-
-
Ο χρήστης Άμπαλος έγραψε:
...και ακόμα το βλέπω -και καρέ-καρέ επίσης - ελάχιστα αριστερά κάνει επειδή μπροστά του ο Φέτελ φρενάρει για τη στροφή - και ο Μάσσα έρχεται με 'χίλια' - σαν να μην υπάρχει άλλος μπροστά και σαν να μην υπάρχει καν στροφή... και... στην τελική αν ο Μάσσα ήθελε να περάσει, θά 'πρεπε να κινείται αρκετά πιο αριστερά...
Ακριβώς αυτό.
Με βάση την πορεία του και χωρίς καμία κίνηση του Πέρεζ, κατά πάσα πιθανότητα θα χτύπαγε σαν μπάλα του μπόουλινγκ και τον δεξιά και τον μπροστινό.
Οι αγωνοδίκες έριξαν το φταίξιμο στον Τσέκο γιατί κουνήθηκε στη ζώνη φρεναρίσματος. Σωστά, κατά το γράμμα του νόμου.
Μόνο που αν ο Μάσσα δεν ήταν ο γνωστός πανίβλακας και ήταν πιο αριστερά ως όφειλε, δε θα γινόταν τίποτα (ή θα έπαιρνε παραμάζωμα μόνο τον Φέττελ γιατί για να έστριβε χλωμό...).Αν ο Perez εμενε στην πορεια του δεν θα ειχε ακουμπησει με κανεναν ο Massa.
Να το ξαναγραψω λοιπον να το εμπεδωσεις λιγο. Κατα πασα πιθανοτητα ο Perez, εφ οσον ειχε προβλημα στα φρενα, φρεναρε πιο νωρις, εκλεινε νωριτερα την γραμμη του για να χτυπησει το apex και να εκμεταλευτει το slow in entry κοβοντας μετρα. Για αυτο και σε σχεση με την γραμμη του Vettel ειναι λιγο πιο αριστερα. Αν δεν εκανε λοιπον αυτη την κινηση ο Massa χωραγε να περασει με αποσταση σχεδον ενος τροχου, και ναι 8α φρεναρε γιατι αμα κατσεις να δεις ολων των οδηγων τα onboard φρεναρουν και καμμια 50αρια μετρα πιο κατω απο εκει που εγινε το πρωτο ακουμπημα (ειδικα οταν ειχαν πιο φρεσκα λαστιχα γιατι παιζει μεγαλο ρολο και αυτο).
A και απο οτι βλεπουμε παρα λιγο να εκανε το ιδιο και ο Αlonso στην φαση που τον περασε ο Button, απλα εκει δεν κουνηθηκε ο Hulk.EDIT: Σε αυτες τις ταχυτητες ακομα και ενα αφημα να κανεις στο γκαζι η διαφορα ειναι τοσο μεγαλη που ο απο πισω με το που θα ακουμπησει τροχο γινεται αεροπλανο.
-
Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
Ωραίο δώρο από τον Αλόνσο, ευγενικό εκ μέρους του
Να χαίρεσαι που δεν ήταν δώρο σαν και αυτό που έκανε ο κουμπής στον Alonso το 2011
-
@pik Ο Nico δεν έχει νικήσει επειδή χάνει την pole κατά τα άλλα έχει τον ίδιο ρυθμό συνολικά με τον Lewis (ίσως λίγο ταχύτερο αν κρίνεις από το άγχος που βγάζει τόσο νωρίς ο πρωταθλητής αντίπαλός του.) Θέλω να πω πως αυτό που αναφέρεις για τις νίκες που έχει πάρει ο καθένας δεν μπορεί να περιγράψει δίκαια τις επιδόσεις τους μέχρι τώρα καθώς υπερεκτιμά κάπως τον Βρετανό. Επίσης μου φαίνεται αστείο ότι ο Nico έχει το ελάχιστο πλεονέκτημα λόγο της εθνικότητάς του. Οι δύο οδηγοί της Mercedes από το 2010 μέχρι και σήμερα φαίνεται ξεκάθαρα πως έχουν ίσες ευκαιρίες (ok το 2010 όχι και τόσο αν σκεφτούμε κάποιες μετατροπές στο σασί αλλά ο Schumi είναι ο Kaizer και ελπίζαμε πως θα μας κάνει Kaiserreich σε μερικές σεζόν ) Και το ότι ουσιαστικά ούτε ο Lauda δεn είπε στον Lewis καμιά κουβέντα στο Μονακό μόνο παράπονα δε θα πρέπει να έχει ο Βρετανός.
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Alba αν ο Λουης το χασει μπορει να το χασει απο δικες του βλακειες, επιπολαιοτητες και πανικους, μπορει να το χασει ομως και απο τυχη. Βλεπω βεβαια οτι επιμενεις οτι η τυχη δεν μπορει να ειναι η αιτια.Στην Αυστραλια δεν εφταιγε σε τιποτα.
Χθες αν θεωρησουμε οτι ειχαν ακριβως το ιδιο προβλημα δεν ειναι μονο θεμα κακης διαχειρισης του Λουη. Μεχρι να βγει το προβλημα επρεπε να πηγαινει στο απολυτο οριο για να φτασει το Νικο δυο φορες... Και γιατι επρεπε να τον φτασει; Γιατι 1ον μετα απο το τζαρτζαρισμα που εφαγε απο το Νικο στην εκκινηση επεσε 3ος και εμεινε πισω και 2ον οταν εφτασε το Νικο ο τελευταιος εκοψε το σικειν και πηρε 1.5'+. Δεν με πειραζει τοσο οτι το εκοψε εφοσον εχασε τα φρενα για μια φορα, με πειραζει οτι επωφεληθηκε και σε χρονο. Ο Λουης λοιπον χωρις δικια του ευθυνη επρεπε να κηνυγαει σαν τον τρελο ενα ιδιαιτερα ικανο πιλοτο και οταν τον εφτανε δεν ειχε καθαρο αερα για καλυτερη ψυξη. Δεν ηταν λοιπον μονο το οτι δεν το διαχειριστηκε σωστα αλλα και οτι μεχρι ενος βαθμου δεν μπορουσε να το διαχειριστει λογω συνθηκων. Μεχρι τωρα η τυχη εχει παιξει σημαντικοτατο ρολο ακομα και στο γεγονος οτι υπηρξε ο Περεζ γιατι αν δεν υπηρχε ο Ροσμπεργκ θα εβγαινε 4ος.Κανεις δεν ειπε οτι ο Ροσμπεργκ δεν εχει αποδειχθει πολυ δυνατος, ισα ισα που ειναι εξαιρετικος και μπραβο του αλλα θεωρω οτι υποτιμας αρκετα το μαυρουκο και προδικαζεις οτι η τυχη δεν θα παιξει ρολο στην εκβαση. Μπορει να παιξει μπορει και οχι. Αλλωστε στο ταλεντο του Χαμιλτον πιστευει ακομα και ο Αλονσο... Μην μου πεις οτι το αμφισβητεις.
Το δίκαιο και σωστό τζαρτζάρισμα (δεν ακούμπησαν από ότι μπόρεσα να δω) έρχεται σαν bonus στον Nico και όχι στον Lewis Για το συμβάν τώρα που έκοψε το σικέιν, ο Nico ναι κέρδισε χρόνο αλλά ο τρόπος με τον οποίο έγινε δε μας βεβαιώνει ούτε ότι ήταν επιτηδευμένο ούτε ότι η 'παρατήρηση' έπρεπε να ήταν ποινή. Συμφωνώ με το ότι δεν έκανε κάποιο μεγάλο λάθος στο στην διαχείριση του αγώνα ο Lewis (αν και δεν έχω ακούσει τα team radios) καθώς ήξερε πως έπρεπε να περάσει τον Nico πριν από τα pit-stop όπου ο Γερμανός ως προπορευόμενος θα είχε και το πλεονέκτημα να αλλάξει πρώτος ελαστικά. Ο Rosberg αποδεικνύει πάντως πως δεν είναι σε καμία περίπτωση οδηγός δεύτερης κατηγορίας. Η χθεσινή του επίδοση ήταν άψογη (πέρα από εκεί που έχασε τα φρένα ). Δίκαια έχει το 'ίδιο' μονοθέσιο με τον Lewis.
-
Το, κατ' εσε, δικαιο και σωστο τζαρτζαρισμα σηκωνει πολυ κουβεντα και χωραει μπολικη υποκειμενικοτητα. Για μενα ηταν οριακο και στα ορια της 'αθελα μου' πουστιας, οποτε οπως καταλαβαινεις δεν μπορω να του το χρεωσω στα θετικα οπως εσυ. Δεν αφησε κανενα περιθωριο-χωρο ο Ροσμπεργκ με τη γραμμη που πηρε και ο Λουης 'επρεπε' να πατησει εξω, δεν λεω πως σηκωνε ποινη, αλλα οτι θα προτιμουσα να μην ειχε γινει και να μαχονταν στα ισια για τη δευτερη στροφη.
Αν θες τη γνωμη μου με αυτες τις ενεργειες γινεσαι πρωταθλητης και δειχνεις οτι εχεις βγαλει τα μαχαιρια, οποτε ναι ο ξανθος φαινεται πως εχει αρχισει να βγαινει απο το καβουκι του, αλλα αυτο δε σημαινει πως παιζει οσο θα ηθελα εγω δικαια... Ο Λουης εχει κανει και αυτος πολλα στο παρελθον και τον κοβω να κανει και στο μελλον ετσι πως παει το πραγμα, απλα πιστευω πως μεχρι τωρα εκει που επρεπε ηταν αποφασιστικος αλλα σε πιο δικαια πλαισια και χωρις ναι μεν αλλα.
Το σικειν ξαναλεω δεν ηταν προβλημα οτι το εκοψε μια φορα, ανθρωπινο ειναι, προβλημα ηταν που καβατζωσε 1.5'+ και βγηκε απο τη ζωνη drs για 2-3 γυρους. Το σικειν μπορει να χαθει αλλα αυτο δε σημαινει οτι πρεπει να επωφεληθει σε χρονο αυτος που το εχασε, επιστημονας ο δικος σου...
Ο Ροσμπεργκ ευγενικα και με το 'εγω δεν εκανα τιποτα' εχει ριξει 2-3 'μπουφλες', αν βαλουμε και το Μονακο που δεν με εχει πεισει 100%, στο Λουη εντος πιστας. Αν και οταν απαντησει ο Βρετανος μπορει θα δουμε πιο αγρια πραγματα και πιστευω πως θα απαντησει... Ενδιαφερον θα εχει, αυτο ειναι σιγουρο.
ΥΓ: Ο Αλονσο οριακα δεν τρακαρε με τον Χουλκ και εχασε μια θεση, αν το ειχε κανει ο Κιμι θα ετρωγε κατσαδα, τωρα τιποτα... Εγω δεν το κατηγορω, κουρασμενος ειναι, με φορτηγο τρεχει, τα δινει ολα, αθρωπος ειναι δεν εγινε και κατι, απλα δεν υπαρχουν τα ιδια μετρα και τα ιδια σταθμα...
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
ΥΓ: Ο Αλονσο οριακα δεν τρακαρε με τον Χουλκ και εχασε μια θεση, αν το ειχε κανει ο Κιμι θα ετρωγε κατσαδα, τωρα τιποτα... Εγω δεν το κατηγορω, κουρασμενος ειναι, με φορτηγο τρεχει, τα δινει ολα, αθρωπος ειναι δεν εγινε και κατι, απλα δεν υπαρχουν τα ιδια μετρα και τα ιδια σταθμα...Σοβαρά μιλάς; Αν κάτσουμε να την πούμε στον Λολόνσο που έχασε μια θέση (ΜΙΑ ΘΕΣΗ) στον Μίκι τι πρέπει να κάνουμε που τερμάτισε ουσιαστικά ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ από όσους ολοκλήρωσαν τον αγώνα.
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
ΥΓ: Ο Αλονσο οριακα δεν τρακαρε με τον Χουλκ και εχασε μια θεση, αν το ειχε κανει ο Κιμι θα ετρωγε κατσαδα, τωρα τιποτα... Εγω δεν το κατηγορω, κουρασμενος ειναι, με φορτηγο τρεχει, τα δινει ολα, αθρωπος ειναι δεν εγινε και κατι, απλα δεν υπαρχουν τα ιδια μετρα και τα ιδια σταθμα...
Σοβαρά μιλάς; Αν κάτσουμε να την πούμε στον Λολόνσο που έχασε μια θέση (ΜΙΑ ΘΕΣΗ) στον Μίκι τι πρέπει να κάνουμε που τερμάτισε ουσιαστικά ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ από όσους ολοκλήρωσαν τον αγώνα.
αυτα παθαινεις οταν ο team mate ειναι pay driver...
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
ΥΓ: Ο Αλονσο οριακα δεν τρακαρε με τον Χουλκ και εχασε μια θεση, αν το ειχε κανει ο Κιμι θα ετρωγε κατσαδα, τωρα τιποτα... Εγω δεν το κατηγορω, κουρασμενος ειναι, με φορτηγο τρεχει, τα δινει ολα, αθρωπος ειναι δεν εγινε και κατι, απλα δεν υπαρχουν τα ιδια μετρα και τα ιδια σταθμα...
Σοβαρά μιλάς; Αν κάτσουμε να την πούμε στον Λολόνσο που έχασε μια θέση (ΜΙΑ ΘΕΣΗ) στον Μίκι τι πρέπει να κάνουμε που τερμάτισε ουσιαστικά ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ από όσους ολοκλήρωσαν τον αγώνα.
Σε προηγουμενο ποστ μου εγραψα τα ασχημα για τον Κιμι και τον απογοητευτικο του αγωνα. Το να πεις οτι ο Αλονσο εκανε ενα λαθος δεν σημαινει ουτε οτι τον κατσαδιαζεις, ουτε οτι τον μηδενιζεις απλα δειχνεις οτι βλεπεις μπροστα σου και οτι τα σχολιαζεις ΟΛΑ. Το να δεις και να αναφερεις απλα το λαθος του Αλονσο ειναι ανεξαρτητο απο το που τερματισε ο Κιμι αν δεν εχεις οπαδικα γυαλια.
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
ΥΓ: Ο Αλονσο οριακα δεν τρακαρε με τον Χουλκ και εχασε μια θεση, αν το ειχε κανει ο Κιμι θα ετρωγε κατσαδα, τωρα τιποτα... Εγω δεν το κατηγορω, κουρασμενος ειναι, με φορτηγο τρεχει, τα δινει ολα, αθρωπος ειναι δεν εγινε και κατι, απλα δεν υπαρχουν τα ιδια μετρα και τα ιδια σταθμα...
Σοβαρά μιλάς; Αν κάτσουμε να την πούμε στον Λολόνσο που έχασε μια θέση (ΜΙΑ ΘΕΣΗ) στον Μίκι τι πρέπει να κάνουμε που τερμάτισε ουσιαστικά ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ από όσους ολοκλήρωσαν τον αγώνα.
Σε προηγουμενο ποστ μου εγραψα τα ασχημα για τον Κιμι και τον απογοητευτικο του αγωνα. Το να πεις οτι ο Αλονσο εκανε ενα λαθος δεν σημαινει ουτε οτι τον κατσαδιαζεις, ουτε οτι τον μηδενιζεις απλα δειχνεις οτι βλεπεις μπροστα σου και οτι τα σχολιαζεις ΟΛΑ. Το να δεις και να αναφερεις απλα το λαθος του Αλονσο ειναι ανεξαρτητο απο το που τερματισε ο Κιμι αν δεν εχεις οπαδικα γυαλια.
Όπως βλέπεις δεν σχολίασα καθόλου την ελεεινή απόδοση του Μίκι (μέχρι το προηγούμενο ποστ). Όπως δε σχολίασα και το λαθάκι του Λολόνσο. Γενικά δε σχολίασα καθόλου την ομάδα. Τι να πεις...
Δεν τραβούσε η ομάδα. Φέρανε αναβαθμίσεις που στα δοκιμαστικά της Παρασκευής δείξανε να δουλεύουν, τελικά δεν τα βάλανε, πάμε για τον επόμενο αγώνα που ας ελπίσουμε θα καταφέρουν να λύσουν τα όποια προβλήματα με τη θερμοκρασία.7-0 και συνεχίζουμε. ΠΟΥ ΣΑΙ ΘΑΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΣΗΗΗΗΗΗΗ.
-
@Alba και @ Silberpfeil
Ετσι και σηκωσει ο Lewis το BlackBerry και παρει τον Alonso...τελειωσε...
με αυτα και αυτα ,οπως ειπα,περιμενω ακομα DNF απο Lewis
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
ΥΓ: Ο Αλονσο οριακα δεν τρακαρε με τον Χουλκ και εχασε μια θεση, αν το ειχε κανει ο Κιμι θα ετρωγε κατσαδα, τωρα τιποτα... Εγω δεν το κατηγορω, κουρασμενος ειναι, με φορτηγο τρεχει, τα δινει ολα, αθρωπος ειναι δεν εγινε και κατι, απλα δεν υπαρχουν τα ιδια μετρα και τα ιδια σταθμα...
Σοβαρά μιλάς; Αν κάτσουμε να την πούμε στον Λολόνσο που έχασε μια θέση (ΜΙΑ ΘΕΣΗ) στον Μίκι τι πρέπει να κάνουμε που τερμάτισε ουσιαστικά ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ από όσους ολοκλήρωσαν τον αγώνα.
Σε προηγουμενο ποστ μου εγραψα τα ασχημα για τον Κιμι και τον απογοητευτικο του αγωνα. Το να πεις οτι ο Αλονσο εκανε ενα λαθος δεν σημαινει ουτε οτι τον κατσαδιαζεις, ουτε οτι τον μηδενιζεις απλα δειχνεις οτι βλεπεις μπροστα σου και οτι τα σχολιαζεις ΟΛΑ. Το να δεις και να αναφερεις απλα το λαθος του Αλονσο ειναι ανεξαρτητο απο το που τερματισε ο Κιμι αν δεν εχεις οπαδικα γυαλια.
Όπως βλέπεις δεν σχολίασα καθόλου την ελεεινή απόδοση του Μίκι (μέχρι το προηγούμενο ποστ). Όπως δε σχολίασα και το λαθάκι του Λολόνσο. Γενικά δε σχολίασα καθόλου την ομάδα. Τι να πεις...
Δεν τραβούσε η ομάδα. Φέρανε αναβαθμίσεις που στα δοκιμαστικά της Παρασκευής δείξανε να δουλεύουν, τελικά δεν τα βάλανε, πάμε για τον επόμενο αγώνα που ας ελπίσουμε θα καταφέρουν να λύσουν τα όποια προβλήματα με τη θερμοκρασία.7-0 και συνεχίζουμε. ΠΟΥ ΣΑΙ ΘΑΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΣΗΗΗΗΗΗΗ.
ε ναι σιγα ακομη σερνεις καταρες στον κιμι απο το μονακο
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Το, κατ' εσε, δικαιο και σωστο τζαρτζαρισμα σηκωνει πολυ κουβεντα και χωραει μπολικη υποκειμενικοτητα. Για μενα ηταν οριακο και στα ορια της 'αθελα μου' πουστιας, οποτε οπως καταλαβαινεις δεν μπορω να του το χρεωσω στα θετικα οπως εσυ. Δεν αφησε κανενα περιθωριο-χωρο ο Ροσμπεργκ με τη γραμμη που πηρε και ο Λουης 'επρεπε' να πατησει εξω, δεν λεω πως σηκωνε ποινη, αλλα οτι θα προτιμουσα να μην ειχε γινει και να μαχονταν στα ισια για τη δευτερη στροφη.Ό,τι έκανε και ο Lewis στο Bahrain τουλάχιστον δύο φορές για να κρατήσει την πρώτη θέση.
Γενικά Yugo θα συμφωνείς ότι ο Rosberg είναι η ευχάριστη έκπληξη από πλευράς απόδοσης παρά τις 'μπούφλες' όπως λες
Επιμένω να λέω πως η μέχρι τώρα επικράτηση του Lewis είναι πολύ οριακή για τα δεδομένα που είχαμε λίγο-πολύ όλοι μας στα μυαλιά μας περί δυναμικής πιλότων.
-
O Ηλίθιος του ΣΚ
Force India's chief operating officer, Otmar Szafnauer, added: 'Look at the corner and watch Massa turn right into Perez.
'He goes on the inside to try to overtake and thinks 's**t! You can't overtake in Turn 1, let me get back onto the racing line', and then he hits him.
'How many other overtaking maneuvers on the inside into Turn 1 happened in this race? I'll tell you: zero. Why? Because you can't do it.'
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
ΥΓ: Ο Αλονσο οριακα δεν τρακαρε με τον Χουλκ και εχασε μια θεση, αν το ειχε κανει ο Κιμι θα ετρωγε κατσαδα, τωρα τιποτα... Εγω δεν το κατηγορω, κουρασμενος ειναι, με φορτηγο τρεχει, τα δινει ολα, αθρωπος ειναι δεν εγινε και κατι, απλα δεν υπαρχουν τα ιδια μετρα και τα ιδια σταθμα...Eδω μου δίνεις μία ευκαιρία για πάσα. Τελικά τι σκατά έκανε στην πίστα ο Αλόνσο μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει; Για ποιο λόγο τράβηξε τόσο μακριά το στιντ του; Τι σκατά πλεονέκτημα πήρανε και δεν μπόρεσαν να φανε το Χουλκ με μία γόμα κατω και περίπου ίδιας ηλικίας; Αφού τραβήξανε τόσο το 2ο στιντ γιατί δε ρισκάρανε και όπου βγει με ένα πιτ. Από το γυρολόγιο η γόμα του δεν είχε τελειωσει. Αφου το τραβήξανε τόσο και θα βρισκόταν πίσω από τα τρενάκια γιατί έστω δεν το πήγανε για 10-15 γύρους με κόκκινα; Που αποσκοπούσε η στρατηγική και το στήσιμο κατάλαβε κανείς;
Ξαναείδα σήμερα τον αγώνα. ΟΚ, κανονικά FI & Merc έπρεπε να φάνε 1-2 αγώνες αποκλεισμό να στρώσουν επιδερμίδα. Στο SKY πρεπει να είπανε 4-5 φορές ότι ο Πέρες μπορεί να πλησιάσει κι άλλο αλλά προσέχει τα λάστιχά του. Μιλάμε για ΕΝΑΝ καλό γύρο που θα του έδινε DRS. ENAN! Νταξ άξιος ο μισθός του, αλλά κάτι τέτοια είναι αηδία.
-
Νομίζω greo πολλοί τα έκαναν θάλασσα με την στρατηγική τους.
-
Νομιζω ότι γενκά δεν υπήρχε θέμα σωστής ή λάθος στρατηγικής (1 ή 2 pit)και τα πάντα τελικά εξαρτήθηκαν από το ρυθμό φθοράς των ελαστικών αναλόγως τους set up που είχε επιλέξει ο καθένας.Γι αυτό και είδαμε και τόσο διαφορετικά αποτελέσματα ανάμεσα σε παρόμοιες στρατηγικές πχ. Alonso και Magnussen ακολουθούσαν την ίδια ακριβώς στρατηγική (ο ένας όμως τερμάτισε τρεις θέσεις πιο πίσω),Ric και Button παρότι είχαν αλλάξει στον 37 νομίζω γύρο,εξακολουθούσαν να γράφουν χρόνους στο τέλος του αγώνα.Ο Hulk (μοναδικός μαζί με Perez με ενα stop) υπέφερε να κρατήσει πίσω τoυ τους Alonso και Button.....για να χάσει τελικά από τον ένα και να μην χάσει από τον άλλο...... λόγω της έλλειψης ταχύτητας της ferrari στην ευθεία.
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Το, κατ' εσε, δικαιο και σωστο τζαρτζαρισμα σηκωνει πολυ κουβεντα και χωραει μπολικη υποκειμενικοτητα. Για μενα ηταν οριακο και στα ορια της 'αθελα μου' πουστιας, οποτε οπως καταλαβαινεις δεν μπορω να του το χρεωσω στα θετικα οπως εσυ. Δεν αφησε κανενα περιθωριο-χωρο ο Ροσμπεργκ με τη γραμμη που πηρε και ο Λουης 'επρεπε' να πατησει εξω, δεν λεω πως σηκωνε ποινη, αλλα οτι θα προτιμουσα να μην ειχε γινει και να μαχονταν στα ισια για τη δευτερη στροφη.
Ό,τι έκανε και ο Lewis στο Bahrain τουλάχιστον δύο φορές για να κρατήσει την πρώτη θέση.
Γενικά Yugo θα συμφωνείς ότι ο Rosberg είναι η ευχάριστη έκπληξη από πλευράς απόδοσης παρά τις 'μπούφλες' όπως λες
Επιμένω να λέω πως η μέχρι τώρα επικράτηση του Lewis είναι πολύ οριακή για τα δεδομένα που είχαμε λίγο-πολύ όλοι μας στα μυαλιά μας περί δυναμικής πιλότων.
Το χθεσινο το ειδα μερικες φορες σε βιντεο που ανεβηκαν και μετα τα χασαμε... Στο Μπαχρειν θυμαμαι μια τρομερη μαχη αλλα καθαρη, με μηδενικους σχεδον αφημενους χωρους αλλα δε νομιζω να βγηκε ποτε εκτος ο Ροσμπεργκ και αν βγηκε λιγο, σιγουρα δεν ηταν σε στροφη με γρασιδι αλλα με ασφαλτο εκτος πιστας. Χθες ο Χαμιλτον επρεπε να βγει στο γρασιδι δεν ειχε αλλη επιλογη.
Οσον αφορα το Ροσμπεργκ γενικα βεβαια και συμφωνω και το εχω γραψει. Δεν περιμενα να ειναι τοσο ανταγωνιστικος, παντα τον συμπαθουσα και τον θεωρουσα ικανο οδηγο αλλα ειχα αμφιβολιες. Απ'οτι αποδεικνυεται δεν ειχε ποτε καλο αμαξι τα προηγουμενα χρονια. Δεν ειναι τυχαιο τελικα που ειχα ακουσει το Σουμι σε μια συνεντευξη χοντρικα να λεει οτι αιτια των μετριων εμφανισεων του ηταν και το ποσο καλος ηταν ο Ροσμπεργκ...
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
ΥΓ: Ο Αλονσο οριακα δεν τρακαρε με τον Χουλκ και εχασε μια θεση, αν το ειχε κανει ο Κιμι θα ετρωγε κατσαδα, τωρα τιποτα... Εγω δεν το κατηγορω, κουρασμενος ειναι, με φορτηγο τρεχει, τα δινει ολα, αθρωπος ειναι δεν εγινε και κατι, απλα δεν υπαρχουν τα ιδια μετρα και τα ιδια σταθμα...
Eδω μου δίνεις μία ευκαιρία για πάσα. Τελικά τι σκατά έκανε στην πίστα ο Αλόνσο μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει; Για ποιο λόγο τράβηξε τόσο μακριά το στιντ του; Τι σκατά πλεονέκτημα πήρανε και δεν μπόρεσαν να φανε το Χουλκ με μία γόμα κατω και περίπου ίδιας ηλικίας; Αφού τραβήξανε τόσο το 2ο στιντ γιατί δε ρισκάρανε και όπου βγει με ένα πιτ. Από το γυρολόγιο η γόμα του δεν είχε τελειωσει. Αφου το τραβήξανε τόσο και θα βρισκόταν πίσω από τα τρενάκια γιατί έστω δεν το πήγανε για 10-15 γύρους με κόκκινα; Που αποσκοπούσε η στρατηγική και το στήσιμο κατάλαβε κανείς;
Ξαναείδα σήμερα τον αγώνα. ΟΚ, κανονικά FI & Merc έπρεπε να φάνε 1-2 αγώνες αποκλεισμό να στρώσουν επιδερμίδα. Στο SKY πρεπει να είπανε 4-5 φορές ότι ο Πέρες μπορεί να πλησιάσει κι άλλο αλλά προσέχει τα λάστιχά του. Μιλάμε για ΕΝΑΝ καλό γύρο που θα του έδινε DRS. ENAN! Νταξ άξιος ο μισθός του, αλλά κάτι τέτοια είναι αηδία.
Στο παρακατω link βλεπεις ταυτοχρονα και το γυρολογιο και τις διαφορες των πιλοτων. Ειναι εντυπωσιακο οτι ο Αλονσο στους γυρους πριν μπει για δευτερο πιτ στοπ γυρνα ανετα στο 1:19.8 - 1:19.9 - 1:19.6 - 1:19.8 ενω μετα και το γυρο εξοδου με φρεσκα λαστιχα γυρνα παλι στο 1:19.6 - 1:19.7 - 1:19.1 - 1:19.6 - 1:19.1 - 1:19.2 ... Δηλαδη μεση διαφορα σκαρτη 3-4 δεκατα στο γυρο, αρα ειναι ευλογο το ερωτημα γιατι δεν τον κρατησαν εξω για αρκετους ακομα γυρους.
http://184.106.145.74/f1-championship/f ... rt_V01.pdf
-
Και γω νομιζα πως ηταν λαθος με τον Μπατον!! Σαν φαντασμα εμφανιστηκε στην 4η θεση.
Πραγματικα εψαχνα ενα πλανο του σκηνοθετη με κοκκινο μονοθεσιο...Σε τετοιο χαμο και δεν ηταν πουθενα..Πιο χαλια νομιζω δεν γινεται..κριμα κριμα...Ο Ροσμπεργκ το μονο που με χαλασε στη φαση του κοψιματος του σικειν ηταν οτι το σανιδωσε..Επρεπε να εχουν αφησει το χωμα...οπως ηταν παλια εκει!!! Μετα διαχειριστικε πολυ καλα το προβλημα που ειχε και αξια πηρε τους ποντους..
Αν με τετοια προβληματα οι ασημι χτυπανε βαθρο τοτε κλαφτα χαραλαμπε!!!
Μπραβο στον Ρικ που κερδισε.
Επειδη δεν μου εμφανιζει τις εικονες και τα βιντεακια πρεπει να ποσταρε καποιος το ΒΛΕΜΑ του Ροσμπεργκ οταν στο parade ο Λουης εβαλε το χερι του στον ωμο του Γερμανου ε??? -
Μια φορά στα 10 χρόνια δεν βλέπω ζωντανά τον αγώνα και γίνεται της ανωμαλίας.
Ματσάρα από τις λίγες, Καναδάς πιστάρα.
Έβαλα να δω τα δοκιμαστικά το βράδυ και είπα να ξεκινήσω τον αγώνα να δω τους πρώτους γύρους καθότι νυσταγμένος. Φυσικά το ξενυχτησα.Ricciardo πανάξιος και συμπαθέστατος. Βλέπω τον Vergne να κάνει πολύ καλές εμφανίσεις με την Toro Rosso και ο Ricciardo τον είχε κάνει να φαίνεται Yoong.
Πολλά μπράβο στον Vettel για τις αντιδράσεις του στο βάθρο. Τον δέρνει ο μικρός και αντί για ξινισμένη φάτσα ήταν όλα γέλια και συγχαρίκια. Πλην του multi 21, άντε και την Τουρκία, είναι απόλυτα συμπαθής και όμως έχει φάει άπειρο γιουχάισμα.
Massa - Perez μοιρασμένη την βλέπω την ευθύνη, ίσως λίγο παραπάνω στον Perez. Δεν είναι ο Massa το αθώο θύμα.
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Και γω νομιζα πως ηταν λαθος με τον Μπατον!! Σαν φαντασμα εμφανιστηκε στην 4η θεση.
Πραγματικα εψαχνα ενα πλανο του σκηνοθετη με κοκκινο μονοθεσιο...Σε τετοιο χαμο και δεν ηταν πουθενα..Πιο χαλια νομιζω δεν γινεται..κριμα κριμα...Ο Button εμφανίστηκε σαν φάντασμα διότι από την 12η στην 4η θέση το μόνο που μας έδειξε ο σκηνοθέτης ήταν το πως τον πέρασε ο Perez στην αρχή του αγώνα. Γενικά κακός ο σκηνοθέτης, έχασε αρκετές φάσεις.
Στους Μερτσεντικούς: Μπράβο στον Rosberg που είναι μονίμως πολύ κοντά στον Hamilton, που τον κερδίζει κάποιες φορές στα ίσια, που δεν κατέρρευσε μετά το 4/4 του Λούη, που αντέχει στη μάχη του τίτλου.
Όλα τα παραπάνω όμως δεν αναιρούν το γεγονός ότι χάνει 4-1.
Με την διαφορά που έχει πάρει πάντως στην κορυφή, και τις γνωστές ήρεμες αντιδράσεις του Lewis, τον λες άνετα φαβορί.
2014 - Formula 1 Grand Prix Du Canada