-
Στο Αθήνα-Πάτρα-Καλαμάτα έτσι και αλλιώς οι ταχύτητες είναι χαμηλές και ο δρόμος flat σε γενικές γραμμές. Θα είχε ενδιαφέρον να μηδένιζες το trip στο κομμάτι Καλαμάτα-Αθήνα.
Το δικό μου με μέση ταχύτητα 120 παίζει γύρω στα 5.4 και με μέση ταχύτητα 135 γύρω στα 6. Αλλά μιλάμε για σταθερά 150+ στην τελευταία περίπτωση (πλην των τούνελ). Έχω καταλήξει ότι δεν αξίζει να κυνηγάς την απόλυτη οικονομία γιατί οι διαφορές στο diesel είναι μικρές. Πχ αν πάω με σταθερά 100-110 θα κάψει γύρω στα 4.5, ίσως και πιο κάτω αλλά θα με έχει πάρει ο ύπνος
Όλες οι καταναλώσεις που έγραψα αφορούν το κομμάτι Καλαμάτα-Αθήνα και τούμπαλιν. Φαντάζομαι ότι στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη πχ τα νούμερα θα είναι καλύτερα γιατί δεν υπάρχουν τόσες ανηφόρες-κατηφόρες. -
Ως κάτοχος του προηγουμένου clio μοντελο 2012 106hp dci να καταθεσω μερικές ενστάσεις για το καινούργιο? ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ 5 ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ???? Το οδηγησα σήμερα απο Αθήνα μέχρι κάστρο(εθνική δηλαδή). Αφήνω τα της εμφάνισης εκτός. Έχει καλυτερο πάτημα, καλυτερο τιμόνι, καλύτερη ηχομονωση και ως εκεί. Αυτά οι 16hp λιγότεροι και κυρίως το 5αρι το χαντακωνουν. Η μικρότερη ιπποδύναμη είναι περισσότερο απο εμφανής σε σχέση με το προηγούμενο και η καταναλωση(τουλαχιστον σε αυτές τις συνθήκες) υψηλοτερη. Με λιγα λογια αν έπαιρνα σήμερα αμάξι δεν θα ηταν το clio.
-
Ως κάτοχος του προηγουμένου clio μοντελο 2012 106hp dci να καταθεσω μερικές ενστάσεις για το καινούργιο? ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ 5 ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ???? Το οδηγησα σήμερα απο Αθήνα μέχρι κάστρο(εθνική δηλαδή). Αφήνω τα της εμφάνισης εκτός. Έχει καλυτερο πάτημα, καλυτερο τιμόνι, καλύτερη ηχομονωση και ως εκεί. Αυτά οι 16hp λιγότεροι και κυρίως το 5αρι το χαντακωνουν. Η μικρότερη ιπποδύναμη είναι περισσότερο απο εμφανής σε σχέση με το προηγούμενο και η καταναλωση(τουλαχιστον σε αυτές τις συνθήκες) υψηλοτερη. Με λιγα λογια αν έπαιρνα σήμερα αμάξι δεν θα ηταν το clio.
-
Τόση διαφορά έχουν? Όντως το εξάρι λείπει και δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό τους. Ας πρόσφεραν τουλάχιστον και τον dci με τους 110 του megane και το εξάρι, θα απογείωνε το αυτοκίνητο (και την τιμή προφανώς).
Πάντως υπάρχει η επιλογή για το εξάρι EDC έστω και σε αλμυρή τιμή. -
troll mode on
το edc σε megane που έιχα τεστάρει ήταν απο τα καλυτερα που έχω οδηγήσει.πολιτισμός.
troll mode off
-
Ο χρήστης raptispan έγραψε:
Ως κάτοχος του προηγουμένου clio μοντελο 2012 106hp dci να καταθεσω μερικές ενστάσεις για το καινούργιο? ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ 5 ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ???? Το οδηγησα σήμερα απο Αθήνα μέχρι κάστρο(εθνική δηλαδή). Αφήνω τα της εμφάνισης εκτός. Έχει καλυτερο πάτημα, καλυτερο τιμόνι, καλύτερη ηχομονωση και ως εκεί. Αυτά οι 16hp λιγότεροι και κυρίως το 5αρι το χαντακωνουν. Η μικρότερη ιπποδύναμη είναι περισσότερο απο εμφανής σε σχέση με το προηγούμενο και η καταναλωση(τουλαχιστον σε αυτές τις συνθήκες) υψηλοτερη. Με λιγα λογια αν έπαιρνα σήμερα αμάξι δεν θα ηταν το clio.προφανως η ρενο πιστευει ότι αρκουν οι 5 σχεσεις για το γενικοτερο προφιλ του αυτοκινητου.
το επιβεβαιωνουν υψηλότατα νουμερα πωλήσεων.
btw και στο κλιο3 μονο το δικο σου ειχε 6αρι και τοσους ιππους, κατι δηλαδή σαν μια -περιορισμενη- εκδοση.
το ότι δεν θα επαιρνες τωρα το κλιο για καινουργιο, είναι σαφως αποψη σου (την οποία την φυλας στο τελος για kinder εκπληξη ) και δειχνει οτι δεν θα διάλεγες αμαξι συμφωνα με τα καλυτερα χαρακτηριστικα **τα οποια εσυ ο ιδιος εξεθεσες **αλλα για το αν εχει μια ταχυτητα περισσοτερη ή λιγοτερη στο σασμαν.
οκ περι ορεξεως... -
Edmond ναι τη γνώμη μου λέω. Το αυτοκίνητο είναι σύνολο πραγμάτων και για μένα που κάνω κάθε Μερά 200-300 km σε ανοιχτό δρόμο, ενα απο αυτά τα πραγματα και μάλιστα πολύ σημαντικό είναι και οι τουλαχιστον 6 σχέσεις.
-
-
Στο δικο μου το 106hp με την 6τη εχω κατι λιγοτερο απο 50 χλμ.... αρα στο ταξιδι ειναι μια χαρα και το 5αρι του IV
-
Το σχολιο μου δεν έχει να κανει με το αν ταξιδεύει άνετα απο πλευράς στροφών του κινητήρα, όσο με το οτι υπολείπεται εμφανώς σε επιδόσεις και νεύρο. Και για αυτό δεν φταίει μονο η ιπποδύναμη η λιγότερη ροπή, αλλά και η η αραιή κλιμάκωση.
-
Συμφωνώ. Χρειάζεται το 6άρι έστω και με τα 90 άλογα.
Και στο Clio 3 έβγαινε με 90 και 5άρι, αλλά οι περισσότεροι παίρνανε το 106 με 6άρι γιατί είχε μικρή διαφορά στην τιμή και ήταν και λίγο καλύτερα εξοπλισμένο.
-
συμφωνώ όπως και ολοι φαντάζομαι ότι χρειάζεται ένα 6αρι αντι για 5αρι.
απορω μαλιστα πως υπάρχουν ακομα στην αγορα 5αρια όταν τα 6αρια είναι πλεον κανονας από κατηγορία C και πανω.
δεν πιστεύω πως είναι τοσο κοστοβορο να μετακυληθει ένα 6αρι και σε πιο κατω κατηγορίες -ακομα και στην Α.
η οικονομια κλίμακας (λογω περισσότερων παραχθέντων μονάδων) θα το εκανε ακόμα πιο προσιτο τιμολογιακά.
δεν αφήνω απαρατήρητο βέβαια ότι -σοβαρο- μερίδιο παίρνουν σιγά σιγά τα αυτόματα εν προκειμένω διπλοσυμπλεκτα.για το κλιο θεωρω πως μπορει(?) να τοποθετήσουν ένα 6αρι στο f/l. θα ηταν μια καλη κίνηση όχι και τοσο απαραιτητη βεβαια εάν θα πουλαει top τότε.
-
Βασικά θα μπορούσαν να το βγάλουν όπως το προηγούμενο με το μοτέρ που έχει 15 άλογα παραπάνω και 6άρι. Ίσως βέβαια να μη συμφέρει τον εισαγωγέα γιατί θα κόψει πωλήσεις από το GT.
-
Δεν νομιζω οτι είναι θέμα κοστους. Κυρίως λόγω marketing το έκαναν. Σε 1-2 χρονία θα βγάλουν καμια εκδοση gt με τον 1.5 πουσαρισμενο η με τον 1.6. Και το clio 3 έβγαινε σε εκδοση gt με τον 1.5 dci 110hp, όμως δεν ήρθε Ελλάδα. Επίσης με περισσότερα άλογα θα γινόταν περισσοτερο ταξιδιαρικο και θα ετρωγε πωλησεις απο το megane μιας και το καινούργιο clio μεγάλωσε αρκέτα και τα παει καλά απο χώρους.
-
Την πιθανότητα να έκοψε αλόγατα και εξάρια για να το κάνει φτηνότερο με ποιά (σοβαρά) επιχειρήματα την έχετε αποκλείσει?
-
Αυτός είναι και ο πιθανότερος λόγος. Αλλά αντί για φθηνότερο είναι ακριβότερο => περισσότερο κέρδος ανά αμάξι για την renault.
-
-
Από ρύπους πόσες εκπομπές είχες εκείνος ο κινητήρας και πόσες ο τωρινός με τα 90;
-
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Από ρύπους πόσες εκπομπές είχες εκείνος ο κινητήρας και πόσες ο τωρινός με τα 90;Renaul Clio III 1.5 dCi 106 - CO2 123g/km
vs
Renault Clio IV 1.5 dCi 90 - CO2 90 g/km -
Στην έκδοση με τα 90 άλογα είχε και εκείνος κάτω από 100 co2.
Renault Clio IV