-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Και όμως
Τελικα ειναι με τα 75 αλόγατα, μπλεδακι, με ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα, a/c, υδραυλικό τιμόνι, πεντάπορτο, με σκαρτα 44.500 χιλιόμετρα!ωραιος μια χαρα θα κανεις την δουλεια σου...
απλα δες γιατι σου καιει πολυ καυσιμο;
-
Το πήγα σε ένα συνεργείο φίλων μου και του έριξαν μια ματιά.
Αυτό που νομιζα για τρόμπα νερού, πρέπει να είναι τελικά ο τεντωτήρας, όπου και θα μάθουμε κόστος)Τους είπα και για την κατανάλωση και θα δούμε μετά το σέρβις πως θα τα πάει.
Βασικά μην ξεχνάμε οτι το είχε γιαγιά (άρα μπουκωμένο όσο δεν παει) συν οτι κάθοταν για πάνω απο ενάμιση χρόνο. -
Να αλλάξεις κι ένα σετ φλάντζες / τσιμουχάκια, θα έχουν ξεραθεί.
-
Έτσι όπως είμαι τώρα, μόνο λάδια θα του αλλάξω
-
Βλέπω μια γρατζουνιά στον εμπρός προφυλακτήρα και έξαλλος αρχίζω να βρίζω τον μαλάκα που μου το έκανε ακόμα δεν το πήρα!
Άστα διάλα λεω, θα βρω ποιος πούστης το έκανε, άλλωστε σε 2 στάνταρ μέρη παρκάρω...Περνάει η μέρα... και χαζεύω φωτογραφίες απο την αγγελία... και τσουπ... είχε αυτή την γρατζουνιά πριν το πάρω
Εν τω μεταξύ έριξα το πίσω κάθισμα και βρήκα απόδειξη απο λουλουδάδικο: 31/12/99 ώρα 23:41 αξία 5.000 δρχ!
-
Ψάξε λίγο ακόμα μπορεί να βρεις και κανένα 5χίλιαρο χαμενο
-
Η έκδοση i-tech στο ibiza είναι ξεχωριστή έκδοση ή μπαίνει σαν πακέτο στις ήδη υπάρχουσες style, fr κλπ?
Επίσης ξέρουμε τιμές? Στο ίντερνετ δεν τις έχουν.... -
Είναι πακέτο εξοπλισμού για την έκδοση style. Το κόστος είναι 1000€.
Μπορείς να το δεις εδώ: -
Ωραίος ευχαριστώ! Ενδιαφέρεται ένας φίλος μου και το έψαχνα στο youtube κλπ αλλά βρήκα λίγα πράγματα...!!
-
Ο χρήστης x4r7s έγραψε:
Η έκδοση i-tech στο ibiza είναι ξεχωριστή έκδοση ή μπαίνει σαν πακέτο στις ήδη υπάρχουσες style, fr κλπ?
Επίσης ξέρουμε τιμές? Στο ίντερνετ δεν τις έχουν....εχω την ισχυρη εντυπωση οτι ειναι διαθεσιμη μονο για τον 1.2TSI
-
Σήμερα με άφησε απο αντλία βενζίνης
Με κουβάλησε η οδική... αυριο θα μαθω κόστος... -
προβλέπω να βγάζει λιγότερες μέρες από το σουμπαρού
-
Μην κοροϊδεύεις ρε συ
Έδωσα την μπέμπα μου για να ξελασπώσω και έχω μπλέξει με μπουρδέλα.
Άσε που καίει όσο η 3άρα...
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Μην κοροϊδεύεις ρε συΈδωσα την μπέμπα μου για να ξελασπώσω και έχω μπλέξει με μπουρδέλα.
Άσε που καίει όσο η 3άρα...
Μην το κοφτιάζεις...., περαστικά για την αντλία.
Μάλλον θές 1,5 Diesel ατμόσφαιρα με 57 ημίαιμα γαιδούρια (πόσα ζούν άγνωστο) για να εκτιμήσεις την Seatara -
Δεν το κουφτιάζω ρε συ, πανω απο 3μιση δεν το παω, άντε 4.
Τελικα πήγε 150€ το μαλλί, φυσικα όχι αντιπροσωπεία και περιμένουμε το ανταλλακτικό
Μεγεια μου
-
Σιγά ρε μλκ. 150, μια χαρά. Οσο ένα ζευγάρι παπούτσια που θα χρειαζόσουν αν ήσουν Πεζό2.
Ετσι να το βλέπεις.
-
Χαχαχα
Δίκιο !Απλα μεταθέτω το σέρβις για πιο μετα.
-
http://www.newsauto.gr/apoklistiko-stin-ellada-to-neo-toledo-times/
αν είναι να αρχίζουν να γεμίζουν οι δρόμοι με rapid, ας μπει και αυτό στο κόλπο. τουλάχιστον είναι πολύ ομορφότερο από το τσεχικο.
btw δεν κατάλαβα για ποιο λογο άργησε τοσο έναντι του αδελφού μοντέλου. πιστεύω πάντως πως θα τα παει καλά. -
Ο χρήστης edmond έγραψε:
http://www.newsauto.gr/apoklistiko-stin-ellada-to-neo-toledo-times/αν είναι να αρχίζουν να γεμίζουν οι δρόμοι με rapid, ας μπει και αυτό στο κόλπο. τουλάχιστον είναι πολύ ομορφότερο από το τσεχικο.
btw δεν κατάλαβα για ποιο λογο άργησε τοσο έναντι του αδελφού μοντέλου. πιστεύω πάντως πως θα τα παει καλά.Ουτε εγω εχω καταλαβει γιατι εχει αργησει τοσο πολυ! Στην Ισπανια πωλειται εδω και 1,5 χρονο!
-
Παλι τα ίδια με το seat.
Με άφησε εχθές, στον ίδιο δρόμο, ακριβώς στο ίδιο σημείο ~1 μέτρο, με τις ίδιες συνθήκες (μετά απο πολύ βροχή), ίδια μέρα, ίδια ώρα.
Εκανε παλι τα ίδια, σαν να μην δίνει η αντλία βενζίνης.
Φυσικα η αντλια ειναι καινουρια.
Μετα απο πολλές προσπάθειες κατάφερα και το έβαλα μπρος (στην αρχη ούτε που έπαιρνε, μετά έπαιρνε και οταν πατάτα γκάζι εσβηνε κτλ) το έβαλα στο στενό να μην πέσει κανεις πανω μου και μετα απο κανενα μισάωρο, κουτσά στραβά δούλευε κανονικα.Αυτο που βάζω στο μυαλό μου ειναι οτι με βάσει τις ίδιες ακριβώς συνθήκες (οκ περα απο τον δρόμο και την μέρα που τα ανάφερα για το τυχαίο του πράγματος) δεν πρεπει και την προηγούμενη φορα να ηταν θέμα αντλιας.
Μου κανει περισσότερο για θέμα / πρόβλημα με το νερο.
SEAT FORUM