Καλησπέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα.
Απογοητευμένος απο μηχανικούς και συνεργεία πήρα την απόφαση να φτιάξω τον δράκουλά μου μόνος και ότι ήθελε προκύψει!
Το αυτοκίνητο δεν ήξερε τι σημαίνει σέρβις μιας και ο προκάτοχος πήγαινε απλά για μια συντήρηση λάδια φίλτρα και μέχρι εκεί.
3 χρόνια στα χέρια του πατέρα μου ξεχάσαμε τι σημαίνει λάδια μιας και τα πιστεύω του ήταν: 'άμα δουλεύει μην το πειράξεις'.
Εγώ είμαι 27 χρονών και κομπιουτεράς αλλά με πολύ μεγάλη αγάπη για την μηχανολογία.
Ξεκίνησα λοιπόν και έβγαλα το μοτέρ έξω με παλάγκο, το ανεβάσαμε στον 1ο όροφο που είναι το 'συνεργείο' μας και αρχίσαμε το λύσιμο.
Απολογισμός:
Στραβές βαλβίδες εισαγωγής στο στέλεχος, χαλασμένοι οδηγοί βαλβίδων εξαγωγής, σκουριές στα χιτώνια. Κομμένα κολλάρα νερού και αέρα, κολλημένα ωστήρια (υδραυλικά), φαγωμένα κοκοράκια και ρήγμα στο αλουμίνιο του κάρτερ.
Τα ανταλλακτικά βρέθηκαν έναντι 65Ε και περιλαμβάνει ιμάντα χρονισμού, φίλτρα, κοκοράκια, ωστήρια κλπ παρελκόμενα.
Φλάτζες έχω φτιάξει απο βελανιδόχαρτο πλήν της κεφαλής.
Και η κεφαλή πήγε ρεκτιφιέ για αλλαγή οδηγών και, γυάλισμα και επισκευή στις έδρες βαλβίδων.
Τώρα έχω μερικές απορίες:
Βίδες κεφαλής, για ποιό λόγο πρέπει να αλλαχτούν? Τις είχα ξανααλλάξει πρίν 3000χλμ περίπου με καινούργιες.
Εκκεντροφόρος, πρέπει -μου είπαν- οτι για να δουλέψει με τουρμπάκι (πίεση 0.6bar), να τον κάνουμε 290 μοίρες απο 260 που είναι τώρα. Ας υποθέσουμε οτι δεν το κάνουμε αυτό άμεσα, θα έχει πρόβλημα?
Αν γυαλίσω εισαγωγές και εξαγωγές εσωτερικά θα έχω κέρδος ή δεν έχει νόημα?
Εισαγωγή θα κάνω με 4πετάλουδο χειροποίητο (το φτιάχνω ήδη) μιας και οι έτοιμες λύσεις με δυσκολεύει στο σερβόφρενο, δεν βγάζει κανένα παροχή για το σερβόφρενο + οτι το κόστος τους είναι εξωπραγματικό για εμένα.
Το τουρμπάκι δεν θα μπεί ακόμα, αρχικά θα δουλέψει ατμόσφαιρα μέχρι να βρώ τα ανάλογα μπέκ που χρειάζομαι και να ταιριάξω ΜΑΡ αντί για AFM με κλαπέτο που έχει τώρα. Το καλό είναι πως ο εγκέφαλός μου μπορεί να δουλέψει μέχρι 0.8bar stock χωρίς reflash.
Σας ευχαριστώ και χάρηκα που σας βρήκα!