-
Aς τσεκάρει κάποιος για τυχόν κραδασμούς όταν ο κινητήρας λειτουργεί με 2 αντί για 4 κυλίνδρους, και ας γράψει σχετικά.
-
Ελάχιστες φορές δουλεύει με δύο κυλίνδρους σύμφωνα με τα διάφορα reviews. Σαν λειτουργία λένε ότι είναι εξαιρετικά ομαλή και δεν καταλαβαίνεις την μετάβαση από 4 σε 2 και τούμπαλιν.
Σε αυτά τα κυβικά δε νομίζω ότι έχει νόημα η συγκεκριμένη τεχνολογία. Σε έναν μεγάλο v8 τα οφέλη προφανώς είναι περισσότερα. -
Και κάπως έτσι ακυρώνονται όλα τα κονδύλια των ερευνών που ξοδεύονται, βγαίνει το πόρισμα ότι δεν χρειάζονται.
-
Και κάπως έτσι πλουτίζει το group vag πείθοντας αρκετό κόσμο ότι με αυτό το σύστημα θα κάνει όντως οικονομία και στην πορεία βγάζοντας άπειρα από ανταλλακτικά και εργατικά
Ο καθένας κρίνει μόνος του αυτά που κάθε φορά πασάρουν οι διάφοροι κατασκευαστές. Εσύ θα το αγόραζες, εγώ όχι, no problem my friend. Κλέφτες θα γίνουν και αυτοί? Την δουλειά τους κάνουν και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία. -
Εκτενέστερο td το Α3 TDI και το 1.4 tfsi 122
TDI:
Ανετο, δεν κοπανάει καθόλου, στιβαρό τιμόνι και αίσθηση του αμαξώματος, καλή απόκριση από χαμηλά, υστερεί σε ρεπρίζ από 4η και πάνω. Αν είχε το μοτέρ της honda θα ήταν γαμώ
TFSI: εξίσου άνετο, στιβαρό, άμεσο και καλύτερες ρεπρίζ
Δυστυχώς δεν υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα στον εξοπλισμό που θέλω.Ξαναέκανα το sx4 4x4 , not bad αλλά
Τελικά επικράτησε η λογική και έκλεισα το civic
-
Με το καλό να το παραλάβεις!
-
Καλορίζικο! Comfort ή sport? Πότε παραλαμβάνεις?
-
Ευχαριστώ! Sport. Δευτέρα θα ξέρω σίγουρα
-
Περιμένεις να σου πουν αν υπάρχει κάποιο ετοιμαπαράδοτο?
-
Μου είπαν ότι υπάρχει, αλλά για σίγουρα τη Δευτέρα που θα είναι ανοιχτά και τα γραφεία
-
MY 2014 φαντάζομαι. Να απαιτήσεις κάποια επιπλέον έκπτωση αν σου δώσουν κάποιο εκθεσιακό.
-
Καλοταξιδος
Sent from Corsair's brick
-
Καλοτάξιδο
Στάλθηκε από το XT1032 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
Ξαναέκανα το sx4 4x4 , not bad αλλά
Τελικά επικράτησε η λογική και έκλεισα το civic
Λογικη επιλογη αφου μπορεςες/ήθελες και έδωσες τα 3000 παραπάνω που ζητά η sport έκδοση του civic σε σχέση με το σουζουκι.
Έχασες σε χώρους, δύναμη κινητήρα και ρεπριζ, και ίσως εμφανιση, υποκειμενικό αυτο, και στην ελευθερία των περισσότερου αερα απο το έδαφος του σουζουκι, κερδίσες σε ολα τα υπόλοιπα. -
Ευχαριστώ
Tkin Νομίζω ότι τα λες ανάποδα
Suzuki sx4 4x4 24κάτι. Μοτέρ χόντα καλύτερο -
Καλοτάξιδο και καλόστριφτο
Σήμερα οδήγησα το tourer και ήταν
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
ΕυχαριστώTkin Νομίζω ότι τα λες ανάποδα
Suzuki sx4 4x4 24κάτι. Μοτέρ χόντα καλύτεροΕ καλα σορρυ γιατι συγκρίνεις την τιμη του 4χ4 με το σιβικ? ειναι 4χ4 το σιβικ? οχι. Η τιμη του απλού sx4 gl+ Ειναι κατω απο τα 20000 και του σιβικ 22.700. Πως τα λεω ανάποδα? εγω είπα οτι το μοτέρ του suzuki ειναι δυνατότερο και με καλυτερες ρεπριζ οπως αποδεικνύουν τα νούμερα και οι μετρήσεις. Οπότε και εδω σωστα τα λεω. Τωρα εσυ λες οτι ειναι καλύτερο , μπορει να ειναι αλλα δεν τεκμηριονεται απο κάπου. Τελος εχει καλύτερους χώρους σίγουρα αποσκευών 430/407 και σίγουρα πισω . Οπότε και εδω καλα τα λεω....
Καλοταξιδο! -
Α οκ sorry απλώς εγώ κοιτούσα μόνο 4x4 για το σουτζούκι
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
Α οκ sorry απλώς εγώ κοιτούσα μόνο 4x4 για το σουτζούκιTo κατάλαβα , αλλα να συγκρίνουμε ίδια πραγματα.
-
Πάντως 120 άλογα έχουν και τα 2. Σε ρεπρίζ στους 4Τ από μια ματιά που έριξα, έχει μετρηθεί καλύτερο το honda στις πολύ χαμηλές και στις πολύ ψηλές(λέμε τώρα...), και μια σχετική ισοπαλία στις μεσαίες(τις 'καλές τους'). Το αν το Suzuki είναι 4χ4 και θα είναι καλύτερο για εκτός δρόμου χρήση είναι άλλο θέμα. Το Civic είναι καλύτερο για εντός δρόμου από την άλλη. Όταν έχει τελική 206 και το άλλο 175, είναι εύκολο να φανταστώ πιο θα ταξιδεύει πιο άνετα και ξεκούραστα με μια λογική ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο. Χώρια που σε ψηλό όχημα σε υψηλές ταχύτητες θα εμφανίζονται αεροδυναμικοί θόρυβοι κλπ.
Αγορά νέου diesel αυτοκινήτου