Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι εξατμισεων...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι εξατμισεων...
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 19 / 24
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    462
    15297
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostas-chania last edited by

      Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:

      Αυτό ακριβώς έκανα και κουδουνίζει, αν σε περίπτωση δεν χειροτερέψει ο θόρυβος και το αφήσω έτσι, θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα;

      Ναι το πρόβλημα υπάρχει ήδη.
      Τη στιγμή που χτυπάει σημαίνει ότι κάτι έχει σπάσει-διαυρωθεί και εμποδίζει τη ροη των αερίων. Σε τελικό που το είχα πάθει περιόριζε την τελική του αυτοκινήτου (Rover 90ps) από 170 στα 140χαω. Στείλε το στον αγύριστο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fokion_sportage last edited by

        Αν κι εχει να 'κινηθει' το νημα αιωνες μια που υπαρχει ειπα να μην ανοιγω αλλο...

        Τα σχολια δικά σας.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          21-quadra last edited by

          Ωραίος ο σιδεράς !!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fokion_sportage last edited by

            Αμ δεν ειναι σιδερας μαστορα....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 2
              21-quadra last edited by

              Σιδεράς είναι, σιδεράς, αν είχε την παραμικρή ιδέα από εξατμίσεις και ροές δεν θα το έπαιζε εξατμισάς.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                rx8_drifter last edited by

                Ωραια υδροροη

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Ωραίες γωνίες

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cson last edited by

                    Για εξηγηστε μας ρε παιδια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Εγώ για υδραυλικό τον κόβω....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fokion_sportage last edited by

                        Κι ομως... ειναι συνεργειο....
                        που ως μη 'εξατμισαδικο' αναλλαμβανει τετοιες 'δουλειες' ( οσο κι αν υποψιαζομαι οτι ειναι το προσωπικό αυτοκινητο του ιδιοκτήτη) η τελος παντων χωρις κουρμπαδόρο.....

                        τις εβαλα συν τοις αλλοις να δω αν εγω ειμαι υπερβολικός ή αν ΟΝΤΩΣ αυτο που εμφανιζεται ειναι απαραδεκτο....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dim8 last edited by

                          ακομα και χωρις κουρμπαδορο,ειναι απαραδεκτη η δουλεια αυτη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Καλύτερη είναι η εξάτμιση χωρίς κουρμπαδόρο αλλά χρειάζονται πολλές κολλήσεις = πιο δύσκολη δουλειά και πιο ακριβή.
                            Ο κουρμπαδόρος αδυνατίζει το τοίχωμα της σωλήνας και μειώνει τη διατομή (τα χταπόδια τα κολλάνε).

                            Φαντάζομαι θα είναι πολύ ακριβή, με τόσα λεφτά για εργασία καλύτερα να ήταν ανοξείδωτη.
                            Βέβαια θα μπορούσε να έχει τις μισές γωνίες αλλά ποιος ξέρει γιατί την έφτιαξαν έτσι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostas-chania last edited by

                              Άλλη μια προχειροδουλιά, εδώ στο δικό μου αμάξι.

                              Πριν.

                              +

                              Και μετά.

                              Τέλος.


                              Αυτά τα λίγα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Γιατί έβαλες κλαπέτο ;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostas-chania last edited by

                                  Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                  Γιατί έβαλες κλαπέτο ;

                                  Μήπως πάρω κανένα ίππο.
                                  Από 48mm που έχει έξοδο ο καταλύτης στένευε η εργοστασιακή σωλήνα σε 38mm. Άλλαξα λοιπόν όλη την εξάτμιση αμέσως μετά τον καταλύτη σε 48mm αλλά δεν ήθελα να έχω συνέχεια θόρυβο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Και το αποτέλεσμα σε δικαίωσε;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kostas-chania last edited by

                                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                      Και το αποτέλεσμα σε δικαίωσε;

                                      Ελάχιστα. Δεν πήγα και σε δυναμόμετρο διότι δεν έχω και κανένα εργαλείο, απλά με χρονόμετρο.
                                      Το κακό είναι ότι μετά από κάποιο διάστημα για κάποιο λόγο το σύστημα φρακάρει και το κλαπέτο δουλεύει με δυσκολία. Το ίδιο είχα κάνει σε Punto GT turbo με κλαπέτο φορτηγού στα 70mm αλλά και εκεί πάλι δυσκόλευε. Δεν το συνιστώ πάντως σε ατμοσφαιρικό μοτέρ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nintza last edited by

                                        πως καταλαβαινεις αν εχει μπουκωσει καταλυτης και πως ξεμπουκωνει?
                                        με πολυ γκαζι και στροφες?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • D
                                          dim8 last edited by

                                          δεν μπουκωνει.Σπανε κομματια που φραζουν,ή λιωνει σαν κερακι το κεραμικο.Εχεις μειωμενη αποδοση,και αυξημενη καταναλωση.Γινεται σταδιακα,αλλα χειροτερευει συνεχως.Σε τουρμπατα εαν δεν νιωσεις συντομα τις παρενεργειες,απο την δυσκολη διαφυγη των καυσαεριων,εχεις πολυ μεγαλες θερμοκρασιες στο μαντεμι της τουρμπινας,με αποτελεσμα τα ρηγματα στο μαντεμι της τουρμπινας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Θα ήταν και καλύτερο και ευκολότερο η παράκαμψη με το κλαπέτο να καταλήγει σε ξεχωριστή μπούκα δίπλα στην άλλη.

                                            Μου ανοίξανε παραθυράκι και τον είδα τον λιωμένο μου καταλύτη, σα λιωμένο κερί, ίσως έφταιγε η κακιά βενζίνη ίσως η κακιά ώρα, μετά έβαλα μεταλλικό που λένε αντέχει περισσότερο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 19 / 24
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr