Κάτι φαίνεται να έχει βγει:
http://www.bestpartstore.co.uk/renault-clio/clio-iv/57281/10130
Κάτι φαίνεται να έχει βγει:
http://www.bestpartstore.co.uk/renault-clio/clio-iv/57281/10130
Ως πρώην κάτοχος Tiguan (δίλιτρο αυτόματο, αλλά έχω οδηγήσει αρκετά και 1.4 150PS στενού συγγενή μου) μπορώ να σου πω τα εξής:
Θετικά:
-Από τις καλύτερες αναρτήσεις all-round (άνεση-οδική συμπεριφορά-δυνατότητες off-road). Ειδικά η πίσω μου είχε κάνει εντύπωση το πόσο καλά περνούσε από όλων των ειδών τις ανωμαλίες.
-Κινητήρες-επιδόσεις
-Ποιότητα κατασκευής
-Κύλιση-ηχομόνωση
-Χώροι επιβατών-ευελιξία διαμόρφωσης λόγω του συρόμενου πίσω καθίσματος
Αρνητικά:
-Κατανάλωση - ούτε κατά διάνοια τα επίσημα νούμερα (μεγάλο βάρος + τετρακίνηση + αεροδυναμική)
-Αμφίβολη αξιοπιστία του 1.4 twincharged. Εξαιρετικός κινητήρας μεν, κακή επιλογή κατά τη γνώμη μου για το Tiguan δε. Λόγω μεγάλου βάρους του αυτοκινήτου και απωλειών του συστήματος μετάδοσης είναι σχεδόν συνεχώς υπό πίεση με αποτέλεσμα τη γρηγορότερη φθορά του.
-Σχετικά μέτριος χώρος αποσκευών για το μέγεθός του, αν και διαμορφώνεται λόγω των συρόμενων πίσω καθισμάτων
Με Qashqai δεν έχω καμία εμπειρία.
Ο χρήστης gogos7 έγραψε:
Θα ήθελα να ρωτήσω:
1.90 ύψος χωράει ο οδηγός σε Smart;
Βλέπω μεταχειρισμένα 1000άρια, 2009 και μετά, με 71 ή 61 ίππους, με 65.000 χλμ. στα 6.500 ευρώ. Είναι λογικές οι τιμές αυτές;
Αν είναι ελληνικής αντιπροσωπείας θα το δεις στον έλεγχο, τα χιλιόμετρα όμως; Αν έχει βιβλίο service είσαι ΟΚ;
Διαβάζω και ότι γράφετε, αλλά τι πρέπει να προσέξω;
Για έλεγχο (στην Αθήνα), μπορείτε να μου δώσετε επιλογές; (Ή εδώ, ή με pm).
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Οσον αφορά στο ύψος: για μένα με την καμία...
Είχα το 451 (1000άρι mhd με 71HP) για περίπου 2 χρόνια (2009-2010) και ενώ στην αρχή μου άρεσε λόγω της ευκολίας στο παρκάρισμα, τελικά το...ψιλοσιχάθηκα και δεν έβλεπα την ώρα να το δώσω...
Είμαι 1.83 και τουλάχιστον σε εμένα 2 πράγματα συνέβαιναν:
Με το κάθισμα μακριά, τα πόδια ήταν οκ, αλλά το τιμόνι πολύ μακριά (δεν ρυθμίζεται κατά καμία έννοια) και κουράζονταν τα χέρια (δεν είχε και υποβραχιόνιο).
Με το κάθισμα κοντά, τα χέρια έρχονταν καλύτερα αλλά τα γόνατα έβρισκαν σ'αυτή τη βλακεία, το κάτι σαν εταζέρα που έχει και στις δύο θέσεις στο ταμπλώ, και επιπλέον τα πόδια έρχονταν πολύ κοντά στο τιμόνι με αποτέλεσμα σε κλειστές στροφές και μανούβρες να βρίσκουν τα χέρια με τα πόδια.
Επιπλέον:
πολύ σκληρή ανάρτιση (αναγκαστικά λόγω ύψους-κοντού μεταξονίου)
κουδουνίστρα
θόρυβος
το χειρότερο αυτόματο κιβώτιο που έχω οδηγήσει
οδική συμπεριφορά στα όρια της επικινδυνότητας (συνεχής επέμβαση ESP για να σώζει την κατάσταση)
σε σχετικά δυνατό πλάγιο άνεμο...αλλάζει λωρίδα μόνο του...
ακριβά ανταλλακτικά (κάποια δε στιγμή που χρειάστηκε κάτι, δεν ήταν διαθέσιμο, με αναμονή 2 εβδομάδων...)
κατανάλωση όχι καλύτερη ενός supermini.
αγαπητό στους κλέφτες (το ποιο εύκλεπτο αυτοκίνητο τα τελευταία χρόνια κατά την αστυνομία)
απαραιτήτως έπρεπε να έχει standard υποβοηθούμενο τιμόνι και όχι σαν έξτρα των...600€...(αν είναι δυνατόν...)
...το'θαψα...
θετικά:
εύκολο στο παρκάρισμα (σημ. ΜΟΝΟ με υποβοηθούμενο τιμόνι...)
καλός χώρος αποσκευών για το μέγεθός του
υποκειμενικά γουστόζικο
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
Μπα, όπως θα το είχε αφήσει ο τελευταίος. Σίγουρα παίζει ρόλο αυτό το mode και όπως γράφεις την εμπειρία σου μάλλον στο eco θα ήταν
Παίζει και αυτό στα test drive...
Οδήγησα πρόσφατα με διαφορά 2 εβδομάδων Clio dci και Octavia 1.6tdi και ήταν αρχικά ΚΑΙ τα δύο στο ECO...
Ειδικά δε στο Clio η διαφορά ήταν πολύ μεγάλη.
Μα πάνε καλά εκεί στα μαγαζιά;;;;
Ο χρήστης giteart έγραψε:
...
Δε μου αρεσουν κατι τριγμοι απο καπου κοντα στην πορτα του συνοδηγου μαλλον και ισως προς τα πανω στην ηλιοροφη. η οποια αξιζει τα λεφτα της με το παραπανω. ειδικα σε λευκο του παει απιστευτα. τριγμοι επισης κ καπου προς τα πισω. ισως ο τροπος που κλειδωνουν τα πισω καθισματα δεν ξερω.
...
Συμφωνώ πως η ηλιοροφή σε άσπρο αυτοκίνητο πάει πάρα πολύ. Πάντως προσωπικά θα την έβαζα μόνο εάν ήταν ανοιγόμενη. Είχα smart και δεν καταλαβαίνω τη χρησιμότητα μιας μη ανοιγόμενης ηλιοροφής στην Ελλάδα... το αντίθετο μάλλον.
(Ημουν πολύ αντίθετος με την ύπαρξη ηλιοροφής γενικότερα, αλλά η εμπειρία μου με αυτοκίνητο με ανοιγόμενη ηλιοροφή εδώ και ενάμιση χρόνο με έκανε να αλλάξω γνώμη)
Οι τριγμοί είναι συνεχόμενοι κατά την κύλιση ή σε ανωμαλίες μόνο;
Χαιρετώ.
Είμαι στη φάση της σύγκρισης-αξιολόγησης αυτοκινήτων της κατηγορίας και το clio παίζει δυνατά...
Θα ήθελα από τους ήδη κατέχοντες clio IV αν μπρούσαν να κάνουν μία αξιολόγηση της ποιότητας των πλαστικών-συναρμολόγησης στην πράξη, δηλαδή από άποψη τριγμών κυρίως.
Θα με βοηθούσε πολύ μιας και έχω ένα μικρό κόλλημα σ'αυτό το θέμα...
Είναι πακέτο εξοπλισμού για την έκδοση style. Το κόστος είναι 1000€.
Μπορείς να το δεις εδώ:
Καλό είναι μετά από πίεση του κινητήρα να περιμένει κανείς λιγάκι πριν τον σβήσει για να έρθουν στα ίσια τους οι θερμοκρασίες όχι μόνο του turbo αλλά και ολόκληρης της μηχανής.
Αλλωστε γενικά ένας κινητήρας με turbo έχει μεγαλύτερη συγκέντρωση ισχύος από ότι ένας ατμοσφαιρικός που σημαίνει και περισσότερη εκλυόμενη θερμότητα.