Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εσβησε το καντραν σε Honda Civic
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Εσβησε το καντραν σε Honda Civic
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    26
    852
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Πριν μια βδομάδα: >Ο χρήστης leonp έγραψε:

      Έσβησε χτες για 2 δευτερόλεπτα η μηχανή και οι ενδείξεις στο καντράν.
      Σήμερα το ξαναέκανε άλλες 2 φορές.

      Δεν εμφανίζει συνέχεια το πρόβλημα ώστε να το πάω άμεσα στον ηλεκτρολόγο.
      Το πιθανότερο νομίζω ότι είναι ο συναγερμός αλλά δεν αποκλείω και τον διακόπτη της μηχανής - και τα 2 έχουν πολλά χιλιόμετρα και αρκετά χρόνια (19) και μπορεί να υπάρχουν φθορές.

      Ο συναγερμός το είχε ξανακάνει αυτό πριν καμιά δεκαριά χρόνια και είχαν φτιάξει κάτι στις καλωδιώσεις του.

      Νόμισα ότι το αμάξι θεραπεύτηκε μόνο του
      αλλά χτες το μεσημέρι έσβηνε συνέχεια στον δρόμο (αλλά ξανάπαιρνε).

      Μερικές φορές όμως δεν έπαιρνε αμέσως και το άφηνα να σταματήσει στην άκρη του δρόμου όπου μετά από λίγο ξανάπαιρνε.

      Τώρα που είχα χρόνο να το παρατηρήσω, το ραδιόφωνο δεν έσβησε ποτέ αλλά δεν είχα ενδείξεις στο καντράν, φλας, παράθυρα. Η μίζα γύριζε άρα δεν ήταν μπλοκάρισμα από τον συναγερμό.

      Άρχισα να ψάχνω τιμές για τον διακόπτη της μηχανής, βρήκα και την διαδικασία ελέγχου του διακόπτη στο (εργοστασιακό) σέρβις μάνιουαλ και κατέβηκα να τσεκάρω με το πολύμετρο τον διακόπτη.

      Είχα αφήσει το αμάξι να δουλεύει (πιο πολύ για να δουλεύει το a/c) και κουνούσα το κλειδί της μηχανής για να δω μήπως σβήσει - δεν έσβηνε. Μετά ενώ το αμάξι δούλευε (για να έχει δροσιά) έβγαλα το καπάκι κάτω από το ταμπλό για να τσεκάρω τις 2 πρίζες του διακόπτη.
      Στην μια πρίζα ένα καλώδιο ήταν πολύ ζεστό, σχεδόν ΕΚΑΙΓΕ.
      Ήταν εκεί που είχε συνδεθεί επάνω στο καλώδιο ο συναγερμός.

      Κανένα πρόβλημα με τον διακόπτη, ήταν η σύνδεση του συναγερμού.
      Ότι ηλεκτρικά προβλήματα έχει εμφανίσει το αμάξι είναι στα σημεία που κόπηκαν τα καλώδια για να συνδεθεί ο συναγερμός.

      Σε όλα τα αυτοκίνητα που είχα, όπου κόψεις καλώδιο και το συνδέσεις χωρίς κολλητήρι θα εμφανιστεί κάποτε πρόβλημα. Μπορεί να αργήσει, 5, 10, 20 χρόνια αλλά θα υπάρξει πρόβλημα.

      Ο συναγερμός (brain lock) είναι εξαιρετικός, δουλεύει 20 χρόνια χωρίς πρόβλημα αλλά οι συνδέσεις έχουν γίνει χωρίς κολλητήρι και έχουν εμφανίσει προβλήματα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • L
        leonp last edited by

        Πριν μια βδομάδα: >Ο χρήστης leonp έγραψε:

        Έσβησε χτες για 2 δευτερόλεπτα η μηχανή και οι ενδείξεις στο καντράν.
        Σήμερα το ξαναέκανε άλλες 2 φορές.

        Δεν εμφανίζει συνέχεια το πρόβλημα ώστε να το πάω άμεσα στον ηλεκτρολόγο.
        Το πιθανότερο νομίζω ότι είναι ο συναγερμός αλλά δεν αποκλείω και τον διακόπτη της μηχανής - και τα 2 έχουν πολλά χιλιόμετρα και αρκετά χρόνια (19) και μπορεί να υπάρχουν φθορές.

        Ο συναγερμός το είχε ξανακάνει αυτό πριν καμιά δεκαριά χρόνια και είχαν φτιάξει κάτι στις καλωδιώσεις του.

        Νόμισα ότι το αμάξι θεραπεύτηκε μόνο του
        αλλά χτες το μεσημέρι έσβηνε συνέχεια στον δρόμο (αλλά ξανάπαιρνε).

        Μερικές φορές όμως δεν έπαιρνε αμέσως και το άφηνα να σταματήσει στην άκρη του δρόμου όπου μετά από λίγο ξανάπαιρνε.

        Τώρα που είχα χρόνο να το παρατηρήσω, το ραδιόφωνο δεν έσβησε ποτέ αλλά δεν είχα ενδείξεις στο καντράν, φλας, παράθυρα. Η μίζα γύριζε άρα δεν ήταν μπλοκάρισμα από τον συναγερμό.

        Άρχισα να ψάχνω τιμές για τον διακόπτη της μηχανής, βρήκα και την διαδικασία ελέγχου του διακόπτη στο (εργοστασιακό) σέρβις μάνιουαλ και κατέβηκα να τσεκάρω με το πολύμετρο τον διακόπτη.

        Είχα αφήσει το αμάξι να δουλεύει (πιο πολύ για να δουλεύει το a/c) και κουνούσα το κλειδί της μηχανής για να δω μήπως σβήσει - δεν έσβηνε. Μετά ενώ το αμάξι δούλευε (για να έχει δροσιά) έβγαλα το καπάκι κάτω από το ταμπλό για να τσεκάρω τις 2 πρίζες του διακόπτη.
        Στην μια πρίζα ένα καλώδιο ήταν πολύ ζεστό, σχεδόν ΕΚΑΙΓΕ.
        Ήταν εκεί που είχε συνδεθεί επάνω στο καλώδιο ο συναγερμός.

        Κανένα πρόβλημα με τον διακόπτη, ήταν η σύνδεση του συναγερμού.
        Ότι ηλεκτρικά προβλήματα έχει εμφανίσει το αμάξι είναι στα σημεία που κόπηκαν τα καλώδια για να συνδεθεί ο συναγερμός.

        Σε όλα τα αυτοκίνητα που είχα, όπου κόψεις καλώδιο και το συνδέσεις χωρίς κολλητήρι θα εμφανιστεί κάποτε πρόβλημα. Μπορεί να αργήσει, 5, 10, 20 χρόνια αλλά θα υπάρξει πρόβλημα.

        Ο συναγερμός (brain lock) είναι εξαιρετικός, δουλεύει 20 χρόνια χωρίς πρόβλημα αλλά οι συνδέσεις έχουν γίνει χωρίς κολλητήρι και έχουν εμφανίσει προβλήματα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          leonp last edited by

          Πριν μια βδομάδα: >Ο χρήστης leonp έγραψε:

          Έσβησε χτες για 2 δευτερόλεπτα η μηχανή και οι ενδείξεις στο καντράν.
          Σήμερα το ξαναέκανε άλλες 2 φορές.

          Δεν εμφανίζει συνέχεια το πρόβλημα ώστε να το πάω άμεσα στον ηλεκτρολόγο.
          Το πιθανότερο νομίζω ότι είναι ο συναγερμός αλλά δεν αποκλείω και τον διακόπτη της μηχανής - και τα 2 έχουν πολλά χιλιόμετρα και αρκετά χρόνια (19) και μπορεί να υπάρχουν φθορές.

          Ο συναγερμός το είχε ξανακάνει αυτό πριν καμιά δεκαριά χρόνια και είχαν φτιάξει κάτι στις καλωδιώσεις του.

          Νόμισα ότι το αμάξι θεραπεύτηκε μόνο του
          αλλά χτες το μεσημέρι έσβηνε συνέχεια στον δρόμο (αλλά ξανάπαιρνε).

          Μερικές φορές όμως δεν έπαιρνε αμέσως και το άφηνα να σταματήσει στην άκρη του δρόμου όπου μετά από λίγο ξανάπαιρνε.

          Τώρα που είχα χρόνο να το παρατηρήσω, το ραδιόφωνο δεν έσβησε ποτέ αλλά δεν είχα ενδείξεις στο καντράν, φλας, παράθυρα. Η μίζα γύριζε άρα δεν ήταν μπλοκάρισμα από τον συναγερμό.

          Άρχισα να ψάχνω τιμές για τον διακόπτη της μηχανής, βρήκα και την διαδικασία ελέγχου του διακόπτη στο (εργοστασιακό) σέρβις μάνιουαλ και κατέβηκα να τσεκάρω με το πολύμετρο τον διακόπτη.

          Είχα αφήσει το αμάξι να δουλεύει (πιο πολύ για να δουλεύει το a/c) και κουνούσα το κλειδί της μηχανής για να δω μήπως σβήσει - δεν έσβηνε. Μετά ενώ το αμάξι δούλευε (για να έχει δροσιά) έβγαλα το καπάκι κάτω από το ταμπλό για να τσεκάρω τις 2 πρίζες του διακόπτη.
          Στην μια πρίζα ένα καλώδιο ήταν πολύ ζεστό, σχεδόν ΕΚΑΙΓΕ.
          Ήταν εκεί που είχε συνδεθεί επάνω στο καλώδιο ο συναγερμός.

          Κανένα πρόβλημα με τον διακόπτη, ήταν η σύνδεση του συναγερμού.
          Ότι ηλεκτρικά προβλήματα έχει εμφανίσει το αμάξι είναι στα σημεία που κόπηκαν τα καλώδια για να συνδεθεί ο συναγερμός.

          Σε όλα τα αυτοκίνητα που είχα, όπου κόψεις καλώδιο και το συνδέσεις χωρίς κολλητήρι θα εμφανιστεί κάποτε πρόβλημα. Μπορεί να αργήσει, 5, 10, 20 χρόνια αλλά θα υπάρξει πρόβλημα.

          Ο συναγερμός (brain lock) είναι εξαιρετικός, δουλεύει 20 χρόνια χωρίς πρόβλημα αλλά οι συνδέσεις έχουν γίνει χωρίς κολλητήρι και έχουν εμφανίσει προβλήματα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • I
            ilias-a last edited by

            Σε όλα τα αυτοκίνητα που είχα, όπου κόψεις καλώδιο και το συνδέσεις χωρίς κολλητήρι θα εμφανιστεί κάποτε πρόβλημα. Μπορεί να αργήσει, 5, 10, 20 χρόνια αλλά θα υπάρξει πρόβλημα.

            ειναι η κλασικη μαλακια που κανουν οι ηλεκτρολογοι που ασχολουνται με ηχοσυστηματα-συναγερμους.
            η νεα ανακαλυψη τους ειναι οι κλεφτες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              panos3 last edited by

              πως τα ειχε ενωσει τα καλωδια?με κοσακια ή ετσι χυμα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • A
                alexeft last edited by

                Ο χρήστης leonp έγραψε:

                Κανένα πρόβλημα με τον διακόπτη, ήταν η σύνδεση του συναγερμού.
                Ότι ηλεκτρικά προβλήματα έχει εμφανίσει το αμάξι είναι στα σημεία που κόπηκαν τα καλώδια για να συνδεθεί ο συναγερμός.

                Σε όλα τα αυτοκίνητα που είχα, όπου κόψεις καλώδιο και το συνδέσεις χωρίς κολλητήρι θα εμφανιστεί κάποτε πρόβλημα. Μπορεί να αργήσει, 5, 10, 20 χρόνια αλλά θα υπάρξει πρόβλημα.

                Ο συναγερμός (brain lock) είναι εξαιρετικός, δουλεύει 20 χρόνια χωρίς πρόβλημα αλλά οι συνδέσεις έχουν γίνει χωρίς κολλητήρι και έχουν εμφανίσει προβλήματα.

                Πιάσε ένα κολλητήρι και φτιάξε τις συνδέσεις τότε!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  leonp last edited by

                  Ο χρήστης panos3 έγραψε:
                  πως τα ειχε ενωσει τα καλωδια?με κοσακια ή ετσι χυμα?

                  Τα καλώδια τα είχε συνδέσει καλά, είχε απογυμνώσει αρκετό μήκος και τα είχε στρίψει καλά.

                  Όμως με τα χρόνια και την υγρασία στο αυτοκίνητο, ο χαλκός σκούρηνε και εμφανίζει μεγάλη αντίσταση.
                  Στο σπίτι που η τάση είναι 220 βολτ δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά στο αμάξι με τα 12 βολτ το ρεύμα δεν περνάει εύκολα.
                  Αν μάλιστα είναι τίποτε αισθητήρες με 5 ή ακόμα χειρότερα 1 βολτ, τότε δεν χρειάζεται να περάσουν αρκετά χρόνια για να υπάρξει πρόβλημα.

                  Πιάσε ένα κολλητήρι και φτιάξε τις συνδέσεις τότε!!!

                  Αυτό θέλω να κάνω αλλά μέχρι στιγμής μόνο ψεκάζω.

                  Βγάζω την μονωτική ταινία, δεν πειράζω την σύνδεση (γιατί δεν θα μπορέσω να την κάνω τόσο καλή/τεχνική), ψεκάζω με contact spray και μετά ξαναπερνάω μονωτική ταινία (όχι πολύ καλά γιατί το σπρέι αργεί να στεγνώσει και η ταινία δεν κολλάει καλά).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alexeft last edited by

                    Σου αρέσει να βασανίζεσαι μου φαίνεται!!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      giannisae last edited by

                      Ο χρήστης leonp έγραψε:

                      Όμως με τα χρόνια και την υγρασία στο αυτοκίνητο, ο χαλκός σκούρηνε και εμφανίζει μεγάλη αντίσταση.
                      Στο σπίτι που η τάση είναι 220 βολτ δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά στο αμάξι με τα 12 βολτ το ρεύμα δεν περνάει εύκολα.
                      Αν μάλιστα είναι τίποτε αισθητήρες με 5 ή ακόμα χειρότερα 1 βολτ, τότε δεν χρειάζεται να περάσουν αρκετά χρόνια για να υπάρξει πρόβλημα
                      Αυτό θέλω να κάνω αλλά μέχρι στιγμής μόνο ψεκάζω. :

                      Απο ποτε παιζει ρολο ποσο ρευμα παιρναει?σε βολτ??
                      αν προσεξεις στις ασφαλειες του σπιτιου ειναι 16αμπερ οι μεγαλες ..στο αμαξι θελει 20 αμπερ μονο για την πλαφονιερα!το ηλεκρικο παραθυρο εχει 15αρα!
                      τι μετρας τωρα ..δεν ειναι ετσι τα πραγματα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        alexeft last edited by

                        Ο χρήστης giannisae έγραψε:

                        Όμως με τα χρόνια και την υγρασία στο αυτοκίνητο, ο χαλκός σκούρηνε και εμφανίζει μεγάλη αντίσταση.
                        Στο σπίτι που η τάση είναι 220 βολτ δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά στο αμάξι με τα 12 βολτ το ρεύμα δεν περνάει εύκολα.
                        Αν μάλιστα είναι τίποτε αισθητήρες με 5 ή ακόμα χειρότερα 1 βολτ, τότε δεν χρειάζεται να περάσουν αρκετά χρόνια για να υπάρξει πρόβλημα
                        Αυτό θέλω να κάνω αλλά μέχρι στιγμής μόνο ψεκάζω. :

                        Απο ποτε παιζει ρολο ποσο ρευμα παιρναει?σε βολτ??
                        αν προσεξεις στις ασφαλειες του σπιτιου ειναι 16αμπερ οι μεγαλες ..στο αμαξι θελει 20 αμπερ μονο για την πλαφονιερα!το ηλεκρικο παραθυρο εχει 15αρα!
                        τι μετρας τωρα ..δεν ειναι ετσι τα πραγματα!

                        Τι πίνεις;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • H
                          highfidelity last edited by

                          Τα volt δεν παίζουν ρόλο από ό, τι φαίνεται...

                          Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            leonp last edited by

                            Ο χρήστης giannisae έγραψε:
                            Απο ποτε παιζει ρολο ποσο ρευμα παιρναει?σε βολτ??

                            πίστεψέ με, όσο πιο χαμηλές είναι οι τάσεις σ' ένα κύκλωμα, τόσο μεγαλύτερη σημασία έχουν οι (μη) οξειδωμένες επαφές.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • L
                              leonp last edited by

                              Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                              Σου αρέσει να βασανίζεσαι μου φαίνεται!!!!!

                              Όχι, είναι γρήγορο και εύκολο.
                              Μόνο την ταινία βγάζω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                cson last edited by

                                Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                Σου αρέσει να βασανίζεσαι μου φαίνεται!!!!!

                                Όχι, είναι γρήγορο και εύκολο.
                                Μόνο την ταινία βγάζω.

                                Δεν θα το ξαναπαθει σχετικα συντομα? Μιας και κανεις το κοπο και βγαζεις/βαζεις την ταινια δεν τα περνας και με καλαι?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • D
                                  dog80 last edited by

                                  Και οι κολλήσεις έχουν τα προβλήματά τους. Ραγίζουν και σπάνε εντελώς με τον καιρό.

                                  Για τη μέγιστη αξιοπιστία βιδωτές ή πρεσαριστές συνδέσεις. Πχ κάτι τέτοιο:
                                  http://img-europe.electrocomponents.com ... 497-01.jpg

                                  Ή μια απλή βιδωτή κλέμα ηλεκτρολόγου στο κατάλληλο μέγεθος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Οι κολλήσεις στο 40 ετών Μερσεντές είναι μια χαρά - καμία διαρροή ρεύματος - μπορεί το αμάξι να κάθεται ένα μήνα και μετά να πάρει μπρος χωρίς πρόβλημα.

                                    Λεπτομέρειες της σύνδεσης:

                                    Κολλάς το καλώδιο στον ακροδέκτη,
                                    τους βάζεις (με τη σωστή σειρά) στο πλαστικό κουτί και κουμπώνεις.

                                    Ποτέ δεν έχω δει πρόβλημα σε εργοστασιακές φίσες (όλων των κατασκευαστών) αλλά αυτές του παλιού Μερσεντές δείχνουν ότι τα ηλεκτρικά στο αμάξι θα αντέξουν για πάντα.

                                    Είναι κρίμα να βλέπεις πόση προσπάθεια έχουν κάνει όλοι οι κατασκευαστές ώστε τα ηλεκτρικά των αυτοκινήτων τους να είναι αξιόπιστα και μετά μια κακή ηλεκτρολογική εγκατάσταση (πχ με κλέφτες) να δημιουργεί προβλήματα και να κάνει το αμάξι αναξιόπιστο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • C
                                      cson last edited by

                                      Παντως σε πολλα αμαξια δικα μου και φιλων εχουν παρεμβει σε πολλα πραγματα ηλεκτρολογοι(ηχοσυστηματα, συναγερμοι, αυτοματο κλεισιμο παραθυρων με το κλειδωμα κ.α) αλλα ποτε δεν εχει παρατηρηθει προβλημα στο μελλον σε ενωση.
                                      Ειδικα στο tucson μου που εχει γινει πολυ κοψε ραψε ηλεκτρολογικο (σε κρισιμο σημειο κιολας οπως μπεκιερα) λογο υγραεριου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        giannisae last edited by

                                        Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                                        Όμως με τα χρόνια και την υγρασία στο αυτοκίνητο, ο χαλκός σκούρηνε και εμφανίζει μεγάλη αντίσταση.
                                        Στο σπίτι που η τάση είναι 220 βολτ δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά στο αμάξι με τα 12 βολτ το ρεύμα δεν περνάει εύκολα.
                                        Αν μάλιστα είναι τίποτε αισθητήρες με 5 ή ακόμα χειρότερα 1 βολτ, τότε δεν χρειάζεται να περάσουν αρκετά χρόνια για να υπάρξει πρόβλημα
                                        Αυτό θέλω να κάνω αλλά μέχρι στιγμής μόνο ψεκάζω. :

                                        Απο ποτε παιζει ρολο ποσο ρευμα παιρναει?σε βολτ??
                                        αν προσεξεις στις ασφαλειες του σπιτιου ειναι 16αμπερ οι μεγαλες ..στο αμαξι θελει 20 αμπερ μονο για την πλαφονιερα!το ηλεκρικο παραθυρο εχει 15αρα!
                                        τι μετρας τωρα ..δεν ειναι ετσι τα πραγματα!

                                        Τι πίνεις;

                                        δε σου δινω θα ζητας συνεχεια μετα

                                        παντος παντα οι ενωσεις θα εχουν πρβληματα!το οτι η συσκευει στο by pass τραβαει λιγα αμπερ παει να πει οτι δημιουργη το λιγοτερο δυνατο προβλημα στην ενωση!σε συνεχες ρευμα οπως τις μπαταριας τα αμπερ που μπορει να μυρασει ειναι τις ταξεως του din τις μπαταρις δλδ 400 +!ασχετο βεβαια αλλα να δωσω ενα λογο
                                        το πιο δυνατο σε αμπερ που θα τραβηξει ποτε ειναι το σαμπγουφερ (ο ενισχιτης του)πανω απο 80 αμπερ στο μινιμουμ σε τερμα κατασταση!τεσπα εχει μεγαλη συζητηση το θεμα και δεν θα κανουμε μαθημα σαφως ..και βγαινουμε εκτος του θεματος κιολας..και δημιουργουμε προβληματα αντιπαραθεσης σε αλλους χομπιστες...ελπιζω να βρηκες την λυση με την επανεραφες και τελιωνη η ιστορια σε αλλα 20 χρονια βλεπεις

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          ilias-a last edited by

                                          Ο χρήστης giannisae έγραψε:

                                          Όμως με τα χρόνια και την υγρασία στο αυτοκίνητο, ο χαλκός σκούρηνε και εμφανίζει μεγάλη αντίσταση.
                                          Στο σπίτι που η τάση είναι 220 βολτ δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά στο αμάξι με τα 12 βολτ το ρεύμα δεν περνάει εύκολα.
                                          Αν μάλιστα είναι τίποτε αισθητήρες με 5 ή ακόμα χειρότερα 1 βολτ, τότε δεν χρειάζεται να περάσουν αρκετά χρόνια για να υπάρξει πρόβλημα
                                          Αυτό θέλω να κάνω αλλά μέχρι στιγμής μόνο ψεκάζω. :

                                          Απο ποτε παιζει ρολο ποσο ρευμα παιρναει?σε βολτ??
                                          αν προσεξεις στις ασφαλειες του σπιτιου ειναι 16αμπερ οι μεγαλες ..στο αμαξι θελει 20 αμπερ μονο για την πλαφονιερα!το ηλεκρικο παραθυρο εχει 15αρα!
                                          τι μετρας τωρα ..δεν ειναι ετσι τα πραγματα!

                                          η ασφαλεια της πλαφονιερας συνηθως στην ιδια γραμμη εχει μαζι και τον αναπτηρα και το κασετοφωνο, γιαυτο και τα 20Α.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            giannisae last edited by

                                            Ναι απλως λεμε οτι η συσκευες του αμαξιου ζηταν αμπερ σε αντιθεση με του σπιτιου..ετσι για να λεμε οχι οτι σημαινει κατι

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr