-
Ήδη γεμίσατε 2 σελίδες πριν μάθουμε καν αν θέλουν μεσαίο ή μικρομεσαίο και τι τιμή Περιμέντε ντε!
-
σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας..λοιπόν κατα προτίμηση μικρομεσαίο με λεφτα γύρω στις 20.000
εχουν δει το focus που τους αρεσε αρκετα αλλα στο test drive διαπίστωσαν θόρυβο μάλλον απο την κύλιση του.
για ηλικίες που ρώτησαν μερικοί κλασικοί 50άρηδες που δίνουν έμφαση στην ασφάλεια και στην ηχομόνωση για κάποιες μακρινές αποστάσεις -
focus sedan-mazda 3 sedan-volvo s40...
-
Αφού οι γονείς σου βάζουν την ησυχία/άνεση σαν κορυφαία προτεραιότητα, θα προτείνω Peugeot 407. Μπήκα χτες μέσα σ' ένα κι έπαθα πλάκα σχετικά μ'αυτούς τους τομείς. Νομίζω οτι ξεκινάει από τις 20000.
Μειονεκτήματα:στα 1800 κ.εκ. μάλλον σέρνεται (ίσως όμως να μην τους ενδιαφέρει πολύ αυτό). Καλό είναι επίσης να υπάρχει εξασφαλισμένο Parking γιατί είναι αρκετά μεγάλο σε διαστάσεις. Σίγουρα όμως αξίζει να το κοιτάξουν. -
Ο χρήστης aggelos74 έγραψε:
σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας..λοιπόν κατα προτίμηση μικρομεσαίο με λεφτα γύρω στις 20.000
εχουν δει το focus που τους αρεσε αρκετα αλλα στο test drive διαπίστωσαν θόρυβο μάλλον απο την κύλιση του.
για ηλικίες που ρώτησαν μερικοί κλασικοί 50άρηδες που δίνουν έμφαση στην ασφάλεια και στην ηχομόνωση για κάποιες μακρινές αποστάσειςΤότε Golf 1.6 COMFORTline! (προτίμησέ το από το Sportline, αφού πρόκειται για τους γονείς). Ασφάλεια, ποιότητα, ηχομόνωση, άνεση.
-
Ο χρήστης PKATV έγραψε:
Αφού οι γονείς σου βάζουν την ησυχία/άνεση σαν κορυφαία προτεραιότητα, θα προτείνω Peugeot 407. Μπήκα χτες μέσα σ' ένα κι έπαθα πλάκα σχετικά μ'αυτούς τους τομείς. Νομίζω οτι ξεκινάει από τις 20000.
Μειονεκτήματα:στα 1800 κ.εκ. μάλλον σέρνεται (ίσως όμως να μην τους ενδιαφέρει πολύ αυτό). Καλό είναι επίσης να υπάρχει εξασφαλισμένο Parking γιατί είναι αρκετά μεγάλο σε διαστάσεις. Σίγουρα όμως αξίζει να το κοιτάξουν.Σερνεται δυστυχως ακομα και στα 1.8 και απορω πως μπηκε ενας τετοιος κινητηρας που δε βοηθαει το αυτοκινητο σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Σερνεται δυστυχως ακομα και στα 1.8 και απορω πως μπηκε ενας τετοιος κινητηρας που δε βοηθαει το αυτοκινητο σε σχεση με τον ανταγωνισμο.Είναι απλό: Παίρνεις ένα ψόφιο αυτοκίνητο το οποίο όμως έχει 'ποιότητα κύλισης', 'απτή πολυτέλεια' και ανάλογο 'κύρος'. Δίνεις ένα σεβαστό ποσό, και όταν καταλάβεις ότι πιο εύκολα θα μιλήσεις με τον πραγματικό θεό παρά θα υπακούσει το αυτοκίνητο όταν πατήσεις το πετάλι του γκαζιού, αρχίζεις να αναζητάς λύσεις. Τι λύσεις; Από σκούπα/πρόγραμμα/χοάνη μέχρι turbo/αλλαγή κινητήρα... Και όλα αυτά όχι για να κατέβεις στο επόμενο 24ωρο του Λε Μαν αλλά για να κάνεις με αξιοπρέπεια και ασφάλεια μία προσπέραση στο προπορευόμενο φορτηγό/λεωφορείο/τρακτέρ όταν κινηθείς σε επαρχιακό δρόμο. Επίσης όλα αυτά τα αυτοκίνητα είναι αυτά που δημιουργούν τις ατελείωτες ουρές στους επαρχιακούς δρόμους καθώς περιμένει ο κάτοχός τους να πετύχει μία ατελείωτη ευθεία προκειμένου να προσπεράσει...
Βρε μπας και κινούμαστε όλοι με υπερβολική ταχύτητα επειδή κάναμε ΑΜΑΝ να την πιάσουμε;
-
Βρε μπας και κινούμαστε όλοι με υπερβολική ταχύτητα επειδή κάναμε ΑΜΑΝ να την πιάσουμε;
Kubiak τα σεβη μου!!!!!
Η ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΗ ΜΑΚΡΑΝ ΑΤΑΚΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ!!!
-
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
[Kubiak τα σεβη μου!!!!!Η ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΗ ΜΑΚΡΑΝ ΑΤΑΚΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ!!!
να'σαι καλά φίλε μου, ευχαριστώ...
-
σαν κατοχος ενος honda civic 1.6 σενταν ριξε μια ματια και σε αυτο..δεν χανεις κατι...μετα απο πολλη σκεξη κατεληξα σε αυτο ...και ειμαι πολυ ευχαριστημενος
-
Γεια σε ολους!! σαν πρωτη μου..δημοσιευση θα ηθελα τις γνωμες σας για ενα, οχι και τοσο πρωτοτυπο θεματακι...Αγορα καινουριου αυτοκινητου!!
Πιθανοτατα να χρειαστει να γινει ξεχωριστο Θεμα καθοτι αν και αγορα στα 1600 (και κατι ακομα ισως), δεν ειναι στο ιδιο...στυλ με το αρχικο Θεμα αλλα ειπα να μη γεμισουμε το φορουμ με ιδια πραγματα...
Τωρα..ποια ειναι τα στανταρ. Θα ειναι αγορα 2006, σε λιγους μηνες, θα ειναι 1600 με 1800cc και σε τιμη θα πηγαινει εως 21000€ περιπου μαξιμουμ. Προκαταβολη δε παιζει, θα ειναι με 0% προκ και 60 με 72 δοσεις (εντοκες μαλλον..). Η καταναλωση μ'ενδιαφερει αλλα οχι και τοσο πολυ. Δεν εχω προβλημα ντε και καλα να ειναι μικρο για να βρισκω ευκολα παρκινγκ αλλα δε θελω και καμια μαουνα..
Λοιποοον, ποια σκεφτομαι, που εχω ψιλοκαταληξει γενικοτερα..
SEAT LEON 1.6 16V 120HP SPORT S
SEAT IBIZA FR 1.800 150 PS
CITROEN C4 Coupe 1.6i VΤS
CITROEN C2 1600cc VTS
PEUGEOT 206 1600 GTi
RENAULT CLIO 1600 EXTREME (ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΘΑ ΠΩΛΕΙΤΑΙ;; ΔΕ ΞΕΡΩ..)
(ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ) OPEL ASTRA GTC 1,6 COSMO Η' ΤΟ 1800 COSMO (1300€ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΟΥΝ)ALFA ROMEO 147 Ωραια αλλα τη βρισκω ακριβη γι'αυτα που προσφερει σε σχεση με αλλα, ειναι ιταλικο και γενικως..δεν..
VW GOLF επισης ωραιο αλλα πολυ ακριβο
FOCUS, STILO, PUNTO, FIESTA, POLO, ALMERA κλπ, δε μου αρεσουν...Αυτα...Καθε σχολιο δεκτο...
THANKS -
Mazda 3 προτεινω(τι πρωτοτυπο!!!) και θα χαρεις. Ασε που με λιγο χορι ισως πας και για 2λιτρο! Μετα C4!
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Mazda 3 προτεινω(τι πρωτοτυπο!!!) και θα χαρεις. Ασε που με λιγο χορι ισως πας και για 2λιτρο! Μετα C4!Συγνώμη «φονιά» αλλά στα 2 λίτρα θα προτιμήσω την πολύ όμορφη σχεδίαση του C4 και τα 180 άλογα του από την τυπικά ιαπωνική (άποψή μου) και τα 150 άλογα...εφόσον πλέον μιλάμε για κατηγορία 23Κ+...
-
Για 180 αλογα Seat Ibiza Cupra 1800cc. στα 21000 και κατι ψιλα με την εκπτωση της ΣΕΑΤ. Θα το προτιμουσα απο το FR 150PS αν εδινε εως 72 κι οχι ως 60 δοσεις η εταιρια....
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Mazda 3 προτεινω(τι πρωτοτυπο!!!) και θα χαρεις. Ασε που με λιγο χορι ισως πας και για 2λιτρο! Μετα C4!
Συγνώμη «φονιά» αλλά στα 2 λίτρα θα προτιμήσω την πολύ όμορφη σχεδίαση του C4 και τα 180 άλογα του από την τυπικά ιαπωνική (άποψή μου) και τα 150 άλογα...εφόσον πλέον μιλάμε για κατηγορία 23Κ+...
Συμφωνώ κι επαυξάνω!!!!! Ακόμα και στα 1600 το θεωρώ ως το κάτι παραπάνω (το ξέρετε, άλλωστε!!! ). Πόσο μάλλον στα 2λιτρα
ΥΓ: Ρε engine, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τελικά πήρες το C4 και όχι το 3αρι
ΑΓΟΡΑ ΣΤΑ 1600