Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Αναρτήσεων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Αναρτήσεων
    • 1
    • 2
    • 100
    • 101
    • 102
    • 103
    • 104
    • 139
    • 140
    • 102 / 140
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    36
    2785
    81218
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      takisc last edited by

      Προχτες μέτρησα στο συνεργειο που πηγα τα αμορτισερ και μου έβγαλαν απο 62% έως 68% !!! Ποτε θέλουν αλλαγη; Στα ποσα % θα θελουν αλλαγή; Ευχαριστω !!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        saxon_747 last edited by

        Υποθετω τα μετρησαν πανω στο αμαξι. Οι μετρησεις δεν ειναι τοσο αξιοπιστες...

        Στάλθηκε από το XT1032 μου

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          takisc last edited by

          Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
          Υποθετω τα μετρησαν πανω στο αμαξι. Οι μετρησεις δεν ειναι τοσο αξιοπιστες...

          Στάλθηκε από το XT1032 μου

          Ναι , γιατι γινεται και αλλιως;;; Το έβαλε πανω στο μηχανημα το κουναει και οταν σταματαει έγραψε στην οθονη 62% , στον αλλο τροχο 68% κ.ο.κ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Εσύ το αυτοκίνητο πως το νιώθεις; Δεν είναι εύκολο να απαντήσεις γιατί η απώλεια είναι πολύ σταδιακή αλλά καμιά φορά μπορείς να σκεφτείς πως ήταν στην αρχή και πως είναι τώρα. Αλήθεια γιατί το μέτρησες; Μήπως είχες τις αμφιβολίες σου; Αν ναι τότε μάλλον θέλεις άλλαγμα.
            Δε θυμάμαι αν είναι κάτω από 70% ή κάτω από κάτι λιγότερο που είναι σύσταση αντικατάστασης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              takisc last edited by

              Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
              Εσύ το αυτοκίνητο πως το νιώθεις; Δεν είναι εύκολο να απαντήσεις γιατί η απώλεια είναι πολύ σταδιακή αλλά καμιά φορά μπορείς να σκεφτείς πως ήταν στην αρχή και πως είναι τώρα. Αλήθεια γιατί το μέτρησες; Μήπως είχες τις αμφιβολίες σου; Αν ναι τότε μάλλον θέλεις άλλαγμα.
              Δε θυμάμαι αν είναι κάτω από 70% ή κάτω από κάτι λιγότερο που είναι σύσταση αντικατάστασης.

              To μέτρησα διοτι δε μου αρεσε η αισθηση, νιωθω οτι θελουν αλλαγη, αλλα το μηχανημα και ο μηχανικός μου ειπε ότι κρατανε ακομα !! Δε θέλουν αλλαγη !!!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nidosan last edited by

                Ο χρήστης takisc έγραψε:

                Υποθετω τα μετρησαν πανω στο αμαξι. Οι μετρησεις δεν ειναι τοσο αξιοπιστες...

                Ναι , γιατι γινεται και αλλιως;;; Το έβαλε πανω στο μηχανημα το κουναει και οταν σταματαει έγραψε στην οθονη 62% , στον αλλο τροχο 68% κ.ο.κ.

                To μηχάνημα που έχουν κάποια συνεργεία και όλα τα ΚΤΕΟ, που μετράει τα αμορτισέρ επάνω στο αμάξι, πρακτικά σου βγάζει ποσοστό απόσβεσης. Όχι πόσο % έχει πέσει η απόδοση του κάθε αμορτισέρ (για να το έκανε αυτό θα έπρεπε να είχε μέσα προφίλ απόσβεσης για όλα τα μοντέλα & εκδόσεις αυτοκινήτων που κυκλοφορούν και βέβαια αν είχες φορέσει after-market ανάρτηση θα σου έβγαζε ανοησίες). Για το Α μοντέλο το 'άριστα' μπορεί να είναι το '85%', ενώ για το Β μοντέλο το '65%' - ανάλογα για τι είδους οδήγηση προορίζεται το καθένα (άλλο προφίλ απόσβασης έχει μια οποιαδήποτε Ferrari, άλλο ένα Atos). Ο καλός & έμπειρος μηχανικός ξέρει πόσο '%' βγαίνει για τα αμορτισέρ του κάθε άξονα ενός μοντέλου όταν είναι ολοκαίνουργια, οπότε έχει μια αίσθηση πόσο έχουν 'πέσει' όταν βλέπει τις μετρήσεις.

                Φυσικά παίζει ρόλο και το πόσο καλοσυντηρημένο είναι το μηχάνημα που μετράει.

                Ιστοριούλα από φίλο: Είχε περάσει ΚΤΕΟ και του είχαν βγάλει ότι το ένα από τα 4 αμορτισέρ του τα είχε φάει τα ψωμιά του και ήθελε αλλαγή ψιλο-άμεσα. Εκείνου το φαινόταν μια χαρά η απόσβεση είτε το οδηγούσε φυσιολογικά είτε το πίεζε κι έτσι το αμέλησε να το αλλάξει. Περνάνε 2 χρόνια, ξαναπερνάει ΚΤΕΟ όπως ήταν, και του το βγάζουν μια χαρά το αμάξι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ilias-a last edited by

                  Ο χρήστης nidosan έγραψε:

                  Υποθετω τα μετρησαν πανω στο αμαξι. Οι μετρησεις δεν ειναι τοσο αξιοπιστες...

                  Ναι , γιατι γινεται και αλλιως;;; Το έβαλε πανω στο μηχανημα το κουναει και οταν σταματαει έγραψε στην οθονη 62% , στον αλλο τροχο 68% κ.ο.κ.

                  To μηχάνημα που έχουν κάποια συνεργεία και όλα τα ΚΤΕΟ, που μετράει τα αμορτισέρ επάνω στο αμάξι, πρακτικά σου βγάζει ποσοστό απόσβεσης. Όχι πόσο % έχει πέσει η απόδοση του κάθε αμορτισέρ (για να το έκανε αυτό θα έπρεπε να είχε μέσα προφίλ απόσβεσης για όλα τα μοντέλα & εκδόσεις αυτοκινήτων που κυκλοφορούν και βέβαια αν είχες φορέσει after-market ανάρτηση θα σου έβγαζε ανοησίες). Για το Α μοντέλο το 'άριστα' μπορεί να είναι το '85%', ενώ για το Β μοντέλο το '65%' - ανάλογα για τι είδους οδήγηση προορίζεται το καθένα (άλλο προφίλ απόσβασης έχει μια οποιαδήποτε Ferrari, άλλο ένα Atos). Ο καλός & έμπειρος μηχανικός ξέρει πόσο '%' βγαίνει για τα αμορτισέρ του κάθε άξονα ενός μοντέλου όταν είναι ολοκαίνουργια, οπότε έχει μια αίσθηση πόσο έχουν 'πέσει' όταν βλέπει τις μετρήσεις.

                  Φυσικά παίζει ρόλο και το πόσο καλοσυντηρημένο είναι το μηχάνημα που μετράει.

                  Ιστοριούλα από φίλο: Είχε περάσει ΚΤΕΟ και του είχαν βγάλει ότι το ένα από τα 4 αμορτισέρ του τα είχε φάει τα ψωμιά του και ήθελε αλλαγή ψιλο-άμεσα. Εκείνου το φαινόταν μια χαρά η απόσβεση είτε το οδηγούσε φυσιολογικά είτε το πίεζε κι έτσι το αμέλησε να το αλλάξει. Περνάνε 2 χρόνια, ξαναπερνάει ΚΤΕΟ όπως ήταν, και του το βγάζουν μια χαρά το αμάξι.

                  βασικη προυποθεση για σωστο αποτελεσμα ειναι να εχει τον σωστο αερα στα ελαστικα, μαλλον απο κατι τετοιο εβγαλε το λαθος αποτελεσμα το αμορτισερομετρο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Αν δεν έχεις προηγούμενες μετρήσεις τότε δεν υπάρχει σωστό αποτέλεσμα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Αν νομίζεις ότι υστερούν θεωρώ ότι αρκεί σαν ένδειξη αλλαγής, ούτε αμορτισερόμετρα ούτε τίποτα, είναι ήδη αργά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        takisc last edited by

                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                        ...................ούτε αμορτισερόμετρα ούτε τίποτα.........

                        τοτε αυτα γιατι ειναι;;;;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης takisc έγραψε:

                          ...................ούτε αμορτισερόμετρα ούτε τίποτα.........

                          τοτε αυτα γιατι ειναι;;;;

                          Για αυτούς που ξέρουν να τα χρησιμοποιήσουν...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            citastak last edited by

                            Χρόνια πολλά και καλά.
                            Έχω ένα mazda2 (2008) με τις 16'' ζάντες και τα 45άρια ελαστικά.
                            Πλέον κοντεύω τα 66 χιλ. χλμ.

                            Το αυτοκίνητο είναι πολύ ξερό. Αν πέσω σε λακούβα σιχτιρίζω. Είναι ενοχλητικό. Ένας παράγοντας είναι ότι μεγαλώνω και ότι θέλω άνεση.

                            Επειδή δεν θέλω να αγοράσω άλλο αυτοκίνητο τώρα (ίσως σε καμία διετία ανάλογα τις ανάγκες), τι με συμβουλευετε να κάνω για να έχω περισσότερη άνεση στο δρόμο;

                            1. Να αλλάξω αμορτισέρ με καινούρια ίδια; Είναι δυνατόν να έχει πέσει τόσο η απόδοση και για αυτό να κοπανάνε;
                            2. Να αλλάξω αμορτισέρ και να βάλω άλλα πιο μαλακά και ας χάσω σε οδηγική συμπεριφορά;
                            3. Να αλλάξω ζάντες (να βάλω ατσάλινες 14άρες με μεγαλύτερου προφιλ ελαστικά) και να κρατήσω τα αμορτισέρ και βλέπουμε;;
                            4. Άλλο;

                            Ευχαριστώ!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              giannisae last edited by

                              να αλλαξεις λαστιχα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                citastak last edited by

                                Λάστιχα έβαλα καινούρια πριν 2.000χλμ.

                                (ή μήπως εννοείς διάσταση; )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • P
                                  popol-ros last edited by

                                  3

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coyot last edited by

                                    Ζω το ίδιο δράμα με τις 16άρες στο ίδιο αμάξι (εννοείται ότι δεν το παρήγγειλα εγώ αλλά η αδελφή μου, η οποία γενικώς δεν ακούει...).
                                    Προφανώς και θέλει άλλη διάσταση ζαντολάστιχου (έστω 15άρια αν όχι 14άρια).
                                    Είναι αδιανόητο τόσο χαμηλό προφίλ για αμάξι-μουλάρι....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nidosan last edited by

                                      Ο χρήστης citastak έγραψε:
                                      Λάστιχα έβαλα καινούρια πριν 2.000χλμ.

                                      (ή μήπως εννοείς διάσταση; )

                                      Αν τα έβαλες πριν μόλις 2000χλμ τα λάστιχα που φοράς είναι κρίμα....
                                      Τα αμορτισέρ τα έχεις αλλάξει ποτέ? Τα σινεμπλόκ της ανάρτησης σου? (σίγουρα έχουν ξεραθεί αρκετά σε σχέση με όταν ήταν καινούργια αν δεν τα έχεις αλλάξει μετά τόσα χρόνια)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cson last edited by

                                        Ο χρήστης nidosan έγραψε:

                                        Λάστιχα έβαλα καινούρια πριν 2.000χλμ.

                                        (ή μήπως εννοείς διάσταση; )

                                        Αν τα έβαλες πριν μόλις 2000χλμ τα λάστιχα που φοράς είναι κρίμα....
                                        Τα αμορτισέρ τα έχεις αλλάξει ποτέ? Τα σινεμπλόκ της ανάρτησης σου? (σίγουρα έχουν ξεραθεί αρκετά σε σχέση με όταν ήταν καινούργια αν δεν τα έχεις αλλάξει μετά τόσα χρόνια)

                                        Τα αμορτισερ και τα αναλωσιμα που περιεγραψες ειναι νωρις να αλλαχτουν για ενα σχετικα καινουριο αμαξι. Εκτος και αν εχουν κοπει τα συνεμπλοκ οπου θα ακουγε ηχους.

                                        Αλλα δεν μας λεει ο citastak αν το αμαξι εχει επιδυνωθει σε σχεση με την αρχικη του κατασταση, ή απλως εχουν αλλαξει οι απαιτησεις ανεσης του οδηγου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cson last edited by

                                          Ο χρήστης nidosan έγραψε:

                                          Λάστιχα έβαλα καινούρια πριν 2.000χλμ.

                                          (ή μήπως εννοείς διάσταση; )

                                          Αν τα έβαλες πριν μόλις 2000χλμ τα λάστιχα που φοράς είναι κρίμα....
                                          Τα αμορτισέρ τα έχεις αλλάξει ποτέ? Τα σινεμπλόκ της ανάρτησης σου? (σίγουρα έχουν ξεραθεί αρκετά σε σχέση με όταν ήταν καινούργια αν δεν τα έχεις αλλάξει μετά τόσα χρόνια)

                                          Τα αμορτισερ και τα αναλωσιμα που περιεγραψες ειναι νωρις να αλλαχτουν για ενα σχετικα καινουριο αμαξι. Εκτος και αν εχουν κοπει τα συνεμπλοκ οπου θα ακουγε ηχους.

                                          .......Έχω ένα mazda2 (2008) με τις 16'' ζάντες και τα 45άρια ελαστικά.
                                          Πλέον κοντεύω τα 66 χιλ. χλμ.

                                          Το αυτοκίνητο είναι πολύ ξερό. Αν πέσω σε λακούβα σιχτιρίζω. Είναι ενοχλητικό. Ένας παράγοντας είναι ότι μεγαλώνω και ότι θέλω άνεση....

                                          Αλλα δεν μας λεει ο citastak αν το αμαξι εχει επιδυνωθει σε σχεση με την αρχικη του κατασταση, ή απλως εχουν αλλαξει οι απαιτησεις ανεσης του οδηγου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            citastak last edited by

                                            Δεν μπορω να καταλάβω αν εχει χειροτερέψει η συμπεριφορά του αυτοκινήτου η απλά έχουν μειωθεί οι αντοχές της μέσης μου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 100
                                            • 101
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 104
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 102 / 140
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr