-
Προχτες μέτρησα στο συνεργειο που πηγα τα αμορτισερ και μου έβγαλαν απο 62% έως 68% !!! Ποτε θέλουν αλλαγη; Στα ποσα % θα θελουν αλλαγή; Ευχαριστω !!!!
-
Υποθετω τα μετρησαν πανω στο αμαξι. Οι μετρησεις δεν ειναι τοσο αξιοπιστες...
Στάλθηκε από το XT1032 μου
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Υποθετω τα μετρησαν πανω στο αμαξι. Οι μετρησεις δεν ειναι τοσο αξιοπιστες...Στάλθηκε από το XT1032 μου
Ναι , γιατι γινεται και αλλιως;;; Το έβαλε πανω στο μηχανημα το κουναει και οταν σταματαει έγραψε στην οθονη 62% , στον αλλο τροχο 68% κ.ο.κ.
-
Εσύ το αυτοκίνητο πως το νιώθεις; Δεν είναι εύκολο να απαντήσεις γιατί η απώλεια είναι πολύ σταδιακή αλλά καμιά φορά μπορείς να σκεφτείς πως ήταν στην αρχή και πως είναι τώρα. Αλήθεια γιατί το μέτρησες; Μήπως είχες τις αμφιβολίες σου; Αν ναι τότε μάλλον θέλεις άλλαγμα.
Δε θυμάμαι αν είναι κάτω από 70% ή κάτω από κάτι λιγότερο που είναι σύσταση αντικατάστασης. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Εσύ το αυτοκίνητο πως το νιώθεις; Δεν είναι εύκολο να απαντήσεις γιατί η απώλεια είναι πολύ σταδιακή αλλά καμιά φορά μπορείς να σκεφτείς πως ήταν στην αρχή και πως είναι τώρα. Αλήθεια γιατί το μέτρησες; Μήπως είχες τις αμφιβολίες σου; Αν ναι τότε μάλλον θέλεις άλλαγμα.
Δε θυμάμαι αν είναι κάτω από 70% ή κάτω από κάτι λιγότερο που είναι σύσταση αντικατάστασης.To μέτρησα διοτι δε μου αρεσε η αισθηση, νιωθω οτι θελουν αλλαγη, αλλα το μηχανημα και ο μηχανικός μου ειπε ότι κρατανε ακομα !! Δε θέλουν αλλαγη !!!!!
-
Ο χρήστης takisc έγραψε:
Υποθετω τα μετρησαν πανω στο αμαξι. Οι μετρησεις δεν ειναι τοσο αξιοπιστες...
Ναι , γιατι γινεται και αλλιως;;; Το έβαλε πανω στο μηχανημα το κουναει και οταν σταματαει έγραψε στην οθονη 62% , στον αλλο τροχο 68% κ.ο.κ.
To μηχάνημα που έχουν κάποια συνεργεία και όλα τα ΚΤΕΟ, που μετράει τα αμορτισέρ επάνω στο αμάξι, πρακτικά σου βγάζει ποσοστό απόσβεσης. Όχι πόσο % έχει πέσει η απόδοση του κάθε αμορτισέρ (για να το έκανε αυτό θα έπρεπε να είχε μέσα προφίλ απόσβεσης για όλα τα μοντέλα & εκδόσεις αυτοκινήτων που κυκλοφορούν και βέβαια αν είχες φορέσει after-market ανάρτηση θα σου έβγαζε ανοησίες). Για το Α μοντέλο το 'άριστα' μπορεί να είναι το '85%', ενώ για το Β μοντέλο το '65%' - ανάλογα για τι είδους οδήγηση προορίζεται το καθένα (άλλο προφίλ απόσβασης έχει μια οποιαδήποτε Ferrari, άλλο ένα Atos). Ο καλός & έμπειρος μηχανικός ξέρει πόσο '%' βγαίνει για τα αμορτισέρ του κάθε άξονα ενός μοντέλου όταν είναι ολοκαίνουργια, οπότε έχει μια αίσθηση πόσο έχουν 'πέσει' όταν βλέπει τις μετρήσεις.
Φυσικά παίζει ρόλο και το πόσο καλοσυντηρημένο είναι το μηχάνημα που μετράει.
Ιστοριούλα από φίλο: Είχε περάσει ΚΤΕΟ και του είχαν βγάλει ότι το ένα από τα 4 αμορτισέρ του τα είχε φάει τα ψωμιά του και ήθελε αλλαγή ψιλο-άμεσα. Εκείνου το φαινόταν μια χαρά η απόσβεση είτε το οδηγούσε φυσιολογικά είτε το πίεζε κι έτσι το αμέλησε να το αλλάξει. Περνάνε 2 χρόνια, ξαναπερνάει ΚΤΕΟ όπως ήταν, και του το βγάζουν μια χαρά το αμάξι.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Υποθετω τα μετρησαν πανω στο αμαξι. Οι μετρησεις δεν ειναι τοσο αξιοπιστες...
Ναι , γιατι γινεται και αλλιως;;; Το έβαλε πανω στο μηχανημα το κουναει και οταν σταματαει έγραψε στην οθονη 62% , στον αλλο τροχο 68% κ.ο.κ.
To μηχάνημα που έχουν κάποια συνεργεία και όλα τα ΚΤΕΟ, που μετράει τα αμορτισέρ επάνω στο αμάξι, πρακτικά σου βγάζει ποσοστό απόσβεσης. Όχι πόσο % έχει πέσει η απόδοση του κάθε αμορτισέρ (για να το έκανε αυτό θα έπρεπε να είχε μέσα προφίλ απόσβεσης για όλα τα μοντέλα & εκδόσεις αυτοκινήτων που κυκλοφορούν και βέβαια αν είχες φορέσει after-market ανάρτηση θα σου έβγαζε ανοησίες). Για το Α μοντέλο το 'άριστα' μπορεί να είναι το '85%', ενώ για το Β μοντέλο το '65%' - ανάλογα για τι είδους οδήγηση προορίζεται το καθένα (άλλο προφίλ απόσβασης έχει μια οποιαδήποτε Ferrari, άλλο ένα Atos). Ο καλός & έμπειρος μηχανικός ξέρει πόσο '%' βγαίνει για τα αμορτισέρ του κάθε άξονα ενός μοντέλου όταν είναι ολοκαίνουργια, οπότε έχει μια αίσθηση πόσο έχουν 'πέσει' όταν βλέπει τις μετρήσεις.
Φυσικά παίζει ρόλο και το πόσο καλοσυντηρημένο είναι το μηχάνημα που μετράει.
Ιστοριούλα από φίλο: Είχε περάσει ΚΤΕΟ και του είχαν βγάλει ότι το ένα από τα 4 αμορτισέρ του τα είχε φάει τα ψωμιά του και ήθελε αλλαγή ψιλο-άμεσα. Εκείνου το φαινόταν μια χαρά η απόσβεση είτε το οδηγούσε φυσιολογικά είτε το πίεζε κι έτσι το αμέλησε να το αλλάξει. Περνάνε 2 χρόνια, ξαναπερνάει ΚΤΕΟ όπως ήταν, και του το βγάζουν μια χαρά το αμάξι.
βασικη προυποθεση για σωστο αποτελεσμα ειναι να εχει τον σωστο αερα στα ελαστικα, μαλλον απο κατι τετοιο εβγαλε το λαθος αποτελεσμα το αμορτισερομετρο.
-
Αν δεν έχεις προηγούμενες μετρήσεις τότε δεν υπάρχει σωστό αποτέλεσμα.
-
Αν νομίζεις ότι υστερούν θεωρώ ότι αρκεί σαν ένδειξη αλλαγής, ούτε αμορτισερόμετρα ούτε τίποτα, είναι ήδη αργά.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
...................ούτε αμορτισερόμετρα ούτε τίποτα.........τοτε αυτα γιατι ειναι;;;;
-
Ο χρήστης takisc έγραψε:
...................ούτε αμορτισερόμετρα ούτε τίποτα.........
τοτε αυτα γιατι ειναι;;;;
Για αυτούς που ξέρουν να τα χρησιμοποιήσουν...
-
Χρόνια πολλά και καλά.
Έχω ένα mazda2 (2008) με τις 16'' ζάντες και τα 45άρια ελαστικά.
Πλέον κοντεύω τα 66 χιλ. χλμ.Το αυτοκίνητο είναι πολύ ξερό. Αν πέσω σε λακούβα σιχτιρίζω. Είναι ενοχλητικό. Ένας παράγοντας είναι ότι μεγαλώνω και ότι θέλω άνεση.
Επειδή δεν θέλω να αγοράσω άλλο αυτοκίνητο τώρα (ίσως σε καμία διετία ανάλογα τις ανάγκες), τι με συμβουλευετε να κάνω για να έχω περισσότερη άνεση στο δρόμο;
- Να αλλάξω αμορτισέρ με καινούρια ίδια; Είναι δυνατόν να έχει πέσει τόσο η απόδοση και για αυτό να κοπανάνε;
- Να αλλάξω αμορτισέρ και να βάλω άλλα πιο μαλακά και ας χάσω σε οδηγική συμπεριφορά;
- Να αλλάξω ζάντες (να βάλω ατσάλινες 14άρες με μεγαλύτερου προφιλ ελαστικά) και να κρατήσω τα αμορτισέρ και βλέπουμε;;
- Άλλο;
Ευχαριστώ!
-
να αλλαξεις λαστιχα
-
Λάστιχα έβαλα καινούρια πριν 2.000χλμ.
(ή μήπως εννοείς διάσταση; )
-
3
-
Ζω το ίδιο δράμα με τις 16άρες στο ίδιο αμάξι (εννοείται ότι δεν το παρήγγειλα εγώ αλλά η αδελφή μου, η οποία γενικώς δεν ακούει...).
Προφανώς και θέλει άλλη διάσταση ζαντολάστιχου (έστω 15άρια αν όχι 14άρια).
Είναι αδιανόητο τόσο χαμηλό προφίλ για αμάξι-μουλάρι.... -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Λάστιχα έβαλα καινούρια πριν 2.000χλμ.(ή μήπως εννοείς διάσταση; )
Αν τα έβαλες πριν μόλις 2000χλμ τα λάστιχα που φοράς είναι κρίμα....
Τα αμορτισέρ τα έχεις αλλάξει ποτέ? Τα σινεμπλόκ της ανάρτησης σου? (σίγουρα έχουν ξεραθεί αρκετά σε σχέση με όταν ήταν καινούργια αν δεν τα έχεις αλλάξει μετά τόσα χρόνια) -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Λάστιχα έβαλα καινούρια πριν 2.000χλμ.
(ή μήπως εννοείς διάσταση; )
Αν τα έβαλες πριν μόλις 2000χλμ τα λάστιχα που φοράς είναι κρίμα....
Τα αμορτισέρ τα έχεις αλλάξει ποτέ? Τα σινεμπλόκ της ανάρτησης σου? (σίγουρα έχουν ξεραθεί αρκετά σε σχέση με όταν ήταν καινούργια αν δεν τα έχεις αλλάξει μετά τόσα χρόνια)Τα αμορτισερ και τα αναλωσιμα που περιεγραψες ειναι νωρις να αλλαχτουν για ενα σχετικα καινουριο αμαξι. Εκτος και αν εχουν κοπει τα συνεμπλοκ οπου θα ακουγε ηχους.
Αλλα δεν μας λεει ο citastak αν το αμαξι εχει επιδυνωθει σε σχεση με την αρχικη του κατασταση, ή απλως εχουν αλλαξει οι απαιτησεις ανεσης του οδηγου.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Λάστιχα έβαλα καινούρια πριν 2.000χλμ.
(ή μήπως εννοείς διάσταση; )
Αν τα έβαλες πριν μόλις 2000χλμ τα λάστιχα που φοράς είναι κρίμα....
Τα αμορτισέρ τα έχεις αλλάξει ποτέ? Τα σινεμπλόκ της ανάρτησης σου? (σίγουρα έχουν ξεραθεί αρκετά σε σχέση με όταν ήταν καινούργια αν δεν τα έχεις αλλάξει μετά τόσα χρόνια)Τα αμορτισερ και τα αναλωσιμα που περιεγραψες ειναι νωρις να αλλαχτουν για ενα σχετικα καινουριο αμαξι. Εκτος και αν εχουν κοπει τα συνεμπλοκ οπου θα ακουγε ηχους.
.......Έχω ένα mazda2 (2008) με τις 16'' ζάντες και τα 45άρια ελαστικά.
Πλέον κοντεύω τα 66 χιλ. χλμ.Το αυτοκίνητο είναι πολύ ξερό. Αν πέσω σε λακούβα σιχτιρίζω. Είναι ενοχλητικό. Ένας παράγοντας είναι ότι μεγαλώνω και ότι θέλω άνεση....
Αλλα δεν μας λεει ο citastak αν το αμαξι εχει επιδυνωθει σε σχεση με την αρχικη του κατασταση, ή απλως εχουν αλλαξει οι απαιτησεις ανεσης του οδηγου.
-
Δεν μπορω να καταλάβω αν εχει χειροτερέψει η συμπεριφορά του αυτοκινήτου η απλά έχουν μειωθεί οι αντοχές της μέσης μου.
Περί Αναρτήσεων