-
Ήρθαν τα feeler!
Το άρθρο και το βίντεο για το διάκενο είναι έτοιμο, αλλά τώρα που κοίταζα ξανά το βίντεο στον υπολογιστή ηταν άθλιο.
Έχει απίστευτο flickering απο τη λαμπα φθορισμού και ο ήχος είναι λές και μιλάω απο πηγάδι.
Θα ψάξω να βρώ καμια καλύτερη κάμερα και θα το τραβήξω πάλι.
-
Βρήκα κάμερα και οι πρώτες δοκιμές είναι πολύ θετικές. Πολύ καλή εικόνα και ήχος. Μέσα στο σκ πιστεύω θα βρώ χρόνο να το φτιάξω πάλι.
-
-
YAY !!!
-
Ευχαριστώ τον plokami που μου επισήμανε ένα μικρό λαθάκι που είχα κάνει. Η σωστή σειρά ανάφλέξης είναι 1-3-4-2 και όχι 1-4-3-2 που είχα γράψει.
-
Μία γρήγορη παρουσίαση των βασικών μερών του συστήματος συμπλέκτη. Bonus αποσυναρμολόγηση του δίσκου και του πλατω.
-
Μπραβο!!!
Εχει μεγαλη διαφορα η οπτικοποιηση απο το να το περιγραφεις απλα με σχηματα. -
Και μερικές φωτογραφίες
-
να κανω μια ερωτηση μιας και γω ειμαι λιγο ασχετος με τα τεχνικα θεματα..εχω ενα ατος 1100 του 2005 και εχω κανει 50000 χλμ με υγραεριο και συνολικα 140000 απ'οσο ξερω γιατι το πηρα με 50000 μεταχειρισμενο..τον δεκεμβρη παρατηρησα να εχει πεσει η σταθμη του ψυκτικου υγρου απο το δοχειο και συμπληρωνα καπου καπου..λαδακια καιω περιπου 150 μλ στα 1000 χλμ με υγραεριο ενω με βενζινη πιο λιγο..απο το τελευταιο σερβις που το σημειωσα στα 2500 χλμ η ενδειξη του ψυκτικου απο το δοχειο ειχε παει στο low και συμπληρωσα μεχρι το f..μεχρι τωρα συμπληρωνα μονο με παραφλου..αλλα επειδη δεν ειχα το συμπληρωσα με αποσταγμενο νερο και ειδα οτι στα 500 χλμ ηταν παλι στο low!επισης βλεπω στον δεικτη σταθμης του λαδιου ενα λευκο υγρο που μαλλον ειναι αυτο που λενε μαγιονεζα τα μαστορια..πριν παω στον μαστορα, τα συμπτωματα οδηγουν για αλλαγη φλαντζας?στο μοτερ αυτο ποσο ευκολος ειναι ο ελεγχος και η ρυθμιση βαλβιδων?ποσο περιπου ειναι τα εργατικα για ολο αυτο?ευχαριστω
-
Οι βαλβίδες σου (1.100cc) νομίζω ρυθμίζονται όπως του dog80.
Πόσο εύκολο είναι να ρυθμίσεις το διάκενο; ..κοίτα στην προηγούμενη σελίδα. -
Ο χρήστης john600 έγραψε:
να κανω μια ερωτηση μιας και γω ειμαι λιγο ασχετος με τα τεχνικα θεματα..εχω ενα ατος 1100 του 2005 και εχω κανει 50000 χλμ με υγραεριο και συνολικα 140000 απ'οσο ξερω γιατι το πηρα με 50000 μεταχειρισμενο..τον δεκεμβρη παρατηρησα να εχει πεσει η σταθμη του ψυκτικου υγρου απο το δοχειο και συμπληρωνα καπου καπου..λαδακια καιω περιπου 150 μλ στα 1000 χλμ με υγραεριο ενω με βενζινη πιο λιγο..απο το τελευταιο σερβις που το σημειωσα στα 2500 χλμ η ενδειξη του ψυκτικου απο το δοχειο ειχε παει στο low και συμπληρωσα μεχρι το f..μεχρι τωρα συμπληρωνα μονο με παραφλου..αλλα επειδη δεν ειχα το συμπληρωσα με αποσταγμενο νερο και ειδα οτι στα 500 χλμ ηταν παλι στο low!επισης βλεπω στον δεικτη σταθμης του λαδιου ενα λευκο υγρο που μαλλον ειναι αυτο που λενε μαγιονεζα τα μαστορια..πριν παω στον μαστορα, τα συμπτωματα οδηγουν για αλλαγη φλαντζας?στο μοτερ αυτο ποσο ευκολος ειναι ο ελεγχος και η ρυθμιση βαλβιδων?ποσο περιπου ειναι τα εργατικα για ολο αυτο?ευχαριστωH μαγιονέζα είναι μάλλον απο την υγροποίηση τον αναθυμιάσεων στο κάρτερ,όταν κάνεις μικρές διαδρομές........
η απώλεια ψυκτικού,στην ποσότητα που αναφέρεις,είναι απο διαρροή σε κολάρο,ψυγείο ή ακόμη και απο την αντλία σου.......
η ρύθμιση των βαλβίδων είναι δουλειά 15' και να την κάνει ο μάστορας σου,στο επόμενο σέρβις -
ευχαριστω παιδια για τις απαντησεις..απο οσο μπορω να δω δεν βλεπω διαρροη σε κολαρο..θα το ξανακοιταξω βεβαια!δηλαδη να μην ανησυχω για φλαντζα?
-
Χρωστάω ακόμα το τελευταίο μέρος οπου λύνω στρόφαλο, έμβολα κτλ. Έχω έτοιμες τις φωτογραφίες αλλά το άρθρο θα αργήσω να το ανεβάσω γιατι δέν έχω πολύ χρόνο τώρα.
Επίσης προέκυψε και μια μηχανή V6 2.7 απο Santa Fe η οποία επίσης θα λυθεί
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Χρωστάω ακόμα το τελευταίο μέρος οπου λύνω στρόφαλο, έμβολα κτλ. Έχω έτοιμες τις φωτογραφίες αλλά το άρθρο θα αργήσω να το ανεβάσω γιατι δέν έχω πολύ χρόνο τώρα.Επίσης προέκυψε και μια μηχανή V6 2.7 απο Santa Fe η οποία επίσης θα λυθεί
Βαλτη στο ατος!
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Χρωστάω ακόμα το τελευταίο μέρος οπου λύνω στρόφαλο, έμβολα κτλ. Έχω έτοιμες τις φωτογραφίες αλλά το άρθρο θα αργήσω να το ανεβάσω γιατι δέν έχω πολύ χρόνο τώρα.Επίσης προέκυψε και μια μηχανή V6 2.7 απο Santa Fe η οποία επίσης θα λυθεί
Φερτη να την πεταξω πανω στο tucson
-
Είναι χαλασμένη αλλιώς θα την έβαζα στο atos
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Χρωστάω ακόμα το τελευταίο μέρος οπου λύνω στρόφαλο, έμβολα κτλ. Έχω έτοιμες τις φωτογραφίες αλλά το άρθρο θα αργήσω να το ανεβάσω γιατι δέν έχω πολύ χρόνο τώρα.Επίσης προέκυψε και μια μηχανή V6 2.7 απο Santa Fe η οποία επίσης θα λυθεί
Πες μου ποτε και που να ερθω να βοηθησω, στο να διαλυω πραγματα ειμαι πρωτος.
Κραταω επισης και 2η καμερα αμα θελεις, θα ερθω ταϊσμενος και με καφε δικο μου. -
τριδεντ θα κανεις τα πιστονια πανω κατω παιζοντας;
-
Ο χρήστης Morx έγραψε:
τριδεντ θα κανεις τα πιστονια πανω κατω παιζοντας;Ναι, και αυτο, και αλλα πολλα.
Επισης, αν μου τη δανεισουν, θα φερω και επαγγελματικη καμερα και φως -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
τριδεντ θα κανεις τα πιστονια πανω κατω παιζοντας;
Ναι, και αυτο, και αλλα πολλα.
Επισης, αν μου τη δανεισουν, θα φερω και επαγγελματικη καμερα και φωςΦωναξε τον Θανο!
Λύσιμο κινητήρα Hyundai Atos