Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανακατασκευή κινητήρα Bmw και απορίες
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ανακατασκευή κινητήρα Bmw και απορίες
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    22
    827
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dbnn last edited by

      Καλησπέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα.
      Απογοητευμένος απο μηχανικούς και συνεργεία πήρα την απόφαση να φτιάξω τον δράκουλά μου μόνος και ότι ήθελε προκύψει!

      Το αυτοκίνητο δεν ήξερε τι σημαίνει σέρβις μιας και ο προκάτοχος πήγαινε απλά για μια συντήρηση λάδια φίλτρα και μέχρι εκεί.
      3 χρόνια στα χέρια του πατέρα μου ξεχάσαμε τι σημαίνει λάδια μιας και τα πιστεύω του ήταν: 'άμα δουλεύει μην το πειράξεις'.
      Εγώ είμαι 27 χρονών και κομπιουτεράς αλλά με πολύ μεγάλη αγάπη για την μηχανολογία.

      Ξεκίνησα λοιπόν και έβγαλα το μοτέρ έξω με παλάγκο, το ανεβάσαμε στον 1ο όροφο που είναι το 'συνεργείο' μας και αρχίσαμε το λύσιμο.
      Απολογισμός:
      Στραβές βαλβίδες εισαγωγής στο στέλεχος, χαλασμένοι οδηγοί βαλβίδων εξαγωγής, σκουριές στα χιτώνια. Κομμένα κολλάρα νερού και αέρα, κολλημένα ωστήρια (υδραυλικά), φαγωμένα κοκοράκια και ρήγμα στο αλουμίνιο του κάρτερ.
      Τα ανταλλακτικά βρέθηκαν έναντι 65Ε και περιλαμβάνει ιμάντα χρονισμού, φίλτρα, κοκοράκια, ωστήρια κλπ παρελκόμενα.
      Φλάτζες έχω φτιάξει απο βελανιδόχαρτο πλήν της κεφαλής.
      Και η κεφαλή πήγε ρεκτιφιέ για αλλαγή οδηγών και, γυάλισμα και επισκευή στις έδρες βαλβίδων.

      Τώρα έχω μερικές απορίες:
      Βίδες κεφαλής, για ποιό λόγο πρέπει να αλλαχτούν? Τις είχα ξανααλλάξει πρίν 3000χλμ περίπου με καινούργιες.
      Εκκεντροφόρος, πρέπει -μου είπαν- οτι για να δουλέψει με τουρμπάκι (πίεση 0.6bar), να τον κάνουμε 290 μοίρες απο 260 που είναι τώρα. Ας υποθέσουμε οτι δεν το κάνουμε αυτό άμεσα, θα έχει πρόβλημα?
      Αν γυαλίσω εισαγωγές και εξαγωγές εσωτερικά θα έχω κέρδος ή δεν έχει νόημα?
      Εισαγωγή θα κάνω με 4πετάλουδο χειροποίητο (το φτιάχνω ήδη) μιας και οι έτοιμες λύσεις με δυσκολεύει στο σερβόφρενο, δεν βγάζει κανένα παροχή για το σερβόφρενο + οτι το κόστος τους είναι εξωπραγματικό για εμένα.

      Το τουρμπάκι δεν θα μπεί ακόμα, αρχικά θα δουλέψει ατμόσφαιρα μέχρι να βρώ τα ανάλογα μπέκ που χρειάζομαι και να ταιριάξω ΜΑΡ αντί για AFM με κλαπέτο που έχει τώρα. Το καλό είναι πως ο εγκέφαλός μου μπορεί να δουλέψει μέχρι 0.8bar stock χωρίς reflash.

      Σας ευχαριστώ και χάρηκα που σας βρήκα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dbnn last edited by

        Καλησπέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα.
        Απογοητευμένος απο μηχανικούς και συνεργεία πήρα την απόφαση να φτιάξω τον δράκουλά μου μόνος και ότι ήθελε προκύψει!

        Το αυτοκίνητο δεν ήξερε τι σημαίνει σέρβις μιας και ο προκάτοχος πήγαινε απλά για μια συντήρηση λάδια φίλτρα και μέχρι εκεί.
        3 χρόνια στα χέρια του πατέρα μου ξεχάσαμε τι σημαίνει λάδια μιας και τα πιστεύω του ήταν: 'άμα δουλεύει μην το πειράξεις'.
        Εγώ είμαι 27 χρονών και κομπιουτεράς αλλά με πολύ μεγάλη αγάπη για την μηχανολογία.

        Ξεκίνησα λοιπόν και έβγαλα το μοτέρ έξω με παλάγκο, το ανεβάσαμε στον 1ο όροφο που είναι το 'συνεργείο' μας και αρχίσαμε το λύσιμο.
        Απολογισμός:
        Στραβές βαλβίδες εισαγωγής στο στέλεχος, χαλασμένοι οδηγοί βαλβίδων εξαγωγής, σκουριές στα χιτώνια. Κομμένα κολλάρα νερού και αέρα, κολλημένα ωστήρια (υδραυλικά), φαγωμένα κοκοράκια και ρήγμα στο αλουμίνιο του κάρτερ.
        Τα ανταλλακτικά βρέθηκαν έναντι 65Ε και περιλαμβάνει ιμάντα χρονισμού, φίλτρα, κοκοράκια, ωστήρια κλπ παρελκόμενα.
        Φλάτζες έχω φτιάξει απο βελανιδόχαρτο πλήν της κεφαλής.
        Και η κεφαλή πήγε ρεκτιφιέ για αλλαγή οδηγών και, γυάλισμα και επισκευή στις έδρες βαλβίδων.

        Τώρα έχω μερικές απορίες:
        Βίδες κεφαλής, για ποιό λόγο πρέπει να αλλαχτούν? Τις είχα ξανααλλάξει πρίν 3000χλμ περίπου με καινούργιες.
        Εκκεντροφόρος, πρέπει -μου είπαν- οτι για να δουλέψει με τουρμπάκι (πίεση 0.6bar), να τον κάνουμε 290 μοίρες απο 260 που είναι τώρα. Ας υποθέσουμε οτι δεν το κάνουμε αυτό άμεσα, θα έχει πρόβλημα?
        Αν γυαλίσω εισαγωγές και εξαγωγές εσωτερικά θα έχω κέρδος ή δεν έχει νόημα?
        Εισαγωγή θα κάνω με 4πετάλουδο χειροποίητο (το φτιάχνω ήδη) μιας και οι έτοιμες λύσεις με δυσκολεύει στο σερβόφρενο, δεν βγάζει κανένα παροχή για το σερβόφρενο + οτι το κόστος τους είναι εξωπραγματικό για εμένα.

        Το τουρμπάκι δεν θα μπεί ακόμα, αρχικά θα δουλέψει ατμόσφαιρα μέχρι να βρώ τα ανάλογα μπέκ που χρειάζομαι και να ταιριάξω ΜΑΡ αντί για AFM με κλαπέτο που έχει τώρα. Το καλό είναι πως ο εγκέφαλός μου μπορεί να δουλέψει μέχρι 0.8bar stock χωρίς reflash.

        Σας ευχαριστώ και χάρηκα που σας βρήκα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dbnn last edited by

          Καλησπέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα.
          Απογοητευμένος απο μηχανικούς και συνεργεία πήρα την απόφαση να φτιάξω τον δράκουλά μου μόνος και ότι ήθελε προκύψει!

          Το αυτοκίνητο δεν ήξερε τι σημαίνει σέρβις μιας και ο προκάτοχος πήγαινε απλά για μια συντήρηση λάδια φίλτρα και μέχρι εκεί.
          3 χρόνια στα χέρια του πατέρα μου ξεχάσαμε τι σημαίνει λάδια μιας και τα πιστεύω του ήταν: 'άμα δουλεύει μην το πειράξεις'.
          Εγώ είμαι 27 χρονών και κομπιουτεράς αλλά με πολύ μεγάλη αγάπη για την μηχανολογία.

          Ξεκίνησα λοιπόν και έβγαλα το μοτέρ έξω με παλάγκο, το ανεβάσαμε στον 1ο όροφο που είναι το 'συνεργείο' μας και αρχίσαμε το λύσιμο.
          Απολογισμός:
          Στραβές βαλβίδες εισαγωγής στο στέλεχος, χαλασμένοι οδηγοί βαλβίδων εξαγωγής, σκουριές στα χιτώνια. Κομμένα κολλάρα νερού και αέρα, κολλημένα ωστήρια (υδραυλικά), φαγωμένα κοκοράκια και ρήγμα στο αλουμίνιο του κάρτερ.
          Τα ανταλλακτικά βρέθηκαν έναντι 65Ε και περιλαμβάνει ιμάντα χρονισμού, φίλτρα, κοκοράκια, ωστήρια κλπ παρελκόμενα.
          Φλάτζες έχω φτιάξει απο βελανιδόχαρτο πλήν της κεφαλής.
          Και η κεφαλή πήγε ρεκτιφιέ για αλλαγή οδηγών και, γυάλισμα και επισκευή στις έδρες βαλβίδων.

          Τώρα έχω μερικές απορίες:
          Βίδες κεφαλής, για ποιό λόγο πρέπει να αλλαχτούν? Τις είχα ξανααλλάξει πρίν 3000χλμ περίπου με καινούργιες.
          Εκκεντροφόρος, πρέπει -μου είπαν- οτι για να δουλέψει με τουρμπάκι (πίεση 0.6bar), να τον κάνουμε 290 μοίρες απο 260 που είναι τώρα. Ας υποθέσουμε οτι δεν το κάνουμε αυτό άμεσα, θα έχει πρόβλημα?
          Αν γυαλίσω εισαγωγές και εξαγωγές εσωτερικά θα έχω κέρδος ή δεν έχει νόημα?
          Εισαγωγή θα κάνω με 4πετάλουδο χειροποίητο (το φτιάχνω ήδη) μιας και οι έτοιμες λύσεις με δυσκολεύει στο σερβόφρενο, δεν βγάζει κανένα παροχή για το σερβόφρενο + οτι το κόστος τους είναι εξωπραγματικό για εμένα.

          Το τουρμπάκι δεν θα μπεί ακόμα, αρχικά θα δουλέψει ατμόσφαιρα μέχρι να βρώ τα ανάλογα μπέκ που χρειάζομαι και να ταιριάξω ΜΑΡ αντί για AFM με κλαπέτο που έχει τώρα. Το καλό είναι πως ο εγκέφαλός μου μπορεί να δουλέψει μέχρι 0.8bar stock χωρίς reflash.

          Σας ευχαριστώ και χάρηκα που σας βρήκα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • rocsta
            rocsta last edited by

            Καλώς ήρθες κατ΄αρχάς,

            Ο χρήστης Dbnn έγραψε:

            Βίδες κεφαλής, για ποιό λόγο πρέπει να αλλαχτούν? Τις είχα ξανααλλάξει πρίν 3000χλμ περίπου με καινούργιες.

            αν είναι με ροπή+γωνία, δες εδώ το γιατί https://www.youtube.com/watch?v=hz8vSFq3AHM

            Αν γυαλίσω εισαγωγές και εξαγωγές εσωτερικά θα έχω κέρδος ή δεν έχει νόημα?

            Kάποιοι γυαλίζουν τα πάντα ώστε οι επιφάνειες να μην έχουν καθόλου τραχύτητα και νομίζουν ότι έτσι πετυχαίνουν καλύτερη ροή. Μάλλον κάποιες μικρές διαταραχές στην επιφάνεια κάνουν καλό στο να μην υπάρχει αποκόλληση ροής, αλλά το θέμα είναι αρκετά βαθύ ούτως ή άλλως και χωρίς μετρήσεις ροής --> βρώμα η δουλειά (θα βοηθούσε να πει 2-3 πράγματα κάποιος με παραπάνω εμπειρία). Σίγουρα θα ήταν καλό να λειανθούν σημεία που προεξέχουν εκ κατασκευής-χύτευσης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Ο χρήστης Dbnn έγραψε:
              Εκκεντροφόρος, πρέπει -μου είπαν- οτι για να δουλέψει με τουρμπάκι (πίεση 0.6bar), να τον κάνουμε 290 μοίρες απο 260 που είναι τώρα. Ας υποθέσουμε οτι δεν το κάνουμε αυτό άμεσα, θα έχει πρόβλημα?
              Αν γυαλίσω εισαγωγές και εξαγωγές εσωτερικά θα έχω κέρδος ή δεν έχει νόημα?
              Εισαγωγή θα κάνω με 4πετάλουδο χειροποίητο (το φτιάχνω ήδη) μιας και οι έτοιμες λύσεις με δυσκολεύει στο σερβόφρενο, δεν βγάζει κανένα παροχή για το σερβόφρενο + οτι το κόστος τους είναι εξωπραγματικό για εμένα.

              Υπάρχει η γνωστή ιστορία για τούρμπο και εκκεντροφόρους.
              Δεν ισχύει πάντα - για να ξέρεις ποιος εκκεντροφόρος θα δουλέψει καλύτερα πρέπει να ξέρεις την πίεση στην εξαγωγή του κινητήρα.

              Τι εννοείς να γυαλίσεις την εισαγωγή;
              Αφού θα έχεις τετραπετάλουδο δεν έχεις πολλή εισαγωγή για γυάλισμα.

              Πως θα φτιάξεις το κουτί πριν το τετραπετάλουδο (που θα είναι υπό πίεση λόγω τούρμπο) ;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dim8 last edited by

                πας να μπλεξεις σε πολυ περιεργα μονοπατια με τις επιλογες για 4πεταλουδα,τουρμπισματα,map αντι για maf κλπ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Βίδες μάλλον πρέπει να αλλάξεις. Βρες και διάβασε σχετικό άρθρο πρόσφατο του 21quadra.
                  Πολύ αυθαίρετο μου ακούγεται αυτό για τον εκκεντροφόρο και το τούρμπο. Γενικά εκκεντροφόροι επιλέγονται ώστε να συνεργάζονται με βαλβίδες και ελατήρια αυτών και βέβαια ό,τι και να βάλεις θα αποτελεί συμβιβασμό. Αν τραβάει ψηλά θα χάνει χαμηλά κλπ. Για αυτό έχει σημασία να γίνει το καλύτερο ταίριασμα ώστε να έχεις τη λιγότερη χασούρα. Και βέβαια θέλεις και την κατάλληλη εξάτμιση (ειδικά αν μείνει ατμοσφαιρικό). Βασικά όλα μπορούν να υπολογιστούν.
                  Γυάλισε την εισαγωγή αλλά όχι την εξαγωγή (δε θυμάμαι γιατί).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    ilias-a last edited by

                    Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                    Βίδες μάλλον πρέπει να αλλάξεις. Βρες και διάβασε σχετικό άρθρο πρόσφατο του 21quadra.
                    Πολύ αυθαίρετο μου ακούγεται αυτό για τον εκκεντροφόρο και το τούρμπο. Γενικά εκκεντροφόροι επιλέγονται ώστε να συνεργάζονται με βαλβίδες και ελατήρια αυτών και βέβαια ό,τι και να βάλεις θα αποτελεί συμβιβασμό. Αν τραβάει ψηλά θα χάνει χαμηλά κλπ. Για αυτό έχει σημασία να γίνει το καλύτερο ταίριασμα ώστε να έχεις τη λιγότερη χασούρα. Και βέβαια θέλεις και την κατάλληλη εξάτμιση (ειδικά αν μείνει ατμοσφαιρικό). Βασικά όλα μπορούν να υπολογιστούν.
                    Γυάλισε την εισαγωγή αλλά όχι την εξαγωγή (δε θυμάμαι γιατί).

                    αναποδα τα θυμασαι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      +1

                      Αν στην εισαγωγή έχεις μόνο αέρα (όχι μείγμα) - port injection, direct injection καλύτερα να την γυαλίσεις.

                      Ο λόγος που δεν γυαλίζεις την εισαγωγή όταν έχεις μείγμα αέρος/καυσίμου (single point injection, carburetor), είναι για να έχεις τυρβώδη ροή και όχι στρωτή ροή όπου το τμήμα της ροής κοντά στα τοιχώματα έχει πολύ χαμηλές ταχύτητες και το καύσιμο ξεχωρίζει και κολλάει στο τοίχωμα της εισαγωγής.
                      Στην τυρβώδη ροή, η ροή του αέρα (μείγματος) ακόμα και κοντά στο τοίχωμα έχει μεγάλες ταχύτητες και μπορεί να παρασύρει την βενζίνη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Τουλάχιστον θυμόμουνα ότι στο ένα το θέλουμε το γυάλισμα ενώ στο άλλο όχι!....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pasxos last edited by

                          Ο χρήστης leonp έγραψε:
                          +1

                          Αν στην εισαγωγή έχεις μόνο αέρα (όχι μείγμα) - port injection, direct injection καλύτερα να την γυαλίσεις.

                          Ο λόγος που δεν γυαλίζεις την εισαγωγή όταν έχεις μείγμα αέρος/καυσίμου (single point injection, carburetor), είναι για να έχεις τυρβώδη ροή και όχι στρωτή ροή όπου το τμήμα της ροής κοντά στα τοιχώματα έχει πολύ χαμηλές ταχύτητες και το καύσιμο ξεχωρίζει και κολλάει στο τοίχωμα της εισαγωγής.
                          Στην τυρβώδη ροή, η ροή του αέρα (μείγματος) ακόμα και κοντά στο τοίχωμα έχει μεγάλες ταχύτητες και μπορεί να παρασύρει την βενζίνη.

                          Kι αν καταφερεις να εχεις στρωτη ροη κανε και μια αιτηση για νομπελ, η μαλλον μην την κανεις καν θα εχεις λυσει το ενεργειακο προβλημα του κοσμου απο τα γενοφασκια του...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Ο χρήστης pasxos έγραψε:

                            +1

                            Αν στην εισαγωγή έχεις μόνο αέρα (όχι μείγμα) - port injection, direct injection καλύτερα να την γυαλίσεις.

                            Ο λόγος που δεν γυαλίζεις την εισαγωγή όταν έχεις μείγμα αέρος/καυσίμου (single point injection, carburetor), είναι για να έχεις τυρβώδη ροή και όχι στρωτή ροή όπου το τμήμα της ροής κοντά στα τοιχώματα έχει πολύ χαμηλές ταχύτητες και το καύσιμο ξεχωρίζει και κολλάει στο τοίχωμα της εισαγωγής.
                            Στην τυρβώδη ροή, η ροή του αέρα (μείγματος) ακόμα και κοντά στο τοίχωμα έχει μεγάλες ταχύτητες και μπορεί να παρασύρει την βενζίνη.

                            Kι αν καταφερεις να εχεις στρωτη ροη κανε και μια αιτηση για νομπελ, η μαλλον μην την κανεις καν θα εχεις λυσει το ενεργειακο προβλημα του κοσμου απο τα γενοφασκια του...

                            pasxos = high score στη μ@λ@κία αντί για δυναμική ρευστών.
                            Δες εδώ: https://duckduckgo.com/?q=intake+manifold+laminar+flow

                            Όταν ο κινητήρας λειτουργεί με χαμηλές στροφές μπορεί να έχει στρωτή ροή η εισαγωγή (λόγω αριθμού Re της ροής).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Δυναμική ρευστών, μπύρα, τυρβώδης και στρωτή ροή.

                              Οι σοβαροί άνθρωποι θέλουν να γεμίζουν γρήγορα το ποτήρι τους με μπύρα χωρίς υπερβολικό αφρό.

                              Υπάρχουν και μερικοί μουστακαλήδες που θέλουν πολύ αφρό στη μπύρα τους – αυτοί δεν χρειάζεται να διαβάσουν τα παρακάτω.

                              Όλοι ξέρουμε ότι γεμίζοντας σιγά το ποτήρι μας με μπύρα, αποφεύγουμε τον υπερβολικό αφρό. Η ροή της μπύρας από το μπουκάλι στο ποτήρι είναι πολύ μικρή και έχει αριθμό Re που αντιστοιχεί αποκλειστικά σε στρωτή ροή γι αυτό και η μπύρα δεν αφρίζει.

                              Καθώς αυξάνουμε την ροή της μπύρας, μεγαλώνει ο αριθμός Re της ροής.
                              Η ροή σ' αυτή την περιοχή των αριθμών Re, μπορεί να είναι τυρβώδης ή μπορεί να είναι στρωτή.

                              Πως μπορούμε όμως να διασφαλίσουμε την στρωτή ροή της μπύρας και να αποφύγουμε τον υπερβολικό αφρό στο ποτήρι μας;
                              Το χαρακτηριστικό της τυρβώδους ροής είναι η αποκόλληση της ροής από το τοίχωμα του ποτηριού. Αυτό πρέπει να το αποφύγουμε.

                              [list:mdy2xqpa]**Λοιπόν, βάζουμε το στόμιο από το μπουκάλι στο χείλος του ποτηριού και χύνουμε στην αρχή αργά τη μπύρα ώστε να έχουμε στρωτή ροή στο τοίχωμα του ποτηριού.

                              Συνεχίζουμε να αυξάνουμε τον ρυθμό που βάζουμε τη μπύρα στο ποτήρι προσέχοντας όμως να μην αποκολληθεί η ροή της μπύρας από το τοίχωμα του ποτηριού γιατί με την αποκόλληση της ροής, η ροή γίνεται εξ ορισμού τυρβώδης και η μπύρα θα αφρίζει περισσότερο.

                              Μ' αυτό τον τρόπο γεμίζουμε σχετικά γρήγορα το ποτήρι μας με μπύρα χωρίς να έχει ενοχλητικά πολύ αφρό.**[/list:u:mdy2xqpa]

                              Η παραπάνω μελέτη της μπύρας αποτελεί προσωπική εργασία του συντάξαντα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ελεύθερα από όλους όσους πίνουν μπύρα χωρίς πολύ αφρό.

                              Trademark leonp

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nikospappas last edited by

                                Ωραίος Λέοντα !!!!:!::D
                                Αν και φίλοι Γερμανοί, που ξέρουν από μπύρα, λένε ότι αν δεν σπάσει ο αφρός στο ποτήρι, Θα σπάσει στο στομάχι.

                                Στάλθηκε από το XT1032 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vagnar last edited by

                                  Δηλαδή όταν γίνεται τυρβώδης η ροή έχουμε αποκόλληση ;

                                  Εδώ δηλαδή έχει αποκόλληση;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    pasxos last edited by

                                    λεωνιδας δεν καταλαβαινω την επιθεση. Εν πασει περιπτωσει, ας μην το βαρυνουμε με αναλυσεις ρευστοδυναμικης θα ξες καλυτερα...

                                    υγ: αν καταφερεις στρωτη ροη και μπορεσεις να την απεικονισεις,εχω μερικους (εκατονταδες βασικα καθηγητες στο εμπ) που θα σου εδιναν διδακτορικο αυριο. Αν θες το τηλ μου στειλε πμ και βιντεο.

                                    υγ2:(μπορω να κανω κι αλλα υγ αλλα βαριεμαι)

                                    Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                    Όταν ο κινητήρας λειτουργεί με χαμηλές στροφές μπορεί να έχει στρωτή ροή η εισαγωγή (λόγω αριθμού Re της ροής).

                                    Ο αριθμος reynolds αποτελει αναγκαια αλλα οχι ικανη συνθηκη για να εχεις σε αγωγο,οχετο,ακροφυσιο (σχεδον παντου) στρωτη ροη. Με πολυ απλα λογια ειναι ενα απ τα πολλα για να πλησιασεις το ιδανικο που σε αυτο το συμπαν λεγεται στρωτη ροη και ως γνωστον οι νομοι της φυσικης λενε (και στο δημοτικο) οτι το ιδανικο δεν υπαρχει γι αυτο το λεμε κι ετσι... τελος παντων,καλο απογιομα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • P
                                      pasxos last edited by

                                      Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
                                      Δηλαδή όταν γίνεται τυρβώδης η ροή έχουμε αποκόλληση ;

                                      Εδώ δηλαδή έχει αποκόλληση;

                                      Σε συγκεκριμενο παχος του οριακου στρωματος θα υπαρξει αποκολληση της ροης που ειναι στην ουσια το σταδιο της μεταβασης απο τη στρωτη στην τυρβωδη περιοχη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • rocsta
                                        rocsta last edited by

                                        Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
                                        Δηλαδή όταν γίνεται τυρβώδης η ροή έχουμε αποκόλληση ;

                                        Όχι. Μεγαλώνει το boundary layer (οριακό στρώμα;; ) αλλά δεν έχουμε αποκόλληση. Μάλιστα είναι πιο πιθανό να έχουμε αποκόλληση με στρωτή ροή παρά με τυρβώδη. Γι αυτό κάποια evo είχαν vortex generators στο τελείωμα της οροφής τους, για να εισάγουν τεχνητά διαταραχές και παρά το ότι έτσι έχουν περισσότερο drag, αποφεύγουν το πολύ χειρότερο σενάριο της αποκόλλησης ροής.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vagnar last edited by

                                          Ο χρήστης rocsta έγραψε:

                                          Δηλαδή όταν γίνεται τυρβώδης η ροή έχουμε αποκόλληση ;

                                          Όχι. Μεγαλώνει το boundary layer (οριακό στρώμα;; ) αλλά δεν έχουμε αποκόλληση. Μάλιστα είναι πιο πιθανό να έχουμε αποκόλληση με στρωτή ροή παρά με τυρβώδη. Γι αυτό κάποια evo είχαν vortex generators στο τελείωμα της οροφής τους, για να εισάγουν τεχνητά διαταραχές και παρά το ότι έτσι έχουν περισσότερο drag, αποφεύγουν το πολύ χειρότερο σενάριο της αποκόλλησης ροής.

                                          Έτσι ήξερα και εγώ, απλά πιο πίσω αναφέρθηκε οτι :

                                          Το χαρακτηριστικό της τυρβώδους ροής είναι η αποκόλληση της ροής από το τοίχωμα του ποτηριού.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • rocsta
                                            rocsta last edited by

                                            Ισως ο leonp ηθελε να πει οτι απ τη στιγμη που εχουμε αποκολληση, η ροη θα ειναι τυρβωδης.

                                            sent using tapatalk, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr