-
Ξέρω, υπάρχει τόπικ
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 747#266747
αλλά τα 'χει παίξει ο server
(ας κλειδωθεί)
-
Ξέρω, υπάρχει τόπικ
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 747#266747
αλλά τα 'χει παίξει ο server
(ας κλειδωθεί)
-
Ξέρω, υπάρχει τόπικ
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 747#266747
αλλά τα 'χει παίξει ο server
(ας κλειδωθεί)
-
Είναι λίγο έως πολύ... ε κ ν ε υ ρ ι σ τ ι κ ό..........
-
Σχεδιαστικά το λάτρεψα μόλις το είδα, μέσα και έξω. Ιδιαιτερα το εσωτερικό του είναι πολύ άψογο!Αλλα μαυτά που ακούω για την ποιότητα...Ειλικρινά είναι τόσο κακό ποιοτικά?Λέτε να άλλαξαν οι καιροί και να δούμε καμια Alfa Romeo η κανένα Croma με άψογη ποιοτική κατασκευή?!
-
Ôï ðñïçãïõìåíï ìïíôåëï å÷åé áñêåôá êáëç ðïéïôçôá ãéá ôá ëåöôá ôïõ. Äåí îåñù ôé å÷ïõí êáíåé ìå áõôï? Ñéîáíå ôïóï åîïðëéóìï êáé ëåöôá óå design kai R&D ðïõ ìïõ öáéíåôáé ðùò êïéôáíå íá ôá âãáëïõí ðéóù.
-
Έχετε δεί καταρχήν τί ποιότητα κατασκευής έχει,
ή μιλάτε στον αέρα?
-
Ïôé ìáò ëåíå ôá ðåñéïäéêá äõóôõ÷ùò. Èá äåéîåé..........
-
Ο χρήστης Tetrapetaloudos έγραψε:
Οτι μας λενε τα περιοδικα δυστυχως. Θα δειξει..........Kαι λένε αρνητικά σχόλια για την ποιότητα του εσωτερικού του?
Δε νομίζω. Απεναντίας...
-
Íá ðáñáèåóù ôïôå êáðïéá áðïóðáóìáôá áðï áñèñï ôïõ áããëéêïõ åíï óôçí ðñïóöáôç äïêéìç ôïõ ðáóóáô ÔDi 170.
Now inside, where the previous Passat's lush solidity made you wonder what the point was of buying an Audi when you could have the same ambience for less money. Anyway, there's less confusion this time; Volkswagen realised it didn't have to make the new Passat quite as Audi-like, so has saved money. It hopes we won't notice, but we do.
So what's wrong? Too much hard plastic, notably in the door trims, and a lightweight, flimsy feel to parts that move. The Passat is now average for perceived quality, not class-leading. It's very roomy, though, and Volkswagen will say that the money saved has been diverted to equipment and technology. Examples (some optional): Keyless starting, an automatic parking brake on all wheels, a hill-holder/creep-stopper for the automatics, a 230V socket for your laptop, a built-in, pop-up keypad to link with your Bluetooth phone.
Áí å÷åéò áëëåò ðëçñïöïñéåò ãéá ôçí ðïéïôçôá ôùí õëéêùí äåéîôåò ìáò ùóôå íá å÷ïõìå êáé ìéá äåõôåñç áðïøç.
-
Kάτι συγκεκριμένο όχι.
Από τα περιοδικά που διαβάζω,
δεν αναφέρονται σε χειρότερη ποιότητα κατασκευής σε σχέση με το παρελθόν
(Είπαμε, Α6 δεν θα γίνει...ποτέ )
-
Αμάν με αυτή την ποιότητα!
να συγκρίνουμε τιμές; Passat (παλιό πλέον) 1.6 8V Comfortline (καμία σχέση σε εξοπλισμό με το νέο) 19.845
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αμάν με αυτή την ποιότητα!να συγκρίνουμε τιμές; Passat (παλιό πλέον) 1.6 8V Comfortline (καμία σχέση σε εξοπλισμό με το νέο) 19.845
Είναι κι αυτή μες στο παιχνίδι.
Anyway, ανέφερες (το in.gr), τα 22.400 για το sportline.
Χαμηλή τιμή
-
Απότι διάβασα μέχρι τώρα,απλά ίσως κάποιος θα περίμενε ενα εσωτερικό που να πέφτει πάνω το swiffer και να βουλιάζει το ταμπλό,αλλα απογοητεύτηκε..Κατα τα άλλα αν ο προαναφερθείς τύπος γουστάρει να πληρώνει άχρηστη ψευδαίσθηση πολυτέλειας,ας χώσει 27000+ για ενα Α4 με 102 ψωράλογα ,και ας αφήσει το πανέμορφο εσω-εξω passat,για τους υπόλοιπους ορθολογιστικά σκεπτόμενους.
-
Ο χρήστης offset έγραψε:
Απότι διάβασα μέχρι τώρα,απλά ίσως κάποιος θα περίμενε ενα εσωτερικό που να πέφτει πάνω το swiffer και να βουλιάζει το ταμπλό,αλλα απογοητεύτηκε..Κατα τα άλλα αν ο προαναφερθείς τύπος γουστάρει να πληρώνει άχρηστη ψευδαίσθηση πολυτέλειας,ας χώσει 27000+ για ενα Α4 με 102 ψωράλογα ,και ας αφήσει το πανέμορφο εσω-εξω passat,για τους υπόλοιπους ορθολογιστικά σκεπτόμενους.πρόσεξε μην σε διαβάσει κανείς!
-
Σαν πρώην κάτοχος του προηγούμενου (πλέον) passat 1.8T δικαιούμαι να ομιλώ νομίζω.
α. Ετριζε παντού και μάλιστα σε σημείο να αναρωτιέται ο καθένας που έμπενε γιατί συμβαίνει αυτό. Μιλάμε ότι έτριζε σαν ξύλινο κατάρτι ιστιοφόρου.
β. Ξεφλούδιζαν οι χειρολαβές του συνοδηγού στην πόρτα.
γ. Μηχανολογικά προβλήματα στα 2 χρόνια.
δ. ΑΧΡΗΣΤΗ η αντιπροσωπεία που έκανε τα service και τις επισκευές. Ελπίζω να μην βελτιωθούν ώστε να μη σώσουν και ξαναπουλήσουν αυτοκίνητο ποτέ.
ε. Κακή ανάρτηση πίσω. Σε στροφές δημιουργούσε μια κάποια ανασφάλεια.
στ. Το ABS έμπαινε πάντα λίγο πιο νωρίς...Είχε και καλά:
α. Φοβεροί χώροι.
β. Ομορφο (υποκειμενικό)
γ. Γρήγορο και ροπάτο.
δ. Καλό κιβώτιο ταχυτήτων & τιμόνι.
ε. Ιδανικό για μεγάλα ταξίδια στην εθνική όπως ήταν στημένο.Ποτέ δεν πρόκειται να ξανααγοράσω αυτοκίνητο του ομίλου και συνιστώ σε όλους να είναι αρκετά προσεκτικοί.
-
opa! Germaniko kai na trizei?Den ginonte auta! ! Kataskopos ton Italofilon tha einai o filos vasdaris!
-
Ο χρήστης offset έγραψε:
Απότι διάβασα μέχρι τώρα,απλά ίσως κάποιος θα περίμενε ενα εσωτερικό που να πέφτει πάνω το swiffer και να βουλιάζει το ταμπλό,αλλα απογοητεύτηκε..Κατα τα άλλα αν ο προαναφερθείς τύπος γουστάρει να πληρώνει άχρηστη ψευδαίσθηση πολυτέλειας,ας χώσει 27000+ για ενα Α4 με 102 ψωράλογα ,και ας αφήσει το πανέμορφο εσω-εξω passat,για τους υπόλοιπους ορθολογιστικά σκεπτόμενους.ε οχι και ομορφο το πασσατ
εχεις δει πισω μερος?ποσο τερας ειναι?εσωτερικο(διαρυθμιση)ιδια με το γκολφ.
οσο για τον κινητηρα τα 10 αλογα παραπανω θα το σωσουν?καταρχην ειναι πιο βαρυ απο το Α4.
οσο για την αχρηστη ψευδαισθηση πολυτελειας,δεν ειναι ψευδαισθηση αλλα και γαμω την αισθηση(μπες μεσα και θα δεις) -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Απότι διάβασα μέχρι τώρα,απλά ίσως κάποιος θα περίμενε ενα εσωτερικό που να πέφτει πάνω το swiffer και να βουλιάζει το ταμπλό,αλλα απογοητεύτηκε..Κατα τα άλλα αν ο προαναφερθείς τύπος γουστάρει να πληρώνει άχρηστη ψευδαίσθηση πολυτέλειας,ας χώσει 27000+ για ενα Α4 με 102 ψωράλογα ,και ας αφήσει το πανέμορφο εσω-εξω passat,για τους υπόλοιπους ορθολογιστικά σκεπτόμενους.
πρόσεξε μην σε διαβάσει κανείς!
Τον διάβασε
-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
οσο για τον κινητηρα τα 10 αλογα παραπανω θα το σωσουν?
10+ ίπποι, 0,7 μεγαλύτερη ροπή και εξάρι σασμάν. Λεπτομέριες...
Τιμές Passat