-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Λάππα, νιώθεις άνετα όταν οδηγείς στην παραλιακή?
Ανετότατα, monster.
Μπορεί να είσαι θαρραλέος και να σου αρέσει να ζήσεις ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΑ επικίνδυνα...
Προσωπικά με τόσους απροσάρμοστους αυτ/τες και 2κυκλιστές νιώθω μια κάποια ανασφάλεια όταν κινούμε ανάμεσά τους, πόσο μάλλον σε δρόμους σαν τους άνωθεν
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Τώρα που ο νόμος λέει ότι πρέπει να σταματάς σε κάθε γ@μημέμη διάβαση όταν βλέπεις στην άκρη της πεζό και να μην ξεπερνάς το όριο ταχύτητας γιατί το κάνεις γαργάρα Kacey παιδί μου;Μια φιλική συμβουλή: Με τους ποδηλάτες μην τα πολυβάζεις προτάσσοντας την μαγκιά της λαμαρίνας σου γιατί στο τέλος μπορεί να στείλεις κανένα στο χώμα και τον σφιγκτήρα σου είτε στους συγκρατουμένους σου, είτε στους συγγενείς και τους δικηγόρους του θύματος.
**Οι αστικοί δρόμοι είναι για όλους **.+-
γαματη δηλωση και συμπερασμα
αρα αυριο εκει που κανεις εσυ ποδηλατο σε εθνικη οδο (τετοια ειναι και η συγγρου και η κηφισιας και 10αδες αλλες αν αγριεψει κανα αλογο με αναβατη (κατα την αποψη σου επιτρεπετε) και σου ριξει μια με τις οπλες και σε κανει σημαια σε στυλο της ΔΕΗ θα λες παλι δικαιωμα του ειναι...
ειναι απιστευτο που μπορουμε να φτασουμε (συμπεριλαμβανω και τον ευατο μου μεσα) για να δικαιολογισουμε τα αδικαιολογητα
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Απο κει και περα, το λαθος ΣΕ ΕΚΕΙΝΗ τη διαβαση (και οποια αλλη την εχουν κανει ετσι) ειναι οτι ειναι ξεμπαρκη και χωρις φαναρι. Αυτο σημαινει οτι δυνητικα καθε 5 δευτερολεπτα θα πρεπει να σταματαει ολη η παραλιακη για να περασει ΕΝΑΣ πεζος, και μετα απο αλλα 5 δευτερα ξανα για τον επομενο.
Και εσύ και ο Χρήστος Λάππας είστε λάθος ως προς τις διαβάσεις πεζών, διαβάστε το άρθρο 38 και το άρθρο 39 του ΚΟΚ. Ο οδηγός ΔΕΝ είναι υποχρεωμένος να σταματήσει σε διάβαση πεζών αλλά να μειώνει την ταχύτητά του.
- Αν σε σημασμένη διάβαση πεζών η κυκλοφορία των οχημάτων δεν ρυθμίζεται με φωτεινή σηματοδότηση ή με τροχονόμο, οι οδηγοί υποχρεούνται να πλησιάζουν στη διάβαση με ταχύτητα τόσο μικρή ώστε να μην εκθέτουν σε κίνδυνο τους πεζούς που τη χρησιμοποιούν ή εισέρχονται σε αυτήν και, σε περίπτωση ανάγκης, να διακόπτουν την πορεία του οχήματός τους για να επιτρέπουν τη διέλευση των πεζών.
Σαφώς και δεν είναι άχρηστες ή παράλογες οι διαβάσεις πεζών στη Βούλα, περνώ από εκεί και ως πεζός και ως οδηγός και έχω προσωπική άποψη. Ιδίως ως πεζός είναι εφιαλτική η φάση (kacey έχεις προσπαθήσει να περάσεις διασχίσεις ποτέ εκεί ως πεζός ή έτσι τα λες ?)
κοινως οταν στην ακρη της διαβασης υπαρχει πεζος θα πρεπει το οχημα να ακινητοποιειται...
ακριβως οτι συμβαινει στο εξωτερικο...με το που βρεθει πεζος σε διαβαση ειτε ηδη διασχιζει ειτε δειχνει κινηση με σκοπο να την διασχισει ολα τα αυτοκινητα καθοντε σουζα....δεν νομιζω οτι λεει κατι διαφορετικο ο kacey... -
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
Τώρα που ο νόμος λέει ότι πρέπει να σταματάς σε κάθε γ@μημέμη διάβαση όταν βλέπεις στην άκρη της πεζό και να μην ξεπερνάς το όριο ταχύτητας γιατί το κάνεις γαργάρα Kacey παιδί μου;
Μια φιλική συμβουλή: Με τους ποδηλάτες μην τα πολυβάζεις προτάσσοντας την μαγκιά της λαμαρίνας σου γιατί στο τέλος μπορεί να στείλεις κανένα στο χώμα και τον σφιγκτήρα σου είτε στους συγκρατουμένους σου, είτε στους συγγενείς και τους δικηγόρους του θύματος.
**Οι αστικοί δρόμοι είναι για όλους **.+-
γαματη δηλωση και συμπερασμα
αρα αυριο εκει που κανεις εσυ ποδηλατο σε εθνικη οδο (τετοια ειναι και η συγγρου και η κηφισιας και 10αδες αλλες αν αγριεψει κανα αλογο με αναβατη (κατα την αποψη σου επιτρεπετε) και σου ριξει μια με τις οπλες και σε κανει σημαια σε στυλο της ΔΕΗ θα λες παλι δικαιωμα του ειναι...
ειναι απιστευτο που μπορουμε να φτασουμε (συμπεριλαμβανω και τον ευατο μου μεσα) για να δικαιολογισουμε τα αδικαιολογητα
ο κέισι με την ντόλη καβάλα να αφοδεύει σε όλο το μήκος των οδών, ο Λάππας από πίσω να τα πατάει ποδηλατώντας... και ο καπαμι να ακολουθεί με το χαμόγελο στα χείλη...
πολιτισμός
-
φυσικα αφου 'Οι αστικοί δρόμοι είναι για όλους .+-¨' αυτο σημαινει οτι και ζωα και ζωηλατα οχηματα εχουν δικαιωμα κινησης σε καθε ειδος δρομου εντος του αστικου ιστου...
πολιτισμος για ολους.....
lol
lol
lol -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Μαλιστα, απο ολα τα παραπανω, αυτο κρατησες.Για τη πιθανοτητα λαθους διαβασεων, εχεις να πεις τιποτα? Υποθετω θα μου πεις οτι 'ειναι διαβαση και πρεπει να τη τηρησουμε, end of story'.
Οποτε μετα θα σε ξαναρωτησω για το αν τηρεις ολους τους παραπανω νομους που ανεφερα (και εχω και πολλους ακομα να σε ρωτησω). Ή εκει δεχεσαι τη κριτικη ικανοτητα του οδηγου?Κατι ειπες για γαργαρα πιο πανω...
Εγώ συμφωνώ μαζί σου ότι η εμείς ή κούρσαδες σε καθυστερούμε στην παραλιακή από την άλλη δεν μπορούμε να πάμε στο πεζοδρόμιο σκέψου το mx5 σου με 17ρες και 35 προφίλ να ανεβαίνει πεζοδρόμια
Τώρα στο θέμα μας επειδή και εγώ φοβάμαι την παραλιακή είναι επικίνδυνη γιατί παίζουν μεγάλες ταχύτητες προτιμώ διαδρομές με λιγότερα αυτοκίνητα για να μην ενοχλώ τους οδηγούς μακάρι να το κάναν και η υπόλοιπη
Και κάτι τελευταίο η παραλιακή είναι από της πιο εύκολες διαδρομές γιαυτό έχει πολύ κόσμο πολλούς ποδηλάτες
Και επειδή έχουν δίκιο και η μεν και η δε ας πάμε όλοι προσεκτικά γιατί αν γίνη η μαλάκια ο ένας στην καλύτερη στο κάτ ο άλλος μπλεγμένος στα δικαστήρια -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Σαφώς και δεν είναι άχρηστες ή παράλογες οι διαβάσεις πεζών στη Βούλα, περνώ από εκεί και ως πεζός και ως οδηγός και έχω προσωπική άποψη. Ιδίως ως πεζός είναι εφιαλτική η φάση (kacey έχεις προσπαθήσει να περάσεις διασχίσεις ποτέ εκεί ως πεζός ή έτσι τα λες ?)
δεν ξερω ποσο πιο απλα να γραψω το τι λεω για ΕΚΕΙΝΕΣ (και καθε ιδια, σε τετοιους δρομους) διαβασεις (τις οποιες απ΄οτι καταλαβα γνωριζεις), για να το καταλαβεις. ουτε αχρηστες ειναι, ουτε να φυγουν ειπα, να μην ειναι ετσι ξεμπαρκες αλλα να μπει πεζοφαναρο με κουμπι ειπα. Γιατι ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ, δινουν το δικαιωμα σε ΕΝΑΝ ΠΕΖΟ ΚΑΘΕ 5 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ, να σταματαει ολη τη παραλιακη για να περασει, και μετα ξανα μανα ο επομενος. Πραγμα το οποιο δεν μπορει να γινεται.
Για όλη την Αθήνα. Ένας λόγος παραπάνω όμως για την παραλιακή για τους λόγους που εξήγησα παραπάνω.
Δεν προσπερνάω ερωτήσεις, απλά δεν τους δίνω σημασία.
Τις προσπερνας γιατι ξερουμε και οι δυο οτι θα ξεβρακωθεις αμα τις απαντησεις. Μας κανεις κυρηγμα εδω και ποσες σελιδες για το νομιμο δικαιωμα του ποδηλατη και την εκ του νομου υποχρεωση του οδηγου σε συγκεκριμενα αρθρα του ΚΟΚ (αυτα που εσυ εχεις ευαισθησια και θεωρεις οτι πρεπει να τηρουνται χωρις εξαιρεση), ενω εχεις παραβιασει αλλες διαταξεις ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ φορες κατα τη διαρκεια της οδηγικης σου καριερας (οπως ολος ο κοσμος). Οποτε κομμενο το κυρηγμα. Σταματα να με ζαλιζεις με το νομο και κοιτα την ουσια του.
-
Α και που'στε, η διαδρομη που εκανα πριν αρχισω να γαμαω τα ποδια μου στο τεννις καθημερινα, ηταν:
Καμινια Πειραια
Πλατεια Ιπποδαμειας προς Λιμανι Πειραια
γυρω γυρω προς ΟΛΠ
Ανεβα Χατζηκυριακειο μεχρι σχολη δοκιμων
πεσε Πειραικη
ολη τη Πειραικη μεχρι πασαλιμανι
Ανεβα Καστελα
Κατεβα καστελα στο δελφιναριο
παραλιακο μετωπο μεχρι Γλυφαδα
και πισω.Ε λοιπον, δεν γαμαγα τη κινηση των κεντρικων δρομων...
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Σαφώς και δεν είναι άχρηστες ή παράλογες οι διαβάσεις πεζών στη Βούλα, περνώ από εκεί και ως πεζός και ως οδηγός και έχω προσωπική άποψη. Ιδίως ως πεζός είναι εφιαλτική η φάση (kacey έχεις προσπαθήσει να περάσεις διασχίσεις ποτέ εκεί ως πεζός ή έτσι τα λες ?)
δεν ξερω ποσο πιο απλα να γραψω το τι λεω για ΕΚΕΙΝΕΣ (και καθε ιδια, σε τετοιους δρομους) διαβασεις (τις οποιες απ΄οτι καταλαβα γνωριζεις), για να το καταλαβεις. ουτε αχρηστες ειναι, ουτε να φυγουν ειπα, να μην ειναι ετσι ξεμπαρκες αλλα να μπει πεζοφαναρο με κουμπι ειπα. Γιατι ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ, δινουν το δικαιωμα σε ΕΝΑΝ ΠΕΖΟ ΚΑΘΕ 5 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ, να σταματαει ολη τη παραλιακη για να περασει, και μετα ξανα μανα ο επομενος. Πραγμα το οποιο δεν μπορει να γινεται.
Στην πραγματικοτητα ομως κανεις δεν σταματαει και ο πεζος περιμενει μερικα λεπτα για να περασει.Μην κοιτας τον νομο και τι λεει, κοιτα τι εφαρμοζεται. Μακαρι να μουν φαναρια με κουμπι γιατι ετσι οπως ειναι τωρα ειναι σαν να μην υπαρχουν.Για όλη την Αθήνα. Ένας λόγος παραπάνω όμως για την παραλιακή για τους λόγους που εξήγησα παραπάνω.
Δεν προσπερνάω ερωτήσεις, απλά δεν τους δίνω σημασία.
Τις προσπερνας γιατι ξερουμε και οι δυο οτι θα ξεβρακωθεις αμα τις απαντησεις. Μας κανεις κυρηγμα εδω και ποσες σελιδες για το νομιμο δικαιωμα του ποδηλατη και την εκ του νομου υποχρεωση του οδηγου σε συγκεκριμενα αρθρα του ΚΟΚ (αυτα που εσυ εχεις ευαισθησια και θεωρεις οτι πρεπει να τηρουνται χωρις εξαιρεση), ενω εχεις παραβιασει αλλες διαταξεις ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ φορες κατα τη διαρκεια της οδηγικης σου καριερας (οπως ολος ο κοσμος). Οποτε κομμενο το κυρηγμα. Σταματα να με ζαλιζεις με το νομο και κοιτα την ουσια του.
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
Τώρα που ο νόμος λέει ότι πρέπει να σταματάς σε κάθε γ@μημέμη διάβαση όταν βλέπεις στην άκρη της πεζό και να μην ξεπερνάς το όριο ταχύτητας γιατί το κάνεις γαργάρα Kacey παιδί μου;
Μια φιλική συμβουλή: Με τους ποδηλάτες μην τα πολυβάζεις προτάσσοντας την μαγκιά της λαμαρίνας σου γιατί στο τέλος μπορεί να στείλεις κανένα στο χώμα και τον σφιγκτήρα σου είτε στους συγκρατουμένους σου, είτε στους συγγενείς και τους δικηγόρους του θύματος.
**Οι αστικοί δρόμοι είναι για όλους **.+-
γαματη δηλωση και συμπερασμα
αρα αυριο εκει που κανεις εσυ ποδηλατο σε εθνικη οδο (τετοια ειναι και η συγγρου και η κηφισιας και 10αδες αλλες αν αγριεψει κανα αλογο με αναβατη (κατα την αποψη σου επιτρεπετε) και σου ριξει μια με τις οπλες και σε κανει σημαια σε στυλο της ΔΕΗ θα λες παλι δικαιωμα του ειναι...
ειναι απιστευτο που μπορουμε να φτασουμε (συμπεριλαμβανω και τον ευατο μου μεσα) για να δικαιολογισουμε τα αδικαιολογητα
Η ίδια η αστυνομία λέει ότι τα ποδήλατα μπορούν να είναι στην Ποσειδώνος, για άλογα δεν είδα να το λέει πουθενά.
Σε ποια ερώτηση του Kacey δεν απάντησα και πετάγεται ο Morx να γράψει την π@παριά του;
Monster, έχω κάνει την Παραλιακή άπειρες φορές και με το αυτοκίνητο και με το ποδήλατο. Ανασφάλεια ποτέ δεν ένιωσα. Και γιατί να νιώσω άλλωστε; Όταν είμαι στην δεξιά, έχω τον νου μου ότι μπροστά μπορεί να υπάρχει ποδηλάτης. Σιγά το τραγικό κιόλας.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Τώρα που ο νόμος λέει ότι πρέπει να σταματάς σε κάθε γ@μημέμη διάβαση όταν βλέπεις στην άκρη της πεζό και να μην ξεπερνάς το όριο ταχύτητας γιατί το κάνεις γαργάρα Kacey παιδί μου;
Μια φιλική συμβουλή: Με τους ποδηλάτες μην τα πολυβάζεις προτάσσοντας την μαγκιά της λαμαρίνας σου γιατί στο τέλος μπορεί να στείλεις κανένα στο χώμα και τον σφιγκτήρα σου είτε στους συγκρατουμένους σου, είτε στους συγγενείς και τους δικηγόρους του θύματος.
**Οι αστικοί δρόμοι είναι για όλους **.+-
γαματη δηλωση και συμπερασμα
αρα αυριο εκει που κανεις εσυ ποδηλατο σε εθνικη οδο (τετοια ειναι και η συγγρου και η κηφισιας και 10αδες αλλες αν αγριεψει κανα αλογο με αναβατη (κατα την αποψη σου επιτρεπετε) και σου ριξει μια με τις οπλες και σε κανει σημαια σε στυλο της ΔΕΗ θα λες παλι δικαιωμα του ειναι...
ειναι απιστευτο που μπορουμε να φτασουμε (συμπεριλαμβανω και τον ευατο μου μεσα) για να δικαιολογισουμε τα αδικαιολογητα
Η ίδια η αστυνομία λέει ότι τα ποδήλατα μπορούν να είναι στην Ποσειδώνος, για άλογα δεν είδα να το λέει πουθενά.
Σε ποια ερώτηση του Kacey δεν απάντησα και πετάγεται ο Morx να γράψει την π@παριά του;
Monster, έχω κάνει την Παραλιακή άπειρες φορές και με το αυτοκίνητο και με το ποδήλατο. Ανασφάλεια ποτέ δεν ένιωσα. Και γιατί να νιώσω άλλωστε; Όταν είμαι στην δεξιά, έχω τον νου μου ότι μπροστά μπορεί να υπάρχει ποδηλάτης. Σιγά το τραγικό κιόλας.
μπορεις να μου δωσεις σε παρακαλω να δω γραπτως και με σφραγιδες και ονομα υπευθυνου ΕΠΙΣΗΜΟ εγγραφο της αστυνομιας που να δηλωνει την νομιμοτητα κινησης ποδηλατων σε ολο το μηκος της ΛΕΩΦΟΡΟΥ ΠΟΣΕΙΔΩΝΟΣ?
-
Όχι και δεν με ενδιαφέρει κιόλας να το ψάξω. Με τον ίδιο τρόπο που δεν μπορώ να βρω κάτι που να απαγορεύει τα άλογα.
Μπαίνει και η κοινή λογική μέσα βλέπεις.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
δεν ειπε κανεις οτι ΔΕΝ απαγορευονται σε ταχειας κυκλοφοριας.
Λεω οτι ολοι αυτοι οι δρομοι για τους οποιους μιλαμε ΔΕΝ ειναι ταχειας, καλα καταλαβαινετε τι γραφει ο αλλος η απλα τρολλαρετεhttp://el.wikipedia.org/wiki/Λ�% ... E%BF%CF%8D
Ο σύγχρονος αυτοκινητόδρομος χαρακτηρίζεται ως ταχείας κυκλοφορίας.Χαρακτηρίζεται; Από ποιον; Citation Needed.
http://el.wikipedia.org/wiki/Ε�% ... E%AE%CF%82
Η Εθνική Οδός 83, περισσότερο γνωστή ως Λεωφόρος Κηφισίας, είναι η εθνική οδός που συνδέει το κέντρο της Αθήνας με την Κηφισιά.Two things.
-
Εθνικη Οδός != Ταχείας Κυκλοφορίας. Φυσικά και μία οδός μπορεί να είναι 'εθνική οδός' και να έχει όριο 30 ταυτόχρονα ή να είναι και χωματόδρομος.
-
Οι CommonsDelinker και Chrysalifourfour που έγραψαν αυτό το άρθρο έχουν βάλει λανθασμένα το σήμα της οδού ταχείας κυκλοφορίας εκεί.
Καλά λέει ο danonito, δεν είναι 'ταχείας κυκλοφορίας' οι δρόμοι.
«Οδός ταχείας κυκλοφορίας: Οδός ειδικής μελέτης και κατασκευής για την κυκλοφορίας αυτοκινήτων οχημάτων και μοτοσικλετών, η οποία δεν εξυπηρετεί τις συνορεύουσες με αυτήν ιδιοκτησίες παρά μόνο με παράπλευρες βοηθητικές
οδούς και κόμβους και η οποία:
Α) συνδέεται μόνο με ειδικής διάταξης ισόπεδους και ανισόπεδους κόμβους με το υπόλοιπο κύριο οδικό δίκτυο,
Β) δε διασταυρώνεται ισόπεδα με άλλη οδό, μονοπάτι, σιδηροδρομική ή τροχιοδρομική γραμμή και
Γ) έχει χαρακτηριστεί με απόφαση του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ και έχει ειδική σήμανση με πινακίδες ως οδός ταχείας κυκλοφορίας». Η σήμανση που αναφέρεται είναι η Π26: Οδός ταχείας κυκλοφορίας.
Επίσης, σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. άρθρο 20: «Όρια Ταχύτητας», το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας στις οδούς ταχείας κυκλοφορίας για τα επιβατηγά οχήματα είναι τα 110km/h και πέφτει έως τα 70km/h για τα μεγάλα φορτηγά με ρυμουλκούμενα. -
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Όχι και δεν με ενδιαφέρει κιόλας να το ψάξω. Με τον ίδιο τρόπο που δεν μπορώ να βρω κάτι που να απαγορεύει τα άλογα.Μπαίνει και η κοινή λογική μέσα βλέπεις.
Τοτε πως δηλωνεις κατι ως δεδομενο (η ιδια η αστυνομια επιτρεπει νομιμα την κινηση ποδηλατων επι της ΛΕΩΦΟΡΟΥ ΠΟΣΕΙΔΩΝΟΣ) οταν αγνοεις την υπαρξη του?
περι αλογων ποδηλατων και ζωηλατων οχηματων εχουν γινει ηδη αναφορες ....
οταν εδινες για τον ΚΟΚ δεν ελεγε που δεν επιτρεποντε ποδηλατα ζωα πεζοι ζωηλατα οχηματα και μοτοποδηλατα? -
Έγινε παράθεση στις σελίδες αυτού του νήματος προηγουμένως. Χρειάζεται να το ψάξω και να στο ξαναδείξω;
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Σαφώς και δεν είναι άχρηστες ή παράλογες οι διαβάσεις πεζών στη Βούλα, περνώ από εκεί και ως πεζός και ως οδηγός και έχω προσωπική άποψη. Ιδίως ως πεζός είναι εφιαλτική η φάση (kacey έχεις προσπαθήσει να περάσεις διασχίσεις ποτέ εκεί ως πεζός ή έτσι τα λες ?)
δεν ξερω ποσο πιο απλα να γραψω το τι λεω για ΕΚΕΙΝΕΣ (και καθε ιδια, σε τετοιους δρομους) διαβασεις (τις οποιες απ΄οτι καταλαβα γνωριζεις), για να το καταλαβεις. ουτε αχρηστες ειναι, ουτε να φυγουν ειπα, να μην ειναι ετσι ξεμπαρκες αλλα να μπει πεζοφαναρο με κουμπι ειπα. Γιατι ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ, δινουν το δικαιωμα σε ΕΝΑΝ ΠΕΖΟ ΚΑΘΕ 5 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ, να σταματαει ολη τη παραλιακη για να περασει, και μετα ξανα μανα ο επομενος. Πραγμα το οποιο δεν μπορει να γινεται.
Μπορεί-δε μπορεί, έλα όμως που δε γίνεται (ιδία πείρα και πάλι)... Διαβάσεις-ξεδιαβάσεις, ουδείς διαννοείται να παραχωρήσει προτεραιότητα σε πεζούς, με 100+ περνούν οι περισσότεροι Οπότε τελικά συμφωνώ μαζί σου, πεζοφάναρο για να αναγκάζεσαι να σταματάς
EDIT: Ακριβώς το ίδιο έγραψε ο nikospappas παραπάνω.
κοινως οταν στην ακρη της διαβασης υπαρχει πεζος θα πρεπει το οχημα να ακινητοποιειται...
ακριβως οτι συμβαινει στο εξωτερικο...με το που βρεθει πεζος σε διαβαση ειτε ηδη διασχιζει ειτε δειχνει κινηση με σκοπο να την διασχισει ολα τα αυτοκινητα καθοντε σουζα....δεν νομιζω οτι λεει κατι διαφορετικο ο kacey...Δε συμφωνώ, δες τι λέει το άρθρο 38 (σημείο (δ)):
- Οι πεζοί προκειμέναυ να διασχίσουν το οδόστρωμα, υποχρεούνται: α) Αν υπάρχουν στο οδόστρωμα διαβάσεις πεζών, να τις χρησιμοποιούν. β) Αν στη διάβαση πεζών την οποία πρόκειται να χρησιμοποιήσουν, υπάρχουν φωτεινοί σηματοδότες πεζών, να συμμορφώνονται στα σήματά ταυς. γ) Αν στη διάβαση δεν υπάρχουν φωτεινοί σηματοδότες πεζών, αλλά η κυκλοφορία ρυθμίζεται με φωτεινούς σηματοδότες οχημάτων ή από τροχονόμους και δίνεται σήμα για να προχωρήσουν τα οχήματα, να μην κατέρχονται στο οδόστρωμα. δ) Σε διαβάσεις που η κυκλοφορία τόσο των πεζών όσο και των οχημότων δεν ρυθμίζεται με φωτεινούς σηματοδότες, να μην κατεβαίνουν στο οδόστρωμα πριν λάβουν υπόψή τους την απόσταση και την ταχύτητα των οχημάτων τα οποία πλησιάζουν. ε) Αν δεν υπάρχουν στο οδόστρωμα διαβάσεις πεζών, να μην κατεβαίνουν σ' αυτό, αν δεν βεβαιωθούν ότι δεν θα παρεμποδίσουν την κυκλοφορία των οχημάτων, στη συνέχεια δε να διασχίζουν το οδόστρωμα κάθετα προς ταν άξονά του. στ) Σε ισόπεδους οδικούς κόμβους, στους οποίους η κυκλοφορία ρυ8μίζετοι με φωτεινούς σηματοδότες οχημάτων ή τροχονόμους, να διασχίζουν το οδόστρωμα βαδίζοντας παράλληλα με τα κινούμενα οχήματα. ζ) Να διασχίζουν το οδόστρωμα κάθετα χωρίς να βραδυπορούν ή να σταματούν σε αυτό αδικαιολόγητα.
Με άλλα λόγια, οι πεζοί ΔΕΝ έχουν 'εν λευκώ' προτεραιότητα με το που εμφανιστούν στη διάβαση να κοκκαλώνουν όλοι. Ο νομοθέτης το θέτει ως αμοιβαίο σεβασμό, και οι οδηγοί πρέπει να κόβουν ταχύτητα, προετοιμασμένοι να σταματήσουν και οι πεζοί πρέπει να λαμβάνουν υπόψη την ταχύτητα κτλ. των αυτοκινήτων.
Για τις 'εθνικές οδούς': ο ΚΟΚ στο άρθρο 29 δε λέει τίποτα για 'εθνικές οδούς' αλλά για 'αυτοκινητόδρομους' (πινακίδα Π-27) και 'οδούς ταχείας κυκλοφορίας' (πινακίδα Π-26). Οπότε μια χαρά μπορεί να είναι η Κηφισίας και η Συγγρού 'εθνικό δίκτυο' αλλά 'οδός ταχείας κυκλοφορίας' ώστε να απαγορεύεται η κίνηση ποδηλάτων ΔΕΝ είναι.
-
ναι επειδη απο οτι φαινεται συμφωνα με τα ισχυρα λεγομενα σου μαλλον μου διευφυγε...θελω να μου δειξεις: να δω γραπτως και με σφραγιδες και ονομα υπευθυνου ΕΠΙΣΗΜΟ εγγραφο της αστυνομιας που να δηλωνει την νομιμοτητα κινησης ποδηλατων σε ολο το μηκος της ΛΕΩΦΟΡΟΥ ΠΟΣΕΙΔΩΝΟΣ
ΕΠΙΣΗΣ και το οτι επιτρεπεται η κινηση αλογων και ζωηλατων οχηματων χωρις ειδικη αδεια στην ΛΕΩΦΟΡΟ ΠΟΣΕΙΔΩΝΟΣ
γιατι ο κοκ λεει που ΔΕΝ επιτρεπονται -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Σαφώς και δεν είναι άχρηστες ή παράλογες οι διαβάσεις πεζών στη Βούλα, περνώ από εκεί και ως πεζός και ως οδηγός και έχω προσωπική άποψη. Ιδίως ως πεζός είναι εφιαλτική η φάση (kacey έχεις προσπαθήσει να περάσεις διασχίσεις ποτέ εκεί ως πεζός ή έτσι τα λες ?)
δεν ξερω ποσο πιο απλα να γραψω το τι λεω για ΕΚΕΙΝΕΣ (και καθε ιδια, σε τετοιους δρομους) διαβασεις (τις οποιες απ΄οτι καταλαβα γνωριζεις), για να το καταλαβεις. ουτε αχρηστες ειναι, ουτε να φυγουν ειπα, να μην ειναι ετσι ξεμπαρκες αλλα να μπει πεζοφαναρο με κουμπι ειπα. Γιατι ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ, δινουν το δικαιωμα σε ΕΝΑΝ ΠΕΖΟ ΚΑΘΕ 5 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ, να σταματαει ολη τη παραλιακη για να περασει, και μετα ξανα μανα ο επομενος. Πραγμα το οποιο δεν μπορει να γινεται.
Μπορεί-δε μπορεί, έλα όμως που δε γίνεται (ιδία πείρα και πάλι)... Διαβάσεις-ξεδιαβάσεις, ουδείς διαννοείται να παραχωρήσει προτεραιότητα σε πεζούς, με 100+ περνούν οι περισσότεροι Οπότε τελικά συμφωνώ μαζί σου, πεζοφάναρο για να αναγκάζεσαι να σταματάς
κοινως οταν στην ακρη της διαβασης υπαρχει πεζος θα πρεπει το οχημα να ακινητοποιειται...
ακριβως οτι συμβαινει στο εξωτερικο...με το που βρεθει πεζος σε διαβαση ειτε ηδη διασχιζει ειτε δειχνει κινηση με σκοπο να την διασχισει ολα τα αυτοκινητα καθοντε σουζα....δεν νομιζω οτι λεει κατι διαφορετικο ο kacey...Δε συμφωνώ, δες τι λέει το άρθρο 38 (σημείο (δ)):
- Οι πεζοί προκειμέναυ να διασχίσουν το οδόστρωμα, υποχρεούνται: α) Αν υπάρχουν στο οδόστρωμα διαβάσεις πεζών, να τις χρησιμοποιούν. β) Αν στη διάβαση πεζών την οποία πρόκειται να χρησιμοποιήσουν, υπάρχουν φωτεινοί σηματοδότες πεζών, να συμμορφώνονται στα σήματά ταυς. γ) Αν στη διάβαση δεν υπάρχουν φωτεινοί σηματοδότες πεζών, αλλά η κυκλοφορία ρυθμίζεται με φωτεινούς σηματοδότες οχημάτων ή από τροχονόμους και δίνεται σήμα για να προχωρήσουν τα οχήματα, να μην κατέρχονται στο οδόστρωμα. δ) Σε διαβάσεις που η κυκλοφορία τόσο των πεζών όσο και των οχημότων δεν ρυθμίζεται με φωτεινούς σηματοδότες, να μην κατεβαίνουν στο οδόστρωμα πριν λάβουν υπόψή τους την απόσταση και την ταχύτητα των οχημάτων τα οποία πλησιάζουν. ε) Αν δεν υπάρχουν στο οδόστρωμα διαβάσεις πεζών, να μην κατεβαίνουν σ' αυτό, αν δεν βεβαιωθούν ότι δεν θα παρεμποδίσουν την κυκλοφορία των οχημάτων, στη συνέχεια δε να διασχίζουν το οδόστρωμα κάθετα προς ταν άξονά του. στ) Σε ισόπεδους οδικούς κόμβους, στους οποίους η κυκλοφορία ρυ8μίζετοι με φωτεινούς σηματοδότες οχημάτων ή τροχονόμους, να διασχίζουν το οδόστρωμα βαδίζοντας παράλληλα με τα κινούμενα οχήματα. ζ) Να διασχίζουν το οδόστρωμα κάθετα χωρίς να βραδυπορούν ή να σταματούν σε αυτό αδικαιολόγητα.
Με άλλα λόγια, οι πεζοί ΔΕΝ έχουν 'εν λευκώ' προτεραιότητα με το που εμφανιστούν στη διάβαση να κοκκαλώνουν όλοι. Ο νομοθέτης το θέτει ως αμοιβαίο σεβασμό, και οι οδηγοί πρέπει να κόβουν ταχύτητα, προετοιμασμένοι να σταματήσουν και οι πεζοί πρέπει να λαμβάνουν υπόψη την ταχύτητα κτλ. των αυτοκινήτων.
Δεκτο και συμφωνω Νασο
ΟΜΩΣ ελα και πες μου πως θα αποδειξει ο οδηγος οτι φταιει ο πεζος που : δ) Σε διαβάσεις που η κυκλοφορία τόσο των πεζών όσο και των οχημότων δεν ρυθμίζεται με φωτεινούς σηματοδότες, να μην κατεβαίνουν στο οδόστρωμα πριν λάβουν υπόψή τους την απόσταση και την ταχύτητα των οχημάτων τα οποία πλησιάζουν.
θα πει ο πεζος αν εζησε οτι για να μην μπορεσει να υπολογισει την ταχυτητα του οχηματος σημαινει οτι πηγαινε πολυ γρηγοροτερα απο αυτη που θετουν τα ορια στην συγκεκριμενη περιοχη
αν ειναι και πανω η μετα απο καμπη....αστο καλυτερα...επι της αρχης συμφωνουμε λιγο το λεκτικο μας τα χαλαει...lol
-
Nass & nikospappas
εγω τι λεω ρε μαστορες τοσες σελιδες? Δεν λεω να μην υπαρχουν διαβασεις, δεν λεω να μην διασχιζουν οι πεζοι, δεν λεω να φυγουν οι συγκεκριμενες, δεν λεω να λιγοστεψουν, λεω οτι αυτες εκει, ετσι οπως ειναι, ειναι ΛΑΘΟΣ (και εξηγω ΓΙΑΤΙ ειναι λαθος), και για αυτο ουτε οι οδηγοι τις σεβονται (και καλα κανουν, ακριβως επειδη ειναι λαθος), ουτε οι πεζοι περνανε το δρομο τελικα.
-
Λες ότι δεν τις σέβεσαι επειδή είναι λάθος.
Οπου ως λάθος φέρνεις το ότι θα πρέπει κάθε 5 δευτερόλεπτα που εμφανίζεται ένας πεζός, να σταματάει η κίνηση.
Το οποίο δεν ισχύει.
Οι πεζοί στο σημείο εκείνο δεν είναι το πρόβλημα. Υπάρχουν οι ταλαίπωροι και θέλουν να περάσουν. Δεν είναι περίπτωση 'όριο 50 στη μέση του πουθενά'.
Οι οδηγοί που τους γράφουν στα @@ τους με διάφορες άκυρες δικαιολογίες, μεταξύ των οποίων και 'δε σταματάω σε αυτή τη διάβαση παρότι περιμένουν 40 άτομα, επειδή είναι διάβαση για τον πούτσο', είναι το πρόβλημα.
Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]