-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
:ysterical: για το ΕΚΕΜΣ.
Καλο το mister auto.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Μεταξύ 155αρας και 170αρας που φοράνε τους ίδιους εργοστασιακούς κωδικούς μου βγάζει διαφορετικά ανταλ/κα ... Με μεγάλη διαφορά σε διαστάσεις...
ψαξε και στο parts.gr και στο nt.gr και στους κατασκευαστες των ανταλλακτικων και διασταυρωσε τους κωδικους για να εισαι σιγουρος. μπορει να παιζει ρολο και η ημνια κατασκευης
Δεν παίζει κανένα ρόλο η ημερομηνία κατασκευής, τα 155αρια και τα 170αρια φοράνε ίδιους κωδικούς... Η ουσία είναι οτι αν θες να τα αγοράσεις σε καλύτερη τιμή πρέπει να ψάξεις έναν έναν τους κωδικούς γιατί τα συγκεντρωτικά ανα μοντέλο στοιχεία που παρουσιάζει είναι άρπα κόλλα
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
:ysterical: για το ΕΚΕΜΣ.
Καλο το mister auto.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Μεταξύ 155αρας και 170αρας που φοράνε τους ίδιους εργοστασιακούς κωδικούς μου βγάζει διαφορετικά ανταλ/κα ... Με μεγάλη διαφορά σε διαστάσεις...
ψαξε και στο parts.gr και στο nt.gr και στους κατασκευαστες των ανταλλακτικων και διασταυρωσε τους κωδικους για να εισαι σιγουρος. μπορει να παιζει ρολο και η ημνια κατασκευης
Δεν παίζει κανένα ρόλο η ημερομηνία κατασκευής, τα 155αρια και τα 170αρια φοράνε ίδιους κωδικούς... Η ουσία είναι οτι αν θες να τα αγοράσεις σε καλύτερη τιμή πρέπει να ψάξεις έναν έναν τους κωδικούς γιατί τα συγκεντρωτικά ανα μοντέλο στοιχεία που παρουσιάζει είναι άρπα κόλλα
σε πολλα αυτοκινητα τα ανταλλακτικα αλλαζουν αναλογα με την ημερομηνια κατασκευης.
Στο δικο μου πχ, το μοντελο εβγαινε απο το 99 μεχρι και το 03, ο συμπλεκτης στο δικο μου εχει διαμετρο 200mm σε αυτα απο τον 09/02 και μετα, εχει 215mm. Δεν αλλαξε μοντελο, δεν αλλαξε τιποτα.
Αντιστοιχα εχει διαφορα και σε διαμετρο στα ταμπουρα πισω και στα κυλινδρακια. -
Βρε σου λέω έχουν ίδιους κωδικούς, τι σχέση έχει αν σε μερικά μοντέλα αλλάζουν? Εδώ είναι κοινοί
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Βρε σου λέω έχουν ίδιους κωδικούς, τι σχέση έχει αν σε μερικά μοντέλα αλλάζουν? Εδώ είναι κοινοίστειλε λινκ με παραδειγμα,
θελω να παρω ιμαντα εκκντροφορου και μου βγαζει αυτο και αυτο και το πρωτο ειναι λαθος κλπ
μαρκα μοντελο χρονολογια, κυβικα κλπ -
http://www.mister-auto.gr/el/set-apo-4- ... 4!228.html
http://www.mister-auto.gr/el/set-apo-4- ... 4!595.html
για αρχή κανένα μεγάλο του γκρούπο μιτο 155/170, αμπαρθ/αμπαρθ εβο δεν φοράει τέτοιας γεωμετρίας τακάκια σαν αυτά του 2τερου λινκ...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
http://www.mister-auto.gr/el/set-apo-4-empros-takakia-phr-non/bosch-0-986-494-228_g900005_a0300!986!494!228.htmlhttp://www.mister-auto.gr/el/set-apo-4- ... 4!595.html
για αρχή κανένα μεγάλο του γκρούπο μιτο 155/170, αμπαρθ/αμπαρθ εβο δεν φοράει τέτοιας γεωμετρίας τακάκια σαν αυτά του 2τερου λινκ...
κανε κλικ ρε κατηραμενε οφι στο + διπλα στο mito πανω αριστερα
το πρωτο λινκ λεει οτι ειναι για
1.4 TB (155Bhp) - από 09-2008 έως σήμερα
και αντιστοιχει στον κωδ κατασκευαστη 77364716 (ιδιοι κωδικοι για φιατ λαντσια αλφα)το δευτερο λινκ ειναι για
1.3 JTDM (95Bhp) - από 10-2009 έως σήμερα
1.3 JTDM (90Bhp) - από 09-2008 έως σήμερα
1.4 (120Bhp) - από 09-2008 έως σήμερα
1.4 TB (135Bhp) - από 10-2009 έως σήμερα
και αντιστοιχει στους κωδικους 77362093 - 77362196 - 77364589 - 9949279 - 77365188 (κωδικοι φιατ)τελειως διαφορετικα μοντελα, αλλοι κωδικοι κατασκευαστη. το μονο κοντινο ειναι οτι εχει 2 μιτο 1.4 με 135 και 155 αλογα αντιστοιχα
εσυ ποιο εχεις? -
παρεπιπτοντως η εικονα μπορει να μην ειναι η σωστη... δες και αλλς μαρκες δες τη φεροδο τι δινει στο δικο της site
-
Ρει, θα μας τρελάνεις και έχω και δουλειά ?
το 135άρη με το 155αρη δεν έχει καμία σχέση μεταξύ του... ούτε τακάκια,ούτε άκρα, δίσκους, μουαγιέ , δαγκάνες (το μεν κλασσικό, το δε 4πίστονο) κλπ κλπ
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Ρει, θα μας τρελάνεις και έχω και δουλειά ?δες και εδω, τα ferodo premier εχουν αλλο σχημα απο τα ATE πχ
http://www.nt.gr/?Section=AUTO&carmodel=32742&caryear=2009&carcategory=100006&cargroup=402
τα μακρουλα ειναι για συστημα φρενων bosch, τα τετραγωνα για συστημε φρενων bremboτο ιδιο αυτοκινητο αναλογα με τον εξοπλισμο μπορει να κυκλοφορει και με τα 2 συστηματα, δεν το θεωρω περιεργο
αναλογως τι εχεις θα παρεις -
Ρε τριντεντ γιατί επιμένεις? Αν γράφει (δεν το έψαξα) οτι ταιριάζουν και τα 2, γράφει ξεκάθαρα ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ και θα πρέπει να προσέχετε παραπάνω όταν βάζετε προϊόντα στο καλάθι...
Οι μεγάλες μίτο (155/170) και τα αμπαρθ πούντο/αμπαρθ εβο πόυντο φοράνε ΟΛΑ, ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ 4πίστονες δαγκάνες (μπρέμπο) σε όλες τις πιθανές εκδόσεις εξοπλισμού
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Ρε τριντεντ γιατί επιμένεις? Αν γράφει (δεν το έψαξα) οτι ταιριάζουν και τα 2, γράφει ξεκάθαρα ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ και θα πρέπει να προσέχετε παραπάνω όταν βάζετε προϊόντα στο καλάθι...Οι μεγάλες μίτο (155/170) και τα αμπαρθ πούντο/αμπαρθ εβο πόυντο φοράνε ΟΛΑ, ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ 4πίστονες δαγκάνες σε όλες τις πιθανές εκδόσεις εξοπλισμού
στα μεγαλα που λες, η μιντεχ εχει το τετραγωνισμενο τακακι σε φωτο
http://195.59.3.154/mintexonline/WebForms/frmPartEnquiry.aspx?PartNumber=MDB2976kai h ATE το ιδιο
http://outcat-cs.tecdoc.net/ows/en/2393 ... tion=falseαν εισαι σιγουρος οτι ΟΛΑ εχουν 4πιστονες προχωρας ετσι, εγω δεν το ξερω.
Δες πχ τα πισω τακακια, υπαρχουν και σε συστημα Lucas/TRW και σε συστημα Bosch και μαλιστα το ενα μοντελο το παλιοτερο ειχε και προειδοποιηση φθορας και για τα πισωεισαι απολυτα σιγουρος οτι δεν επαιξε το ιδιο και στα μπροστα, να βγηκαν καποια μοντελα με αλλο συστημα?
τεσπα, οτι θες.παρεπιπρτοντως το ΣΧΗΜΑ των τακακιων μπροστα το εχεις δει? αν ναι, πας με βαση τη φωτο που σου κανει καλυτερα
-
Γνωστο το mister-auto με καλη φημη αλλα δε ξερω αν ειναι και πραγματικο και οχι μονο online καταστημα.. Το RPC ας πουμε ειναι ο γνωστος γκαγκασταθης. Αν ειναι πραγματικο παρε τους τηλεφωνο και δωσε αριθμο πλαισιου ζητωντας να σου εξακριβωσουν τι κανει για εσενα για να ξεμπερδευεις και κανεις μετα τη παραγγελια με σιγουρια.
Λαλακη ερχεται πμ.
-
Μονστερ βρηκες ακρη?
-
Μου ήρθαν φλασιά, λόγια φίλου, για τα τακάκια μπρέμπο, οτι είναι σκληρά και γενικά σφυράνε δίχως αύριο
Τα δοκιμασμένα ΟΕΜ εργοστασιακά λοιπόν...
http://ricambi.gr/index.php?option=com_ ... 4&Itemid=2σχετικό άσχετο, με τα τακάκια, επειδή έχω επαφή, πολλά από τα βαλεο που φτιάχνονται στην Ελλάδα (για φορτηγά/λεωφορεία κλπ) είναι εξαιρετικής ποιότητας, σε δοκιμές κόπωσης είναι σαφέστατα καλύτερα από των υπόλοιπων εταιριών που παίρνουν την εργολαβία...
-
OK
(παντως ουτε και σε αυτο το site εχουν τη 'σωστη' φωτο)
-
Εχει έρθει η ωρα να μας ξεχεσει ο ποπολαρος που επι τόσες σελίδες μιλάμε για τα φρένα της μιτο
-
Παιδια για πιο αμαξι ψαχνετε εμπρος τακακια?
(καταλαβα οτι μιλαμε για MITO... αλλα ακριβως τα αλογα και την χρονολογια ζηταω μηπως και βοηθησω)
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Εχει έρθει η ωρα να μας ξεχεσει ο ποπολαρος που επι τόσες σελίδες μιλάμε για τα φρένα της μιτοΕχει παρελθει η ωρα που με ενδιεφερει τι θα γραψει ο καθένας, ειδικα οταν συζητω για κατι που θεωρω ενδιαφερον.
-
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Παιδια για πιο αμαξι ψαχνετε εμπρος τακακια?(καταλαβα οτι μιλαμε για MITO... αλλα ακριβως τα αλογα και την χρονολογια ζηταω μηπως και βοηθησω)
Αν γυρίσεις μερικές σελίδες πίσω έχω παραθέσει τα ανταλλακτικα που χρειάζομαι για το σέρβις των 60κ...
Οι τιμές ειναι απο ιντερνετικο μαγαζί, οτι καλυτερο σε ΟΕΜ πάντα, καλοδεχουμενο...Μιλάμε πάντα για ar mito tb 155hp του '09
-
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Στο ρωταω γιατι εχω πληρωσα κανονικα φιλτρο λαδιου και δεν μου το αλλαξανε... και μιλαω για πρωτη αλλαγη λαδιων σε αμαξι μου (4500χλμ) και απεδιξα κανονικοτατα οτι αυτο που ειχα επανω ηταν το εργοστασιακο!
Το μονο που κερδισα ηταν να μου κανουν αλλαγη λαδιων + φιλτρο λαδιου οταν το ανακαλυψα (5500χλμ)Επειδη ειμαι μεσα στα πραγματα και στην μουτζουρα μπορω να πω με αποδιξεις οτι πολλα συνεργεια... και ειδικα αντιπροσωπειες χρεωνουν πραγματα που δεν βαζουν ποτε.... για να μην μιλησω για αμαξια που χρεωνονται κανονικα σερβις και δεν τα κοιτανε σχεδον καθολου. (μονο υγρα και τακακια κοιτανε)
Με τόσα λίγα χιλιόμετρα υποθέτω πως ήταν πρόωρο το σέρβις. Στην Γερμανία θα σε έδιωχναν με την αιτιολογία ότι το αυτοκίνητό σου δε χρειάζεται σέρβις. Ε, στην Ελλάδα απλά σου παίρνουν τα χρήματα.
Το πρόβλημα όμως ξεκινά από εσένα...εφόσον το αυτοκίνητό σου δεν χρειαζόταν σέρβις. Αν το βιβλιαράκι λέει 2 χρόνια/30.000χλμ. και το τηρήσεις, μπορείς να είσαι σίγουρος ότι θα σου τα αλλάξουν όλα και χωρίς να είσαι από πάνω.
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?