-
Chilton handed grid penalty for Bianchi crash
http://www.f1fanatic.co.uk/2014/06/08/c ... chi-crash/
-
Από το ελικόπτερο φαίνεται ξεκάθαρα ότι την λαμακία την κάνει ο Πέρεζ.
https://vine.co/v/MD0BgJYVeamΣτα της Μερτσέντες, από τον χτεσινό αγώνα φάνηκε τι δυναμική έχουν. Χωρίς ERS, μόνο με τα 650 άλογα του μοτέρ και τερμάτισε τελικά 2ος ο Ροζ. Του οποίου αυτή η 2η θέση είναι χρυσάφι γιατί αν είχαν τερματίσει όπως μάχονταν δηλ 1-2 Ροζ-Χαμ τότε η διαφορά θα ήταν μικρότερη.
Το άλλο καλό που δεν το είδαμε ως τώρα αλλά που θα το δούμε πολύ στο υπόλοιπο του πρωταθλήματος είναι ότι όσο τελειώνουν οι φρέσκοι κινητήρες τόσο θα ξεπετάγονται από το πουθενά τέτοια προβλήματα. Πλέον δεν έχουμε σκέτο μοτέρ να σκάει και να ξεμπερδεύεις αλλά ένα κάρο παπαρίτσες που σε αφήνουν στον αγώνα ξαφνικά αλλά δεν σε αποτελειώνουν. Σε πληγώνουν και σου επιτρέπουν σαδιστικά να περιφέρεσαι.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Από το ελικόπτερο φαίνεται ξεκάθαρα ότι την λαμακία την κάνει ο Μάθα.
https://vine.co/v/MD0BgJYVeamΜας κανεις πλακα τωρα. Εσυ αυτο βλεπεις? Το εκρεμες μπροστα δεν το βλεπεις?
-
Sorry μπερδεύτηκα. Τον Πέρεζ εννοούσα. Πρωί χωρίς καφέ....
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Sorry μπερδεύτηκα. Τον Πέρεζ εννοούσα. Πρωί χωρίς καφέ.......μα τί διάλο... πόσο άσχετος μπορεί να είμαι που δεν βλέπω τό προφανές!??...
-
Ric:άφησε (πάλι) διαπιστευτήρια του ταλέντου του... με τρόπο που μου θυμίζει κάτι από Schumacher του 92. Καθάρισε τον αγώνα με αποφασιστικά προσπεράσματα,που τον απήλλαξαν την κατάλληλη στιγμή από ένα φουριόζο Vettel και έκοψαν μαχαίρι κάθε δικαίωμα στην RBR να του ζητήσει να παραχωρήσει τη θέση του......και παρεπιμπτόντως κέρδισε και τον αγώνα. Μονοθεσίων βοηθούντων,στο μέλλον μπορεί να αφήσει εποχή. Προς το παρόν με διαφορά η πλέον συμπαθής,ακομπλεξάριστη και ευχάριστη φιγούρα στην F1.
Massa:Σίσυφος.Τα δύο του λάθη στις αντίστοιχες προσπάθειες να προσπεράσει το Vettel,αποτελούν τη νιοστή απόδειξη του γιατί δεν θα μπορούσε ποτέ να γίνει πρωταθλητής.Ξαναφέρτε τον πίσω στη ferrari TΩΡΑ
Ferrari:Ιλαροτραγωδία.Δεν της αξίζει ούτε καν αυτός ο Raikkonen, τον οποίο βλέπω να (ξανα)χρυσωπληρώνει σε ρήτρες για να διώξει του χρόνου......Ο Allison δεν έχει καν προλάβει να βάλει χέρι στο μονοθέσιο.... και στο Maranello επιδίδονταν σε διαρροές για τις προτάσεις στον καράφλα. Αναβαθμίσεις που δεν χρησιμοποιήθηκαν λόγω θερμοκρασιών.....λες και επρόκειτο για τη ζέστη της αυγουστιάτικης Ουγγαρίας.....Το βάθρο του Alo στην Κίνα,αποκτά εκ νέου παρά φύσιν διαστάσεις.....
Η μόνη διέξοδος.... ξήλωμα σε όλους και σε όλα,τα κλειδιά στον Allison ,αγκαζάρισμα δύο νεαρών και ταλαντούxων πιλότων (ώστε να εξοικονομηθεί και μια 30αρα εκ. για εξέλιξη)και ξεκίνημα από το μηδέν. Τίτλοι φυσικά δεν θα έρθουν,αφού είναι πλέον πασιφανές ότι από ομάδα που έγραφε ιστορία .....έχει ξαναμπεί σε τροχιά ιστορικής ομάδας,αλλά είναι ο μόνος τρόπος να ξαναγίνουν συμπαθείς και αξιοπρεπείς.Button:σαν παίκτης μπορεί να μην είναι super.....άλλα σαν προπονητής μπορεί να γίνει πολύ μεγάλος.Διαβάζει καταπληκτικά τον αγώνα και όποια ομάδα τον αγκαζάρει στο pit wall της (ως υπεύθυνο στρατηγικής) έχει πολλά να κερδίσει.
IMHO η βασική διαφορά Ros - Ham είναι μια.Ο Lewis στη θέση του Nico χθες, στη φάση του προσπεράσματος του Ric. θα είχε προσπαθήσει με νύχια και δόντια να κρατήσει τη θέση του,με εξαιρετικά μεγάλη πιθανότητα να βρεθούν και οι δύο εκτός αγώνα. Και αυτού του είδους η διαφορά μπορεί να κρίνει τον τίτλο μεταξύ τους...
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
IMHO η βασική διαφορά Ros - Ham είναι μια.Ο Lewis στη θέση του Nico χθες, στη φάση του προσπεράσματος του Ric. θα είχε προσπαθήσει με νύχια και δόντια να κρατήσει τη θέση του,με εξαιρετικά μεγάλη πιθανότητα να βρεθούν και οι δύο εκτός αγώνα. Και αυτού του είδους η διαφορά μπορεί να κρίνει τον τίτλο μεταξύ τους...
Αυτο το νομισμα εχει 2 οψεις.Αν και υποψιαζομαι ποια διαλεγεις εσυ μερικες φορες τιτλο δινει και η αλλη οψη.
Ειδικα μετα τα χτεσινα και τα του Μονακο, μιλαω ανοιχτα για ενδεχομενο πρωταθλητη της φουστιας .
-
O αγώνας ήταν εκπληκτικός από την αρχή μέχρι το τέλος.
Οι mercedes αναμενόμενο ήταν κάποια στιγμή να εμφανίσουν πρόβλημα αλλά λόγω της τρομερής δουλειάς που έχουν κάνει έχουν πολλά περιθώρια.
Το Ροζμπεργκ αρχίζω να τον βλέπω με άλλο μάτι, γενικά τον είχα κατατάξει σαν τον 2ο οδηγό ομάδας αλλά φέτος βλέπω ότι το προσπαθεί πολύ. Κοντράρει στα ίσα τον Hamilton γράφει στα @@ του τις βλακώδεις δηλώσεις του και φαίνεται απλά να κυνηγάει ένα στόχο. Θα χαρώ αν πάρει το πρωτάθλημα γιατί σε κάθε αγώνα αγωνίζεται δεν περιφέρεται απλά με ένα διαστημόπλοιο οπότε του αξίζει.
Ο Ρικιάρντο επίσης πολύ καλός και σταθερός. Oι Ferrari δεν ξέρω τι κάναν, έχω την εντύπωση πως συμμετείχαν στον αγώνα αλλά μέχρι εκεί ούτε που θυμάμαι να τις έδειξαν. Ντάξει δείξαν το τετακε του Κίμι.
Όσον αφορά τη σύγκρουση Μασσα-Περεζ νομίζω πως το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης το χει ο 2ος. Μπαίνει στη γραμμή του Μάσσα για να ντουμπλάρει και φρενάρει. Ενώ παρατηρώντας πιο καλά βλέπω πως στην αρχή στρίβει ελάχιστα δεξιά και μετά αλλάζει γνώμη (ίσως τότε τον είδε) και το κόβει αριστερά. Κάτσε ρε μεγάλε... -
Μπραβο στον Ρικιαρντο, καθε επιτυχια του δινει και μεγαλυτερη αυτοπεποιθηση. Χθες ηταν γρηγορος, αλλα κυριως αποφασιστικος εκει που επρεπε.
Για Μασα-Περεζ πιστευω η ευθυνη ειναι μοιρασμενη. Ο Περεζ κινειται ξαφνικα αριστερα, ο Μασσα ορμαει στο πουθενα σαν τον τρελο, χωρις λογικα ελπιδα να περασει εκει και τους 2, ενω επρεπε να ξερει οτι ο Περεζ ειχε προβλημα στα φρενα. Ασχετα απο αυτο, ο Περεζ εκτελεσε και παλι αριστα την στρατηγικη και στεκεται φετος πολυ καλα, απεναντι σε εναν πιλοτο της αξιας του Χουλκ.
Ο Ροζμπεργκ κανει αυτο που πρεπει παρα πολυ καλα, μενει να δουμε αν ο Λιουις θα καταφερει το ιδιο. Το καλο ειναι οτι η χρονια θα εχει ενδιαφερον, που δεν φαινοταν στην αρχη.
Chilton
Βαλε τον μπαμπα αγορι μου να σου αγορασει την ομαδα, να παιζεις τον προεδρο, γιατι για οδηγος δεν κανεις.Ο Ραϊκονεν παλι μεσα στους βαθμους!
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Όσον αφορά τη σύγκρουση Μασσα-Περεζ νομίζω πως το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης το χει ο 2ος. Μπαίνει στη γραμμή του Μάσσα για να ντουμπλάρει και φρενάρει. Ενώ παρατηρώντας πιο καλά βλέπω πως στην αρχή στρίβει ελάχιστα δεξιά και μετά αλλάζει γνώμη (ίσως τότε τον είδε) και το κόβει αριστερά. Κάτσε ρε μεγάλε...
...μα αυτό το έκανε ο Μάσσα...
...επίσης δεν ήξερα ότι το κάθε μονοθέσιο πρέπει να κινείται στο 'δικό του ...κουλουάρ' μέσα στην πίστα... όπως και νά ΄χει αυτό που βλέπω εγώ από χτές, είναι ότι ο Μάσσα τό 'ριξε καθαρά πάνω στον Πέρεζ - και μάλιστα το προσπάθησε στρίβοντας στιγμιαία δεξιά.... άσε που με την ταχύτητα που είχε τη συγκεκριμένη στιγμή, έτσι κι αλλιώς στα λάστιχα θα κατέληγε... -
Το ξεχασα:
Ο Φετελ εχει ματια και στην πλατη;;;
Πως σωθηκε εκει, ειναι απιστευτο. Σουβλακι θα τον περνουσε ο καγκουρας ο Μασα... -
http://www.autoblog.gr/2014/06/08/gp-ka ... o-nikitis/
Ο Sergio Perez θεωρήθηκε υπεύθυνος για το τρομακτικό ατύχημα και του επιβλήθηκε ποινή 5 θέσεων στο grid του επόμενου GP, την ποινή τριών θέσεων στο grid δέχθηκε και ο Max Chilton για την σύγκρουση που είχε με τον Bianchi.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
IMHO η βασική διαφορά Ros - Ham είναι μια.Ο Lewis στη θέση του Nico χθες, στη φάση του προσπεράσματος του Ric. θα είχε προσπαθήσει με νύχια και δόντια να κρατήσει τη θέση του,με εξαιρετικά μεγάλη πιθανότητα να βρεθούν και οι δύο εκτός αγώνα. Και αυτού του είδους η διαφορά μπορεί να κρίνει τον τίτλο μεταξύ τους...
+1 εχουν ακομα να μας χαρισουν πολλα αυτοι οι δυο.
εχει πλακα ομως να διαβαζω σχολια για το ποσο καλος ειναι ο Rozberg ,ποσο τελεια τα κανει ολα,ποσο διαβασμενος ειναι και εχει νικησει στα ισια ΚΑΝΕΝΑΝ αγωνα...
επισης εχει παρει 2 νικες με 1dnf και το Μονακο ενω ο αλλος 4...
μηπως να σοβαρευτουμε επομενως λιγο;Για μενα επρεπε χθες να νικησει.ΠΑΣΗ θυσια.
μα θα μου πειτε,ειχε προβληματα! -
ειναι απιστευτο που εχουμε replays απο καθε καμερα και κανεις δεν βλεπει τον μαλντοναντο περεζ ντε λα βενγκα να κανει αριστερα..
-
Ο χρήστης g8777 έγραψε:
IMHO η βασική διαφορά Ros - Ham είναι μια.Ο Lewis στη θέση του Nico χθες, στη φάση του προσπεράσματος του Ric. θα είχε προσπαθήσει με νύχια και δόντια να κρατήσει τη θέση του,με εξαιρετικά μεγάλη πιθανότητα να βρεθούν και οι δύο εκτός αγώνα. Και αυτού του είδους η διαφορά μπορεί να κρίνει τον τίτλο μεταξύ τους...
Αυτο το νομισμα εχει 2 οψεις.Αν και υποψιαζομαι ποια διαλεγεις εσυ μερικες φορες τιτλο δινει και η αλλη οψη.
Ειδικα μετα τα χτεσινα και τα του Μονακο, μιλαω ανοιχτα για ενδεχομενο πρωταθλητη της φουστιας .
μιλάω για την ξεκάθαρη (μετά από 8 χρόνια καριέρας)αδυναμία του Ham να διαχειριστεί καταστάσεις κάτω από ψυχολογική και αγωνιστική πίεση.Η αδυναμία του δεν μπορεί πλέον να κρυφτεί....με μονοθέσιο πάντα ανταγωνιστικό (πλην του 2009 και πέρσι),έχασε έναν τίτλο το 07 και παραλίγο να τον χάσσει και το 08.Καταλαβαίνω όσους ενθουσιάζονται από το στυλ οδήγησής του (στο όριο και χωρίς υπολογισμούς),αλλά όποιος υποστηρίζει αυτό το στυλ... δεν μπορεί να περιμένει ούτε τίτλους,ούτε σταθερότητα στα αποτελέσματα. Ο Ham είναι ικανός για χοντράδες που δεν θα διανοείτο ούτε ο Mansell....
....όσον αφορά τις πουστιές ο Ham τις έχει ήδη επιδείξει όλα αυτά τα χρόνια κόντρα σε ένα σωρό άλλους αντιπάλους.Φέτος που αντίπαλο έχει μόνο το Ros....είναι επόμενο οι πουστιές να περιορίζονται μεταξύ τους. Παρόλα αυτά ενώ μια φορά και έναν καιρό οι πουστιές χαρακτηρίζονταν από καλά υπολογισμένες μανούβρες του Senna,που δημιουργούσαν προϋποθέσεις ατυχήματος.... στο οποίο μετατίθετο στον αντίπαλο του βραζιλιάνου όλη η ευθύνη του να επιλέξει αν θα το αποφύγει ή αν θα το αποδεχθεί......οι πιλότοι της Mercedes παίζουν ακριβώς το ίδιο παιχνίδι.....και συνεπώς το ατύχημα θα συμβεί σε αυτόν που οδηγεί με θολωμένο μυαλό και όχι με κρύο αίμα.........
Το ξεχασα:
Ο Φετελ εχει ματια και στην πλατη;;;
Πως σωθηκε εκει, ειναι απιστευτο. Σουβλακι θα τον περνουσε ο καγκουρας ο Μασα...μάλλον με πολλή τύχη και ίσως ενστικτώδες νωρίτερο φρενάρισμα (αν πρόλαβε να δει τι συνέβη στον καθρέφτη του)......το να λέμε ότι απέφυγε την εμπλοκή συνειδητά..... μου θυμίζει την επική μαλακία του Σταθάκη με την επιλογή της όπισθεν στο τετ α κε του Senna
@pik ......αυτό που γράφω κάθε άλλο παρά επιχείρημα υπέρ του Luiginio αποτελεί
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
ειναι απιστευτο που εχουμε replays απο καθε καμερα και κανεις δεν βλεπει τον μαλντοναντο περεζ ντε λα βενγκα να κανει αριστερα..εγώ τον είδα...
Όσον αφορά τη σύγκρουση Μασσα-Περεζ νομίζω πως το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης το χει ο 2ος. Μπαίνει στη γραμμή του Μάσσα για να ντουμπλάρει και φρενάρει. Ενώ παρατηρώντας πιο καλά βλέπω πως στην αρχή στρίβει ελάχιστα δεξιά και μετά αλλάζει γνώμη (ίσως τότε τον είδε) και το κόβει αριστερά. Κάτσε ρε μεγάλε...
-
Εκτος απο ανωριμοτητες γκρινιας και κλαψας στο Μονακο φετος ο Λιουης δεν εχει κανει επιπολαιοτητες, ειναι σχεδον αλανθαστος, στις μονομαχιες καθαρος και απλα εχει υπαρξει ατυχος. Χθες ηταν ατυχος και σιγουρα τον επηρεασε περισσοτερο οτι ηταν το μονοθεσιο που ακολουθουσε και οτι αυτο συνεπαγεται για τον φρεσκο αερα... Σε προηγουμενους αγωνες που ακολουθουσε ο Ροσμπεργκ δεν του ετυχε να ειναι σε πιστα τετοιων ιδιαιτεροτητων και θερμοκρασιων, ενω η Μερσεντες φανηκε ανετοιμη για τετοιες καταπονησεις. Στο ξανθο λοιπον δεν κοστισε αναλογα το οταν ηταν δευτερος. Δεν ειναι μονο η μυαλομενη και γρηγορη οδηγηση του που τον βαζει μπροστα ειναι και η τυχη, ειναι ξεκαθαρο.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
@pik ......αυτό που γράφω κάθε άλλο παρά επιχείρημα υπέρ του Luiginio αποτελεί
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Εκτος απο ανωριμοτητες γκρινιας και κλαψας στο Μονακο φετος ο Λιουης δεν εχει κανει επιπολαιοτητες, ειναι σχεδον αλανθαστος, στις μονομαχιες καθαρος και απλα εχει υπαρξει ατυχος. Χθες ηταν ατυχος και σιγουρα τον επηρεασε περισσοτερο οτι ηταν το μονοθεσιο που ακολουθουσε και οτι αυτο συνεπαγεται για τον φρεσκο αερα... Σε προηγουμενους αγωνες που ακολουθουσε ο Ροσμπεργκ δεν του ετυχε να ειναι σε πιστα τετοιων ιδιαιτεροτητων και θερμοκρασιων, ενω η Μερσεντες φανηκε ανετοιμη για τετοιες καταπονησεις. Στο ξανθο λοιπον δεν κοστισε αναλογα το οταν ηταν δευτερος. Δεν ειναι μονο η μυαλομενη και γρηγορη οδηγηση του που τον βαζει μπροστα ειναι και η τυχη, ειναι ξεκαθαρο.Στο Bahrein πιο μυαλωμένος ο Nico..
Αν δεν κάνω λάθος και οι δύο AMG χθες αντιμετώπισαν το ίδιο ακριβώς πρόβλημα στον ίδιο γύρο.Ο ένας πήρε τα φρένα στα χέρια,ο άλλος άντεξε και με 160 ίππους λιγότερους..... βοηθούντος και του Perez...... έφτασε podium....απλά τύχη;
Δεν με ενδιαφέρει ποιός από τους δυό θα το πάρει.....αλλά κάπου η συνέπεια επιβάλλει την αποδοχή ότι αν ο Lewis είναι φαινόμενο..........άλλο τόσο είναι και ο Nico,αν ο Nico είναι κουλάδι....ο Lewis δεν είναι λιγότερο........... -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Εκτος απο ανωριμοτητες γκρινιας και κλαψας στο Μονακο φετος ο Λιουης δεν εχει κανει επιπολαιοτητες, ειναι σχεδον αλανθαστος, στις μονομαχιες καθαρος και απλα εχει υπαρξει ατυχος. Χθες ηταν ατυχος και σιγουρα τον επηρεασε περισσοτερο οτι ηταν το μονοθεσιο που ακολουθουσε και οτι αυτο συνεπαγεται για τον φρεσκο αερα... Σε προηγουμενους αγωνες που ακολουθουσε ο Ροσμπεργκ δεν του ετυχε να ειναι σε πιστα τετοιων ιδιαιτεροτητων και θερμοκρασιων, ενω η Μερσεντες φανηκε ανετοιμη για τετοιες καταπονησεις. Στο ξανθο λοιπον δεν κοστισε αναλογα το οταν ηταν δευτερος. Δεν ειναι μονο η μυαλομενη και γρηγορη οδηγηση του που τον βαζει μπροστα ειναι και η τυχη, ειναι ξεκαθαρο.
Στο Bahrein πιο μυαλωμένος ο Nico..
Αν δεν κάνω λάθος και οι δύο AMG χθες αντιμετώπισαν το ίδιο ακριβώς πρόβλημα στον ίδιο γύρο.Ο ένας πήρε τα φρένα στα χέρια,ο άλλος άντεξε και με 160 ίππους λιγότερους..... βοηθούντος και του Perez...... έφτασε podium....απλά τύχη;
Δεν με ενδιαφέρει ποιός από τους δυό θα το πάρει.....αλλά κάπου η συνέπεια επιβάλλει την αποδοχή ότι αν ο Lewis είναι φαινόμενο..........άλλο τόσο είναι και ο Nico,αν ο Nico είναι κουλάδι....ο Lewis δεν είναι λιγότερο...........Φαντάζομαι πως στην εγκατάλειψη του Hamilton 'βοήθησε' πως είχε την κατανομή πέδησης περισσότερο προς τα πίσω σε αντίθεση με τον Rosberg όπως ακούστηκε και στο team radio.
2014 - Formula 1 Grand Prix Du Canada