Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οι προτασεις σας στα 28.000-30.000 ευρω
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Οι προτασεις σας στα 28.000-30.000 ευρω
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 7 / 8
    Περί αυτοκίνησης
    43
    152
    355
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      theos_larissa last edited by

      Ο χρήστης markvag έγραψε:

      Μ' αρέσει, αλλά όταν το 1,6 FSI φτάνει στην τιμή του Golf Gti, δεν νομίζω να υπάρχει σύγκριση...

      τι λες?????σοβαρέψου!

      115 vs 200 άλογα (με καταπληκτικό στρίψιμο);;;     Εγώ τουλάχιστον την ξέρω την απάντηση...  
      

      Ποιά είναι για να μάθουμε κ εμεις?:D

      Γενικά το Α3 είναι **κατά την άποψή μου **υπερτιμημένο...

      αυτά που λες τα σκέφτεσαι καθόλου? έχω μπει σχεδον σε ολα τα μικρομεσαία κ τετοια χλίδα δεν είδα σε κανενα.το Α3 είναι το γκολφ του 'πλουσιου' κ κατα την γνωμη μου το πιο ολοκληρωμενο hatchback. Για να έχεις αποψη ολοκληρωμενη κάνε Test Drive , μπες μέσα να δεις χωρους, οδηγησε το κ μετά έλα να μου πεις. Μην προτρέχεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • V
        vaglan last edited by

        Σοβαρά μιλάμε .Συγκρίνουμε το Α3 1,6 με το gti; Το Α3 είναι το 'φίδι' του πλουσίου σε σχέση πάντα με το gti και όχι τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. Αν καταφέρει να βρει gti για test-drive πιστεύεις ότι θα προτιμήσει το Α3(ακόμα και χρυσά πόμολα και διακόπτες να του βάλουνε);

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          funkyreverend last edited by

          Thee larissa, για αυτό ο άνθρωπος είπε 'κατά την άποψή του'. Και αυτά που λέει, τα σκέφτεται, εκτός όταν κοιμάται και παραμιλάει...

          ...(Μάρκος να στροφογυρνάει στον ύπνο του)...
          ...'Όχι, παιδιά, φάτε και εσείς λιγάκι, όλο εγώ τρώω...ζζζ...δεν θέλω άλλα κοψίδια...ζζζ...από αύριο δίαιτα...ζζζ...η λαιμαργία είναι αμάρτημα...ζζζ...'

          Τώρα για χλίδες και λοιπά, νομίζω ότι θα παντρευόμουν τα 85 περισσότερα άλογα με μεγάλη ευκολία. Και ναι, σκέφτομαι πριν γράψω!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:

            αυτά που λες τα σκέφτεσαι καθόλου? έχω μπει σχεδον σε ολα τα μικρομεσαία κ τετοια χλίδα δεν είδα σε κανενα.το Α3 είναι το γκολφ του 'πλουσιου' κ κατα την γνωμη μου το πιο ολοκληρωμενο hatchback. Για να έχεις αποψη ολοκληρωμενη κάνε Test Drive , μπες μέσα να δεις χωρους, οδηγησε το κ μετά έλα να μου πεις. Μην προτρέχεις.

            έχει πολύ μεγαλύτερους χώρους από το Golf;

            η 'χλίδα' επιταχύνει πιο γρήγορα;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              silencer51 last edited by

              Πραγματικά αν είχα εγώ τέτοιο δίλλημα θα είχα αποφασίσει υπέρ του GTI εντός δευτερολέπτων.

              Απο τη στιγμή που κάποιος έχει την οικονομική δυνατότητα, δεν βλέπω γιατί να επιλέξει ενα ομολογουμένως υπερτιμημένο (αν και για μένα πιο όμορφο) μοντέλο (Α3) απο άλλο ίσης ποιότητας, διπλάσιας σχεδόν ιπποδύναμης και πολύ καλύτερου στησίματος (GTI).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                meco last edited by

                Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
                Πραγματικά αν είχα εγώ τέτοιο δίλλημα θα είχα αποφασίσει υπέρ του GTI εντός δευτερολέπτων.

                Απο τη στιγμή που κάποιος έχει την οικονομική δυνατότητα, δεν βλέπω γιατί να επιλέξει ενα ομολογουμένως υπερτιμημένο (αν και για μένα πιο όμορφο) μοντέλο (Α3) απο άλλο ίσης ποιότητας, διπλάσιας σχεδόν ιπποδύναμης και πολύ καλύτερου στησίματος (GTI).

                Στο μόνο που είναι καλύτερο στο A3 1.6 είναι η θέση οδήγησης, η ποιότητα των υλικών του εσωτερικού η μειωμένη κατανάλωση και τα έξοδα ασφάλισης και τελών κυκλοφορίας.
                Σε όλα τα υπόλοιπα το GTI είναι καλύτερο. Aκόμα και στο πρεστίζ γιατί η συγκεκριμένη έκδοση του golf έχει ειδικό βάρος μιας και έχει προβληθεί με διαφοροποίηση από τα υπόλοιπα golf.
                Ξεχωριστή διαφήμιση στα ΜΜΕ, διαφορετικό φυλάδιο στις αντιπροσωπίες, διαφορές στο σχεδιασμό στο εξωτερικό και στο εσωτερικό και άλλα τα οποία βάζουν το GTI σε άλλη κατηγορία 'κύρους'...
                Για παράδειγμα νομίζω ότι δεν υπάρχει πουθενά στο αυτοκίνητο αναγραμμένο το όνομα Golf . Μόνο το λογότυπο GTI υπάρχει στο εσωτερικό και στο εξωτερικό του αυτοκινήτου...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  giatros last edited by

                  χωρις να θελω να υποτιμησω την wv η ποιοτητα δεν ειναι η ιδια,εχει διαφορα προσεξτε ενα γκολφ και ενα Α3,μεχρι και στους υαλοκαθαριστηρες εχουν διαφορα
                  τωρα για την υποδυναμη και το στησιμο δεν γινεται συγκριση,αλλου απευθηνεται το ενα και αλλου το αλλο
                  σωστα ικαρ?(απο τις λιγες φορες που συμφωνουμε)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    markvag last edited by

                    Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:

                    Μ' αρέσει, αλλά όταν το 1,6 FSI φτάνει στην τιμή του Golf Gti, δεν νομίζω να υπάρχει σύγκριση...

                    τι λες?????σοβαρέψου!

                    Πάντα σοβαρότατος!!! Επειδή ψάχναμε (και συνεχίζουμε να ψάχνουμε) στην οικογένεια για αυτόματο μικρομεσαίο, σε πληροφορώ ότι το Α3 1,6mpi βγαίνει με το Tiptronic στα 28Κ, με κάποιο εξοπλισμό... (clima, cd, κτλ) Η τιμή του tiptronic είναι περίπου η διαφορά μεταξύ του mpi και του fsi... Άρα, είμαστε σχεδόν στην τιμή του Golf Gti (28,5Κ + μεταλλικό χρώμα + τέλη + λοιπά έξοδα = 29,5 χοντρικά) Για εμένα δεν τίθεται δίλημα...

                    115 vs 200 άλογα (με καταπληκτικό στρίψιμο);;;     Εγώ τουλάχιστον την ξέρω την απάντηση...  
                    

                    Ποιά είναι για να μάθουμε κ εμεις?:D

                    Πίστεψα ότι ήταν ξεκάθαρο ότι η απάντηση για εμένα έχει το σήμα της VW στο καπώ...

                    Γενικά το Α3 είναι **κατά την άποψή μου **υπερτιμημένο...

                    αυτά που λες τα σκέφτεσαι καθόλου? έχω μπει σχεδον σε ολα τα μικρομεσαία κ τετοια χλίδα δεν είδα σε κανενα.το Α3 είναι το γκολφ του 'πλουσιου' κ κατα την γνωμη μου το πιο ολοκληρωμενο hatchback. Για να έχεις αποψη ολοκληρωμενη κάνε Test Drive , μπες μέσα να δεις χωρους, οδηγησε το κ μετά έλα να μου πεις. Μην προτρέχεις.

                    Επιλέξαμε το Golf IV 1,6 3θ στην οικογένεια, ακριβώς λόγω 'χλίδας' και γενικότερης εικόνας εσωτερικού σε σχέση με τον τότε ανταγωνισμό. Μετά από περίπου 15 επισκέψεις στο συνεργείο μόνο το πρώτο έτος (και έχω χάσει το λογαριασμό πόσες ακόμα από τότε - αγοράστηκε το 1999), αποφάσισα ότι η εικόνα του εσωτερικού ΔΕΝ είναι **ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ **καθοριστικός παράγοντας για την αγορά αυτοκινήτου... Κοινώς, μετά από ΚΑΚΗ εμπειρία με το Golf, η χλίδα του εσωτερικού με αφήνει παγερά αδιάφορο!!!! Απλούστατα, γιατί ΔΕΝ λέει απολύτως τίποτα για την πραγματική ποιότητα του αυτοκινήτου (=αντοχή στον χρόνο).

                    Μπήκα μέσα και στην Α150... και;;;

                    Το ότι το Α3 είναι το Golf του 'πλούσιου' δεν νομίζω να το αμφισβητεί κανείς, εξάλλου, έτσι τοποθετείται στην αγορά και από τον ίδιο τον όμιλο VAG και δέχομαι ότι για εσένα είναι πιο ολοκληρωμένο. Για εμένα ΔΕΝ είναι... Τόσο απλά! Ιδίως όταν η τιμή του φτάνει σε επίπεδα ενός αυτοκινήτου τόσο ολοκληρωμένου όσο το Golf Gti. Ίσως με ελαφρώς χειρότερη εικόνα στο εσωτερικό του, αλλά στην οδήγηση σαφώς ανώτερου.

                    Η διαφορά στους χώρους πως προκύπτει;;;

                    Υ.Γ: Που ακούστηκε!!!! Να υπερασπίζομαι με θέρμη το Golf!!!!! Γιατρέ μου, μήπως ανέβασα πυρετό;;;;;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Ο χρήστης giatros έγραψε:
                      χωρις να θελω να υποτιμησω την wv η ποιοτητα δεν ειναι η ιδια,εχει διαφορα προσεξτε ενα γκολφ και ενα Α3,μεχρι και στους υαλοκαθαριστηρες εχουν διαφορα
                      τωρα για την υποδυναμη και το στησιμο δεν γινεται συγκριση,αλλου απευθηνεται το ενα και αλλου το αλλο
                      σωστα ικαρ?(απο τις λιγες φορες που συμφωνουμε)

                      ούτε εδώ, εσύ Α3 θα παιρνες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        meco last edited by

                        Ο χρήστης giatros έγραψε:
                        χωρις να θελω να υποτιμησω την wv η ποιοτητα δεν ειναι η ιδια,εχει διαφορα προσεξτε ενα γκολφ και ενα Α3,μεχρι και στους υαλοκαθαριστηρες εχουν διαφορα
                        τωρα για την υποδυναμη και το στησιμο δεν γινεται συγκριση,αλλου απευθηνεται το ενα και αλλου το αλλο
                        σωστα ικαρ?(απο τις λιγες φορες που συμφωνουμε)

                        Επειδή μάλλον πως ξέρω κάτι περισσότερο από σένα, πίστεψέ με είναι σχεδόν όλα ίδια. Άσε που με τον τρόπο που κατασκευάζονται σήμερα τα αυτοκίνητα και των μεγάλο αριθμό των προμηθευτών, υπάρχει το ενδεχόμενο μία σειρά Α3 από το εργοστάσιο να υστερεί στην ποιότητα από μία αντιστοιχη σειρά Golf...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giatros last edited by

                          Ο χρήστης lkar έγραψε:

                          χωρις να θελω να υποτιμησω την wv η ποιοτητα δεν ειναι η ιδια,εχει διαφορα προσεξτε ενα γκολφ και ενα Α3,μεχρι και στους υαλοκαθαριστηρες εχουν διαφορα
                          τωρα για την υποδυναμη και το στησιμο δεν γινεται συγκριση,αλλου απευθηνεται το ενα και αλλου το αλλο
                          σωστα ικαρ?(απο τις λιγες φορες που συμφωνουμε)

                          ούτε εδώ, εσύ Α3 θα παιρνες

                          μπορει το Α3 2.0 tfsi
                          αλλα αναμεσα σε αυτα τα 2 το γκολφ
                          μην βιαζεσαι να βγαλεις συμπερασματα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giatros last edited by

                            Ο χρήστης meco έγραψε:

                            χωρις να θελω να υποτιμησω την wv η ποιοτητα δεν ειναι η ιδια,εχει διαφορα προσεξτε ενα γκολφ και ενα Α3,μεχρι και στους υαλοκαθαριστηρες εχουν διαφορα
                            τωρα για την υποδυναμη και το στησιμο δεν γινεται συγκριση,αλλου απευθηνεται το ενα και αλλου το αλλο
                            σωστα ικαρ?(απο τις λιγες φορες που συμφωνουμε)

                            Επειδή μάλλον πως ξέρω κάτι περισσότερο από σένα, πίστεψέ με είναι σχεδόν όλα ίδια. Άσε που με τον τρόπο που κατασκευάζονται σήμερα τα αυτοκίνητα και των μεγάλο αριθμό των προμηθευτών, υπάρχει το ενδεχόμενο μία σειρά Α3 από το εργοστάσιο να υστερεί στην ποιότητα από μία αντιστοιχη σειρά Golf...

                            γιατι να δεχθω οτι ξερεις περισσοτερα?
                            εχει διαφορα στην ποιοτητα,αλλο το οτι μοιραζονται κοινα μηχανικα μερη
                            στην ποιοτητα των υλικων υπαρχει διαφορα και στο φινιρισμα,αλλα και η εργονομια ειναι καλυτερη στο Α3(τωρα βεβαια ολα αυτα ειναι λεπτομεροιες)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              christos-dimou last edited by

                              Για 30000 Ευρώ θα συνιστούσα...

                              α. Toyota Prius 1.5 base (για το ένα αυτοκίνητο της οικογένειας)

                              β. Citroen C5 (new) 2.0 Exclusive

                              γ. Renault Megane II 3d 2.0 Sport Auto

                              δ. Alfa Romeo GT 1.8 Progression

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lkar last edited by

                                Ο χρήστης giatros έγραψε:

                                μπορει το Α3 2.0 tfsi
                                αλλα αναμεσα σε αυτα τα 2 το γκολφ
                                μην βιαζεσαι να βγαλεις συμπερασματα

                                το TFSI ξεφεύγει εντελώς κι είναι πάλι πιο αργό από το GTI.

                                Με κάτι λιγότερα από το GTΙ πήρες Α4, οπότε δεν είναι τόσο βιαστικά τα συμπεράσματα. Και δεν είναι πολύ πιο ευρύχωρο το Α4 από το Golf

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  giatros last edited by

                                  Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                  μπορει το Α3 2.0 tfsi
                                  αλλα αναμεσα σε αυτα τα 2 το γκολφ
                                  μην βιαζεσαι να βγαλεις συμπερασματα

                                  το TFSI ξεφεύγει εντελώς κι είναι πάλι πιο αργό από το GTI.

                                  Με κάτι λιγότερα από το GTΙ πήρες Α4, οπότε δεν είναι τόσο βιαστικά τα συμπεράσματα. Και δεν είναι πολύ πιο ευρύχωρο το Α4 από το Golf

                                  για μενα ικαρ δεν ειναι το παν τα χρηματα.το τι αγορασα αφορα μονο εμενα,οπως εγω δεν κανω κριση για την επιλογη σου,μην κανεις και εσυ.εσενα μπορει να μην σε καλυπτει ενα αυτ-το και εμενα να με καλυπτει και το αντιθετο
                                  οποτε....περι ορεξεος κολοκυθοπιτα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    eker123 last edited by

                                    Επειδή μάλλον πως ξέρω κάτι περισσότερο από σένα, πίστεψέ με είναι σχεδόν όλα ίδια. Άσε που με τον τρόπο που κατασκευάζονται σήμερα τα αυτοκίνητα και των μεγάλο αριθμό των προμηθευτών, υπάρχει το ενδεχόμενο μία σειρά Α3 από το εργοστάσιο να υστερεί στην ποιότητα από μία αντιστοιχη σειρά Golf...

                                    Και οι επεξεργαστες στα PC απο τον ιδιο φουρνο βγαινουν αλλα μαντεψε ακομα και στην ιδια παρτιδα εχουν διαφορες στο κλοκαρισμα που παιρνουν ετσι αφου δοκιμαστουν οι καλυτεροι ποιοτικα κλειδωνονται σε ψηλες συχνοτητες ενω απο τους χειροτερους βγαινουν τα οικονομικα μοντελα.Το ιδιο πραγμα κανουν και οι αυτοκινητοβιομηχανιες αφου παραγουν τα μηχ μερη τους κανουν ελενχο ποιοτητας και αναλογα τα αποτελεσματα τα στελνουν στην Αουντι+VW η στην ΣΕΑΤ+ΣΚΟΝΤΑ.Αν τα 'μπατιρο' σκοντα ηταν 100% ιδια σε τεχνολογια και σε ποιοτητα κατασκευης Θα ειχαν κλεισει την αουντι εδω και χρονια,ο κοσμος δεν ειναι ασχετος οπως στη δεκαετια του 80.....
                                    Βεβαια σημερα ακομα και το πιο οικονομικο μοντελλο εχει καλη κατασκευη και δεν αρχιζει να τριζει απο την επομενη μερα....Στο πρωτο χρονο ομως ειναι αλλη ιστορια
                                    Τωρα αν ο αλλος θελει να κανει το σουμαχερ,αλλα δεν μπορει να παρει το 200 αλογα η το 180αλογα της Αουντι υπαρχουν και τα φθηνα υποκαταστατα
                                    ακριβως εκει ειναι το ταργκετ των ΤΖΙ τι αι και σια......ΟΧΙ ΝΑ ΚΟΒΟΥΝ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      technik last edited by

                                      Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                      μπορει το Α3 2.0 tfsi
                                      αλλα αναμεσα σε αυτα τα 2 το γκολφ
                                      μην βιαζεσαι να βγαλεις συμπερασματα

                                      το TFSI ξεφεύγει εντελώς κι είναι πάλι πιο αργό από το GTI.

                                      Με κάτι λιγότερα από το GTΙ πήρες Α4, οπότε δεν είναι τόσο βιαστικά τα συμπεράσματα. Και δεν είναι πολύ πιο ευρύχωρο το Α4 από το Golf

                                      Είναι λίγο πιο αργό το Α3,
                                      αλλά είναι σπαζοκεφαλιά στο μυαλό μου,
                                      μιας και το Α3 έχει και τετρακίνηση (ναι Haldex, εμένα με ικανοποίησε στο δρόμο η τελευταία έκδοσή του)
                                      και είναι και...Audi (με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε ουσιαστικό & συναισθηματικό επίπεδο)

                                      ΥΓ. lkar, μή γελάς!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        Ο χρήστης eker123 έγραψε:

                                        Και οι επεξεργαστες στα PC απο τον ιδιο φουρνο βγαινουν αλλα μαντεψε ακομα και στην ιδια παρτιδα εχουν διαφορες στο κλοκαρισμα που παιρνουν ετσι αφου δοκιμαστουν οι καλυτεροι ποιοτικα κλειδωνονται σε ψηλες συχνοτητες ενω απο τους χειροτερους βγαινουν τα οικονομικα μοντελα. Το ιδιο πραγμα κανουν και οι αυτοκινητοβιομηχανιες αφου παραγουν τα μηχ μερη τους κανουν ελενχο ποιοτητας και αναλογα τα αποτελεσματα τα στελνουν στην Αουντι+VW η στην ΣΕΑΤ+ΣΚΟΝΤΑ. Αν τα 'μπατιρο' σκοντα ηταν 100% ιδια σε τεχνολογια και σε ποιοτητα κατασκευης Θα ειχαν κλεισει την αουντι εδω και χρονια,ο κοσμος δεν ειναι ασχετος οπως στη δεκαετια του 80.....
                                        Βεβαια σημερα ακομα και το πιο οικονομικο μοντελλο εχει καλη κατασκευη και δεν αρχιζει να τριζει απο την επομενη μερα....Στο πρωτο χρονο ομως ειναι αλλη ιστορια
                                        Τωρα αν ο αλλος θελει να κανει το σουμαχερ,αλλα δεν μπορει να παρει το 200 αλογα η το 180αλογα της Αουντι υπαρχουν και τα φθηνα υποκαταστατα
                                        ακριβως εκει ειναι το ταργκετ των ΤΖΙ τι αι και σια......ΟΧΙ ΝΑ ΚΟΒΟΥΝ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

                                        Ποιες παράγουν τα μηχανικά μέρη; Βγάζει πχ η VW συμπλέκτες και δεν το ξέρα; ή μήπως δισκόπλακες;

                                        Ακόμα και έτσι να ήταν, τις 'καλές' δισκόπλακες τις κρατά για πάρτη της και τις 'άχρηστες' τις στέλνει στη Skoda;

                                        Ευτυχώς που ο κόσμος δεν είναι άσχετος όπως στη δεκαετία του 80

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Ο χρήστης technik έγραψε:

                                          Είναι λίγο πιο αργό το Α3,
                                          αλλά είναι σπαζοκεφαλιά στο μυαλό μου,
                                          μιας και το Α3 έχει και τετρακίνηση (ναι Haldex, εμένα με ικανοποίησε στο δρόμο η τελευταία έκδοσή του)
                                          και είναι και...Audi (με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε ουσιαστικό & συναισθηματικό επίπεδο)

                                          ΥΓ. lkar, μή γελάς!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            rope last edited by

                                            χμμμμμμμμμμ

                                            Τωρα θα τα μπλεξω λιγο τα πραγματα, αλλα θα'θελα και παλι ν'ακουσω αποψεις.

                                            Λοιπον τις προαλλες, συζητωντας με ενα φιλαρακι για το θεμα,
                                            μου προτεινε και κατι που ομολογουμενως δεν το ειχα σκεφτει,
                                            την απλη celica στα 28 χιλιαρικα.

                                            Το σκεφτηκα λιγο και κατεληξα στο οτι η celica εχει καποια σοβαρα πλενεκτηματα, οπως

                                            • σπορτιφ σχεδιαση
                                            • κινητηρα (143 αλογα) που φαινεται ν'αποτελει τη χρυση τομη
                                              αναμεσα σε ''νευρικοτητα'' και καταναλωση
                                            • αξιοπιστια και πολυ καλη εξυπηρετηση (σηματα κατατεθεν της
                                              toyota)

                                            αλλα και σοβαρα μειονεκτηματα, οπως

                                            • παλαιοτητα μοντελου
                                            • απογοητευτικοι χωροι για τους πισω επιβατες
                                            • μετριοτητα στα υλικα κατασκευης

                                            Και τωρα τα ερωτηματα
                                            ποια η αποψη σας για την απλη celica?
                                            θα αγοραζε κανεις απο σας σημερα τη celica στα 28 χιλιαρικα?
                                            (το ερωτημα παει στην παλαιοτητα του μοντελου)
                                            γνωριζετε για νεα γενια στο προσεχες μελλον?

                                            ΥΓ. τελικα εχουν δικιο αυτοι που λενε οτι πιο ευκολα επιλεγεις γυναικα παρα τουτου!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 7 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr