-
Καλησπερα παιδια, εχοντας μελετησει κυριως ξενα reviews προσανατολιζομαι προς αγορα του Civic Tourer.
Δυστυχως, σε οσες εκθεσεις εχω παρει τηλεφωνο, δεν υπαρχει για να το δω ακομα. ΕΛπιζω να υπαρχει στο Athens auto festival, που νομιζω ξεξινα σημερα στο ΟΑΚΑ.
Εχετε καμια αποψη, για το αυτοκινητο? Το εχει δει, οδηγησει κανενας? -
Καλησπερα παιδια, εχοντας μελετησει κυριως ξενα reviews προσανατολιζομαι προς αγορα του Civic Tourer.
Δυστυχως, σε οσες εκθεσεις εχω παρει τηλεφωνο, δεν υπαρχει για να το δω ακομα. ΕΛπιζω να υπαρχει στο Athens auto festival, που νομιζω ξεξινα σημερα στο ΟΑΚΑ.
Εχετε καμια αποψη, για το αυτοκινητο? Το εχει δει, οδηγησει κανενας? -
Καλησπερα παιδια, εχοντας μελετησει κυριως ξενα reviews προσανατολιζομαι προς αγορα του Civic Tourer.
Δυστυχως, σε οσες εκθεσεις εχω παρει τηλεφωνο, δεν υπαρχει για να το δω ακομα. ΕΛπιζω να υπαρχει στο Athens auto festival, που νομιζω ξεξινα σημερα στο ΟΑΚΑ.
Εχετε καμια αποψη, για το αυτοκινητο? Το εχει δει, οδηγησει κανενας? -
Δεν το εχω δει φυσικα απο κοντα μονο το απλο. Αλλα αυτο είναι βελτιωμενο και οπως γραφουν σε δοκιμαστικο τους αρεσε περισσότερο απο το απλο. Αν αντεχει η τσεπη προχώρησε αφοβα. Πολυ καλη επιλογη station vagon με τρελο χωρο αποσκευων και λιγοτερο απο 4.6μ! το μονο αρνητικο που διαβασα ειναι οτι δεν υπάρχει καλος χώρος για τα ποδια των εμπρος να τα απλώσουν πληρως. Ψάξτο λίγο αυτο .
-
To μονο προβλημα ειναι οτι δεν εχω ολοκληρωμενη αποψη, ουτε απο δοκιμες, γιατι σχεδον ολες που εχω διαβασει (ελλαδα και εξωτερικο) εχουν γινει με την sport εκδοση, που φερει τους Adaptive Dampers.
Ισως καποιος με απλο Civic MY14, μπορει να μας πει για την αναρτηση. Κι αυτο παιζεται βεβαια για την ολικη συμπεριφορα, γιατι νομιζω οτι ολα τα Civic MY14 φορανε πλεον 17αρες, ενω το tourer 16αρες, στην απλη εκδοση.
Οταν με το καλο ερθει, θα κοιταξω και αυτο που λες (χώρος για τα ποδια των εμπρος).
Επιπλεον, πιστευω οτι η ορατοτητα πισω θα εχει βελτιωθει σημαντικα -
Πήγαινε δες το,το έχουν στο Athens Auto Festival και για Test drive..
-
Ο χρήστης dsgeo έγραψε:
Πήγαινε δες το,το έχουν στο Athens Auto Festival και για Test drive..Πήγα σήμερα και το είδα το τουρερ. Δεν βλέπεται με τιποτα:lol:
Οδήγησα και το πενταθυρο μέσα στο οακα, φοβερός κινητήρας με ανοιχτά παράθυρα και δυσκολεύεσαι να καταλάβεις ότι είναι ντίζελ.Στάλθηκε από το XT1032 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Πήγαινε δες το,το έχουν στο Athens Auto Festival και για Test drive..
Πήγα σήμερα και το είδα το τουρερ. Δεν βλέπεται με τιποτα:lol:
Οδήγησα και το πενταθυρο μέσα στο οακα, φοβερός κινητήρας με ανοιχτά παράθυρα και δυσκολεύεσαι να καταλάβεις ότι είναι ντίζελ.Στάλθηκε από το XT1032 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πες μας καμια λεπτομερεια!!!
Βλεπεται, ή ειναι μαουνα? -
Μάουνα λέμε, πάντως το πίσω μέρος είναι πιο όμορφο από του χατς
Στάλθηκε από το XT1032 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Πήγαινε δες το,το έχουν στο Athens Auto Festival και για Test drive..
Πήγα σήμερα και το είδα το τουρερ. Δεν βλέπεται με τιποτα:lol:
Οδήγησα και το πενταθυρο μέσα στο οακα, φοβερός κινητήρας με ανοιχτά παράθυρα και δυσκολεύεσαι να καταλάβεις ότι είναι ντίζελ.Στάλθηκε από το XT1032 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το Festival αξιζει γενικα; Τι τεστ drive εχει;
-
Πηγα εγω χτες , λειπουν οι τρεις Γαλλικες, η Μαζντα, η Οπελ, η Τογιοτα.
Ο χωρος ειναι υπαιθριος οποτε αν πας, μονο νωρις το πρωι η αργα το απογευμα.
Τα τεστ γινονται στους δρομους του ΟΑΚΑ και με ταχυτητες μεχρι 50χαω λογω κυκλοφοριας αυτοκινητων που πανε στο κολυμβητηριο και η βολτα ειναι 10λεπτη. -
Αναλογικά το tourer έχει καλύτερη τιμή από το χάτσμπακ και φαίνεται πιο λογική επιλογή. Στα 23 χιλιάρικα παίρνεις ένα αχανές πορτ-μπαγκάζ, καλούς χώρους και μάλλον καλύτερη εμφάνιση συνολικά.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Αναλογικά το tourer έχει καλύτερη τιμή από το χάτσμπακ και φαίνεται πιο λογική επιλογή. Στα 23 χιλιάρικα παίρνεις ένα αχανές πορτ-μπαγκάζ, καλούς χώρους και μάλλον καλύτερη εμφάνιση συνολικά.Τσιμπημενα παντως και τα δυο, κατα την γνωμη μου..
-
Και κατά την δική μου και κατά πολλών εκεί έξω
Αν ήθελα οπωσδήποτε civic θα πήγαινα για το tourer στην comfort έκοδση γιατί συνολικά προσφέρει περισσότερα με ελάχιστα παραπάνω χρήματα από το χατσ. Μπορεί να νεκροφορίζει αλλά τουλάχιστον απογειώνει την πρακτικότητα χωρίς να ξεφεύγει πάρα πολύ σε μήκος.
Stellar, έχεις αρχίσει να ψιλοκαταλήγεις σε συγκεκριμένα μοντέλα? -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Και κατά την δική μου και κατά πολλών εκεί έξω
Αν ήθελα οπωσδήποτε civic θα πήγαινα για το tourer στην comfort έκοδση γιατί συνολικά προσφέρει περισσότερα με ελάχιστα παραπάνω χρήματα από το χατσ. Μπορεί να νεκροφορίζει αλλά τουλάχιστον απογειώνει την πρακτικότητα χωρίς να ξεφεύγει πάρα πολύ σε μήκος.
Stellar, έχεις αρχίσει να ψιλοκαταλήγεις σε συγκεκριμένα μοντέλα?Ναι φιλε mrclouzo, εχω αρχισει να καταληγω. Ψηλα στην λιστα, ειναι το Civic Tourer και το Nissan Qashqai.
Ξερω, τεραστιες διαφορες στα 2 αυτοκινητα..Αντε και το ford cmax, 3o στην λιστα -
4,60 το station Civic...
Πού βαδίζει ο κόσμος ... -
4.535. Τα ίδια με το grand c-max. Για station της κατηγορίας δεν το λες και τεράστιο. Οι εικοσικάτι πόντοι επιπλέον από το χατσ δεν είναι σπουδαία υπόθεση.
-
4,53 ή κάπως έτσι παλεύεται... Το 4,60 που διάβασα παραπάνω με παρέπεμψε σε station 10ετίας, αλλά του d-segment !
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
4,53 ή κάπως έτσι παλεύεται... Το 4,60 που διάβασα παραπάνω με παρέπεμψε σε station 10ετίας, αλλά του d-segment !E,καλα, πως κανεις κι εσυ ετσι! για 6.5 ποντους!
Παντως τα station 10ετιας που λες, ηταν περιπου στα 5 μετρα (5 παρα) . Οσο δηλαδη οι σημερινες κουρσες -
stellar νομιζα το ηθελες για κινηση μεσα στην πολη κι εσυ κοιτας τα πιο τεραστια..... το grand c max το ειχα αποριψει γιατι για καποιο λογο τα πισω καθισματα ειναι για.... νανους!!
Honda Civic Tourer