-
Ο χρήστης cybernaut έγραψε:
ειλικρινα, χωρις να θελω να υποτιμησω οποιονδηποτε, νομιζω οτι οσοι εχουν ιταλικα ειναι απο ψιλο-ασχετοι εως λιγο βλακες !!!υποτιμάς πολύ κόσμο έτσι φίλε
-
Ψυχραιμία και να λείπουν οι ειρωνίες εκατέρωθεν.
Εαν ο φίλος babbis θέλει να συζητήσει για την Alfa τότε καλά κάνει. Όποιοι έχουν να πουν κάτι επί του θέματος ας το κάνουν. Έτσι απλά. Οι άλλοι δεν κάνουν κλικ πάνω στο link του θέματος.
Κι εσύ φίλε cybernaut να προσέχεις τις εκφράσεις σου.
[moderator]
-
Thanks syele
Kι εγώ ίσως πρέπει να είμαι λιγότερο απόλυτος!!
Για να επιστρέψουμε στο θέμα θα αναφέρω τα εξής τα οποία
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ
-
Στους καταλόγους του Car n Driver χωρίζει το segement D σε premium και μη premium. Στο premium έχει την 156
-
Στο άρθρο των 4Τροχών για την GT 2.0 έβαλε ως ανταγωνιστές της τις MERCEDES Sportscoupe, BMW 318CI, TT και όχι κάποια άλλα από τα κουπέ που ανέφερα
-
Σε πολλά τεύχη των 4Τροχών συγκρίνεται η 147 με το Α3 , την BMW Compact, ενώ σπάνια την συγκρίνουν με τα Focus-c4-megane-golf κλπ
-
Επίσης σε πολλά τεύχη των 4Τροχών συγκρίνεται η 156 με την σειρά 3, το Volvo s40 κλπ αλλά όχι με τα Avensis-MONDEO-Passat κλπ
-
Πολλές ψηφοφορίες σε αυτό το φόρουμ είναι μεταξύ BMW-ALFA όπως και μεταξύ Iταλικών και Γερμανικών που πάντα καταλήγει σε αντιπαράθεση μεταξύ Alfa και AUDI-BMW (πχ 120 vs GT, 159 vs 3 BMW)
6.Σε άρθρο του το Autocar αναφέρθηκε στην BRERA ως η M3 Beater!!! το οποίο επίσης σημαίνει ότι θεωρεί αντίπαλες της εταιρίες!!
- Σε άρθρο του το Τυπος σπορ( Ένθετο του Ελεύθερου τύπου-Δεν την διαβάζω την εφημερίδα πήρα μόνο το ένθετο) έλεγε τα 7 κορυφαία αμάξια της χρονιάς!!
Για την GT είπε το Θεικό: Μας απογοήτευσε γιατί ως ALFA ROMEO το αντίπαλο δέος της BMW η GT υστερεί σε σχέση με την Μ3!!
Μπορείτε να μου πείτε γιατί δεν το είπε αυτό για το RX8,350Z,EVO8 τα οποία όντως υπήρχαν στο άρθρο? και τα οποία υστερούν έναντι της Μ3!!!
Και γενικά σε πολλά άρθρα διαβάζουμε την απογοήτευση των δημοσιογράφων για το ότι η ALFA δεν κοντράρει δυστυχώς ακόμα την BMW
το οποίο σημαίνει προσδοκίες το οποίο σημαίνει ότι την θεωρούν μεγάλη!!
Αν η Alfa δεν είναι PREMIUM πως εξηγούνται αυτά?
Επαναλαμβάνω δεν τα θεωρώ ως αποδείξεις αλλά ως ενδείξεις!!![/img]
-
-
τωρα φταιω εγω αν απαντησω????
καλα ρε φιλε, θες με το ζορι να με κανεις εχθρο της Αλφα????
ασε δεν απανταω!
αυτη στην υπογραφη μου ειναι Φερραρι, οχι VW
-
Ακόμα να κλειδωθεί;
πολλά 'ενδιαφέροντα': ο 'καλύτερος' δίλιτρος ο JTS τι να μας πει κι η Honda ή η PSA
Η GT 1.8 επιδόσεις δίλιτρου... η Celica TS τι επιδόσεις έχει άραγε;
Μάλλον θα ναι πιο γρήγορη και από το ρο χι 8
Αληθινη ιστορία: εν έτει 2000 και μόλις είχε βγει η 147 την παίρνει περιοδικό του χώρου και τη συγκρίνει με... Corolla
Δεν πρόλαβε να κυκλοφορήσει το περιοδικό κι έπεσαν τηλέφωνα από τα κεντρικά της Βουλιαγμένης
Εμποριολογία (marketing ελληνικά ) rulzzzz
και κάτι για την ιστορία... Προπολεμική ιστορία είχε και η Skoda και μετά έβγαζε... Favorit
Το πόσοι το ξέρουν αυτό άλλο θέμα.
Τελικά τι σημαίνει 'premium';
-
Η ακριβότερη έκδοση της 5θυρης 147 1.6 κάνει €21,160 και η ακριβότερη έκδοση του 5θυρου Golf 1.6 κάνει €21,150.
Αυτά γιατί μερικοί βγάζουν το Golf πανάκριβο. Όσο για το ποιο είναι καλύτερο αυτοκίνητο μεταξύ των δύο...το αφήνω στην (αντικειμενική) κρίση σας
-
'premium'...
[list:7vix8vln]Τί χαρακτηριστικά έχει αυτός ο όρος, που τόσο χρησιμοποιείται ?
premium = ποιότητα, εξαιρετική.
Mια Alfa (π.χ. 147), ακροβατεί μεταξύ Golf/Focus/Astra και Α3/σειρά 1 (σε επίπεδο κόστους),
'κλέβοντας' αγοραστές και από τις δύο χρηματικές 'τάξεις' μοντέλων.
Επί της ουσίας, μάλλον δεν κλέβει από πουθενά.
Για να χαρακτηριστεί (τουλχ κατ' εμέ) μια εταιρεία ως 'premium'
θα πρέπει **όλα **της τα προιόντα-μοντέλα να **είναι **'premium',
δηλαδή εξαιρετικά-ποιοτικά.Αυτό, δε συμβαίνει επί του παρόντος στην Alfa.
Ίσως στο μέλλον, ίσως όχι.
Χρειάζονται πλέον αρκετά χρόνια στην πλάτη, αρκετές γενιές 'premium' μοντέλων
για να μπορέσεις να (αυτο)-χαρακτηριστείς 'premium' κατασκευαστής.H Alfa μάλλον προσπαθεί να γίνει 'premium' κατασκευαστής.
Αν (π.χ.) η 147 είχε 'άλλη' μούρη, άλλο πισινό, δλδ συντηρητική σχεδίαση,
τί διαφορά θα είχε από ένα mazda3 ? Θα ήταν premium ? [/list:u:7vix8vln] -
Πόσες φορές θά τό δούμε ξανά ρε παιδιά αυτό τό έργο;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Χρειάζονται πλέον αρκετά χρόνια στην πλάτη, αρκετές γενιές 'premium' μοντέλων
για να μπορέσεις να (αυτο)-χαρακτηριστείς 'premium' κατασκευαστής.H Alfa μάλλον προσπαθεί να γίνει 'premium' κατασκευαστής.
H Alfa σαφώς και προς τα εκεί προσανατολίζεται. Όσο για τις γενιές premium μοντέλων που αναφέρεις και πρέπει να υπάρχουν, αυτές κι αν δεν υπάρχουν στην Alfa και μάλιστα σε άπλετη αφθονία! Πρόσφατο παρελθόν δεν υπάρχει καλό, κι αυτό πρέπει να ξορκίσει η Alfa.
Όπως και να' χει δεν είμαι εγώ που θα πω αν η Alfa είναι premium κατασκευαστής, ούτε φυσικά κάποιος άλλος από εμάς. Και για να είμαι ειλικρινής περισσότερο με ενδιαφέρει το αυτοκίνητο, και όχι ο τίτλος που θα φέρει η εταιρεία εκτός κι αν το πήρα από ψώνιο. Πάντως οι πιο ειδικοί (λέγε με τελευταίο τεύχος των 4Τ) αναφέρουν την Alfa ως premium κατασκευαστή. Ίσως αυτοί ξέρουν κάτι παραπάνω. -
Είπα να μην ασχοληθώ με το θέμα αλλά τελικά θα το κάνω. Πρώτα απ' όλα κανείς δεν είπε ότι η Alfa Romeo είναι η καλύτερη εταιρία στον κόσμο. Να μην τρελαθούμε κιόλας. Αλλά απ' ότι φαίνεται μερικοί δεν μπορούν ή δεν θέλουν να καταλάβουν ότι η συγκεκριμένη εταιρία έχει κάνει πολλά βήματα προόδου.
Αλήθεια, όλοι εσείς που κατηγορείτε την Alfa Romeo για αναξιοπιστία το λέτε από προσωπική πείρα ή γιατί έτσι σας είπε ο γνωστός ενός γνωστού και πάει λέγοντας; Γιατί εμένα η 146 μετά από 9 χρόνια και 175.000 χλμ δεν μου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα; Λέτε να είμαι εγώ ο τυχερός και μου έπεσε αμάξι λαχείο; Εντάξει, σαν ποιότητα κατασκευής δεν είναι και ότι καλύτερο αλλά νομίζω πως από την 156 και μετά η ποιότητα έχει βελτιωθεί αρκετά και στα τελευταία μοντέλα είναι εφάμιλλη (αν δεν ξεπερνάει) τις γερμανικές προτάσεις (και για να μην πέσετε να με φάτε μιλάω για ποιότητα υλικών και όχι για φινίρισμα όπου εκεί υστερούμε ακόμα). Δεν έχετε παρά να κάνετε μια βόλτα σε μια αντιπροσωπεία για να πειστείτε.
Όσον αφορά την αξιοπιστία τώρα, θα πω πως οι Alfa Romeo είναι πλέον τόσο αναξιόπιστες όσο και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Με τη διαφορά οτι μια Alfa Romeo την περιμένουν στη γωνία και μόλις ακουστεί το παραμικρό 'πυροβολούν'... -
Από τις 4-5 πρώτες δημοσιογραφικές GT, η μία 'έσπασε' κατά τη διάρκεια της δοκιμής ελληνικού περιοδικού. Φυσικά το περιστατικό αποσιωπήθηκε, αν και όχι απόλυτα. Οι πολύ προσεκτικοί αναγνώστες κάτι μπορεί να υποψιάστηκαν...
Δεν μπορώ να πω περισσότερα.
Το γεγονός πάντως είναι πραγματικό και όχι αποκύημα φαντασίας.
Οι δημοσιογράφοι των 4Τ πιθανότατα το γνωρίζουν, παρότι δεν έκατσε σε αυτούς η στραβή.
Κατά τη διάρκεια των μετρήσεων επιδόσεων στην ευθεία της Θήβας, δύο συντάκτες 'γερμανοελληνικού' ή 'αμερικανοελληνικού' 'περιοδικού' είχαν πέσει κάτω από τη GT.
Tι να κοίταζαν άραγε;
Μάλλον προσπαθούσαν να καταλάβουν πως είναι δυνατόν σε όλοκαίνουργιο αυτοκίνητο του 2004 να έχει ξεκολλήσει όλη η εξάτμιση από εμπρός έως πίσω. Και αναρωτιόντουσαν όλοι, λίγο πριν γιατί κάνει τόσο θόρυβο η GT...Αλλά θα μου πείτε, μπορεί να είναι και δύο τυχαία περιστατικά. Δε διαφωνώ καθόλου.
Για τις 156 λέγεται ότι είναι αρκετά αξιόπιστες. Λέγεται όμως. Δεν έχω υπόψη μού έρευνα, που να το επιβεβαιώνει, οπότε ούτε το απορρίπτω, ούτε το αποδέχομαι.
Τα group VW τα τελευταία επίσης λέγεται είχαν αξιοπιστία για κλάμματα. Για τα Golf 4 μπορώ να το επιβεβαιώσω.
Ας έχουμε υπόψη μας και κάτι άλλο:
Η διάρκεια ζωής πολλών εξαρτημάτων πιθανότατα είναι προγραμματισμένα μειωμένη. Καταλαβαίνετε γιατί. Διότι έτσι αυξάνεται η κερδοφορία από τις πωλήσεις ανταλλακτικών. Δεν αποκλείεται να ισχύει αυτό το ενδεχόμενο.
Πιστεύω ότι η GT είναι άκρως υπερτιμημένη. Όμως σε όσους την απέκτησαν ή πρόκειται να την αποκτήσουν εύχομαι απο καρδιάς να μη φτάσουν στο σημείο να μετανιώσουν, που την επέλεξαν ή να μισήσουν τα ιταλικά αυτοκίνητα.
Γιατί τα ιταλικά αυτοκίνητα, και δη τα σπορ, έχουν μια ιστορία, που εμπνέει σεβασμό. Το οξύμωρο στην όλη υπόθεση είναι ότι τα παλιά ιταλικά (56-τέλη 70 για την Alfa, με ορισμένες εκλάμψεις αργότερα, όπως η 75 και τις 2 τελευταίες 10ετίες μία μόνο Lancia, ένα μόνο Fiat) είναι καλύτερα από τα καινούργια. Και όχι μόνο σχετικά. Αλλά και με απόλυτα κριτήρια. Μπορεί να υστερούσαν σε αξιοπιστία, αλλά είχαν τόνους τεχνολογίας. Διέθεταν αυτό, που λένε χαρακτήρα.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Από τις 4-5 πρώτες δημοσιογραφικές GT, η μία 'έσπασε' κατά τη διάρκεια της δοκιμής ελληνικού περιοδικού. Φυσικά το περιστατικό αποσιωπήθηκε, αν και όχι απόλυτα. Οι πολύ προσεκτικοί αναγνώστες κάτι μπορεί να υποψιάστηκαν...
Δεν μπορώ να πω περισσότερα.
Το γεγονός πάντως είναι πραγματικό και όχι αποκύημα φαντασίας.
Οι δημοσιογράφοι των 4Τ πιθανότατα το γνωρίζουν, παρότι δεν έκατσε σε αυτούς η στραβή.
Κατά τη διάρκεια των μετρήσεων επιδόσεων στην ευθεία της Θήβας, δύο συντάκτες 'γερμανοελληνικού' ή 'αμερικανοελληνικού' 'περιοδικού' είχαν πέσει κάτω από τη GT.
Tι να κοίταζαν άραγε;
Μάλλον προσπαθούσαν να καταλάβουν πως είναι δυνατόν σε όλοκαίνουργιο αυτοκίνητο του 2004 να έχει ξεκολλήσει όλη η εξάτμιση από εμπρός έως πίσω. Και αναρωτιόντουσαν όλοι, λίγο πριν γιατί κάνει τόσο θόρυβο η GT...Αλλά θα μου πείτε, μπορεί να είναι και δύο τυχαία περιστατικά. Δε διαφωνώ καθόλου.
...........
.Ευτυχως που δεν μπορεις να πεις περισσοτερα!!!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ευτυχως που δεν μπορεις να πεις περισσοτερα!!! -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ευτυχως που δεν μπορεις να πεις περισσοτερα!!!
θα λέγε αριθμό πλαισίου, πινακίδας, χιλιόμετρα, τι φορούσαν οι συντάκτες, κατάσταση οδοστρώματος, αέρα, θερμοκρασία κλπ
-
Προφανως αναφερεται σε 2 διαφορετικα περιστατικα, απλα το 1 απο αυτα ειναι με την εξατμιση. Για το αλλο δεν λεει κατι.
-
Ο χρήστης pg έγραψε:
Είπα να μην ασχοληθώ με το θέμα αλλά τελικά θα το κάνω. Πρώτα απ' όλα κανείς δεν είπε ότι η Alfa Romeo είναι η καλύτερη εταιρία στον κόσμο. Να μην τρελαθούμε κιόλας. Αλλά απ' ότι φαίνεται μερικοί δεν μπορούν ή δεν θέλουν να καταλάβουν ότι η συγκεκριμένη εταιρία έχει κάνει πολλά βήματα προόδου.Την πρόοδο δεν την αμφισβητούμε. Το ότι έγινε ξαφνικά το αμάξι που δεν χαλάει με τίποτα αμφισβητούμε.
Αλήθεια, όλοι εσείς που κατηγορείτε την Alfa Romeo για αναξιοπιστία το λέτε από προσωπική πείρα ή γιατί έτσι σας είπε ο γνωστός ενός γνωστού και πάει λέγοντας; Γιατί εμένα η 146 μετά από 9 χρόνια και 175.000 χλμ δεν μου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα; Λέτε να είμαι εγώ ο τυχερός και μου έπεσε αμάξι λαχείο; Εντάξει, σαν ποιότητα κατασκευής δεν είναι και ότι καλύτερο αλλά
Αχ αυτή η 146. Η αγαπημένη μου. Είχα μια τέτοια σε 1800 όταν δούλευα σε μια εταιρεία πριν μερικά χρόνια. Ακόμα θυμάμαι το πόσες λάμπες άλλαξα. Ακόμα θυμάμαι ότι κατέβασα κάρτερ όταν ακούμπησα σε καπάκι υπονόμου !!! Στο συνεργείο μου είπανε για **κατασκευαστικό λάθος ** που δεν υπάρχει σε νεώτερες 146. Το αυτοκίνητο είχε κάτι ας το πούμε 'δέσιμο' για την εξάτμιση, που φυσικά ηταν κάτω απο το κάρτερ, το όποιο προεξείχε. Βέβαια που το παράλογο θα μου πείτε ; Ναι αλλα το αυτοκίνητο ήταν χαμηλωμένο απο το εργοστάσιο. Τριφυλάτη βλέπετε. Πιάστηκε λοιπόν το 'πιάσιμο' της εξάτμισης και έκανε 2 ομορφότατες τρυπούλες στο κάρτερ ! Κόστος ; 600 ευρώ σε φιλικό συνεργείο (τα μισά συνήθως απο την ΕΜΙΚΟ)
Το ότι ο αυτόματος εξαερισμός/AC σταμάτησε να δουλεύει κάποια στιγμή το αναφέρω ως πταίσμα.
3 φόρες μπαταρία σε 7 χρόνια.νομίζω πως από την 156 και μετά η ποιότητα έχει βελτιωθεί αρκετά και στα τελευταία μοντέλα είναι εφάμιλλη (αν δεν ξεπερνάει) τις γερμανικές προτάσεις (και για να μην πέσετε να με φάτε μιλάω για ποιότητα υλικών και όχι για φινίρισμα όπου εκεί υστερούμε ακόμα).
Έδω μιλάμε για την 'συμπάθεια' μου και δεν θα την κατηγορήσω πολυ
Όντως η 156 είναι φοβερό αυτοκίνητο. Προσωπικά την λατρεύω είδικά σε GTA
Θα αρκεστώ να πω ότι σε μία απο τις 5 εταιρικές 156 δεν αλλάξαμε ποτε λάμπα. Ομολογώ ότι μας έκανε εντύπωσηΔεν έχετε παρά να κάνετε μια βόλτα σε μια αντιπροσωπεία για να πειστείτε.
Όσον αφορά την αξιοπιστία τώρα, θα πω πως οι Alfa Romeo είναι πλέον τόσο αναξιόπιστες όσο και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Με τη διαφορά οτι μια Alfa Romeo την περιμένουν στη γωνία και μόλις ακουστεί το παραμικρό 'πυροβολούν'...Ε καλά μην τρελαθούμε τώρα για την ποιότητα. Πάντως για να πω την αλήθεια αυτό που με εκνευρίζει στην αλφα (εκτώς των τριγμών) είναι το υψηλό κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου. Με αυτό δεν εννοώ πιθανές βλάβες. Αλλά την αντιμετώπιση της ΕΜΙΚΟ στους πελάτες της (ότι πάρεις 300 ευρώ). Λέτε ότι όλοι ασχολούμαστε με τις άλφα. Εσείς έχετε οδηγήσει/αγοράσει ποτέ γιαπωνέζικο η γερμανικό ; Έχετε συνειδητοποιήσει ότι μπορεί να μην έχουν το, και καλα, όνομα της αλφα αλλά προσφέρουν ακομα και περισσότερα με λιγότερο ψυχικό και οικονομικό κόστος ;
Έχεις δει ποτέ κάνενα περιοδικό να λέει αυτο το αυτοκίνητο είναι ο **ήγετης ** της κατηγορίας ; Οι 146/147 αναμφίβολα δεν ήτανε ηγέτες στην κατηγορία. Καλη οδική συμπεριφορά ναι δεν λέω ... καλή εμφάνιση ηγέτης δεν υπήρξε ποτέ πάντως με αντικειμενικά κριτήρια. ο ηγέτης σε πωλήσεις βρίσκετε κάπου βόρεια. Η αγαπημένη μου 156 ; Καλό αυτοκίνητο δεν λέω το γουστάρεις στην οδήγηση δεν διαφωνώ, αλλά γιατί δεν έγινε το κορυφαίο ; Όλοι συνομωτούμε εναντίον της άλφα ; Εγώ προσωπικά όταν πήγα να την δω (προκατελείμενος δεν λέω και απο το παρελθόν) μου είπανε 32-34 χιλιάρικα για το δίλητρο. Πίστευεις ότι με αυτή την τιμή θα την κρίνω με επιείκια ; Όχι βέβαια. Θα την κρίνω σαν αντίπαλο του Α4 και της σειράς 3. Επιμένεις ακόμα για το φινίρισμα και την ποιότητα ; Ας υποθέσουμε όμως οτι έκανε 24χιλιάρικα. Ξέρεις ποιούς έχει αντιπάλους εκεί ; Mondeo,mazda6,vectra,passat κ.α. Να την συγκρίνω με αυτά ; Σε συγκρίση με την 156 το mazda6 ας πούμε αθωώνεται και για τον θορυβώδη κινητήρα (για τον οπαδό της άλφα αυτό λέγεται ωραίος ήχος) και έχει και ώραια εμφάνιση. Αφού παινέψαμε και το σπίτι μας ας πάμε και στην 166. Εδώ δεν θα πώ τίποτε. Απλά θα σας θυμίσω μια παλία διαφημιση της cabrio σείρας 3. 'Υπάρχουνε πολλά αστέρια στον ουρανό'
Όσο αφορά την coupe τι μπορεί να πει κανείς ; Πίνω στην υγεία της GTV (και του Wankelaki ) -
Επιτρέψτε μου να αναφέρω ένα-δυό πράγματάκια από εμπειρίας.
Κατ'αρχήν το θέμα αξιοπιστίας και ποιότητας κατασκευής πλέον θα τη συναντήσουμε πολύ δύσκολα σε προιόντα παραγωγής (λέω γενικά προιόντα και συμπεριλαμβάνονται τα αυτοκίνητα) καθώς όλες οι εταιρείες το έχουν ρίξει τα τελευταία δέκα χρόνια στην μείωση κόστους, η οποία κυρίως περνάει από το outsourcing (ανάθεση σε τρίτους κατασευαστές όλως των υποσυστημάτων και αυτοί να κάνουν μόνο τη συναρμολόγηση και τη διάθεση) καθώς και στον στραγγαλισμό των προμηθευτών τους στις τιμές των εξαρτημάτων, με επακόλουθο την ελάττωση ποιότητας (που σημαίνει απλά ότι το κάθε εξάρτημα ακολουθεί πιο ελαστικές προδιαγραφές).
Τα αποτελέσματα αυτών των ενεργειών συνήθως αργούν να καταγραφούν στις σχετικές έρευνες, γιατί όταν μιλάμε για αξιοπιστία, γενικά θα πρέπει να περιμένουμε να περάσουν μερικά χρόνια, για να φανεί. Επίσης το όλο θέμα των εκτεταμένων ερευνών είναι μάλλον στοιχείο της τελευταίας δεκαετίας, για πιο παλιά μάλλον δεν θα βρούμε στοιχεία.Αναφέρω παράδειγμα από μια τέτοια έρευνα (δεν θυμάμαι στοιχεία ταυτότητας αλλά δημοσιεύθηκε σχετικά πρόσφατα) όπου η mercedes το 2000 ήταν Νο1 σε αξιοπιστία - ποιότητα κατασκεύής και το 2003 είχε πέσει στο 43 (ή κάπως έτσι, μην πάρετε τα νούμερα απολύτου μετρητοίς, ειδικά τα δεύτερα).
Μοναδικές φωτεινές εξαιρέσεις στο παραπάνω είναι η Toyota και ίσως και η Honda, όπου λόγω φιλοσοφίας δεν κάνουν εκπτώσεις στην ποιότητα των υλικών και έχουν μάθει χρόνια τώρα να μειώνουν το κόστος εστιάζοντας στην παραγωγή, βλ. Just in Time, Toyota Way, για όσους ξέρουν, έχουν αναφερθεί σχετικά σε άλλο thread.
Σχετικά με την Afla Romeo τώρα.
Η εμπειρία από μια 156 που είχα είναι ότι το αυτοκίνητo ήταν απλά ικανοποιητικό από προβλήματα (δεν έβγαλε κάτι συγκεκριμένο, απλά ενδείξεις είχα), εξαιρετικό από ευχαρίστηση στην οδήγηση, αλλά απαράδεκτο το service των εξουσιοδοτημένων. Τότε δεν έψαξα δυστυχώς περισσότερο για να βρω καλύτερο συνεργείο, και μπροστά στο φόβο του μέλλοντος (και για άλλους λόγους) το πούλησα και πήρα ένα RAV.Το RAV τώρα από τη μεριά του δείχνει εξαιρετικά αξιόπιστο (όσο μπορώ να το κρίνω, και από το δικό μου και από του πατέρα μου), απολαμβάνω εξαιρετικό service στο συνεργείο, και οδηγικά είναι ικανοποιητικό, Δεν κάνω οδηγική σύγκριση με την 156 γιατί είναι άλλη κατηγορία αυτοκινήτων.
Πρις δυό εβδομάδες αγόρασα μια 75 του 92 (και το rav θα πουληθεί, πλέον για οικονομικούς λόγους). Θα πείτε μα πάλι Alfa romeo? Πλέον νομίζω ότι είμαι πιο κατασταλαγμένος και γνωρίζω καλύτερα τι παίζει με τα συνεργεία, και πήρα και το σημαντικότερο μάθημα από το ίδιο το αυτοκίνητο (για κάτι που διάβαζα χρόνια και χρόνια στα πανεπιστήμια).
Το αμάξι αυτό είναι η καλύτερη απόδειξη για το τι σημαίνει σωστή ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ και ΟΔΗΓΙΚΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης κατάφερε μετά από 13 χρόνια να κρατήσει το αυτοκίνητο σε εργοστασιακή καταστάση μέσα-έξω. Αποτέλεσμα αυτής της συμπεριφοράς, είναι να μην υπάρχουν ούτε υποψία σκουριάς οπουδήποτε, να μην ακούγεται τσικ σε καμία λακούβα (!!!), να μην καίει σταγόνα λάδι, και το αμάξι να πετάει.
Βέβαια σε αυτό συνετέλεσαν και οι σωστοί μηχανικοί που το συντηρούσαν αλλά και ο ιδιοκτήτης που όταν χρειάστηκε να βάλει το χέρι στην τσέπη για μια σωστή προληπτική συντήρηση, το έκανε. Και βέβαια αυτό που έκανε πιο πολύ από οτιδήποτε είναι ότι το ΠΡΟΣΕΧΕ. Τι σημαίνει αυτό? Δεν έτρεχε το αμάξι συνέχεια στα κόκκινα, που σε αντίθεση με άλλους οδηγούς τέτοιων (σπορ) αυτοκινήτων τα πλακώνουν στα γκάζια συνέχεια και στα μπαντιλίκια (φταίει και το αμάξι που προκαλεί δεν λέω!). Εδειξε σεβασμό και το αμάξι ανταπέδωσε.Γράφω όλα τα παραπάνω χωρίς να θέλω να κουράσω. Πιστεύω πλέον ότι η σωστή μεταχείριση ενός 'μηχανήματος' σε συνδυασμό με τη σωστή συντήρηση, το καθιστούν τελικά αξιόπιστο, ανεξαρτήτως κατασκευαστή-μάρκας.
Βέβαια τα παραπάνω έχουν νόημα για όσους οδηγούς ζουν μέσα από την αυτοκίνηση, τους αρέσει να αναπτύσσουν μια ιδιαίτερη σχέση με το αυτοκίνητο τους (το πλένουν, το ακούνε, το νοιώθουν) ώστε να πάρουν σε αντάλλαγμα την ωφέλεια της οδήγησης και της συμβίωσης. Για άλλους που απλά θέλουν να μπαίνουν μέσα και να γυρνάνε το κλείδι (χωρίς να τους θεωρώ λιγότερο καλούς οδηγούς ή σε κάτι άλλο υποδεέστερους) τότε ίσως ναι μια Alfa romeo να μην είναι η καλύτερη λύση, τόσο γιατί ενδεχομένως θα τους δημιουργήσει προβλήματα (κατά τη γνώμη μου λόγω έλλειψης προσοχής) αλλά και γιατί πιθανότατα δεν θα εκτιμήσουν τις οδηγικές αρετές ενός τέτοιου αυτοκινήτου. -
O Όρος Premium χρησιμοποιείται για την κατάταξη των εταιριών αυτοκινήτου.
Σε όλα τα προιόντα υπάρχουν κατηγοριοποιήσεις στις μάρκες!!
Συμφωνώ πως ένα προιόν πρέπει να έχει και Premium χαρακτηριστικά.
Αλλά αυτό δεν είναι τόσο σημαντικό όσο το ίδιο το όνομα!!
Είσαι Premium ακόμα και αν την δεδομένη στιγμή έχεις προβλήματα:
Η Manchester United δεν ήταν Premium ομάδα την Δεκαετία του 80 που έπεσε Β κατηγορία?
Ο Παναθηναικός και η ΑΕΚ δεν ήταν Premium ομάδες την δεκαετία 80 που μεσαουρανούσε ο Άρης και ο ΠΑΟΚ?
Ο Αρης δεν είναι Premium ομάδα στο Μπάσκετ σήμερα άσχετα αν δεν έχει την καλύτερη ομάδα?
Ο ΠΑΟΚ δεν είναι Premium ομάδα στο Ποδόσφαιρο άσχετα αν δεν μπορεί να κοντράρει ΠΑΟ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΌ-ΑΕΚ?
Οι celtics δεν είναι Premium om;ada sto ΝΒΑ? άσχετα που τα τελευταία χρόνια(20) δεννπ΄ρνουν πρωτάθλημα
Αυτά τα λέω για να σας δείξω το οπτικό πρίσμα με το οποίο τα βλέπω τα πράγματα.
Σίγουρα δεν είναι το μόνο. Η αλήθεια είναι πολυδιάστατη και ο καθένας αντιλαμβάνεται μία η περισσότερες όψεις της.
H Alfa είναι Premium γιατί έχει ειδικό βάρος στην αυτοκινητιστική ιστορία και έχει να επιδείξει πολλά κλασσικά και high end μοντέλα αλλά κια πολλές καινοτομίες. Και δεν έχει κλασσικά μοντέλα με την έννοια του σκαραβαίου που ήταν αμάξι του λαού αλλά έφτιαχνε αμάξια για πρίγκηπες έστω και αν περάσαν δεκαετίες από τότε
Και είναι Premium γιατί και σήμερα βγάζει πολύ καλά αμάξια γιατί όπωε έχω πει έχουν χαρακτήρα-κινητήρες-και στήσιμο πολύ ακριβότερων αυτοκινήτων όταν η M3,Μ5,S4,911 χρησιμοποίεί αναρτήσεις κοινού αυτοκινήτου πόλης (MCFERSON)!!!
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Και είναι Premium γιατί και σήμερα βγάζει πολύ καλά αμάξια γιατί όπωε έχω πει έχουν χαρακτήρα-κινητήρες-και στήσιμο πολύ ακριβότερων αυτοκινήτων όταν η M3,Μ5,S4,911 χρησιμοποίεί αναρτήσεις κοινού αυτοκινήτου πόλης (MCFERSON)!!!
τι κόλλημα κι αυτό με τα McPherson. Η Sonata έγινε 'premium' ξαφνικά;
κάποτε κι ο Φωστήρας ήταν φονέας γιγάντων, τώρα κάπου στο ερασιτχεχνικό βολοδέρνει και πολλές άλλες ομάδες.
Η συζήτηση για τα παλιά μου θυμίζει τους γέρους στα καφενεία... 'εκείνα τα χρόνια εμείς...'
καλό είναι να υπάρχει ιστορία, αλλά ΣΗΜΕΡΑ τι γίνεται. Αλλιώς μένεις με... την ιστορία (Rover)
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Και είναι Premium γιατί και σήμερα βγάζει πολύ καλά αμάξια γιατί όπωε έχω πει έχουν χαρακτήρα-κινητήρες-και στήσιμο πολύ ακριβότερων αυτοκινήτων όταν η M3,Μ5,S4,911 χρησιμοποίεί αναρτήσεις κοινού αυτοκινήτου πόλης (MCFERSON)!!!
Τέτοια λες και ύστερα με κάνεις ειρωνικό ....
Τι να πω τώρα ; Οχι πες μου τι να πω !!
Περι Κύρους και ποιότητας της Alfa Romeo