-
H X1 είναι ίσως το χειροτερο μοντελο απο όλη την γκάμα της BMW.
Sent from Corsair's brick
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
H X1 είναι ίσως το χειροτερο μοντελο απο όλη την γκάμα της BMW.Sent from Corsair's brick
Γιατι?
Sent from a mobile device
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
H X1 είναι ίσως το χειροτερο μοντελο απο όλη την γκάμα της BMW.Γιατί ρωτάω κι εγώ. Αυτό ακριβώς είναι που θέλω να μάθω!
-
Απ' ό,τι έχω διαβάσει, αλλά κυρίως και απ' ό,τι έχω ζήσει ως συνοδηγός, έχει υπερβολικά σκληρή ανάρτηση για το χαρακτήρα του, ως οχήματος.
Ένα τόσο firmly sprung όχημα θα έπρεπε (τουλάχιστον, χωρίς αυτό να το σώζει) να είναι πολύ χαμηλότερο.
Αμ φκιάσαμαν κατσίκια εις Βαυαρίαν, αμ και τα βάλαμαν κει πάνου σαν ξύλα, χωρίς να διαβάζουν το δρόμο... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
H X1 είναι ίσως το χειροτερο μοντελο απο όλη την γκάμα της BMW.
Γιατί ρωτάω κι εγώ. Αυτό ακριβώς είναι που θέλω να μάθω!
Εγώ πάλι νομίζω ότι είναι ένα πολύ ενδιαφέρον όχημα με διπλό χαρακτήρα.
Αφενός μεν είναι στημένο σαν BMW όχι σαν κάποιο SUV που θα γέρνει εκνευριστικά στις στροφές, οπότε δε θα βαρεθείς το οδήγημα μαζί της, αφετέρου έχει και δυνατότητες off-road στην xDrive εκδοχή της καθώς και ικανοποιητικούς χώρους.
-
Off road και X1 δεν πολύ πάνε μαζί κυρίως λόγω αποστασης απο το έδαφος. Οι χώροι είναι αυτοί της προηγούμενης 3άρας απο την οποία δανείζεται πολλά πράγματα με λίγο καλύτερο χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Η ποιότητα απόσβεσης της ανάρτησης δεν είναι το δυνατό της σημείο όπως και τα υλικά που χρησιμοποιούνται και η ηχομόνωση σε σχέση ακόμα με την σειρά 1. Μπορούσαν και καλύτερα οι Βαυαροί και επειδή η υπόλοιπη γκάμα είναι ιδιαίτερα προσγμένη η Χ1 ξεχωρίζει μάλλον αρνητικά για μένα.
-
Δηλαδή Nikos! για να καταλάβω θεωρείς ότι σε συνδυασμό δυνατοτήτων on-off road η Χ1 είναι το (παλιό) Forester του σήμερα ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δηλαδή Nikos! για να καταλάβω θεωρείς ότι σε συνδυασμό δυνατοτήτων on-off road η Χ1 είναι το (παλιό) Forester του σήμερα ?Δε καταλαβαίνω πως το εννοείς, δεν έχω οδηγήσει και το Forester για να σου πω.
Off road και X1 δεν πολύ πάνε μαζί κυρίως λόγω αποστασης απο το έδαφος. Οι χώροι είναι αυτοί της προηγούμενης 3άρας απο την οποία δανείζεται πολλά πράγματα με λίγο καλύτερο χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Η ποιότητα απόσβεσης της ανάρτησης δεν είναι το δυνατό της σημείο όπως και τα υλικά που χρησιμοποιούνται και η ηχομόνωση σε σχέση ακόμα με την σειρά 1. Μπορούσαν και καλύτερα οι Βαυαροί και επειδή η υπόλοιπη γκάμα είναι ιδιαίτερα προσγμένη η Χ1 ξεχωρίζει μάλλον αρνητικά για μένα.
Καλά, σίγουρα δεν έχει δυνατότητες off-road όπως πχ ένα Range Rover...αλλά τα καταφέρνει μια χαρά και έχει την ίδια ή παρόμοια (δε τα έχω μετρήσει) απόσταση όπως πχ ένα Tiguan.
Είναι όντως λίγο σκληρό και αυτό το κάνει πιο ενδιαφέρον οδηγικά από τον άμεσο ανταγωνισμό της. Δε γίνεται να τα έχουμε όλα.
Σχετικά με τους χώρους, η 5η πόρτα βοηθάει πολύ στην εύκολη φόρτωση από ένα sedan πχ.
Θέλω να καταλήξω, ότι προσωπικά θα το προτιμούσα από τα Tiguanοειδή...οδηγικά κυρίως.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
1443 εχει πισω χώρους η Χ1 και η Ε90 1454.Μπροστα 1460 η Ε90 και 1439 η Χ1.
Sent from a mobile device
To διαθεσιμο υψος για τα κεφαλια, εμπρος-πισω, μετραει και αυτο στους διαθεσιμους χωρους...Επισης ο διαθεσιμος χωρος για τα ποδια των πισω, που μετραται σε αποσταση απο την πλατη του πισω καθισματος, μεχρι την πισω πλευρα της πλατης του εμπροσθιου καθισματος. Δεν υπαρχει διαθεσιμη αυτη η μετρηση (δεν εχω βρει κατι, αν καποιος βρει κατι ας παραθεσει)
παντως με την γνωστη μεθοδο, εχοντας κατσει δηλαδη στην θεση του οδηγου, και μετα ακριβως απο πισω, εμενα τουλαχιστον μου φανηκε οτι ειχα περισσοτερο διαθεσιμο χωρο για τα ποδια... -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Off road και X1 δεν πολύ πάνε μαζί κυρίως λόγω αποστασης απο το έδαφος. Οι χώροι είναι αυτοί της προηγούμενης 3άρας απο την οποία δανείζεται πολλά πράγματα με λίγο καλύτερο χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Η ποιότητα απόσβεσης της ανάρτησης δεν είναι το δυνατό της σημείο όπως και τα υλικά που χρησιμοποιούνται και η ηχομόνωση σε σχέση ακόμα με την σειρά 1. Μπορούσαν και καλύτερα οι Βαυαροί και επειδή η υπόλοιπη γκάμα είναι ιδιαίτερα προσγμένη η Χ1 ξεχωρίζει μάλλον αρνητικά για μένα.Θα συμφωνησω σε ολα...Για το τελευταιο, ισχυει, καθοτι γενικοτερα ειναι τοσο καλοφτιαγμενα τα υπολοιπα μοντελα της, ωστε και φαινεται εντονοτερη η διαφορα.
Παντως εαν καποιος δει αποσπασματικα την Χ1, ως crossover, και οχι ως 'bmw', δεν θεωρω οτι θα απογοητευτει σε επιπεδο ποιοτητας-φινιρισματος, συγκριτικα παντα με τον ανταγωνισμο, απλως δεν τιμα στον γνωστο υψηλο βαθμο -σε αυτο τον τομεα-το σημα της φιρμας.Κατα τα αλλα, στο οδηγικο κομματι, παροτι δεν την εχω οδηγησει, απο αυτα που εχω κατα καιρους διαβασει, πιστευω οτι πρεπει να ειναι μαλλον οτι πιο ενδιαφερον υπαρχει μεχρι στιγμης στην κατηγορια...
-
Μου αρέσει γιατί είναι λίγο σηκωμένο από κάτω αλλά χωρίς να είναι πολύ ψηλό από πάνω οπότε λέω τώρα το κέντρο βάρους του δεν θα είναι πολύ ψηλά όπως σε ένα SUV.
Δεν μιλάμε για εκτός δρόμου διαδρομές αλλά ακόμα και σαν δικίνητο η απόσταση επιτρέπει εντυπωσιακά πράματα αν βάλεις κατάλληλα λάστιχα. Κυρίως με ενδιαφέρει η αποφυγή χαζών επαφών, να μην χρειάζεται να πηγαίνεις με 10χλμ φοβούμενος μην βρεις.
Οπότε μάλλον επιβεβαιώνεται ότι υστερεί από άποψη απτής ποιότητας/φινιρίσματος από την 3άρα της εποχής του με την οποία μοιράζεται μεταξόνιο κλπ. Είναι σαν σειρά 1 ή ακόμα χειρότερα; -
Xειρότερα.
Έχεις βρεί ποτέ με την 520 κάπου; -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μου αρέσει γιατί είναι λίγο σηκωμένο από κάτω αλλά χωρίς να είναι πολύ ψηλό από πάνω οπότε λέω τώρα το κέντρο βάρους του δεν θα είναι πολύ ψηλά όπως σε ένα SUV.
Δεν μιλάμε για εκτός δρόμου διαδρομές αλλά ακόμα και σαν δικίνητο η απόσταση επιτρέπει εντυπωσιακά πράματα αν βάλεις κατάλληλα λάστιχα. Κυρίως με ενδιαφέρει η αποφυγή χαζών επαφών, να μην χρειάζεται να πηγαίνεις με 10χλμ φοβούμενος μην βρεις.
Οπότε μάλλον επιβεβαιώνεται ότι υστερεί από άποψη απτής ποιότητας/φινιρίσματος από την 3άρα της εποχής του με την οποία μοιράζεται μεταξόνιο κλπ. Είναι σαν σειρά 1 ή ακόμα χειρότερα;Από ποιότητα φυσικά δεν έχει καμία σχέση με 3άρα...ούτε καν.
1 είναι.
-
Onyx καινούριο κοιτάς ή μεταχειρισμενο?
Την GLA την έχεις δει? -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Onyx καινούριο κοιτάς ή μεταχειρισμενο?
Την GLA την έχεις δει?Γαμεί η GLA την έκανα και td
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Δηλαδή Nikos! για να καταλάβω θεωρείς ότι σε συνδυασμό δυνατοτήτων on-off road η Χ1 είναι το (παλιό) Forester του σήμερα ?
Δε καταλαβαίνω πως το εννοείς, δεν έχω οδηγήσει και το Forester για να σου πω.
To Forester και πήγαινε στην άσφαλτο και ήταν 'εργαλείο' (όχι για ένα χωματόδρομο αλλά και για πιο σοβαρά πράγματα) στο χώμα. Οπότε από τα λεγόμενά σου καταλαβαίνω ότι κάτι τέτοιο είναι και η Χ1 αλλά από την άλλη με μπερδεύει το
Αφενός μεν είναι στημένο σαν BMW όχι σαν κάποιο SUV που θα γέρνει εκνευριστικά στις στροφές, οπότε δε θα βαρεθείς το οδήγημα μαζί της, αφετέρου έχει και δυνατότητες off-road στην xDrive εκδοχή της
Που μου φαίνεται ότι στην άσφαλτο είναι 'σφιχτή' ('στημένο σαν BMW', δε γέρνει) το οποίο σημαίνει ότι δύσκολα να έχεις σοβαρές εκτός δρόμου επιδόσεις.
-
Σφιχτή έως πολύ σφιχτή καμια σχέση με Forester. Καποιες εκδόσεις ομως , με τα μικρά diesel, έρχονται Αγγλία με κανονικά λάστιχα και όχι rft και τα πραγματα λένε πως είναι κάπως καλυτερα. Οι δικινητες δε είναι πισωκίνητες.
Sent from Corsair's brick
-
Με την 520 φυσικά και έχω γαργαλήσει τα αποκάτω της αλλά είχα και μια πιο σοβαρή στιγμή που έπεσα από ράμπα, κρέμασα ρόδα και βούλιαξα το πάτωμα του πορτπαγκάζ (ήμουν και σε ταξίδι κι έχασα 50+ λίτρα και δεν χωράγαν τα πράματά μου αλλά μετά επανήλθε εύκολα με προσεκτικό χτύπημα με ξύλο). Μου έμεινε σουβενίρ βουλιαγματάκι στη γωνία του προφυλαχτήρα.
Όχι δε μιλάω για καινούργιο αλλά για μτχ. Η σύγκριση θα ήταν Χ1 με Ε90 στέισον, πισωκίνητα και τα δύο.
Τη GLA δεν την έχω δει από κοντά αλλά από φωτό χάλια μου φαίνεται. Και γενικά στις Mercedes δεν μου αρέσει καθόλου το εσωτερικό και κυρίως το καντράν τους.
Το Φόρεστερ πιστεύω θα είναι πολύ καλύτερο από την Χ1 στις ενδιάμεσες καταστάσεις (χώμα) και εκτός δρόμου, θεικό στο χιόνι αλλά θα υστερεί λίγο στο δρόμο ενώ γενικά θα είναι πολύ πιο άνετο (ο μπόξερ κρατάει χαμηλά το κέντρο βάρους επιτρέποντας καλές διαδρομές ανάρτησης και ανεξαρτησία χωρίς κλίσεις, δηλαδή δεν χρειάζεται τόσο σκληρές αντιστρεπτικές). Γενικά οι μηχανικές λύσεις (3 διαφορικά και περιορισμένη ολίσθηση) δεν ξεπερνώνται εύκολα αλλιώς. Και φυσικά ο Ιάπων είναι πολύ πιο αξιόπιστος αλλά πολύ πλαστικός και ιαπωνικός στο εσωτερικό του (δεν είναι πρίμιουμ βρε παιδί μου!). -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Με την 520 φυσικά και έχω γαργαλήσει τα αποκάτω της αλλά είχα και μια πιο σοβαρή στιγμή που έπεσα από ράμπα, κρέμασα ρόδα και βούλιαξα το πάτωμα του πορτπαγκάζ (ήμουν και σε ταξίδι κι έχασα 50+ λίτρα και δεν χωράγαν τα πράματά μου αλλά μετά επανήλθε εύκολα με προσεκτικό χτύπημα με ξύλο). Μου έμεινε σουβενίρ βουλιαγματάκι στη γωνία του προφυλαχτήρα.Όχι δε μιλάω για καινούργιο αλλά για μτχ. Η σύγκριση θα ήταν Χ1 με Ε90 στέισον, πισωκίνητα και τα δύο.
Τη GLA δεν την έχω δει από κοντά αλλά από φωτό χάλια μου φαίνεται. Και γενικά στις Mercedes δεν μου αρέσει καθόλου το εσωτερικό και κυρίως το καντράν τους.
Το Φόρεστερ πιστεύω θα είναι πολύ καλύτερο από την Χ1 στις ενδιάμεσες καταστάσεις (χώμα) και εκτός δρόμου, θεικό στο χιόνι αλλά θα υστερεί λίγο στο δρόμο ενώ γενικά θα είναι πολύ πιο άνετο (ο μπόξερ κρατάει χαμηλά το κέντρο βάρους επιτρέποντας καλές διαδρομές ανάρτησης και ανεξαρτησία χωρίς κλίσεις, δηλαδή δεν χρειάζεται τόσο σκληρές αντιστρεπτικές). Γενικά οι μηχανικές λύσεις (3 διαφορικά και περιορισμένη ολίσθηση) δεν ξεπερνώνται εύκολα αλλιώς. Και φυσικά ο Ιάπων είναι πολύ πιο αξιόπιστος αλλά πολύ πλαστικός και ιαπωνικός στο εσωτερικό του (δεν είναι πρίμιουμ βρε παιδί μου!).Πάρε Ε90 station...
-
Αυτό ή κοιτά για X3 κρίμα είναι πας απο την e39 σε X1
Sent from Corsair's brick
BMW FORUM