-
Ο χρήστης carbot έγραψε:
Ξέρεις μήπως πόσα έδωσε ο πατέρας σου για τη μετατροπή σε υγραέριο;Και κάτι άλλο. Από πλευράς συντήρησης τι παίζει; Σκαει συχνά πεντακοσάρικα; Γιατί τα ανταλλακτικά της subaru είναι ακριβά, π.χ. τώρα μου είπε ο μηχανικός μου να προσέξω εάν το αμάξι που θέλουμε να πάρουμε έχει αλλάξει ιμάντα γιατί η ιστορία στοιχίζει κανένα 700άρι. Οπότε, μπορεί να το πάρεις το αμάξι 5000 ευρώ και να θέλεις και άλλα 1500 μέσα στον χρόνο (π.χ. ιμάντα, αμορτισέρ) για να το συντηρήσεις, ώστε η τιμή πάει στα 6500 ουσιαστικά.
Για το forester τα σκας χοντρά λοιπόν, απ 'ότι μου είπε.
Και για τα άλλα τα 2lt 4wd αλλά όχι τόσο όσο για ένα τόσο καλό αμάξι όπως το subaru.
Είναι κι αυτά κριτήρια που στην πορεία τα ανακαλύπτω.
Το σίγουρο είναι πως το ζήτημα θέλει ψάξιμο. Χρόνο πολύ δεν έχω, αλλά δεν μπορούμε να πάρουμε και γουρούνι στο σακί.500αρικα;απο που και ως που;λδια φιλτρα και τα σχετικα,περα απο ενα ψυγειο που κοστισε 180 ευρω δεν εχουμε δωσει αλλα χρηματα σε μηχανικο ειδικο στα subaru στα Χανια.
Υπαρχουν και οι αντιστοιχοι στην Αθηνα αν θες σου λεω με p.m.
Tο αεριο το ειχε βαλει ο προηγουμενος και του ειχε κοστισει σχεδον 2 χιλιαρικα.
Ιμαντα θελει καθε 80,000 χλμ,και τα ποσα που ειπες για συντηρηση απλα δεν ισχυουν,τα αμορτισερ παντως παρολα τα χιλιομετρα τους ειναι ακομα παλικαρισια επισης λιγο πριν το παρουμε ειχαν αλλαχτει και οι δισκοι στα 90,000 πρπ.
Γενικα καλυτερα βρες ενα στα 80,000 κατι να εχει αλλαξει και τον ιμαντα.
Αυτα τα ολιγα,οτι αλλο θες εδω ειμαστε. -
Συμφωνώ με τον συνονόματο παραπάνω εμάς τώρα έχει κοντά 260000 και το μόνο 'ακριβό' αλλά και λογικό ήταν σασμάν δίσκο πλατό όπου βάλαμε μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση το πιο ακριβό συγκριτικά με τους 'ανταγωνιστές' είναι τα πίσω αμορτισέρ γιατί σκληραίνουν αυτόματα όταν βάζεις βάρος στο πορτ παγκάζ όπου και για αυτό υπάρχουν πολλές πιο οικονομικές λύσεις. Για παράδειγμα το RAV 4 που είχαμε πριν δεν ήταν πιο οικονομικό. Ιμάντα μπορείς να τον αλλάξεις με τα μισά λεφτά απ ότι λες.
Για πετρέλαιο δεν είναι τόσα πολλά τα χιλιόμετρα συγκριτικά με τις άλλες επιλογές σε Tuscon που έχεις σε βενζίνη εγώ θα το σκεφτόμουνα.
-
τα πισω αμορτισερ ειναι πανακριβα στο ατμοσφαιρικο γιατι ειναι self leveling.
-
Το αυτό ισχύει και για τα turbo. Πριν 3 χρόνια η subaru ζήταγε 1800 ευρώ για το πίσω ζευγάρι
Η αλήθεια όμως είναι ότι υπάρχουν αρκετά forester με 150.000+ χλμ με τα μαμά αμορτισέρ. Όποιος ενδιαφέρεται για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πρέπει οπωσδήποτε να τσεκάρει τα πίσω αμορτισέρ. Ιμάντες αλλάζεις με 350 ευρώ, μπορεί και λιγότερα. Κατά τα λοιπά πρόκειται για ένα εξαιρετικά αξιόπιστο και ανθεκτικό όχημα. -
εισαι σιγουρος οτι ειναι και για τα τουμπο?
με τα 177hp? -
Yeap, ήμουν κάτοχος. Και τα 2.5 το έχουν.
-
Η αναζήτηση συνεχίζεται.
Την προηγούμενη βδομάδα, είχαμε δει ένα forester του 2005 με 100.000 χιλιόμετρα που είχε και μπαγαζιέρα μεγάλη.
Είχε και μετατροπή σε υγραέριο και ο ιδιοκτήτης το διαπραγματευόταν για λίγο κάτω από 6.000.
Το αυτοκίνητο σε πάρα πολύ καλή κατάσταση!
...
Το μετάνιωσε (θα το πουλήσει αργότερα!!!) -
Την Πέμπτη αγοράσαμε τελικά αμάξι.
Subaru Forester, 2ος του 2005 με 109.000 km σε πολύ καλή κατάσταση.
Έχει ήδη εγκατάσταση υγραερίου (lovato), την τέλεια πανοραμική ηλιοροφή και επίσης κοτσαδόρο.
5800 μαζί με τη μεταβίβαση.
Case closed, θα επανέλθω για εντυπώσεις. Για την ώρα πάντως είναι πολύ ευχάριστο στην οδήγηση.Ευχαριστώ και πάλι όλους για τη βοήθεια στην έρευνά μας!
-
Γλιτωσες ευτυχως απο τους χαρους που εψαχνες και πηρες το φορεστερ, αλλα δυστυχως κολλησες στο lpg. Μακαρι να μη βγαλει ζημιες. Καλοταξιδο να ναι.
sent using tapatalk, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους
-
Ναι, μακάρι!
Πάντως είναι οικονομικό. 0.095 ευρώ *edited by me το χιλιόμετρο μας καίει με υγραέριο, λίγο παραπάνω αν είναι στην πόλη.Σήμερα ανεβήκαμε και μια βαρβάτη χωμάτινη ανηφόρα, ίσια με μεγάλη κλίση, που έχει σκοτώσει πολλά αμάξια (υπάρχει και ταμπέλα που προειδοποιεί τους παράτολμους) και το forester δεν κατάλαβε τίποτα. Έβαλα τις κοντές και την ανέβηκε πανεύκολα. Ένα vitara πριν από μένα μου φάνηκε σαν κάπως να δυσκολεύτηκε.
-
Ο χρήστης carbot έγραψε:
Ναι, μακάρι!
Πάντως είναι οικονομικό. 0.95 το χιλιόμετρο μας καίει με υγραέριο, λίγο παραπάνω αν είναι στην πόλη.Σήμερα ανεβήκαμε και μια βαρβάτη χωμάτινη ανηφόρα, ίσια με μεγάλη κλίση, που έχει σκοτώσει πολλά αμάξια (υπάρχει και ταμπέλα που προειδοποιεί τους παράτολμους) και το forester δεν κατάλαβε τίποτα. Έβαλα τις κοντές και την ανέβηκε πανεύκολα. Ένα vitara πριν από μένα μου φάνηκε σαν κάπως να δυσκολεύτηκε.
0.95 ευρω η λιτρα το χιλιομετρο?
κατι κανεις λαθος -
Εννοει 9,5 λεπτα/ χλμ δηλαδη 0,095€
-
Χαχαχαχαχα
Ναι, ξεπαραδιαστήκαμε εντελώς το Σαββατοκύριακο.
Δύο κατοστάευρα που είχα στο πορτοφόλι έκαναν φτερά και δεν πήγαμε παρά μόνο για ένα μπάνιο μέχρι λίγο έξω από το Λουτράκι.οκ, το διόρθωσα, ευχαριστώ για την επισήμανση.
Αναζήτηση μεταχειρισμένου 4X4 SUV