Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 1175
    • 1176
    • 1177
    • 1178
    • 1179
    • 1325
    • 1326
    • 1177 / 1326
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    61
    26517
    154861
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mirage last edited by

      H X1 είναι ίσως το χειροτερο μοντελο απο όλη την γκάμα της BMW.

      Sent from Corsair's brick

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos last edited by

        Ο χρήστης mirage έγραψε:
        H X1 είναι ίσως το χειροτερο μοντελο απο όλη την γκάμα της BMW.

        Sent from Corsair's brick

        Γιατι?

        Sent from a mobile device

        Nikos @ YouTube

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης mirage έγραψε:
          H X1 είναι ίσως το χειροτερο μοντελο απο όλη την γκάμα της BMW.

          Γιατί ρωτάω κι εγώ. Αυτό ακριβώς είναι που θέλω να μάθω!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            coyot last edited by

            Απ' ό,τι έχω διαβάσει, αλλά κυρίως και απ' ό,τι έχω ζήσει ως συνοδηγός, έχει υπερβολικά σκληρή ανάρτηση για το χαρακτήρα του, ως οχήματος.
            Ένα τόσο firmly sprung όχημα θα έπρεπε (τουλάχιστον, χωρίς αυτό να το σώζει) να είναι πολύ χαμηλότερο.
            Αμ φκιάσαμαν κατσίκια εις Βαυαρίαν, αμ και τα βάλαμαν κει πάνου σαν ξύλα, χωρίς να διαβάζουν το δρόμο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos last edited by

              Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

              H X1 είναι ίσως το χειροτερο μοντελο απο όλη την γκάμα της BMW.

              Γιατί ρωτάω κι εγώ. Αυτό ακριβώς είναι που θέλω να μάθω!

              Εγώ πάλι νομίζω ότι είναι ένα πολύ ενδιαφέρον όχημα με διπλό χαρακτήρα.

              Αφενός μεν είναι στημένο σαν BMW όχι σαν κάποιο SUV που θα γέρνει εκνευριστικά στις στροφές, οπότε δε θα βαρεθείς το οδήγημα μαζί της, αφετέρου έχει και δυνατότητες off-road στην xDrive εκδοχή της καθώς και ικανοποιητικούς χώρους.

              Nikos @ YouTube

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mirage last edited by

                Off road και X1 δεν πολύ πάνε μαζί κυρίως λόγω αποστασης απο το έδαφος. Οι χώροι είναι αυτοί της προηγούμενης 3άρας απο την οποία δανείζεται πολλά πράγματα με λίγο καλύτερο χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Η ποιότητα απόσβεσης της ανάρτησης δεν είναι το δυνατό της σημείο όπως και τα υλικά που χρησιμοποιούνται και η ηχομόνωση σε σχέση ακόμα με την σειρά 1. Μπορούσαν και καλύτερα οι Βαυαροί και επειδή η υπόλοιπη γκάμα είναι ιδιαίτερα προσγμένη η Χ1 ξεχωρίζει μάλλον αρνητικά για μένα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nass last edited by

                  Δηλαδή Nikos! για να καταλάβω θεωρείς ότι σε συνδυασμό δυνατοτήτων on-off road η Χ1 είναι το (παλιό) Forester του σήμερα ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos last edited by

                    Ο χρήστης nass έγραψε:
                    Δηλαδή Nikos! για να καταλάβω θεωρείς ότι σε συνδυασμό δυνατοτήτων on-off road η Χ1 είναι το (παλιό) Forester του σήμερα ?

                    Δε καταλαβαίνω πως το εννοείς, δεν έχω οδηγήσει και το Forester για να σου πω.

                    Off road και X1 δεν πολύ πάνε μαζί κυρίως λόγω αποστασης απο το έδαφος. Οι χώροι είναι αυτοί της προηγούμενης 3άρας απο την οποία δανείζεται πολλά πράγματα με λίγο καλύτερο χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Η ποιότητα απόσβεσης της ανάρτησης δεν είναι το δυνατό της σημείο όπως και τα υλικά που χρησιμοποιούνται και η ηχομόνωση σε σχέση ακόμα με την σειρά 1. Μπορούσαν και καλύτερα οι Βαυαροί και επειδή η υπόλοιπη γκάμα είναι ιδιαίτερα προσγμένη η Χ1 ξεχωρίζει μάλλον αρνητικά για μένα.

                    Καλά, σίγουρα δεν έχει δυνατότητες off-road όπως πχ ένα Range Rover...αλλά τα καταφέρνει μια χαρά και έχει την ίδια ή παρόμοια (δε τα έχω μετρήσει) απόσταση όπως πχ ένα Tiguan.

                    Είναι όντως λίγο σκληρό και αυτό το κάνει πιο ενδιαφέρον οδηγικά από τον άμεσο ανταγωνισμό της. Δε γίνεται να τα έχουμε όλα.

                    Σχετικά με τους χώρους, η 5η πόρτα βοηθάει πολύ στην εύκολη φόρτωση από ένα sedan πχ.

                    Θέλω να καταλήξω, ότι προσωπικά θα το προτιμούσα από τα Tiguanοειδή...οδηγικά κυρίως.

                    Nikos @ YouTube

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                      1443 εχει πισω χώρους η Χ1 και η Ε90 1454.

                      Μπροστα 1460 η Ε90 και 1439 η Χ1.

                      Sent from a mobile device

                      To διαθεσιμο υψος για τα κεφαλια, εμπρος-πισω, μετραει και αυτο στους διαθεσιμους χωρους...Επισης ο διαθεσιμος χωρος για τα ποδια των πισω, που μετραται σε αποσταση απο την πλατη του πισω καθισματος, μεχρι την πισω πλευρα της πλατης του εμπροσθιου καθισματος. Δεν υπαρχει διαθεσιμη αυτη η μετρηση (δεν εχω βρει κατι, αν καποιος βρει κατι ας παραθεσει)
                      παντως με την γνωστη μεθοδο, εχοντας κατσει δηλαδη στην θεση του οδηγου, και μετα ακριβως απο πισω, εμενα τουλαχιστον μου φανηκε οτι ειχα περισσοτερο διαθεσιμο χωρο για τα ποδια...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        Ο χρήστης mirage έγραψε:
                        Off road και X1 δεν πολύ πάνε μαζί κυρίως λόγω αποστασης απο το έδαφος. Οι χώροι είναι αυτοί της προηγούμενης 3άρας απο την οποία δανείζεται πολλά πράγματα με λίγο καλύτερο χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Η ποιότητα απόσβεσης της ανάρτησης δεν είναι το δυνατό της σημείο όπως και τα υλικά που χρησιμοποιούνται και η ηχομόνωση σε σχέση ακόμα με την σειρά 1. Μπορούσαν και καλύτερα οι Βαυαροί και επειδή η υπόλοιπη γκάμα είναι ιδιαίτερα προσγμένη η Χ1 ξεχωρίζει μάλλον αρνητικά για μένα.

                        Θα συμφωνησω σε ολα...Για το τελευταιο, ισχυει, καθοτι γενικοτερα ειναι τοσο καλοφτιαγμενα τα υπολοιπα μοντελα της, ωστε και φαινεται εντονοτερη η διαφορα.
                        Παντως εαν καποιος δει αποσπασματικα την Χ1, ως crossover, και οχι ως 'bmw', δεν θεωρω οτι θα απογοητευτει σε επιπεδο ποιοτητας-φινιρισματος, συγκριτικα παντα με τον ανταγωνισμο, απλως δεν τιμα στον γνωστο υψηλο βαθμο -σε αυτο τον τομεα-το σημα της φιρμας.

                        Κατα τα αλλα, στο οδηγικο κομματι, παροτι δεν την εχω οδηγησει, απο αυτα που εχω κατα καιρους διαβασει, πιστευω οτι πρεπει να ειναι μαλλον οτι πιο ενδιαφερον υπαρχει μεχρι στιγμης στην κατηγορια...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Μου αρέσει γιατί είναι λίγο σηκωμένο από κάτω αλλά χωρίς να είναι πολύ ψηλό από πάνω οπότε λέω τώρα το κέντρο βάρους του δεν θα είναι πολύ ψηλά όπως σε ένα SUV.
                          Δεν μιλάμε για εκτός δρόμου διαδρομές αλλά ακόμα και σαν δικίνητο η απόσταση επιτρέπει εντυπωσιακά πράματα αν βάλεις κατάλληλα λάστιχα. Κυρίως με ενδιαφέρει η αποφυγή χαζών επαφών, να μην χρειάζεται να πηγαίνεις με 10χλμ φοβούμενος μην βρεις.
                          Οπότε μάλλον επιβεβαιώνεται ότι υστερεί από άποψη απτής ποιότητας/φινιρίσματος από την 3άρα της εποχής του με την οποία μοιράζεται μεταξόνιο κλπ. Είναι σαν σειρά 1 ή ακόμα χειρότερα;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mirage last edited by

                            Xειρότερα.
                            Έχεις βρεί ποτέ με την 520 κάπου;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos last edited by

                              Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                              Μου αρέσει γιατί είναι λίγο σηκωμένο από κάτω αλλά χωρίς να είναι πολύ ψηλό από πάνω οπότε λέω τώρα το κέντρο βάρους του δεν θα είναι πολύ ψηλά όπως σε ένα SUV.
                              Δεν μιλάμε για εκτός δρόμου διαδρομές αλλά ακόμα και σαν δικίνητο η απόσταση επιτρέπει εντυπωσιακά πράματα αν βάλεις κατάλληλα λάστιχα. Κυρίως με ενδιαφέρει η αποφυγή χαζών επαφών, να μην χρειάζεται να πηγαίνεις με 10χλμ φοβούμενος μην βρεις.
                              Οπότε μάλλον επιβεβαιώνεται ότι υστερεί από άποψη απτής ποιότητας/φινιρίσματος από την 3άρα της εποχής του με την οποία μοιράζεται μεταξόνιο κλπ. Είναι σαν σειρά 1 ή ακόμα χειρότερα;

                              Από ποιότητα φυσικά δεν έχει καμία σχέση με 3άρα...ούτε καν.

                              1 είναι.

                              Nikos @ YouTube

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Onyx καινούριο κοιτάς ή μεταχειρισμενο?
                                Την GLA την έχεις δει?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
                                  Onyx καινούριο κοιτάς ή μεταχειρισμενο?
                                  Την GLA την έχεις δει?

                                  Γαμεί η GLA την έκανα και td

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nass last edited by

                                    Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                                    Δηλαδή Nikos! για να καταλάβω θεωρείς ότι σε συνδυασμό δυνατοτήτων on-off road η Χ1 είναι το (παλιό) Forester του σήμερα ?

                                    Δε καταλαβαίνω πως το εννοείς, δεν έχω οδηγήσει και το Forester για να σου πω.

                                    To Forester και πήγαινε στην άσφαλτο και ήταν 'εργαλείο' (όχι για ένα χωματόδρομο αλλά και για πιο σοβαρά πράγματα) στο χώμα. Οπότε από τα λεγόμενά σου καταλαβαίνω ότι κάτι τέτοιο είναι και η Χ1 αλλά από την άλλη με μπερδεύει το

                                    Αφενός μεν είναι στημένο σαν BMW όχι σαν κάποιο SUV που θα γέρνει εκνευριστικά στις στροφές, οπότε δε θα βαρεθείς το οδήγημα μαζί της, αφετέρου έχει και δυνατότητες off-road στην xDrive εκδοχή της

                                    Που μου φαίνεται ότι στην άσφαλτο είναι 'σφιχτή' ('στημένο σαν BMW', δε γέρνει) το οποίο σημαίνει ότι δύσκολα να έχεις σοβαρές εκτός δρόμου επιδόσεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      Σφιχτή έως πολύ σφιχτή καμια σχέση με Forester. Καποιες εκδόσεις ομως , με τα μικρά diesel, έρχονται Αγγλία με κανονικά λάστιχα και όχι rft και τα πραγματα λένε πως είναι κάπως καλυτερα. Οι δικινητες δε είναι πισωκίνητες.

                                      Sent from Corsair's brick

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Με την 520 φυσικά και έχω γαργαλήσει τα αποκάτω της αλλά είχα και μια πιο σοβαρή στιγμή που έπεσα από ράμπα, κρέμασα ρόδα και βούλιαξα το πάτωμα του πορτπαγκάζ (ήμουν και σε ταξίδι κι έχασα 50+ λίτρα και δεν χωράγαν τα πράματά μου αλλά μετά επανήλθε εύκολα με προσεκτικό χτύπημα με ξύλο). Μου έμεινε σουβενίρ βουλιαγματάκι στη γωνία του προφυλαχτήρα.

                                        Όχι δε μιλάω για καινούργιο αλλά για μτχ. Η σύγκριση θα ήταν Χ1 με Ε90 στέισον, πισωκίνητα και τα δύο.
                                        Τη GLA δεν την έχω δει από κοντά αλλά από φωτό χάλια μου φαίνεται. Και γενικά στις Mercedes δεν μου αρέσει καθόλου το εσωτερικό και κυρίως το καντράν τους.
                                        Το Φόρεστερ πιστεύω θα είναι πολύ καλύτερο από την Χ1 στις ενδιάμεσες καταστάσεις (χώμα) και εκτός δρόμου, θεικό στο χιόνι αλλά θα υστερεί λίγο στο δρόμο ενώ γενικά θα είναι πολύ πιο άνετο (ο μπόξερ κρατάει χαμηλά το κέντρο βάρους επιτρέποντας καλές διαδρομές ανάρτησης και ανεξαρτησία χωρίς κλίσεις, δηλαδή δεν χρειάζεται τόσο σκληρές αντιστρεπτικές). Γενικά οι μηχανικές λύσεις (3 διαφορικά και περιορισμένη ολίσθηση) δεν ξεπερνώνται εύκολα αλλιώς. Και φυσικά ο Ιάπων είναι πολύ πιο αξιόπιστος αλλά πολύ πλαστικός και ιαπωνικός στο εσωτερικό του (δεν είναι πρίμιουμ βρε παιδί μου!).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos last edited by

                                          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                          Με την 520 φυσικά και έχω γαργαλήσει τα αποκάτω της αλλά είχα και μια πιο σοβαρή στιγμή που έπεσα από ράμπα, κρέμασα ρόδα και βούλιαξα το πάτωμα του πορτπαγκάζ (ήμουν και σε ταξίδι κι έχασα 50+ λίτρα και δεν χωράγαν τα πράματά μου αλλά μετά επανήλθε εύκολα με προσεκτικό χτύπημα με ξύλο). Μου έμεινε σουβενίρ βουλιαγματάκι στη γωνία του προφυλαχτήρα.

                                          Όχι δε μιλάω για καινούργιο αλλά για μτχ. Η σύγκριση θα ήταν Χ1 με Ε90 στέισον, πισωκίνητα και τα δύο.
                                          Τη GLA δεν την έχω δει από κοντά αλλά από φωτό χάλια μου φαίνεται. Και γενικά στις Mercedes δεν μου αρέσει καθόλου το εσωτερικό και κυρίως το καντράν τους.
                                          Το Φόρεστερ πιστεύω θα είναι πολύ καλύτερο από την Χ1 στις ενδιάμεσες καταστάσεις (χώμα) και εκτός δρόμου, θεικό στο χιόνι αλλά θα υστερεί λίγο στο δρόμο ενώ γενικά θα είναι πολύ πιο άνετο (ο μπόξερ κρατάει χαμηλά το κέντρο βάρους επιτρέποντας καλές διαδρομές ανάρτησης και ανεξαρτησία χωρίς κλίσεις, δηλαδή δεν χρειάζεται τόσο σκληρές αντιστρεπτικές). Γενικά οι μηχανικές λύσεις (3 διαφορικά και περιορισμένη ολίσθηση) δεν ξεπερνώνται εύκολα αλλιώς. Και φυσικά ο Ιάπων είναι πολύ πιο αξιόπιστος αλλά πολύ πλαστικός και ιαπωνικός στο εσωτερικό του (δεν είναι πρίμιουμ βρε παιδί μου!).

                                          Πάρε Ε90 station...

                                          Nikos @ YouTube

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mirage last edited by

                                            Αυτό ή κοιτά για X3 κρίμα είναι πας απο την e39 σε X1

                                            Sent from Corsair's brick

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1175
                                            • 1176
                                            • 1177
                                            • 1178
                                            • 1179
                                            • 1325
                                            • 1326
                                            • 1177 / 1326
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr