-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Εξαρτάται τι θέλεις...Αν προτεραιότητά σου είναι η άνεση... λέει... Τότε βέβαια δεν θα είχες πληρώσεις τις έξτρα 17άρες Άρα, για τα γούστα σου, μάλλον δεν λέει... (παρόλο που επιμένω ότι 17άρα ζάντα σε αυτοκίνητο 115 ίππων και 1300+κιλών είναι υπερβολή...)
Mπάάάά, πάνε με την συγκεκριμένη έκδοση στάνταρ....
Ευχαριστω πολύ για τις απαντήσεις και το ενδιαφέρον σας...
-
Ο χρήστης ANTREAS25 έγραψε:
Να ρωτήσω και εγώ κάτι... Έχω ένα αμάξι που βρίσκεται στο άλλο άκρο απο το προαναφερόμενο Α3. Μια Corolla G6 μοντ. 2000 1.6 (110 αλογα, 6τάχυτη). Φορούσε μαμίσια 14' ζάντα αλουμινίου με 185/65/14 ελαστικα, τα οποία αλλαξα πριν 2 χρόνια με 195/60/14 και βελτίωθηκε το αυτοκίνητο.Πρόσφατα άλλαξα αμορτισέρ και σκλήραινε (έβαλα ΚΥΒ). Σκέφτομαι σοβαρά την αλλαγή διάστασης... Θα ήθελα να βάλω 205/17/40 αλλά από ότι κατάλαβα αυτό θα φέρει μύρια προβλήματα και μόνο αισθητικά και στο πάτημα θα είναι καλύτερα. Τα τωρινα 195άρια δείχνουν ανεπαρκή να μεταφέρουν την ροπή του κινητήρα και δεν ελέγχουν το σπινιάρισμα (έχει πάρα πολύ κοντό σασμαν, 0-100 9,8').Μεταξύ 205/50/15, 205/55/15 (εύχομαι να βρώ κανα σετ ελαφρώς μεταχειρισμένες ζάντες), 205/45/16 και 205/40/17 τι θα μου προτείνατε;
Το DRIVE είχε 'φτιάξει' ενα G6 πριν χρόνια και είχαν επιλέξει 205/50/15. Περιμένω γνώμες. Θέλω κάποια άνεση, αλλα πιο πολύ καλύτερο φρενάρισμα και πάτημα..
195/50/15 einai to idanikotero
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Μιλάμε για Α3 1.6! 205 και 16αρες ζάντες είναι το όριο! Μεγαλύτερες μόνο αν είσαι κολλητός του Dr.Dre...
Η Mustang με τους 300 ίππους και φοράει 235....dpolal το προηγούμενο αυτοκίνητό μου ήταν Corolla 1.6 μοντ.98 (με τα στρογγυλά φώτα). Του είχα βάλει 195/50 με 15αρες ζάντες της ΟΖ. Παραπάνω είναι υπερβολή νομίζω.
Δεν αντιλέγω αλλά από τις μαμισιες 17άρες να κατέβω στα 16 δεν λέει....
Λέει;;;;;;;;;;;;;;;;;;
den leei omws na se pernane kai ta seicento sporting.
mallon gia 15 ara eisai file mou.
me afti tin diastasi evgene to proigoumeno A3 kai pigenai kaloutsika -
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
den leei omws na se pernane kai ta seicento sporting.
mallon gia 15 ara eisai file mou.
me afti tin diastasi evgene to proigoumeno A3 kai pigenai kaloutsikaΗ αναρτηση του αυτοκινητου εχει στηθει για 16-17,ειναι εγκλημα να πας στα 15.Αντιθετα τα 16αρια ειναι πολυ καλη επιλογή,και τα 17αρια υπερκαταναλωτικη επιλογή με πολλά μείον αλλα και καποια συν.
-
dpolal ήδη οι 17άρες θεωρούνται ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΕΣ!
Εάν αλλάξεις σε 18 ή 19...2 τινά θα συμβούν:
- δεν θα προχωράει με τίποτα
- θα κοπανάει πολύ και κατα 99% ο επισκευαστής ζάντας θα γίνει φιλαράκι σου
Καλή η μόστρα αλλά υπάρχουν και όρια!
Εγώ σε C4 1600cc έχω 16άρες (στάνταρτ ήταν) και δεν λέω ότι είναι κ υπερανετο με τους famous Greek Roads...
Συμπέρασμα: Ούτε κατα διάνοια να το κάνεις, θα πετάξεις λεφτά στον δρόμο...
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Ένας φίλος με κατάστημα ελαστικών/ζαντών μου πρότεινε να μου πάρει αυτά από το δικό μου και να βάλουμε άλλα ίδια ή μεγαλύτερα...Το αυτοκίνητο θα είναι το Α3 1.6FSI και θα φοράει ζάντες 7,5 J x 17 με ελαστικά 225/45 R 17...
Το αμάξι θα το παραλάβω την Παρασκευή οπότε τα λάστιχα θα είναι καρακαίνουργια και θα πιάσουν καλή τιμή και γενικότερα με συμφέρει τώρα παρά αργότερα η αλλαγή. (καλά μην βαράτε όλοι μαζί, μια σκέψη είναι )
Μου πρότεινε λοιπόν να βάλουμε ζάντες 18άρες ή 19άρες με λίγο μικρότερες διαστάσεις ελαστικών...
Προσωπικά ΔΕΝ τρελαίνωμαι για 19άρες ζάντες ούτε και για να αλλάξω τα μαμίσια αλλά σήμερα που είδα κάτι ΜΟΜΟ σε ένα αντίστοιχο μοντέλλο στο δρόμο μου γυάλισαν για τα καλά και ομολογώ ότι το σκέφτομαι...
Επειδή λοιπόν δεν σκαμπάζω και πολλά θέλω να ρωτήσω όποιον ξέρει τί με συμφέρει καλύτερα...
Να πώ ακόμα ότι ΔΕΝ είμαι fan των χαμηλοπρόφιλων αλλά προτιμώ τον συνδυασμό κράτημα με άνεση...Καλυτερα λοιπόν ίδια διάσταση με άλλες ζάντες ή 18άρες ζάντες με τί λάστιχο;;;;
Eυχαριστώ εκ των προτέρων...φιλε χωρις ιχνος υπερβολης ο φιλος σου δεν πρεπει να ξερει και πολλα απο αμαξια.
18αρες και 19αρες σε 1.6 αμαξι????
εχει τρελαθει τελιως.???
οτι παραπανω πληρωσες για να το παρεις FSI θα το χασεις με τις ζαντες. ειναι χοντρη μ@λ@κια.
εγω πρωσωπικα και χωρις πλακα θα κρατουσα τις 17αρες που και παλλι ειναι μεγαλες για 1.6 αλλα ειναι ωραιες και θα του εβαζα αν δεν μου αρεσαν αλλες 17αρες παλι και θα σκεφτομουν ΣΟΒΑΡΑ να βαλω λαστιχα 215-45 ή για πιο φτηνα 205-50 για να χαμηλωσει λιγο το βημα και να γινει πιο γρηγορο το αμαξι χωρις να ζοριζεται τοσο. 225-45-17 ειναι αρκετα μεγαλες οι ζαντες.
οι υπολοιποι τι λετε για αυτο???
-
dpolal σκεψου παντως να βαλεις αλλες 17αρες αν δεν σου αρεσουν οι μαμα και λαστιχο 215-45-17.
μια χαρα ειναι...
-
Παιδιά σας ευχαριστώ καταρχήν για το μεγάλο ενδιαφέρον και τις συμβουλές σας...
Αποφάσισα λοιπόν ότι προς το παρόν ΔΕΝ θα αλλάξω τίποτα και βλέπουμε...Αν κάποια στιγμή αργότερα αποφασίσω να τις αλλάξω είτε θα βάλω άλλες 17άρες είτε θα κοιτάξω για 16άρες με μικρότερη διάσταση ελαστικών...
Και πάλι ευχαριστώ...
-
Μετά από όλα αυτά και με τις γνώμες που άκουσα από 1-2 ψαγμένους 'ραλάκιδες' αυτοί με προτείνουν 205/50/15...άρα εκεί θα πάω. Πιστεύω ότι δεν θα χάσω και πολλά από τα 195/60/14 (το βήμα 205/50/15 φαίνεται οριακά μικρότερο από 195/60/14). Τι κόστος έχει μια τετράδα σωστές 15άρες ; Ένας γνωστός με προσφέρει κάτι στα 350
-
Ο χρήστης ANTREAS25 έγραψε:
Τι κόστος έχει μια τετράδα σωστές 15άρες ;15αρες πολυάκτινες της ΟΖ με τα λάστιχα μαζί μου κόστισαν €1.000, αλλά ήταν *φιλική τιμή *επειδή ο λαστιχάς ήταν γνωστός.
-
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Τι κόστος έχει μια τετράδα σωστές 15άρες ;
15αρες πολυάκτινες της ΟΖ με τα λάστιχα μαζί μου κόστισαν €1.000, αλλά ήταν *φιλική τιμή *επειδή ο λαστιχάς ήταν γνωστός.
οι ζαντες του yaris tsport εχουνε 1632 ευρώ η τετράδα.(15άρες)
για τις ζάντες που φοράει το tsport turbo ας μη το συζητάμε καλύτερα (είναι ειδική παραγγελία-η ελαφρύτερη 16άρα) -
Να πω και εγω τη γνωμη μου βρε παιδια.Ολοι δινετε συμβουλες για αποφυγη μεγαλων ζαντων κτλ.Γιατι??Ρωτατε τον αλλον τι τον ενδιαφερει?Ο ανθρωπος μπορει να μην σκοπευει να κρατησει το αυτοκινητο μια ζωη,οποτε να μην τον ενδιαφερει αν σε 3 χρονια αρχισει να κοπαναει γιατι πολυ απλα θα το πουλησει.Ακουσα το κορυφαιο...Απο 17αρες να παει σε 15αρες!!!Ελεος!Μηπως να βαλει και 14αρες καλυτερα για να αποκτησει το αυτοκινητο και απιστευτο γκαζι με μηδενικη καταναλωση?Συμφωνω οτι οι 19αρες ειναι υπερβολη για το συγκεκριμενο αυτοκινητο αλλα εως εκει.Μιλαει καποιος που ειχε punto GT βελτιωμενο με 15αρες και τωρα corsa sport με 17αρες!Σας πληροφορω οτι το αυτοκινητο δεν εχει κοψει καθολου και το διαπιστωσα σε φιλικο ανοιγμα(εκαναν κοντρα δυο χελωνες)με ιδιο μαμα.Οσο για την ανεση δεν εχω κανενα προβλημα και ας φοραω κοni κιτρινα.Αυτα,εντελως φιλικα και χωρις διαθεση να ειρωνευτω κανεναν.
-
Ο χρήστης punto GT170 έγραψε:
Να πω και εγω τη γνωμη μου βρε παιδια.Ολοι δινετε συμβουλες για αποφυγη μεγαλων ζαντων κτλ.Γιατι??Ρωτατε τον αλλον τι τον ενδιαφερει?Ο ανθρωπος μπορει να μην σκοπευει να κρατησει το αυτοκινητο μια ζωη,οποτε να μην τον ενδιαφερει αν σε 3 χρονια αρχισει να κοπαναει γιατι πολυ απλα θα το πουλησει.Ακουσα το κορυφαιο...Απο 17αρες να παει σε 15αρες!!!Ελεος!Μηπως να βαλει και 14αρες καλυτερα για να αποκτησει το αυτοκινητο και απιστευτο γκαζι με μηδενικη καταναλωση?Συμφωνω οτι οι 19αρες ειναι υπερβολη για το συγκεκριμενο αυτοκινητο αλλα εως εκει.Μιλαει καποιος που ειχε punto GT βελτιωμενο με 15αρες και τωρα corsa sport με 17αρες!Σας πληροφορω οτι το αυτοκινητο δεν εχει κοψει καθολου και το διαπιστωσα σε φιλικο ανοιγμα(εκαναν κοντρα δυο χελωνες)με ιδιο μαμα.Οσο για την ανεση δεν εχω κανενα προβλημα και ας φοραω κοni κιτρινα.Αυτα,εντελως φιλικα και χωρις διαθεση να ειρωνευτω κανεναν.ναι αλλά δεν οδηγούσε ο ίδιος οδηγός τα αυτοκίνητα στην κοντρα.
στην κόντρα τον πρώτο ρόλο τον παίζει ο οδηγός,όταν συγκρίνουμε παρόμοια αυτοκίνητα.μετά όλα τα άλλα....YΓ-αυτό για τις 14 δεν είναι άσχημη ιδέα.να αποκτήσει και λίγο νεύρο το αμάξι.
εγώ δεν μπορώ αυτή τη μανία να βάζουνε όλοι μεγαλύτερες ζάντες στα αυτοκίνητά τους.Να σας θυμίσω ότι πριν από μερικά χρόνια λέγαμε για 15 άρα και τη θεωρούσαμε μεγάλη,όταν τα αυτοκίνητα έβγαναν με 13άρες και 14άρες και τώρα φτάσαμε να μιλάμε για 19άρες σε 1.6.Ελεος.... -
Ο χρήστης punto GT170 έγραψε:
Ρωτατε τον αλλον τι τον ενδιαφερει?
..... corsa sport με 17αρες!.....ανεση δεν εχω κανενα προβλημα και ας φοραω κοni κιτρινα....και θεωρείς τον εαυτό σου τυπικό δείγμα?? Σίγουρα αποτελείς ειδική περίπτωση και όχι τον μέσο οδηγό. Εφόσον λοιπόν ο άλλος μοιάζει να ζητάει μια φρόνιμη/λογική/μέση απάντηση και δεν φάνηκε να είναι έτοιμος για κάτι σαν τα δικά σου(!) προς τα εκεί προσπαθούμε να τον οδηγήσουμε. Αν ζήταγες εσύ αναφέροντας την προϋπηρεσία σου με 17άρες με κίτρινα Koni σε Corsa να είσαι σίγουρος ότι θα σου λέγαμε άλλα!
Και το κοπάνημα αρχίζει από τη στιγμή που τα βάζεις και δεν εννοούμε τυχόν χαλάρωση μετά από καιρό. Προφανώς έχεις καλή μέση ή πολύ λίπος στα κατάλληλα σημεία ή σου αρέσει η σφιχτή και μη άνετη αίσθηση ή έστω την αποδέχεσαι γιατί μπρος στα κάλλη (και την πρόσφυση) τι είναι ο πόνος(στη μέση και ο μπελάς του να αποφεύγεις όλες τις τρυπούλες...)! -
Παιδια σας πληροφορω οτι τουλαχιστον μεχρι στιγμης δεν τιθεται θεμα για στρβωμα ζαντας και πιστεψτε με το εχω διαπιστωσει ουκ ολιγες φορες!Οσο και προσεχτικος να ειμαι,ετυχε να πεσω σε καποια πηγαδια ανεβαινοντας προς χιονοδρομικο κεντρο Αραχωβας.Ε λοιπον τιποτα δεν επαθαν οι ζαντες.Προφανως εχει σημασια και η κατασκευη τους αλλα δε δεχομαι με τιποτα οτι με την παραμικρη τρυπουλα θα στραβωσουν τα παντα!Οσο για την ανεση,δεν εχω πολυ λοιπος(180 ειμαι και 80 κιλα)!Παραδεχομαι οτι συμβιβαζομαι σε ανεση γιατι αυτο μου αρεσει.Οπως σε καποιν αλλον αρεσει να ειναι το αυτοκινητο βαρκα.Γουστα ειναι αυτα...Αν πρεπει οπωσδηποτε να υπαρχει καποιο προβλημα τοτε αυτο ειναι οτι τα συγκεκριμενα λαστιχα αργουν αρκετα να ζεσταθουν(AVON ZZ3).Αυτα τα ολιγα,παντα φιλικα γιατι παλια ειχα δημιουργησει μεγαλο θεμα με την πωληση του πουντο χωρις λογο και αιτια(καποιοι ισως θυμουνται)
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
επιμένω ότι 17άρα ζάντα σε αυτοκίνητο 115 ίππων και 1300+κιλών είναι υπερβολή...Αν είναι αυτό υπερβολή, τότε πες μου το ίδιο μοντέλο με επίσης 225/45 17 αλλά και με τον 8βάλβιδο κινητήρα των 102 ίππων τι είναι.....
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
επιμένω ότι 17άρα ζάντα σε αυτοκίνητο 115 ίππων και 1300+κιλών είναι υπερβολή...
Αν είναι αυτό υπερβολή, τότε πες μου το ίδιο μοντέλο με επίσης 225/45 17 αλλά και με τον 8βάλβιδο κινητήρα των 102 ίππων τι είναι.....
ΥπερβολήΧ2
-
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Έκανα ένα μπέρδεμα. Εκεί που λέω για το Corolla, λάθος απευθύνομαι στον dpolal, στον Andreas25 ήθελα. Σ'αυτόν λέω για τις 15αρες.dpolal (τώρα απευθύνομαι σωστά ), τουλάχιστον αστο στις 17αρες. Το Golf 1.6 Sportline που έχω έχει 16αρες και νομίζω είναι το όριο. Παραπάνω είναι πολύ υπερβολή
Ακουσα το κορυφαιο...Απο 17αρες να παει σε 15αρες!!!Ελεος!Μηπως να βαλει και 14αρες καλυτερα για να αποκτησει το αυτοκινητο και απιστευτο γκαζι με μηδενικη καταναλωση?
Μάλλον δεν διάβασες προσεκτικά
-
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Τι κόστος έχει μια τετράδα σωστές 15άρες ;
15αρες πολυάκτινες της ΟΖ με τα λάστιχα μαζί μου κόστισαν €1.000, αλλά ήταν *φιλική τιμή *επειδή ο λαστιχάς ήταν γνωστός.
αυτο το καιρο ψαχνω κ γω για ενα σετακι 16αρια ζαντολαστιχα,οι τιμες που ρωτησα (ζαντες κ λαστιχα) ειναι 1000€-1200€ σε διαφορους λαστιχαδες!
κ ο φιλος σου,σου εδωσε 1000€ 15ααρες ζαντες?
ωραιους φιλους εχεις βρε!! -
telika pali peftw se antifaseis gia thn corolla G6
Eixe 185/65/14, ebala 195/60/14. Perasan 2.5 xronia, lew na balw 195/55/15 h 205/50/15 h 205/45/16. Gia 205/40/17 den to poluskeftomai an kai tha edeixne wraio..
Amortiser exei ta Kyb maura (excel g), odhgw pio polu sthn polh alla thelw kalo pathma..Ti proteinete telika?? apo allous akouw 16ares apo alloys 15 ares...ti na kanw.. o ermos telika..?!
Ερώτηση για αλλαγή μεγέθους ζαντολάστιχων...