-
και ΑΥΤΗ τη στιγμη δεν υπαρχει παλι...
Συγνώμη αλλα 'αυτα' ειναι... τι να πω.....
-
Συγνωμη αλλα τοσο δισκολο ειναι ο διαχειριστης της σελιδας να αλλαξει τους κωδικους? (δεν γνωριζω απο websites για αυτο και ρωταω)
-
Όσο τα 5χρονα παίζουν ανεβάζοντας οι μεν και κατεβάζοντας οι δε μια ανακοίνωση να θυμίσω ότι υπάρχουν αγώνες για τους οποίους φυσικά κανείς δε δίνει δεκάρα. Σπάσαμε νέο ρεκόρ αυτό το ΣΚ, (μάλλον) γίνεται αγώνας καρτ για τον οποίο κανένας δε βρήκε το λόγο να ανακοινώσει συμμετοχές. Δυο αστείες παρέες, ένα δύστυχο σπορ.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Σπάσαμε νέο ρεκόρ αυτό το ΣΚ, (μάλλον) γίνεται αγώνας καρτ για τον οποίο κανένας δε βρήκε το λόγο να ανακοινώσει συμμετοχές. Δυο αστείες παρέες, ένα δύστυχο σπορ.Μη το πιασουμε αυτο το θεμα τωρα.....
εσυ λες αγωνα εγω να σου πω για 'εξαφανισμενα' πρωταθληματα και αγωνες με διεθνη κι ολας συμετοχή... -
Aν ειναι για καλο (που ειναι) να το πιασουμε το θεμα, μπας κι αλλαξει κατι
-
Αύριο έχουμε Τεχνικό Έλεγχο αγώνα Αντοχής χωρίς..........
δημοσιευμένους Τεχνικούς κανονισμούς............
Ποια προβολή τώρα.....
-
http://autoclassic-magazine.blogspot.gr ... st_13.html
Δεν ξερω αν επιτρεπεται ,(αν οχι ας το σβησουν οι μοδς ) , το εβαλα γιατι λεει πολλα , σχετικα !
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
http://autoclassic-magazine.blogspot.gr/2014/05/blog-post_13.htmlΔεν ξερω αν επιτρεπεται ,(αν οχι ας το σβησουν οι μοδς ) , το εβαλα γιατι λεει πολλα , σχετικα !
Στην αλλαγή του ΚΟΚ γίνεται καμία προσπάθεια να ενταχθεί κάποιο άρθρο για τις αγωνιστικές πινακίδες ή θα συνεχιστεί η σημερινή κατάσταση;
edit. Ο βασικότερος λόγος που ρωτάω είναι επειδή σύντομα η συντριπτική πλειονότητα των κατόχων αγωνιστικών δε θα έχουν καμία δυνατότητα νόμιμης κατοχής τους. Να τι εννοώ:
- Το πολύ σε 1,5 χρόνο από τώρα με το νέο σύστημα big-brother που ετοιμάζει το Υπουργείο Οικονομικών θα έρχονται εντός του εκκαθαριστικού της εφορίας πρόστιμα για απουσία ελέγχου από ΚΤΕΟ. Αγωνιστικό δεν περνάει ΚΤΕΟ.
- Επιπλέον, ήδη εδώ και περίπου δύο χρόνια άνευ ΚΤΕΟ ουσιαστικά ένα όχημα ΔΕΝ ΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ. Οι ασφαλιστικές το κρύβουν όταν πας να κάνεις συμβόλαιο και το λένε μόνο όταν τρακάρεις, αλλά η νομοθεσία αναφέρει ρητά ότι ένα όχημα που δεν έχει ΚΤΕΟ δεν καλύπτεται από καμία ασφάλεια για ζημιές που προκαλεί. Μπορεί να εισπράξει αποζημίωση μόνο αν η άλλη πλευρά κάνει δήλωση ευθύνης για το ατύχημα. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, το όχημα ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟ. Ούτε καν μπορεί κάποιος να διεκδικήσει κάτι στα δικαστήρια από έναν που πέφτει πάνω του και αρνείται να κάνει δήλωση. Ειδικά αν υπάρχει σωματική βλάβη, αυτός που δεν έχει περάσει ΚΤΕΟ έχει καταστραφεί. Οφείλει προσωπικά ο ίδιος την πλήρη αποζημίωση.
- Τα αυτοκίνητα με αγωνιστικές πινακίδες από την άλλη έχουν τα γνωστά προβλήματα παράνομης μετακίνησης και κίνησης. Δεν υπάρχει ούτε ένας με αγωνιστικές πινακίδες ο οποίος να μην είναι αναγκασμένος κάποια στιγμή να παρανομήσει και μάλιστα διαπράττοντας ποινικό αδίκημα και όχι απλή παράβαση του ΚΟΚ.
Ελπίζω να γίνεται κατανοητό ότι η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο. Είναι από τα σοβαρότερα ζητήματα που καλείται να λύσει η ομοσπονδία και ελπίζω να το κάνει.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Στην αλλαγή του ΚΟΚ γίνεται καμία προσπάθεια να ενταχθεί κάποιο άρθρο για τις αγωνιστικές πινακίδες ή θα συνεχιστεί η σημερινή κατάσταση;
Από την απουσία απάντησης στο ανωτέρω ερώτημα να υποθέσω ότι η ομοσπονδία δεν κάνει ούτε προτίθεται να κάνει κάτι; Θα το εκτιμούσα αν κάποιος έδινε μια απάντηση, για δικούς μου χρηστικούς λόγους.
-
Σωστα τα λες scn , ολα ξεκρεμαστα ακομα τα περι των μας , παρ'ολα αυτα ελαχιστους αγωνιζομενους απασχολουν πολλα χρονια !
Πιστευω οτι δεν εκαναν τα ελποπαρασιτα τοσα χρονια .... να κανει η ομοσπονδια , και να υπαρχει μια νομιμοτητα επι τελους , απο τον τροπο μεταφορας των αγωνιστικων εως και την νομιμη κατοχη αγωνιστικου αυτοκινητου .
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Σωστα τα λες scn , ολα ξεκρεμαστα ακομα τα περι των μας , παρ'ολα αυτα ελαχιστους αγωνιζομενους απασχολουν πολλα χρονια !Πιστευω οτι δεν εκαναν τα ελποπαρασιτα τοσα χρονια .... να κανει η ομοσπονδια , και να υπαρχει μια νομιμοτητα επι τελους , απο τον τροπο μεταφορας των αγωνιστικων εως και την νομιμη κατοχη αγωνιστικου αυτοκινητου .
Έχεις κάποια πληροφόρηση ότι πράγματι γίνεται κάποια ενέργεια ή είσαι σαν κι εμένα που απλώς ελπίζω;
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Σωστα τα λες scn , ολα ξεκρεμαστα ακομα τα περι των μας , παρ'ολα αυτα ελαχιστους αγωνιζομενους απασχολουν πολλα χρονια !Πιστευω οτι δεν εκαναν τα ελποπαρασιτα τοσα χρονια .... να κανει η ομοσπονδια , και να υπαρχει μια νομιμοτητα επι τελους , απο τον τροπο μεταφορας των αγωνιστικων εως και την νομιμη κατοχη αγωνιστικου αυτοκινητου .
Aυτό για τα ελποπαρασιτα με γυρναει πίσω στο 2008 Οταν ο Κος Μεσημερης και το τοτε δσ του σοαα σπρωχνοντας τον ελεφαντα καταφεραν να επιτραπει η ρυμουλκηση αγωνιστικων εστω με ΦΙΧ και η ελπα το μονο που εκανε ηταν να ανεβασει στο site της την αποφαση σαν κατορθωμα δικο της .
Βλεπω αγωνιστικα πανω σε παρανομα τρέιλερ, αγωνιστικα με συμβατικα νουμερα να πηγαινουν οδικως (το δικο μου), αγωνιστικα με πινακιδες εθεα να πηγαινουν οδικως στους αγωνες και δεν βλεπω κανεναν μας (με πρωτον εμενα) να μην κανει καμια κινηση ειτε μεσω καποιας επιστολης προς την ΓΓΑ ειτε μεσω του σωματειου του για να λυθει αυτο το θεμα, γιατι μην μου πειτε οτι αν φτασει μια επιστολη στην ΓΓΑ με αριθμο υπογραφων οσες ειναι και οι φετινες λισανς δεν θα γινει κατι.
Μας απασχολουν πιο πολυ τα καρφωτα σασμαν και τα πιρελλια φαινεται.
Να ξερετε οτι ειναι πολυ ανωμαλο να μην υπαρχει ουτε ενας νομιμος τροπος για να μεταφερει κανεις ιδιωτης το αγωνιστικο του αυτοκινητο σε τοπο τελεσης ενος νομιμου γεγονοτος, ενος αγωνα δηλαδη.
Φυσικα ειναι ακομη πιο ανωμαλο να μην ενδιαφερεται κανενας μας για αυτο .Καλα λεει ο κυρ Χρηστος ωρες ωρες οτι ειμαστε προβατα .
Καποια μερα θα γινει πολυνεκρο που θα εχει εμπλακει αγωνιστικο και θα ξυπνησουμε.
Καληνυχτα σας. -
Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
Σωστα τα λες scn , ολα ξεκρεμαστα ακομα τα περι των μας , παρ'ολα αυτα ελαχιστους αγωνιζομενους απασχολουν πολλα χρονια !
Πιστευω οτι δεν εκαναν τα ελποπαρασιτα τοσα χρονια .... να κανει η ομοσπονδια , και να υπαρχει μια νομιμοτητα επι τελους , απο τον τροπο μεταφορας των αγωνιστικων εως και την νομιμη κατοχη αγωνιστικου αυτοκινητου .
Aυτό για τα ελποπαρασιτα με γυρναει πίσω στο 2008 Οταν ο Κος Μεσημερης και το τοτε δσ του σοαα σπρωχνοντας τον ελεφαντα καταφεραν να επιτραπει η ρυμουλκηση αγωνιστικων εστω με ΦΙΧ και η ελπα το μονο που εκανε ηταν να ανεβασει στο site της την αποφαση σαν κατορθωμα δικο της .
Βλεπω αγωνιστικα πανω σε παρανομα τρέιλερ, αγωνιστικα με συμβατικα νουμερα να πηγαινουν οδικως (το δικο μου), αγωνιστικα με πινακιδες εθεα να πηγαινουν οδικως στους αγωνες και δεν βλεπω κανεναν μας (με πρωτον εμενα) να μην κανει καμια κινηση ειτε μεσω καποιας επιστολης προς την ΓΓΑ ειτε μεσω του σωματειου του για να λυθει αυτο το θεμα, γιατι μην μου πειτε οτι αν φτασει μια επιστολη στην ΓΓΑ με αριθμο υπογραφων οσες ειναι και οι φετινες λισανς δεν θα γινει κατι.
Μας απασχολουν πιο πολυ τα καρφωτα σασμαν και τα πιρελλια φαινεται.
Να ξερετε οτι ειναι πολυ ανωμαλο να μην υπαρχει ουτε ενας νομιμος τροπος για να μεταφερει κανεις ιδιωτης το αγωνιστικο του αυτοκινητο σε τοπο τελεσης ενος νομιμου γεγονοτος, ενος αγωνα δηλαδη.
Φυσικα ειναι ακομη πιο ανωμαλο να μην ενδιαφερεται κανενας μας για αυτο .Καλα λεει ο κυρ Χρηστος ωρες ωρες οτι ειμαστε προβατα .
Καποια μερα θα γινει πολυνεκρο που θα εχει εμπλακει αγωνιστικο και θα ξυπνησουμε.
Καληνυχτα σας.Κατ' αρχήν τόσο εσύ όσο κι εγώ που είμαστε με πινακίδες ΙΧ και ήδη το μετακινούμε παράνομα και ουσιαστικά ανασφάλιστο παρόλο που έχουμε πληρώσει ασφάλεια, θα πρέπει από το 2016 να καταθέσουμε πινακίδες. Εκτός αν θες να πληρώνεις χιλιάρικα για πρόστιμα στο Υπουργείο Οικονομικών επειδή δε θα έχεις ΚΤΕΟ και, κατ' επέκταση, ασφάλεια.
Έπειτα, θα πρέπει εσύ να πουλήσεις το 205 με το οποίο κυκλοφορείς και εγώ το C2 και να ψάξουμε να βρούμε κάποιο δίλιτρο το οποίο να βγάζει άδεια ρυμούλκησης για τα 900 κιλά μας. Άρα να πληρώνουμε τεκμήρια, τέλη και ασφάλεια για δίλιτρο. Ύστερα πρέπει να βρούμε κάποιο τρέιλερ που να μην είναι ιδιοκατασκευή γιατί από φέτος καμία ιδιοκατασκευή δεν μπορεί πια να βγάλει άδεια στο υπουργείο. Δηλαδή να δώσουμε άλλο ένα διχίλιαρο για μεταχειρισμένο, στην καλύτερη περίπτωση.
Με απλά λόγια, από το 2016 για να έχουμε εγώ κι εσύ νόμιμα αγωνιστικό θα πρέπει στην καλύτερη των περιπτώσεων να επωμιστούμε ένα ετήσιο κόστος περίπου 300-400 ευρώ παραπάνω, συν ένα πάγιο έξοδο τουλάχιστον 3000-5000.
Εγώ αδυνατώ να δώσω αυτό το ποσό και νομίζω ότι το ίδιο ισχύει και για σένα.Δεν ξέρω αν χρειάζεται πια πολύνεκρο για να ξυπνήσουμε. Ελπίζω ότι θα ξυπνήσουμε και χωρίς αυτό. Από την ηγεσία που κοιμάται τα τελευταία είκοσι χρόνια δεν αναμένω να ξυπνήσει, πάντως.
-
Eχω να πω οτι ολα αυτα θα εξαρτηθουν απο την νεα ηγεσια που θα ερθει μετα τις εκλογες της ΟΜΑΕ .
Εχω μεγαλες επιφυλαξεις ,και με τα μαγειρεματα που γινοντε απο μια μεριδα που ηδη υπηρχε και τα παλιοτερα χρονια στους διαδρομους της ελποφωλιας , αν συνεχισουν να εχουν τα ιδια μυαλα και κατορθωσουν να ξαναηγηθουν στο σπορ ...... μην περιμενετε τιποτα οτι θα αλλαξει .
Η ανεπαρκεια τους , δεν μου δινει καμια ελπιδα οτι μπορουν να ολα αυτα που συζηταμε και ζηταμε 30+ χρονια ........ οι προτεραιοτητες τους ειναι αλλεςΕιχα καποιες ελπιδες , που εξανεμιστηκαν οταν ακομα και καποιος απ'τον βορρα που θεωρουσα οτι και λογο ηλικιας , η συνεση (και γιατι οχι μια σοφια ) που περιμενα οτι θα μπορουσε να βαλει μια ταξη , εδειξε μεσα απο μια επιστολη του , καθε αλλο παρα συνεση και σοφια !
Οποτε scn γιαυτα που ρωτας , δεν εχω να σου πω αν θα γινουν ποτε , οσο οι μονοι που τα εχουν σχεδιασει και τα εχουν προγραμματισει , εμποδιζοντε με καθε τροπο , απ'τους **καθιερωμενους **πλεον ,καρεγκλακιδες . (κατι σαν την πολιτικη μας πραγματικοτητα , ενα πραμα ) -
Αλλαγή ημερομηνιας εκλογων ΟΜΑΕ
15 Μάιος 2014
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΤΗΣΙΑΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ & ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΩΝΜετά από επαφές των μελών της Προσωρινά Διοικούσης Επιτροπής της ΟΜΑΕ με τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και για τη διευκόλυνση επί των διαδικασιών, ανακοινώνεται νέα ημερομηνία η 16η Ιουνίου 2014 για την Τακτική Γενική Συνέλευση των σωματείων/μελών και τη διεξαγωγή εκλογών για την ανάδειξη νέου Δ.Σ. και Εξελεγκτικής Επιτροπής.
Επισυνάπτεται η σχετική πρόσκληση η οποία θα δημοσιευθεί και σε ημερήσια εφημερίδα της Αθήνας.
Εντός των προσεχών ημερών θα ανακοινωθεί και η λίστα με τα σωματεία/μέλη της ΟΜΑΕ τα οποία, βάσει καταστατικού, έχουν δικαίωμα ψήφου.ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
ΕΤΗΣΙΑΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ & ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΩΝΣύμφωνα με το άρθρο 7 § 4 του Καταστατικού της ΟΜΑΕ, τις διατάξεις του ν. 2725/1999 «Ερασιτεχνικός και Επαγγελματικός Αθλητισμός», σε συνδυασμό με την με αριθμό 7270/29-3-2013 Υπουργική Απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού» καλούνται τα Σωματεία / Μέλη της ΟΜΑΕ σε Τακτική Γενική Συνέλευση τη Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014 και ώρα 16:00, στην αίθουσα “TEMPLAR’S” του ξενοδοχείου Royal Olympic (Αθανασίου Διάκου 28-34, Αθήνα 11743)
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ
- Υποβολή και έγκριση των πεπραγμένων και του ισολογισμού 2013
- Έγκριση του ΕΑΚ και των Γενικών Κανονισμών του 2014
- Θέματα Τροποποίησης Καταστατικού
- Ενημέρωση για την πορεία της ΟΜΑΕ και τις εξελίξεις
- Εκλογή Εφορευτικής Επιτροπής
- Αρχαιρεσίες για την εκλογή νέου Δ.Σ. και Εξελεγκτικής Επιτροπής
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 7 § 7 για τη συγκρότηση απαρτίας, πρέπει να παρευρίσκεται στη Γενική Συνέλευση το ένα δεύτερο ( ½ ) συν ένας τουλάχιστον από το σύνολο των αντιπροσώπων των Σωματείων που έχουν δικαίωμα ψήφου.
Εάν δεν διαπιστωθεί απαρτία, η Γενική Συνέλευση θα επαναληφθεί χωρίς άλλη ειδοποίηση την Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014 και ώρα 16:00 στον ίδιο χώρο και θα υπάρξει απαρτία, ανεξάρτητα από τον αριθμό των Σωματείων/ Μελών που παρίστανται με δικαίωμα ψήφου.
Υπενθυμίζουμε ότι, σύμφωνα με το άρθρο 8 του Καταστατικού της ΟΜΑΕ, για την Εκπροσώπηση στη Γενική Συνέλευση της ΟΜΑΕ προβλέπονται τα ακόλουθα:-
Στις Γενικές Συνελεύσεις της ΟΜΑΕ μετέχουν όλα τα Σωματεία / Μέλη που έχουν δικαίωμα ψήφου. Σύμφωνα με το άρθρο 3 § 4 του καταστατικού, τα σωματεία αποκτούν δικαίωμα ψήφου αυτοδικαίως μετά τη συμπλήρωση χρονικού διαστήματος ενός έτους από την εγγραφή τους. Το δικαίωμα ψήφου ασκείται εφόσον το σωματείο έχει οργανώσει ή έχει συμμετάσχει με αθλητές του σε επίσημες διοργανώσεις της ΟΜΑΕ.
-
Κάθε Σωματείο/Μέλος της ΟΜΑΕ εκπροσωπείται στη Γενική Συνέλευση με ένα (1) αντιπρόσωπο και τον αναπληρωτή του, οι οποίοι πρέπει να είναι μέλη του Σωματείου που εκπροσωπούν, με δικαίωμα να εκλέγουν και να εκλέγονται στα όργανα του Σωματείου του. Κάθε Σωματείο/μέλος έχει μία ψήφο και κάθε αντιπρόσωπος έχει δικαίωμα να εκπροσωπεί μόνο ένα σωματείο.
Το δικαίωμα ψήφου το ασκεί ο τακτικός αντιπρόσωπος και σε περίπτωση κωλύματός του ο αναπληρωτής του. -
Τα σωματεία υποχρεούνται να γνωστοποιήσουν εγγράφως στην ΟΜΑΕ τους αντιπροσώπους τους, τακτικούς και αναπληρωματικούς, καθώς επίσης και τους υποψηφίους για τα αξιώματα του Δ.Σ. και της Εξελεγκτικής Επιτροπής έως την Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014 και ώρα 15.00 (πέντε εργάσιμες ημέρες πριν από την έναρξη της Γ.Σ.) καταθέτοντας σχετικό απόσπασμα πρακτικού Δ.Σ., υπογεγραμμένο από τον Πρόεδρο και το Γενικό Γραμματέα του Σωματείου και με σφραγίδα του σωματείου. Σε περίπτωση αδυναμίας μόνο ως προς την γνωστοποίηση των υποψηφίων μέχρι την προαναφερόμενη ημερομηνία, μπορούν να τους δηλώσουν το αργότερο έως 11 Ιουνίου 2014.
Σύμφωνα με το άρθρο 10 του καταστατικού, για τις υποψηφιότητες των αρχαιρεσιών της ΟΜΑΕ, προβλέπονται τα ακόλουθα: -
Οι υποψήφιοι για το αξίωμα του μέλους του ΔΣ της ΟΜΑΕ πρέπει να είναι και αντιπρόσωποι του σωματείου/μέλους της με δικαίωμα ψήφου στη ΓΣ. Διευκρινίζεται ότι δικαίωμα υποβολής υποψηφιότητας έχουν τόσον ο τακτικός όσον και ο αναπληρωματικός αντιπρόσωπος των Σωματείων. Κατά την υποβολή της υποψηφιότητάς τους δηλώνουν ότι είναι μέλη σωματείου μέλους της ΟΜΑΕ, γεγονός που βεβαιώνεται από το σωματείο στη δύναμη του οποίου ανήκει ο υποψήφιος.
-
Οι υποψήφιοι καταθέτουν με την υποψηφιότητά τους δήλωση του Ν.1599/86, θεωρημένης της υπογραφής τους από αρμόδια αρχή (ΑΤ ή ΚΕΠ) ότι δεν συντρέχει στο πρόσωπό τους κανένα από τα κωλύματα που προβλέπει ο Ν. 2725/99 άρθρα 3,4 και 12.
-
Βάσει των υποβληθέντων υποψηφιοτήτων, το ΔΣ της ΟΜΑΕ καταρτίζει ενιαίο ψηφοδέλτιο κατά αλφαβητική σειρά των υποψηφίων, ξεχωριστά για το ΔΣ και την Εξελεγκτική Επιτροπή.
-
Κατά τη διενέργεια των αρχαιρεσιών της ΟΜΑΕ, επιβάλλεται η αυτοπρόσωπη παρουσία των εκπροσώπων της, απαγορευμένης της δια της πληρεξουσίου συμμετοχής.
-
Τα πρωτότυπα έγγραφα που πρέπει να κατατεθούν στην ΟΜΑΕ και αφορούν είτε τον εκπρόσωπο με τον αναπληρωτή του είτε την υποψηφιότητα για τις αρχαιρεσίες πρέπει να έχουν αποσταλεί και παραληφθεί (μέσω ΕΛΤΑ, courier ή ιδιοχείρως) μέσα στα χρονικά περιθώρια που αναφέρονται κατά περίπτωση παραπάνω. Σε κάθε περίπτωση τόσον η αποστολή όσον και η παραλαβή θα πρέπει να επιβεβαιώνεται τηλεφωνικώς ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) άμεσα από τους ενδιαφερόμενους.
-
Όσοι δικαιούνται να συμμετέχουν στη Γενική Συνέλευση κατά την προσέλευσή τους πρέπει να είναι εφοδιασμένοι απαραιτήτως με την αστυνομική τους ταυτότητα.
Μετά τιμής,
Τα Μέλη της Προσωρινά Διοικούσης Επιτροπής
Ιωάννης Μεσημέρης
Δημήτριος Μιχελακάκης
Επαμεινώνδας Φατούρος
Εμμανουήλ Χαλιβελάκης -
Ο χρήστης APR έγραψε:
Eχω να πω οτι ολα αυτα θα εξαρτηθουν απο την νεα ηγεσια που θα ερθει μετα τις εκλογες της ΟΜΑΕΟποιαδήποτε ηγεσία προκύψει στην ΟΜΑΕ δύσκολα προλαβαίνει τις αλλαγές στον ΚΟΚ αν είναι να γίνουν το Σεπτέμβριο. Αν δεν έχει ήδη ασχοληθεί κανείς με αυτό το θέμα, τότε καληνύχτα μας.
Πιθανότατα όλα θα λύνονταν αν έστελνε κάποιος κανέναν μπάτσο έξω από το χώρο ενός τεχνικού ελέγχου ή πριν την αφετηρία κάποιου σπριντ για να μοιράσει κλήσεις. Για ΚΤΕΟ, για άδειες ρυμούλκησης, για καταλύτες που δεν υπάρχουν, για θόρυβο, για ανασφάλιστα, για κίνηση αγωνιστικών πινακίδων εκτός διαδρομής αγώνα κ.λπ. Αν γίνει 2-3 φορές αυτό να είσαι σίγουρος ότι η ηγεσία θα ακούσει τόσες χριστοπαναγίες από αυτούς που θα ξυπνήσουν ξαφνικά από τον ύπνο, ώστε ίσως ξυπνήσει κι αυτή.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Eχω να πω οτι ολα αυτα θα εξαρτηθουν απο την νεα ηγεσια που θα ερθει μετα τις εκλογες της ΟΜΑΕ
Οποιαδήποτε ηγεσία προκύψει στην ΟΜΑΕ δύσκολα προλαβαίνει τις αλλαγές στον ΚΟΚ αν είναι να γίνουν το Σεπτέμβριο. Αν δεν έχει ήδη ασχοληθεί κανείς με αυτό το θέμα, τότε καληνύχτα μας.
Πιθανότατα όλα θα λύνονταν αν έστελνε κάποιος κανέναν μπάτσο έξω από το χώρο ενός τεχνικού ελέγχου ή πριν την αφετηρία κάποιου σπριντ για να μοιράσει κλήσεις. Για ΚΤΕΟ, για άδειες ρυμούλκησης, για καταλύτες που δεν υπάρχουν, για θόρυβο, για ανασφάλιστα, για κίνηση αγωνιστικών πινακίδων εκτός διαδρομής αγώνα κ.λπ. Αν γίνει 2-3 φορές αυτό να είσαι σίγουρος ότι η ηγεσία θα ακούσει τόσες χριστοπαναγίες από αυτούς που θα ξυπνήσουν ξαφνικά από τον ύπνο, ώστε ίσως ξυπνήσει κι αυτή.
Mην ξεχνας οτι οι δυο απ'τους τεσσερεις που υπογραφουν αυτην την στιγμη για την εκλογικη τελικη ....ειναι χρονια στο υπογειο της Μιχαλακοπουλου , **το μονο μερος **που συζητουσαμε ολα αυτα και καποια αλλα θεματα που εχουν ηδη λυθει (αφου μαλιασε η γλωσσα μας), **τα ουσιαστικα δηλαδη προβληματα του αγωνιζομενου ** οταν οοολοι οι αλλοι το μονο που τους ενδιεφερε ηταν το ακροπολις και πως θα περασουν καλυτερα αυτοι κι οι φιλοι τους , απολυτως τιποτε αλλο στην ουσια !
Τα υπολοιπα (ολα αυτα τα προβληματα που εγραψες) μια ζωη τα παρεβλεπαν σαν ανυπαρκτα η σαν κατι που δεν ηθελαν να τους απασχολει , γιατι στην πραγματικοτητα δεν τους απασχολουσαν ! Εν ολιγοις στα ........τους (τα ανυπαρκτα) , αν εσυ κι ο αλλος τρωγατε κλιση , κλινατε το σπιτι σας και το μαγαζι σας .Το θεμα ηταν να εχουν την προσκληση μετα το Ακροπολις για το ταξιδακι μετα των συνδιαπλεκομενων τους στην fia -
Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
Βλεπω αγωνιστικα πανω σε παρανομα τρέιλερ, αγωνιστικα με συμβατικα νουμερα να πηγαινουν οδικως (το δικο μου), αγωνιστικα με πινακιδες εθεα να πηγαινουν οδικως στους αγωνες και δεν βλεπω κανεναν μας (με πρωτον εμενα) να μην κανει καμια κινηση ειτε μεσω καποιας επιστολης προς την ΓΓΑ ειτε μεσω του σωματειου του για να λυθει αυτο το θεμα, γιατι μην μου πειτε οτι αν φτασει μια επιστολη στην ΓΓΑ με αριθμο υπογραφων οσες ειναι και οι φετινες λισανς δεν θα γινει κατι.
Μας απασχολουν πιο πολυ τα καρφωτα σασμαν και τα πιρελλια φαινεται.
Να ξερετε οτι ειναι πολυ ανωμαλο να μην υπαρχει ουτε ενας νομιμος τροπος για να μεταφερει κανεις ιδιωτης το αγωνιστικο του αυτοκινητο σε τοπο τελεσης ενος νομιμου γεγονοτος, ενος αγωνα δηλαδη.
Φυσικα ειναι ακομη πιο ανωμαλο να μην ενδιαφερεται κανενας μας για αυτο .Καλα λεει ο κυρ Χρηστος ωρες ωρες οτι ειμαστε προβατα .
Καποια μερα θα γινει πολυνεκρο που θα εχει εμπλακει αγωνιστικο και θα ξυπνησουμε.
Καληνυχτα σας.Lef205, έχε υπόψη σου ότι αίτημα και πρόταση ώστε να γίνει κάτι για το θέμα έχω υποβάλει στην ΟΜΑΕ μόνο με τη δική μου υπογραφή τον περασμένο Δεκέμβριο. Απάντηση δεν πήρα ποτέ.
Σήμερα διάβασα ότι το Υπουργείο Οικονομικών σχεδιάζει το εξής για του χρόνου ή το αργότερο για το 2016: Θα αποστέλει πρόστιμο 400 ευρώ στο σπίτι του κάθε κατόχου αυτοκινήτου που δεν έχει περάσει ΚΤΕΟ. Αν ο κάτοχος το περάσει KTEO εντός 10 ημερών, το πρόστιμο θα μειώνεται στα 50 ευρώ. Αν όχι, θα πληρώνει τα 400 μέσα στο εκκαθαριστικό του. Φυσικά αυτό θα επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο. Κάτι αντίστοιχο σκέφτονται και για την ασφάλεια, αν και εκεί δεν υπάρχει Μπόμπολας από πίσω (όπως στα ΚΤΕΟ), οπότε αυτό μάλλον θα αργήσει.
Όπως καταλαβαίνεις, πλέον καθίσταται μονόδρομος το να έχει κάποιος αγωνιστικές πινακίδες και να είναι παράνομος όταν θέλει να μετακινήσει το αυτοκίνητο για οποιοδήποτε λόγο, όπως είναι παράνομοι οι περισσότεροι που το μετακινούν με τρέιλερ.Αν κριθεί ενδιαφέρον, μπορώ να δημοσιεύσω εδώ την πρόταση που είχα υποβάλει ώστε να ξεκινήσει κάποια συζήτηση, να διαμορφωθεί κάποια τελική πρόταση ή αίτημα και να μαζευτούν υπογραφές ώστε να γίνει αυτό που πρότεινε ο Lef205.
-
Νομίζω είναι προφανές ότι μπορεί να γραφτεί μια σωστή επιστολή η οποία αν διαβαστεί απο το κατάλληλο άτομο μπορεί να δρομολογηθεί μια σωστή λύση για το ΚΤΕΟ.
-
Ο χρήστης john skandalis έγραψε:
Νομίζω είναι προφανές ότι μπορεί να γραφτεί μια σωστή επιστολή η οποία αν διαβαστεί απο το κατάλληλο άτομο μπορεί να δρομολογηθεί μια σωστή λύση για το ΚΤΕΟ.Δεν ξέρω αν μπορεί να επικεντρωθεί το ζήτημα στο ΚΤΕΟ. Με τις πινακίδες ΙΧ ίσως είναι αρκετά περίπλοκο να παρακαμφθεί όλη η νομοθεσία περί ΚΤΕΟ και ασφαλειών (αν διάβασες πιο πάνω θα κατάλαβες ότι και εσύ και εγώ και ο Lef είμαστε ανασφάλιστοι, παρόλο που πληρώσαμε ασφάλεια), εκτός αν αντιγραφεί η νομοθεσία άλλων χωρών, π.χ. της μητέρας του motorsport, της Αγγλίας όπου το όλο θέμα είναι απόλυτα λυμένο με συμβατικές πινακίδες. Νομίζω πάντως ότι το αντικείμενο θα πρέπει να είναι το σύνολο του νομικού πλαισίου των αγωνιστικών αυτοκινήτων και να μην επικεντρωθούμε μόνο στο θέμα του ΚΤΕΟ. Το αν πρέπει να γίνει αυτό με βάσει τις πινακίδες ΙΧ ή με αγωνιστικές και το δελτίο ταυτότητας της ΟΜΑΕ είναι κάτι που θα το δει όποιος διαπραγματευτεί με τη ΓΓΑ και το Υπουργείο Συγκοινωνιών.
Παρεμπιπτόντως, νομίζω ότι ο καλύτερος για να συζητήσει κανείς μαζί του για τέτοια θέματα είναι ο Μεσημέρης. Χωρίς άνθρωπο με νομικές γνώσεις είναι δύσκολο να προχωρήσει κάτι.
**Και, επιτέλους, ας βρει κάποιος τι ισχύει σε Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία και, ιδιαίτερα, στην Αγγλία όπου υπάρχουν περίπου 100.000 αγωνιστικά, όλα με πινακίδες υπουργείου. Οι πινακίδες ΕΘΕΑ ξεκίνησαν ως τρόπος να γλιτώσει ένα αγωνιστικό από τους υψηλούς δασμούς που υπήρχαν τότε. ΔΕΝ ξεκίνησαν για να αποτελέσουν καθεστώς κτήσης. Αργότερα που οι δασμοί έπεσαν αυτές έπαψαν να εξυπηρετούν τον αρχικό τους σκοπό. Όμως, η ΕΘΕΑ βολεύτηκε από τα έσοδα που είχε από αυτές και δεν έκανε απολύτως τίποτα για το θέμα. Ας μην ξεχνάμε ότι 1000 αγωνιστικές πινακίδες επί 150 ευρώ ισούνται με 150.000 ευρώ. **
Υ.Γ.1 Τα παρακάτω είναι αυτά στα οποία, με αρκετό ψάξιμο, μπορεί να βρει κάποιος τι ισχύει στην Αγγλία, όπου τα αγωνιστικά περνάνε ΚΤΕΟ με βάσει ειδικές οδηγίες και εξαιρέσεις που τα αφορούν. Εκεί τα αγωνιστικά κυκλοφορούν και ασφαλίζονται κανονικά.
http://www.motinfo.gov.uk/htdocs/tgi00000001.htm
http://www.motinfo.gov.uk/htdocs/m3i00000001.htm
http://www.motester.co.uk/mot-trade/mot-trade-info...
https://www.gov.uk/government/organisations/vehicl...Υ.Γ.2 Δεν ξέρω πόσο νόημα έχουν όλα αυτά. Θα δείξει. Νομίζω ότι αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο την πλειονότητα των οδηγών, που έχουν συνηθίσει πια στην παρανομία, είναι πόση επιπλέον χάραξη θέλουν τα ΤΑ και τα Ν3 για βρεγμένο Μερκούρη. Ούτως ή άλλως όλη η χώρα έτσι λειτουργεί και γι' αυτό χρεοκόπησε, γι' αυτό έχασε και το Ακρόπολις. Εδώ δεν υπήρχε φράγκο και εμείς ασχολούμασταν με το αν το Κεφαλάρι είναι χειρότερη ειδική από το Ελευθεροχώρι.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝ ΟΨΕΙ ???