-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Ο λ μοιάζει καλός και εγώ στην οθόνη 1 φορά/sec περίπου το έχω δει να αλλάζει. Για το γκάζι στο πάτωμα πήγαινε με 130-140 βάλε 4η και δώσε σε μια ευθεία ...«μέχρι να μείνει ο 1ος λ κολημένος πάνω από τα 0.8mv» αργεί λίγο να γυρίσει σε πλούσιο μείγμα.
Αν αλλάξεις τον λ, όπως είπαμε προηγουμένως σίγουρα δεν θα διορθώσεις την τελική σου.Πως είσαι τόσο σίγουρος; Αν ο λάμδα δε δουλεύει σωστά και έχει λάθος λονγκ τριμ, στα μεγάλα φορτία θα έχει λάθος μίγματα, έστω κι αν ο λάμδα εκείνη τη στιγμή δεν παίζει ρόλο.
μμμμμ, το σκεφτομαι και μπορει να εχεις και δικιο, θα το ψαξω λιγο αργοτερα περισσοτερο...
αλλά:
το θεμα ειναι αν ο λ ειναι βαρεμενος, θα εχει και αλλου προβλημα με τα FT και οχι μονο στο τερμα γκαζι. Καλη η προταση λοιπον να διαγνωσει αν εχει πιθανοτητα ο λ να κανει μαλακιες, με 4η και τερμα γκαζι, πιστευω ακομα ακομα και να το κανει απο τα 60χλμ, θα δωσει οτι καυσιμο μπορει και θα φανει στο διαγνωστικο, δε χρειαζεται να φτασει 140 και μετα να ψαχνει για ευθεια η για φρενα να σταματησει.
Εναλλακτικα, για να μη κανουμε και μαλακιες πασχαλιατικα, με προπανιο στην εισαγωγη θα πρεπει να δειξει αμεσως πλουσιο μειγμα.@dpap
δες εδω τον επιστημονα,απο το 8λεπτο και περα, εξηγει τι θα κανει, δες στο 10:40 περιπου κραταει στροφες λιγο πανω απο ρελαντι, με το που ανοιγει προπανιο που πανε οι λ στο Θεο (πλουσιο) και το short term στα τάρταρα για να ισσορροπησει, και μολις το κλεινει, μεχρι να συνελθει το short term o λ δειχνει φτωχεια γιατι εχει μονο βενζινη να καψει και οχι και προπανιο μαζι.
Γενικα τα βιντακια του τυπου ειναι σε αλλο πλανητη, απλα τα θεματα ειναι ισως περισσοτερο εξειδικευμενα για εμας. ο τυπος διδασκει στην τεχνικη σχολη που φοιτησε ο Eric the car guy και ειναι θεούλης.
δες και εδω για βουλωμενη εξαγωγηΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ εχεις αλλαξει? (δεν ξερω και αν εχει) μη καθομαστε και ψαχνομαστε τοσο καιρο για μια μαλακια των 10€
-
λοιπον φιλτρο δεν εχει, μαι σιτα εχει στο ντεποζιτο, καθαριστηκε οταν αλλαξαν την αντλια . Σε λιγο θα δω τα βιντεο..
ξηλωσα όλο το κομματι των καθαριστηρων, τωρα η μηχανη ειναι πιατο. εβγαλα καθαρισα τον μαπ, μια χαρα φαινοταν. μετρησα τα ρευματα, οτι λεει το μανουαλ. 4 βολτ σβηστο, 1.2 βολτ στο ρελαντι. το ετρεξα με τριτη μεχρι κοφτη, το torque εδειξε λαμδα 0.8 καρφωμενο οση ωρα ήταν σανιδα. τα νουμερα στο χαλαρο παιζουν απο 0.1 έως 0.7. Επίσης μου εδειξε open loop στο σανιδωμα, οπως επρεπε.
Τωρα είδα οτι το υγραεριο έχει δικο του μαπ! οποτε κατι μου λεει αυτό. Η αποδοση με το υγρεριο είναι παντα χειροτερη γενικως. οποτε αν το μαπ του υγραεριου ειναι ενταξει και εχει αυτη την αποδοση το αμαξι, τότε μηπως με το μαπ της βενζινης τα χαλαει λιγο? Αρα μηπως το μαπ βενζινης μετραει λιιγο λαθος? παρεγγειλα το μετρητη κενου και την αντλια κενου να το δοκιμασω.το σκ θα κανω το τεστ για την υποπιεση, με σπρει καρμυρατερ. εχω μπροστα μου πλεον όλα τα μπεκ και οτι τρυπα κανανε για το υγραεριο και οτι σωληνακι διασταυρωσανε. επίσης θα μετρησω την συμπιεση και αν τα καταφερω θα ενωσω το συμπιεσομετρο με αερα να δω για leek down.
Τον ιδιο μαπ τον φορανε ενας σκασμος αμαξια, απο οπελ, φορντ, τα λαντρα , τουσον, ολα το ιδιο. Sto ebay εχει 40 ευρω με τα μεταφορικα απο αγγλια.
-
Γιατι δεν πας σε ενα μηχανικο να κανει ολες αυτες τις δουλιτσες? Γιατι σε γενικες γραμμες θα ξερει και κατι παραπανω απο εμας τους ψιλοκαφρους του ιντερνετ
Εκτος αν βεβαια το κανεις για καβλα οποτε παμε πάσο.
Χαλαρα τα βιντεο μη πανικοβληθεις, ο τυπος εξηγει και τον τροπο σκεψης του, δινει πολυ λεπτομερεια γιατι συνηθως ειναι απο μαθημα με πραγματικο αυτοκινητο με προβλημα, μεσα στην ταξη. -
Ο χρήστης dpap έγραψε:
λοιπον φιλτρο δεν εχει, μαι σιτα εχει στο ντεποζιτο, καθαριστηκε οταν αλλαξαν την αντλια . Σε λιγο θα δω τα βιντεο..ξηλωσα όλο το κομματι των καθαριστηρων, τωρα η μηχανη ειναι πιατο. εβγαλα καθαρισα τον μαπ, μια χαρα φαινοταν. μετρησα τα ρευματα, οτι λεει το μανουαλ. 4 βολτ σβηστο, 1.2 βολτ στο ρελαντι. το ετρεξα με τριτη μεχρι κοφτη, το torque εδειξε λαμδα 0.8 καρφωμενο οση ωρα ήταν σανιδα. τα νουμερα στο χαλαρο παιζουν απο 0.1 έως 0.7. Επίσης μου εδειξε open loop στο σανιδωμα, οπως επρεπε.
Όλα αυτά καλά ακούγονται πάντως και δε συνηγορούν σε προβληματικό μαπ.
Δοκίμασες να το τρέξεις μετά τον καθαρισμό των μπεκ κλπ να δεις αν βελτιώθηκε;
-
alexeft στο τέρμα γκάζι/open loop o λ δείχνει συνεχώς πλούσιο μείγμα π.χ. 0.930v και αγνοείται από την εγκέφαλο αφού δεν βοηθάει αυτό σε κάτι. Άρα το short fuel trim δεν αλλάζει, άρα και το long fuel trim μένει σταθερό στην τελευταία θέση και αγνοείται και αυτό. Έτσι νομίζω …ότι ο εγκέφαλος στο open loop διαβάζει από άλλο πινακάκι όπως γράφτηκε..
dpap έχεις αλλάξει πόσα πράγματα, αν περιμένεις από εμάς πλέον να σου πούμε τι φταίει, μάλλον θα αλλάξεις όλο το αυτοκίνητο Ρώτα και κανένα άλλο μάστορα εκτός από αυτούς που πήγες ήδη. ...με προλαβε ο trident1971! -
κοιτα, μετα τις μετρησεις συμπιεσης και την υποπιεση (για διαρροες - εξατμιση) θα τα παρατησω..
εχω παει σε 3 μηχανικους και ειχαν την ιδια αντιμετωπιση, εκτος απο αυτόν που ασχολήθηκε με την αντλια. Ολοι σκεφτονται οτι σε ενα αμαξι των 1500 ευρω, θα φανε χρόνο να διαβασουν, να μετρησουν, να αλλαξουν προληπτικα, να δοκιμασουν και μετα να μου πουν τι?
οτι αλλαξα 3 πραγματα που κανουν 200 ευρω και θελω και αλλα 300 για τον κοπο μου και τελικα ήταν ο μαπ των 40 ευρω αλλα για να τον βρω εφαγα τα νιατα μου? Και όλοι με κοιτανε με τοιν ιδιο τροπο, περιμενοντας την ατακα: 'προχώρα και πληρώνω' . Αλλα δεν μπορω να την πω.. γιατι δεν εχω να πληρωσω τετοια νουμερα.. Και αρχιζουμε τις διαγνώσεις τυπου Χαρυ κλυν. ¨πηρα ενα φίλο και μου ειπε οτι μπορει να είναι ο knock sensor' . 'ξερεις μπορει να είναι και ο μαπ'. 'αστο να το δώ' 'μια χαρα είναι φιλε, το εκανα μια βολτα το τετραγωνο' κλπ κλπ
εχω ασχοληθει περιπου 4 μηνες, εκανα ταξιδια των 8000 χιλ και ειδα πως αλλαξε η καταναλωση και η αποδοση.
Τελικα το τι θα κανω μονος μου ηταν η τελευταια μου ελπιδα.Οπως με το gkolf mk2 gti, οταν ψοφησαν τα μισα απο τα 135 αλογα που ειχε. Αναγκαστηκα να γινω εξπερ στο k-jetronic, να φτιαξω εργαλεια, μετρητες, να παραγγειλω σπανια ανταλακτικα, γιατί δεν υπηρχε κανεις πλεον μηχανικος που ΄ήξερε να διαγνώσει μια χαλασμένη warm up βαλβιδα των 400 ευρω αλλα ουτε και να ρυθμισει την καινουργια που ηρθε ανακατασκευη απο αγγλια. Εβδομαδες γυριζα τα φορουμ και μαθαινα, οπως με βοηθησατε ολοι σημερα. Ακομα και μαπ και λαμδα να αλλαξω, αντε πεταξα 130 ευρω γιαβκατι που ετσι κι αλλιως θα το αλλαζα σε λιγο.
Καλο βραδυ ! α..
το βιντεο για το κ-jetronic εδω οποιος έχει μηχανικο ψεκασμο σε κανα γκολφακι ή καμιο παλια πορσε!
Youtube Video -
Ο χρήστης plokami έγραψε:
alexeft στο τέρμα γκάζι/open loop o λ δείχνει συνεχώς πλούσιο μείγμα π.χ. 0.930v και αγνοείται από την εγκέφαλο αφού δεν βοηθάει αυτό σε κάτι. Άρα το short fuel trim δεν αλλάζει, άρα και το long fuel trim μένει σταθερό στην τελευταία θέση και αγνοείται και αυτό. Έτσι νομίζω …ότι ο εγκέφαλος στο open loop διαβάζει από άλλο πινακάκι όπως γράφτηκε..Είχα την εντύπωση ότι είχε φτωχό μίγμα στο όπεν λουπ, γι' αυτό λέω ότι είναι καλό.
-
Ο χρήστης dpap έγραψε:
κοιτα, μετα τις μετρησεις συμπιεσης και την υποπιεση (για διαρροες - εξατμιση) θα τα παρατησω..Όταν μετρήσεις συμπίεση, ανέβασε καμιά φωτογραφία τα μπουζί να δούμε τι γίνεται.
Επίσης, καθάρισε τις πίπες των μπουζί καλά και έλεγξε καλά τα καλώδια για σπασιματάκια και τέτοια. -
μπραβο σου φιλε dpap για την επιμονη σου κ μακαρι να βρεις τι φταιει . ξαδελφακι μου στην επαρχια δουλευει στον δημο της περιοχης του σαν οδηγος κ εχουν το matrix για τις ανάγκες του δημου - τους το εδωσε το κρατος μετα την ολυμπιαδα του 2004 , μιλαμε εχει κανει πανω από 260.000 χλμ με ελαχιστο εως ανυπαρκτο service , το οδηγουν πανω από 4 - 5 διαφορετικα ατομα την ημερα για τις ανάγκες του δημου σε κοντινα χωρια με χωματοδρομους κλπ , μιλαμε σκυλος με ολη την σημασια - δεν εβγαλε πρόβλημα ποτέ - δεν επαθε βλαβη σημαντικη εκτος από επισκευή σε μιζα η δυναμό αν θυμαμαι μου ειχε πει .
-
Ο χρήστης dpap έγραψε:
κοιτα, μετα τις μετρησεις συμπιεσης και την υποπιεση (για διαρροες - εξατμιση) θα τα παρατησω..εχω παει σε 3 μηχανικους και ειχαν την ιδια αντιμετωπιση, εκτος απο αυτόν που ασχολήθηκε με την αντλια. Ολοι σκεφτονται οτι σε ενα αμαξι των 1500 ευρω, θα φανε χρόνο να διαβασουν, να μετρησουν, να αλλαξουν προληπτικα, να δοκιμασουν και μετα να μου πουν τι?
οτι αλλαξα 3 πραγματα που κανουν 200 ευρω και θελω και αλλα 300 για τον κοπο μου και τελικα ήταν ο μαπ των 40 ευρω αλλα για να τον βρω εφαγα τα νιατα μου? Και όλοι με κοιτανε με τοιν ιδιο τροπο, περιμενοντας την ατακα: 'προχώρα και πληρώνω' . Αλλα δεν μπορω να την πω.. γιατι δεν εχω να πληρωσω τετοια νουμερα.. Και αρχιζουμε τις διαγνώσεις τυπου Χαρυ κλυν. ¨πηρα ενα φίλο και μου ειπε οτι μπορει να είναι ο knock sensor' . 'ξερεις μπορει να είναι και ο μαπ'. 'αστο να το δώ' 'μια χαρα είναι φιλε, το εκανα μια βολτα το τετραγωνο' κλπ κλπ
εχω ασχοληθει περιπου 4 μηνες, εκανα ταξιδια των 8000 χιλ και ειδα πως αλλαξε η καταναλωση και η αποδοση.
Τελικα το τι θα κανω μονος μου ηταν η τελευταια μου ελπιδα.Οπως με το gkolf mk2 gti, οταν ψοφησαν τα μισα απο τα 135 αλογα που ειχε. Αναγκαστηκα να γινω εξπερ στο k-jetronic, να φτιαξω εργαλεια, μετρητες, να παραγγειλω σπανια ανταλακτικα, γιατί δεν υπηρχε κανεις πλεον μηχανικος που ΄ήξερε να διαγνώσει μια χαλασμένη warm up βαλβιδα των 400 ευρω αλλα ουτε και να ρυθμισει την καινουργια που ηρθε ανακατασκευη απο αγγλια. Εβδομαδες γυριζα τα φορουμ και μαθαινα, οπως με βοηθησατε ολοι σημερα. Ακομα και μαπ και λαμδα να αλλαξω, αντε πεταξα 130 ευρω γιαβκατι που ετσι κι αλλιως θα το αλλαζα σε λιγο.
Καλο βραδυ ! α..
το βιντεο για το κ-jetronic εδω οποιος έχει μηχανικο ψεκασμο σε κανα γκολφακι ή καμιο παλια πορσε!
Youtube Videoοκ, ενημερωνε για οτι βλεπεις, κανε αυτα που λεμε που ειναι ανεξοδα, και τα ξαναλεμε. Ειναι ευχαριστο για εμενα το κουίζ.
-
Νομίζω ότι ένας έλεγχος στον χρονισμό δεν βλάπτει
ΤΑ συμπτώματα σου είναι παρόμοια με συμπτώματα σε Peugeot 207 rallye που έιχαν κλασικό πρόβλημα χρονισμού...
ΈΝΑ δόντι μπορεί να κάνει την διαφορά
Σκέψου ότι εγώ με ένα 307 κυκλοφορούσα με ένα δόντι λάθος για 10.000 χλμ και ενώ γκρίνιαζα, το κατάλαβα όταν άλλαξα την βάση μηχανής και αντλία νερού -
χαχα εχω τσεκ λιστ για το σκ!!!
συμπιεση, υποπιεση, χρονισμο, μπουζι, καλώδια, και πρεπει να δω αν έχω μλοκαρισμένη εξατμιση ή καταλύτη..
να στε καλα!!!
-
Ο χρήστης dpap έγραψε:
χαχα εχω τσεκ λιστ για το σκ!!!συμπιεση, υποπιεση, χρονισμο, μπουζι, καλώδια, και πρεπει να δω αν έχω μλοκαρισμένη εξατμιση ή καταλύτη..
να στε καλα!!!
Μην ξεχάσεις να ψήσεις και λίγο αρνάκι!!!
Και να ελέγξεις το χρονισμό!!!
-
Τι εγινε dpap, εκανες τιποτα σημερα ή τεμπελιαζεις?
-
Οχι καθε αλλο!!!
λοιπον καλα νεα.!
-τα μπουζι ειναι μια χαρα,
-ο χρονισμος καρφι,
-δεν εχει πουθενα προβλημα υποπιεσης (ψεκασα με το σπρει καρμπυλατερ ολα τα υποπτα σημεια).-
-Ψεκασα με νερο, τα μπουζοκαλώδια δεν εχουν διαρροη.
-Μετρησα μπουζοκαλωδια, απο 2.6KΩ to μακρύτερο, sta 2.3, 1.9 kai 1.5 to κοντυτερο, μια χαρα μου φαινονται.
-δυστυχως δεν μπορεσα να κανω τεστ συμπιεσης, το κινεζικο σετ μετρησης καταστραφηκε στα χερια μου. Πρεπει να αγορασω κατι καλυτερο.
-ομοιως δεν εχω καποιο καλο εργαλειο να βγαλω τον αισθητηρα λαμδα να μετρησω πιεση καυσαεριων.Αλλα: εβγαλα παλι το MAP και το καθαρισα καλα, και καθαρισα καλα την εισαγωγή, την πεταλούδα και εριξα οσο μπορουσα μακρυτερα σπρει στην εισαγωγή. Επίσης έριξα λιγο σπρει επαφων στα μπουζοκαλώδια και στις επαφές των πολλαπλασιαστών.
Οταν αναψα την μηχανη ένα συννεφο καπνου βγηκε απο πίσω. Μεγαλο συννεφο!Το αμάξι σταμάτησε εντελώς κατι μικρο-κοψίματα που είχε με το υγραέριο στις πολυ χαμηλές (δεν τα ειχε με την βενζινη) και έγινε και το τελικο τεστ στην ευθεία της βαρυμπομπης. Ηδη ειχα δει καποια διαφορα στον δρομο, αλλά εκει επιβεβαιωθηκε
2 το πρωι χθες, με 3/4 γκαζιου έπιασε 186 (194 στο κοντερ), 5650 στροφες, το λαμδα καρφωμενο στο 0.8, η κατανάλωση στα 12.7 λτ/100. Η κοπελια μου διπλα μου διαβαζε το OBD και μου είπε 'αυτό αρχισε να τρεχει παλι! κάτι εφτιαξες!'
Υπήρχε διαφορα, 15+ χιλιομετρα. Υπάρχει διαφορα στο κλώτσημα. Βεβαια στα 186 πραγματικα, είτε το σανιδωνα έιτε το έιχα στα 3/4 δεν αλλάζε ουτε ένα χιλιομετρο η ταχυτητα . Χθες είχε νοτιά, αρα ήταν κοντρα μου οταν κατεβαινα, αρα δεν ήταν ουριος ανεμος, η μηχανη παει καλυτερα!
Επίσης εχω μια τεραστια αποτομη ανηφόρα σπιτι στους αμπελοκηπους (το δικο μου δυναμομομετρο). Με υγραεριο και 2α το αμαξι σταθεροποιείται στις 2100 και ανεβαινει ζορισμένο, οσο και να πατας γκαζι. Οταν γυριζα σε βενζινη στην μεση της ανηφορας, ψόφαγε και αλλαζα παλι πρώτη.
Σημερα το ιδιο τεστ, με την αλλαγη δεν καταλαβαινεις τιποτα και με βενζινη επιταχύνει!Η καθαριοτητα είναι ΟΝΤΩΣ η μιση αρχοντια!
Μου φαινεται οτι και ο μαπ ειχε (ή εχει ακομα) θεματα, αλλά σιγουρα κατι αλλαξε και στο ρευμα και δεν εχω τις μικροδιακοπες και δεν ξερω ποση διαφορα μπορει να κάνει μια λαμπερη πεταλουδα! Ειμαι λιγο πιο κατω απο το επιθυμητο, αλλά σιγουρα έγινε μεγαλη προοδος. Αν μετρησω πιεση καυσαεριων και συμπιεση (και leak down) θα εχω την τελικη διαγνωση.
έχετε αποψη για Ελλαδα να αγορασω ένα κιτ συμπιεσης?
Παντως παιδια μου δώσατε τοσο υλικο με τα βιντεο και τις παρατηρησεις, που δεν θα μπορουσα να το φανταστω!
ευχαριστω πολυ! θα εχω και αλλα νεα συντομα!
-
Εξακολουθω να πιστευω πως ο MAP δεν εχει θεμα. Πιθανον καπου σε κανα manual να μπορει να βρεθει το Output που πρεπει να βγαζει σε συγκεκριμενες συνθηκες θερμοκρασιας πιεσης βγαζει ωστε να το ελεγξεις. Δυστυχως το hmaservice με τα online manual ειναι πλεον κλειδωμενο και θελει μπικικινια.
Κανεις δε ζημιωθηκε εχοντας καθαρη πεταλουδα!!! Το συννεφο που ειδες ηταν μαλλον το καθαριστικο καρμπυρατερ.
Για να βαλεις βγαλεις λ ειναι ισως λιγο περιεργα τα πραγματα, υπαρχει ειδικο καρυδακι, εχω την εντυπωση ομως πως ειναι μονο για να τον βαζεις, ψεκασε και κανα ζουμι και αστο λιγο πριν (οχι με καφτη εξατμιση) γιατι μετα χρονια και τη ζεστη κολλανε οι βολτες και το βγαλσιμο ειναι ζορι. Το γεγονος οτι σου δειχνει 0,8 ειναι καλο, ισως να ηταν και καλυτερα αν εδειχνε και 0,9. Δεν ειναι αναγκη να τρεχεις μαλλιοκουβαρα και να κινδυνευεις για να τα δεις, μπορεις και εν στασει, με αποτομες γκαζιες ή με μικρη ταχυτητα και τερμα γκαζι στην ανηφορα πρεπει να δειχνει πλουσιο. Αντιστοιχα τραβα ενα σωληνακι υποπιεσης και θα πρεπει να δειξει φτώχεια.
ΥΓ υποθετω πως αν κανεις μετρηση συμπιεσης θα βγαλεις τα φυσακια απο τα μπεκ ή κανα ρελε αντιστοιχο να μη ψεκαζουν, γιατι 1) θα δειχνει αλλα αντι αλλων 2) θα πλημμυρισεις τα παντα με βενζινη.
-
Δεν θα δοκίμαζα να βγάλω τον λ μετά από τόσα χρόνια, εκτός αν είχα σκοπό να τον αντικαταστήσω...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δεν θα δοκίμαζα να βγάλω τον λ μετά από τόσα χρόνια, εκτός αν είχα σκοπό να τον αντικαταστήσω...για το λογο που αναφερω, κολλημενες βολτες, ζορισμα κλπ ή εννοεις κατι αλλο?
-
Ακριβώς για τους λόγους που αναφέρεις.
-
ναι είχα βγαλει το ρελε της αντλιας βενζινης.! thanks , γιατί με κλειδί δεν γίνεται. ...
Πτώση απόδοσης σε Matrix - εχετε καμια ιδέα?