-
με την συγκεκριμενη απαντηση ξεπερασες και τον εαυτο σου
εκανε tilt το μηχανημα
φαινεται οτι δεν θυμασαι τι γραφεις και τι σχολιαζεις...
εχω και τουοτα και σμαρτ και εχω μαθει να σχολιαζω αναλυτικα και εισβαθος αυτοκινητα που εχω οδηγησει και εχω εμπειρια μετα απο καιρο συμβιωσης και οχι επειδη το εχει ο φιλος ο διπλανος ο μπαμπας η το οδηγησα για 1 ωρα μερα εβδομαδα
το να λες γενικα οτι ολα τα σμαρτ στα 100Κ θελουν γενικη επισκευη...(ανεξαρτητα αν ειναι 600-700-800 h 1000cc....) ειναι το λιγοτερο αναξιοπιστο και γραφικο...αν δεν μπορεις να το καταλαβεις not my prob
-
Οχι ρε συ. Δίκιο έχει ο Mad max geo.
Αφού χάλασαν σε 2 φίλους του χαλάνε ολα.Και φυσικά μας έχει πει κατά καιρούς πόσο προσέχουν οι φίλοι του τα αυτοκίνητα!
Οδηγαρες όλοι στην περιοχή!
-
Γενικά σε μτχ Σμαρτ είναι πιο πιθανό να έχει γυρισμένα χλμ παρά να μην έχει.... ό,τι κι αν σου λέει ο μαντράς ή και ο ιδιώτης!
Γενικά ναι έχουν ζήτηση από τα κλεφτρόνια. Μια φίλη μου που πήρε μτχ και το παρκάρει στην πυλωτή στις πρώτες εβδομάδες το βρήκε πειραγμένο, μάλλον δοκίμασαν αλλά δεν πρόλαβαν. Μου είπε ότι θα βάλει κάποια ορατή κλειδαριά σε τιμόνι-κιβώτιο, κάτι.
Συμφωνώ για τις επιλογές αυτών που αναφέρθηκαν που είναι πολύ καλύτερα σε σχεδόν όλα αλλά στο θέμα του παρκαρίσματος το Σμαρτ απλά δεν έχει ανταγωνισμό ενώ έχει και το πλεονέκτημα του σχεδιασμού/lifestyle. Μόνο το iQ το ανταγωνίζεται κι αυτό όχι πλήρως. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Γενικά σε μτχ Σμαρτ είναι πιο πιθανό να έχει γυρισμένα χλμ παρά να μην έχει.... ό,τι κι αν σου λέει ο μαντράς ή και ο ιδιώτης!
Γενικά ναι έχουν ζήτηση από τα κλεφτρόνια. Μια φίλη μου που πήρε μτχ και το παρκάρει στην πυλωτή στις πρώτες εβδομάδες το βρήκε πειραγμένο, μάλλον δοκίμασαν αλλά δεν πρόλαβαν. Μου είπε ότι θα βάλει κάποια ορατή κλειδαριά σε τιμόνι-κιβώτιο, κάτι.
Συμφωνώ για τις επιλογές αυτών που αναφέρθηκαν που είναι πολύ καλύτερα σε σχεδόν όλα αλλά στο θέμα του παρκαρίσματος το Σμαρτ απλά δεν έχει ανταγωνισμό ενώ έχει και το πλεονέκτημα του σχεδιασμού/lifestyle. Μόνο το iQ το ανταγωνίζεται κι αυτό όχι πλήρως.Λογικα με εναν συναγερμο που να κοβει την αντλια καυσιμου, η με διακοπτη που κοβει την αντλια βενζινης, μπορει να κανει δουλεια.
-
Συνήθως πάνε για να κλέψουν αξεσουάρ από πάνω, και όχι το ίδιο το αμάξι
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Συνήθως πάνε για να κλέψουν αξεσουάρ από πάνω, και όχι το ίδιο το αμάξιΤου φιλου, κατα καποιο τρολο του κατεβασανε το παραθυρο του συνοδηγου, του πηραν ενα usb stick που ειχε στο ραδιο σιντι, κλεισανε το παραθυρο και δε πειραξανε τιποτα αλλο! Αναρωτιεμαι τοσο ευκολο ειναι να τραβηξει καποιος ενα παραθυρο?
-
Θα ήθελα να ρωτήσω:
1.90 ύψος χωράει ο οδηγός σε Smart;
Βλέπω μεταχειρισμένα 1000άρια, 2009 και μετά, με 71 ή 61 ίππους, με 65.000 χλμ. στα 6.500 ευρώ. Είναι λογικές οι τιμές αυτές;
Αν είναι ελληνικής αντιπροσωπείας θα το δεις στον έλεγχο, τα χιλιόμετρα όμως; Αν έχει βιβλίο service είσαι ΟΚ;
Διαβάζω και ότι γράφετε, αλλά τι πρέπει να προσέξω;
Για έλεγχο (στην Αθήνα), μπορείτε να μου δώσετε επιλογές; (Ή εδώ, ή με pm).
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
Ο χρήστης gogos7 έγραψε:
Θα ήθελα να ρωτήσω:
1.90 ύψος χωράει ο οδηγός σε Smart;Kαι 2.05 χωράει
Βλέπω μεταχειρισμένα 1000άρια, 2009 και μετά, με 71 ή 61 ίππους, με 65.000 χλμ. στα 6.500 ευρώ. Είναι λογικές οι τιμές αυτές;
Τα 61 άλογα είναι συνήθως pure, δεν έχουν στροφόμετρο και αυτόματη λειτουργία στο κιβώτιο που είναι τα πιο σημαντικά, αλλά ούτε ζάντες αλουμινίου, ντουλαπάκι και άλλα που πάντα ξεχνάω γιατί δε με ενδιαφέρουν.
Αν είναι ελληνικής αντιπροσωπείας θα το δεις στον έλεγχο, τα χιλιόμετρα όμως; Αν έχει βιβλίο service είσαι ΟΚ;
Αν έχει βιβλίο είναι καλό, αλλά μέχρι εκεί. Πλέον παίζουν και 'φτιαχτά' βιβλία. Όλο και κάποιος που είναι Αθήνα θα σου πει κανάν καλό μάστορα που να τα ξέρει τα αμαξάκια, να πας και να τα δει όλα αυτά. Δεν ξέρω αν κρατάει χιλιόμετρα το smart στον εγκέφαλο και αν είναι εφικτό τα πιο γατόνια να τα σβήνουν και από εκεί.
-
Ο χρήστης gogos7 έγραψε:
Θα ήθελα να ρωτήσω:
1.90 ύψος χωράει ο οδηγός σε Smart;
Βλέπω μεταχειρισμένα 1000άρια, 2009 και μετά, με 71 ή 61 ίππους, με 65.000 χλμ. στα 6.500 ευρώ. Είναι λογικές οι τιμές αυτές;
Αν είναι ελληνικής αντιπροσωπείας θα το δεις στον έλεγχο, τα χιλιόμετρα όμως; Αν έχει βιβλίο service είσαι ΟΚ;
Διαβάζω και ότι γράφετε, αλλά τι πρέπει να προσέξω;
Για έλεγχο (στην Αθήνα), μπορείτε να μου δώσετε επιλογές; (Ή εδώ, ή με pm).
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Οσον αφορά στο ύψος: για μένα με την καμία...
Είχα το 451 (1000άρι mhd με 71HP) για περίπου 2 χρόνια (2009-2010) και ενώ στην αρχή μου άρεσε λόγω της ευκολίας στο παρκάρισμα, τελικά το...ψιλοσιχάθηκα και δεν έβλεπα την ώρα να το δώσω...
Είμαι 1.83 και τουλάχιστον σε εμένα 2 πράγματα συνέβαιναν:
Με το κάθισμα μακριά, τα πόδια ήταν οκ, αλλά το τιμόνι πολύ μακριά (δεν ρυθμίζεται κατά καμία έννοια) και κουράζονταν τα χέρια (δεν είχε και υποβραχιόνιο).
Με το κάθισμα κοντά, τα χέρια έρχονταν καλύτερα αλλά τα γόνατα έβρισκαν σ'αυτή τη βλακεία, το κάτι σαν εταζέρα που έχει και στις δύο θέσεις στο ταμπλώ, και επιπλέον τα πόδια έρχονταν πολύ κοντά στο τιμόνι με αποτέλεσμα σε κλειστές στροφές και μανούβρες να βρίσκουν τα χέρια με τα πόδια.Επιπλέον:
πολύ σκληρή ανάρτιση (αναγκαστικά λόγω ύψους-κοντού μεταξονίου)
κουδουνίστρα
θόρυβος
το χειρότερο αυτόματο κιβώτιο που έχω οδηγήσει
οδική συμπεριφορά στα όρια της επικινδυνότητας (συνεχής επέμβαση ESP για να σώζει την κατάσταση)
σε σχετικά δυνατό πλάγιο άνεμο...αλλάζει λωρίδα μόνο του...
ακριβά ανταλλακτικά (κάποια δε στιγμή που χρειάστηκε κάτι, δεν ήταν διαθέσιμο, με αναμονή 2 εβδομάδων...)
κατανάλωση όχι καλύτερη ενός supermini.
αγαπητό στους κλέφτες (το ποιο εύκλεπτο αυτοκίνητο τα τελευταία χρόνια κατά την αστυνομία)
απαραιτήτως έπρεπε να έχει standard υποβοηθούμενο τιμόνι και όχι σαν έξτρα των...600€...(αν είναι δυνατόν...)...το'θαψα...
θετικά:
εύκολο στο παρκάρισμα (σημ. ΜΟΝΟ με υποβοηθούμενο τιμόνι...)
καλός χώρος αποσκευών για το μέγεθός του
υποκειμενικά γουστόζικο -
1.90 ειμαι και χωραω...με οχι τερμα πισω το καθισμα
εχω και γνωστο που ειναι 2+ και επισης χωραει με τερμα πισω το καθισμα
ναι οι τιμες για ελληνικα του 2009 71 ειναι λογικες (αντε να το ριξουν ακομα κανα 500)
τα χιλιομετρα αν υπαρχουν ΜΕΓΑΛΕΣ αποκλισεις μπορει να διαπιστωθουν απο οπτικο και μηχανολογικο ελεγχο)
το βιβλιο σερβις απο μονο του δεν λεει κατι ακομα και ανα ειναι αντιπροσωπειας...
προσωπικα βρισκω περιττη την υποβοηθηση τιμονιου... (σταματημενο για να παρκαρω το γυριζω με το ενα χερι) -
Φυσικά και δεν χρειάζεται υποβοήθηση στο τιμόνι το σμαρτ
-
Σε Aygo δεν χώραγα. Έπρεπε να διπλώνω τους αστραγάλους.
Yaris που παρακολουθούσα τις αγγελίες για πολλούς μήνες, οι επιλογές ήταν περιορισμένες (έως 7.000€).
Στα Smart όμως υπάρχει μεγάλη προσφορά.
Στα 6.500€ έχω βρει αυτά:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4970933/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4806628/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5054448/Στα 7.500€ έχω βρει αυτά:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4690754/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5044217/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4970614/Η πρώτη ερώτηση στην επικοινωνία με τους πωλητές, είναι αν είναι ελληνικής αντιπροσωπείας και πρώτο χέρι;
Οι ίπποι πρέπει να είναι 71, ή 84 αν έχει turbo; Κάποια που λένε 64 ή 74 ίππους, είναι «προγράμματα»;
Σε εξοικονόμηση κατανάλωσης, 1000άρι 71 ίππους, καταλαβαίνω ότι δεν έχει σημαντική διαφορά με άλλο μικρό-μεσαίο 1000άρι π.χ. Yaris.Όποιος έχει κουράγιο μπορεί να δει και αυτά, ταξινομούμενα κατά τιμή:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4774080/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5081116/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5009849/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5043372/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4697979/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4469870/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4887845/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4998991/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4736037/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4568643/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4845080/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4848943/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5070845/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5005017/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5027264/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4885220/ -
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
Το smart, το ειχα και εγω για ενα πανακριβο κουβαδακι πολυτελειας, αλλα αν δεις κυκλο στροφης κλπ, ειναι λες και εχεις παπι! Προσεχε το smart που θα αγορασεις να μην εχει πανω απο 60-70κ χλμ, γιατι στα 100.000 περιπου θελουν γενικη επισκευη στον κινητηρα, και το βασικοτερο ολων να εχει a/c (οπως φυσικα να ειναι 1000ρι ).
Το παραπονο που εχω με τα smart, ειναι οτι ειναι αδικαιολογητα σκληρα κατα τη γνωμη μου, οπως και επισης νομιζω πως δεν εχουν imobilizer!
ετσι ολα τα σμαρτ στα 100Κ θελουν γενικη επισκευη...(ανεξαρτητα αν ειναι 600-700-800 h 1000cc..... )
αρα εγω με 180.000 και ο κολλητος με 220.000 δεν εχουμε σμαρτ αλλα κατι αλλοαδικαιολογητα σκληρα....χμμμμ με το μετατροχιο - μεταξονιο - κεντρο βαρους - κινηση - κατανομη βαρους που εχουν , αν δεν ειχαν το συγκεκριμενο τυπο και σκληροτητα αναρτησης μαλλον 8α πηγαινανε συνεχεια με κωλοτουμπες
Οσα ατομα που ξερω που εχουν βενζινη, συνηθως στα τοσα χλμ το λενε το ποιημα οποτε your argument is invalid. Ναι αλλα κατα τη γνωμη μου μικρο αμαξι πολης ειναι (δηλαδη εχω παπι με 4 ροδες), τι να τη κανω τη τοση σκληρη αναρτηση, να μου θυμιζει ποσο γτπ ειναι η πολη που μενω?
οκ εγω που εχω smart καθως και αλλα τουλαχιστον 20 ατομα που εχουν και αυτοι smart και ολοι εχουμε απο 120.000km και πανω (μεχρι 250.000) δεν ξερουμε και ξερεις εσυ (πως το λενε το αλλο με τον τοτο...?)
το οτι σχεδον οτι smart πωλειται εχει γυρισμενα χιλιομετρα δεν σου λεει τιποτα....
το οτι τα smart που ερχονταν απο γερμανια και ιταλια με 35Κ-40Κ ειχαν στην πραγματικοτητα 135-140Κ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ επισης δεν σου λεει τιποτα
το οτι υπαρχει κοσμος που βαζει οτι να ναι λαδι και κανει σερβις σε ασχετους επισης δεν σου λεει τιποτακατα τα αλλα συμφωνα με την αξιοπιστη και εμπεριστατωμενη αποψη σου η ΤΟΥΟΤΑ ειναι για τα μπαζα
χρησιμες τοποθετησεις και εμπεριστατωμενεςMad max Vs Mad max
-
κραμερ vs κραμερ
Smart ή κάποιο άλλο μικρό;