ανταλλακτικα, ζημιες και αντικαταστασεις.
Συγνωμη αλλα πιστεύεις οτι οι εγκεφαλοι που χρησιμοποιουνται σημερα, τα αυτοματα σασμαν και ολα τα υπολοιπα ηλεκτρονικα που εχει το σημερινο αυτοκινητο θα κρατησουν 30 και 40 χρονια?? -
Απελπισία...
-
Ο χρήστης chania_mechE έγραψε:
Αν επιτρέπεται τι αυτοκίνητο έχεις και που το στηρίζεις αυτο για την μετριότητα?Μετριοτητα οταν ολος ο ανταγωνισμος προσφερε τουλαχιστον τα ιδια αν οχι αρκετα περισσοτερα στους επιμερους τομεις σε παραπλησιες και χαμηλοτερες τιμες...
-
Και αποκαλείς ενα αυτοκινητο μετριοτητα λογω τιμής??
-
Ο χρήστης chania_mechE έγραψε:
θα κρατήσουν αλλα θα τα εχεις πληρωσει 5 φορες την αρχικη τους τιμη, σε ανταλλακτικα, ζημιες και αντικαταστασεις.
Συγνωμη αλλα πιστεύεις οτι οι εγκεφαλοι που χρησιμοποιουνται σημερα, τα αυτοματα σασμαν και ολα τα υπολοιπα ηλεκτρονικα που εχει το σημερινο αυτοκινητο θα κρατησουν 30 και 40 χρονια??Μάντεψε ποιανού δουλειά είναι να αντέχουν ολα αυτα που λες
Αγορα μεταχειρισμένου αυτοκινήτου