Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 634
    • 635
    • 636
    • 637
    • 638
    • 731
    • 732
    • 636 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    125561
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      highfidelity last edited by

      Είδα το παρακάτω:
      http://www.vialle.nl/index.php/en/produ ... u-liquidsi

      Είναι προσιτό κιτ υγρού ψεκασμού της Vialle για μικρά τετρακύλινδρα μοτέρ.
      Είδα πως ο Τσοπελογιάννης το βάζει με 1200€. Νομίζω πως αξίζει σαν εναλλακτική των φτηνών συστημάτων αερίου ψεκασμού με πνεύμονα. Ας το κοιτάξουν όσοι ενδιαφέρονται.

      http://www.tsopelogiannisautogas.gr/� ... %82/vialle

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ilias-a last edited by

        σε εμμεσου ψεκασμου κινητηρες ο υγρος ψεκασμος οχι μονο δεν εχει να προσφερει τιποτα παραπανω απο τον αεριο ψεκασμο, αλλα λογο του οτι δεν μπορει ακομα να υποστηριξει μεικτο ψεκασμο υγραεριου βενζινης δεν μπορουμε να εχουμε την προστασια που χρειαζεται σε 'προβληματικους' κινητηρες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          highfidelity last edited by

          Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
          σε εμμεσου ψεκασμου κινητηρες ο υγρος ψεκασμος οχι μονο δεν εχει να προσφερει τιποτα παραπανω απο τον αεριο ψεκασμο, αλλα λογο του οτι δεν μπορει ακομα να υποστηριξει μεικτο ψεκασμο υγραεριου βενζινης δεν μπορουμε να εχουμε την προστασια που χρειαζεται σε 'προβληματικους' κινητηρες.

          Γενικώς όμως σε μη προβληματικούς κινητήρες, ο υγρός ψεκασμός δεν είναι προτιμότερος; Αφού από την φύση του αναπτύσσει πιο χαμηλές θερμοκρασίες στο θάλαμο καύσης, άρα δεν έχει και ανάγκη για ψεκασμό βενζίνης...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spyros1965 last edited by

            Έχω ένα Nissan Qashqai +2 , 1600 cc , του 2010 και θέλω να κάνω μετατροπή σε υγραέριο. Επειδή έχω ακούσει διάφορα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο , σε σχέση με τη μετατροπή του , θα ήθελα ν΄ακούσω κάποιες γνώμες και ειδικότερα από κάποιον που έχει ίδιου τύπου αυτοκίνητο.
            Παρεμπιπτόντως έχω μετατρέψει ένα Nissan micra 1,0 cc με αυτόματο κιβώτιο , έχω κάνει 45000 χλμ και δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα. Η κατανάλωση σε λίτρα είναι ακριβώς ίδια με την βενζίνη.
            Ευχαριστώ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ilias-a last edited by

              Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

              σε εμμεσου ψεκασμου κινητηρες ο υγρος ψεκασμος οχι μονο δεν εχει να προσφερει τιποτα παραπανω απο τον αεριο ψεκασμο, αλλα λογο του οτι δεν μπορει ακομα να υποστηριξει μεικτο ψεκασμο υγραεριου βενζινης δεν μπορουμε να εχουμε την προστασια που χρειαζεται σε 'προβληματικους' κινητηρες.

              Γενικώς όμως σε μη προβληματικούς κινητήρες, ο υγρός ψεκασμός δεν είναι προτιμότερος; Αφού από την φύση του αναπτύσσει πιο χαμηλές θερμοκρασίες στο θάλαμο καύσης, άρα δεν έχει και ανάγκη για ψεκασμό βενζίνης...

              η toyota που βαζει vialle εχει ψεκασμο βενζινης με κυκλους λειτουργειας (π.χ. στον καθε κυλινδρο ανα 7 φορες που θα ψεκασει το μπεκ υγραεριου την 8η θα ψεκασει για μια φορα το μπεκ της βενζινης) η subaru που εβαζε και αυτη vialle οταν ειχε και την αντιπροσωπεια της συγκεκριμενης εταιριας, χωρις να εχει ψεκασμο βενζινης, δεν προλαβαινε να αλλαζει τα καπακια απο τα forester, αν ο υγρος εδινε μεγαλυτερη προστασια απο τον αεριο νομιζω οτι η subaru δεν θα επερνε τα καπακια στο χερι και η toyota δεν θα εβαζε ψεκασμους βενζινης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                highfidelity last edited by

                Ωραία, άρα αφού γίνεται και ψεκασμός σε κύκλους όπως το κάνει η Toyota, τότε και στα ευαίσθητα μοτέρ μπορεί να μπει και υγρός ψεκασμός.
                Άρα δεν βλέπω πού ακριβώς μειονεκτεί ο υγρός ψεκασμός.

                Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  iroc last edited by

                  Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                  Άρα δεν βλέπω πού ακριβώς μειονεκτεί ο υγρός ψεκασμός.

                  k

                  στην τιμη του κιτ......

                  παντος σε αμεσο ψεκασμο ο υγρος ειναι μαστ ...ομοιος και σε τουρμπατα λογο χαμηλοτερων θερμοκρασιων καυσης... ετσι δεν ειναι!?

                  εγω παντος οσο υπαρχει φθηνη 100αρα με τιμη διαφορας μαξ τα 12-15λεπτα απ την απλη μια χαρα οικονομια κανω
                  27λιτρα (50ευρω) για 320χλμ εντος αττικης μικρες διαδρομες στην ευρητερη περιοχη μου...και εχω και το κεφαλι μου ισυχο απ το να βαλω ενα κιτ που δεν ξερει κανεις αν θα δουλεψει σωστα.
                  παντος ο τσοπελογιαννης ειναι ακριβος κατω απ το σπιτι μου θα περασω καποια στιγμη να δω τι θα πει για το φθηνο συστημα υγρου ψεκασμου..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    ilias-a last edited by

                    Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                    Ωραία, άρα αφού γίνεται και ψεκασμός σε κύκλους όπως το κάνει η Toyota, τότε και στα ευαίσθητα μοτέρ μπορεί να μπει και υγρός ψεκασμός.
                    Άρα δεν βλέπω πού ακριβώς μειονεκτεί ο υγρός ψεκασμός.

                    Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                    1ον στην τιμη
                    2ον σε περιορισμενων διαστασεων δεξαμενες
                    3ον σε ακριβα αναλωσιμα (αντλια υγραεριου)
                    4ον σε δραματικα λιγοτερες δυνατοτητες ρυθμισης
                    5ον σε μεγαλυτερη καταναλωση βενζινης (σε οσα συστηματα μπορουν να υποστηριξουν αυτη την λειτουργεια) λογο του 4
                    6ον σε πολλα προβληματα απο διαρροη των μπεκ υγραεριου
                    7ον σε αρκετα προβληματα απο οχι σωστη τοποθετηση μπεκ υγραεριου (μαλακια του μαστορα που παιδευεται ο πελατης)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dathens last edited by

                      https://www.facebook.com/media/set/?set ... 798&type=1

                      Έβαλε ένας φίλος το παραπάνω με 850 € με Hana μπεκ ., φυσάει το αμαξι σε ολο το φάσμα στροφών ., 225 hp μαμα .,.πηγε εκει γιατι εχουν πανω απο 100 τέτοια μοτέρ στο δρομο

                      Τιμες

                      AEB 850 € me Hana μπλε (65;hp / κυλ)

                      Prins 1000 €

                      Vialle 1400 €

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dathens last edited by

                        Ο χρήστης spyros1965 έγραψε:
                        Έχω ένα Nissan Qashqai +2 , 1600 cc , του 2010 και θέλω να κάνω μετατροπή σε υγραέριο. Επειδή έχω ακούσει διάφορα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο , σε σχέση με τη μετατροπή του , θα ήθελα ν΄ακούσω κάποιες γνώμες και ειδικότερα από κάποιον που έχει ίδιου τύπου αυτοκίνητο.
                        Παρεμπιπτόντως έχω μετατρέψει ένα Nissan micra 1,0 cc με αυτόματο κιβώτιο , έχω κάνει 45000 χλμ και δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα. Η κατανάλωση σε λίτρα είναι ακριβώς ίδια με την βενζίνη.
                        Ευχαριστώ...

                        http://qgas.gr/products/vialle-lpdi-liq ... qgas-.html

                        Νομίζω οτι εινσι η καλύτερη λυση στο μοτέρ αυτο .. Υγρος ψεκασμος ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dathens last edited by

                          Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                          Είδα το παρακάτω:
                          http://www.vialle.nl/index.php/en/produ ... u-liquidsi

                          Είναι προσιτό κιτ υγρού ψεκασμού της Vialle για μικρά τετρακύλινδρα μοτέρ.
                          Είδα πως ο Τσοπελογιάννης το βάζει με 1200€. Νομίζω πως αξίζει σαν εναλλακτική των φτηνών συστημάτων αερίου ψεκασμού με πνεύμονα. Ας το κοιτάξουν όσοι .....

                          1450 € με ΦΠΑ το βάζει αυτός που αναφέρεις 1200 + ΦΠΑ

                          η QGAS που εχει βάλει απο οτι είδα παρά πολλα το εχει 1400 και 6 άτοκες δόσεις .

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ilias-a last edited by

                            Ο χρήστης dathens έγραψε:

                            Έχω ένα Nissan Qashqai +2 , 1600 cc , του 2010 και θέλω να κάνω μετατροπή σε υγραέριο. Επειδή έχω ακούσει διάφορα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο , σε σχέση με τη μετατροπή του , θα ήθελα ν΄ακούσω κάποιες γνώμες και ειδικότερα από κάποιον που έχει ίδιου τύπου αυτοκίνητο.
                            Παρεμπιπτόντως έχω μετατρέψει ένα Nissan micra 1,0 cc με αυτόματο κιβώτιο , έχω κάνει 45000 χλμ και δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα. Η κατανάλωση σε λίτρα είναι ακριβώς ίδια με την βενζίνη.
                            Ευχαριστώ...

                            http://qgas.gr/products/vialle-lpdi-liq ... qgas-.html

                            Νομίζω οτι εινσι η καλύτερη λυση στο μοτέρ αυτο .. Υγρος ψεκασμος ...

                            θα ηθελα να ακουσω το γιατι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dathens last edited by

                              Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                              Έχω ένα Nissan Qashqai +2 , 1600 cc ,

                              http://qgas.gr/products/vialle-lpdi-liq ... qgas-.html

                              Νομίζω οτι εινσι η καλύτερη λυση στο μοτέρ αυτο .. Υγρος ψεκασμος ...

                              θα ηθελα να ακουσω το γιατι

                              δεν ειμαι ειδικος ακουγωντας καποια απο αυτα που εχουνε κανει στον κυριακουδη νισσαν με Icom δεν αντιμετωπισαν προβληματα με τον καταλυτη με τον υγρο ψεκασμό ... και εχουν πληρωθει στα 2κ για πλακα σημερα δεν ειναι η αποσταση στα χρηματα μεγαλη μεταξυ υγρου και αεριου εχεις μεγαλυτερη οικονομια βενζινης ( δεν περιμενεις να ζεσταθει το μοτερ απλα στα 60 δευτ γυρναει ) δεν εχει νερα να ζεστανει ο πνευμονας και τελος ( σσ ο φιλος μου ο Θανασης στα παληκαρια εκει ) μου ειπε οτι δεν εχει σερβις πχ φιλτρα κτλ ... ποτε

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ilias-a last edited by

                                το φιλτρο που εχει στην πληρωση δεν αλλαζεται ποτε?
                                κυκλοφορουν μερικες εκατονταδες qashqai και περισσοτερα xtrail με αεριο ψεκασμο χωρις κανενα προβλημα εδω και 3+ χρονια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alexis-5 last edited by

                                  Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                                  ....κυκλοφορουν μερικες εκατονταδες qashqai και περισσοτερα xtrail με αεριο ψεκασμο χωρις κανενα προβλημα εδω και 3+ χρονια.

                                  Σε RAV4 εχω δει τοποθετηση υγρο ψεκασμου απο αντιπροσωπια.... οπως και εχω δει αρκετες ραγισμενες πολλαπλες εισαγωγης!!!

                                  Απλα στα QQ νομιζω πως κατι θελει με τους λαμδα... ή τους καταλυτες αν δεν κανω λαθος! Παντως μπαινει κανονικα συστημα αεριου ψεκασμου με ψεκασμο βενζινης!

                                  Σε NV200 που φοραει το ιδιο μοτερ εχει μπει Lovato χωρις κανενα προβλημα!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    edmond last edited by

                                    Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:

                                    Σε NV200 που φοραει το ιδιο μοτερ εχει μπει Lovato χωρις κανενα προβλημα!!!

                                    θες να πεις ότι υπάρχει έστω ένα NV200 που ΔΕΝ είναι πετρέλαιο!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alexis-5 last edited by

                                      Ναι ναι ναι...

                                      Αλλα και παλι ειναι πολυ λογικο στην καταναλωση!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        ilias-a last edited by

                                        Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:

                                        ....κυκλοφορουν μερικες εκατονταδες qashqai και περισσοτερα xtrail με αεριο ψεκασμο χωρις κανενα προβλημα εδω και 3+ χρονια.

                                        Σε RAV4 εχω δει τοποθετηση υγρο ψεκασμου απο αντιπροσωπια.... οπως και εχω δει αρκετες ραγισμενες πολλαπλες εισαγωγης!!!

                                        Απλα στα QQ νομιζω πως κατι θελει με τους λαμδα... ή τους καταλυτες αν δεν κανω λαθος! Παντως μπαινει κανονικα συστημα αεριου ψεκασμου με ψεκασμο βενζινης!

                                        Σε NV200 που φοραει το ιδιο μοτερ εχει μπει Lovato χωρις κανενα προβλημα!!!

                                        σοβαρο θεμα με τους καταλυτες εχει το xtrail, αν δεν γινει η τελεια ρυθμιση λιωνει ο καταλυτης και τα κεραμικα ρινισματα απο την egr μπαινουν μεσα στον θαλαμο καυσεως με ολεθρια αποτελεσματα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dathens last edited by

                                          Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                                          το φιλτρο που εχει στην πληρωση δεν αλλαζεται ποτε?
                                          κυκλοφορουν μερικες εκατονταδες qashqai και περισσοτερα xtrail με αεριο ψεκασμο χωρις κανενα προβλημα εδω και 3+ χρονια.

                                          Οχι οπως λεει ο Θανασης μονο σε περιπτωση καταστροφης του οπου δεν μπορει να βαλει καυσιμο.. εχει εγγυηση 2 ετων αλλα δεν εχει οδηγια αντικαταστασης απο την Vialle

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos_audi_a3 last edited by

                                            Ο χρήστης giatros έγραψε:
                                            Να ρωτησω και εγω με την σειρα μου ,εχει καποιος εμπειρία απο μετατροπή audi A4 με τον απλο τον κινητηρα 1.6 σε υγραεριο.στην audi ζητανε 2000 και θεωρω οτι ειναι αρκετα να τα δωσω,απο την αλλη υπάρχει η περιπτωση αγορας νέου...θα πρεπει να βρω μια καλη λυση και αξιοπιστη σε περιπτωση υγραεριου,Τα συστηματα vialle που βαζει και η karenta ειναι καλά απο οτι διαβασα.Πειτε μου την αποψη σας και προτεινετε κατι αξιοπιστο Δεκτα τα pm

                                            Εγω εχω αεριο στο αμαξι μου σχεδον 1 χρονο και δεν μου εχει βγαλει το παραμικρο.(audi a3 1.6) Το συστημα ειναι της BRC και δεν υπαρχει θεμα με την τελικη ή την αποδοση. Οπως παει με την βενζινη παει και με το αεριο(μην πω και καλυτερα) Τιμη 900€

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 634
                                            • 635
                                            • 636
                                            • 637
                                            • 638
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 636 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr