-
Ο χρήστης Red Garland έγραψε:
Για αρχή, όπως έχω ξαναγράψει άλλο αντικείμενο έχει ο απόφοιτος ΑΕΙ και άλλο ο απόφοιτος ΤΕΙ... Δεν ξέρω πως αλλιώς να γράψω οτι μιλάμε για μήλα και πορτοκάλια. Σε άλλο κομμάτι της βιομηχανίας απευθύνεται ο μεν, σε άλλο ο δε...Δεν γίνεται να εξισώσεις 2 ανόμοια αντικείμενα
Για το αντικείμενο σου δεν ξέρω αλλά σε οικονομικό-εμπορικό κομμάτι όπως έχω ξαναπεί ο απόφοιτος ΤΕΙ λογιστικής ξέρει τόνους λογιστική σε σχέση με το μέσο απόφοιτο ΑΣΟΕΕ (λόγω προγράμματος σπουδών) αλλά ο τελευταίος υπογράφει ισολογισμό ενώ ο πρώτος όχι.
ΕΛ πίπες...Το αντίστοιχο είναι να συγκρίνεις ΤΕΙ Λογιστικής με το ΛΟΧΡΗ της ΑΣΟΕΕ, ε και εκεί λιγουλάκι μια διαφορούλα υπάρχει υπέρ του δεύτερου.
ΕΛ πίπες που λέγαμε: δεν έχουν δικαίωμα υπογραφής ισολογισμού ΜΟΝΟ οι απόφοιτοι ΛΟΧΡΗ.
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Μονο που δεν μιλησε για developer ουτε για λογιστη ο redmonster. Μιλησε για συγκεκριμενα πραγματα, οπως στατικη και αλλα σημαντικα θεματα της μηχανικης που στο ΤΕΙ δεν τα ακουμπανε η απλα τα πασαλιβουν. Ας τα καταργησουμε τοτε τα διαφορετικα ιδρυματα να τα κανουμε ενα αφου ειναι τοσο ιδια.Καλούνται οι Αρχιτέκτονες Εσωτερικού Χώρου-Διακοσμητές από ΤΕΙ να κάνουν μελέτες για χτίσιμο κτιρίων κλπ? Αν εξισωθούν ως πανεπιστημιακό επίπεδο σπουδών με τους αρχιτέκτονες πολυτεχνείου, σε τι χρειάζεται η στατική? Ας απαντήσει κάποιος γνώστης.
Προφανώς βάση διάρκειας σπουδών δεν γίνεται να εξισωθούν πλήρως, μόνο βάση επαγγελματικών δικαιωμάτων σε ότι αφορά εσωτερικούς χώρους-διακόσμηση. Όμως οι αρχιτέκτονες πολυτεχνείου χάνουν τα πρωτεία στη αγορά, και αυτό τσούζει. Όλα τα άλλα είναι ιστορίες για αγρίους.Αν θέλω κάποιον να μου διαμορφώσει το εσωτερικό του σπιτιού και πάω σε ΤΕΙτζη ή απόφοιτο Πολυτεχνείου θα διαλέξω αυτόν με το καλύτερο σχέδιο και την μικρότερη τιμή, δεν θα ρωτήσω με πόσο τελείωσε το λύκειο.
Ο γείτονας μου όταν ήμουν φοιτητής ήταν στο ΤΕΙ μηχανολογίας και μάλιστα από νυχτερινό λύκειο, ξεσκιζόταν στο διάβασμα για να το βγάλει, πήρε πτυχίο με βαθμό στην ώρα του και έδωσε και κατακτήριες και πέρασε και πολυτεχνείο. Κατά τα άλλα στόκος όμως, με το 10 που πέρασε ούτε να διαβάζει ρευστά ήξερε ούτε μαθηματική ανάλυση από το νυχτερινό λύκειο. Δεν θα έπρεπε καν να λέγεται μηχανικός......
Για το άλλο θέμα, εδώ σε όποια δουλειά και να πας, όση προυπηρεσία κι αν έχεις τους πρώτους 6 μήνες είσαι υπο δοκιμή και απολύεσαι με συνοπτικές διαδικασίες χωρίς αποζημιώσεις και λοιπά.
-
Μπορεις να πας και σε καλων τεχνων για την διακοσμηση εσωτερικου μπορεις να πας και στην θεια μου που εχει γουστο. Αλλα τι σχεση εχει αυτο με το να εχω δικαιωμα να υπογραψω κ να χτισω 2οροφο;
Δεν εχουμε αφησει τιποτα ανισοπεδωτο εδω περα.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Γιατί έχεις φάει τέτοιο σκάλωμα με το θέμα ΕΛ πανελλήνιες και ΕΛ ΑΕΙ;Γιατί αμα είσαι κωλόβλαχος ΕΛ σε ενα χαρτολαγνικό περιβάλλον, με μηδενικό σοβαρό ανταγωνισμό και αναγνώριση της πραγματικής γνώσης/τριβής με το αντικείμενο πρέπει να έχεις κάτι να την πείς στον αλλο και να βγείς απο πάνω. + να έχει κάτι η μάνα σου να περηφανεύεται στους γείτονες/συγγενεις/σε κοινωνικές εκδηλώσεις.
Κοινώς ΕΛ ΑΕΙ = υπερατού. ΕΜμΠ (+πολυτεχνία) = πιο υπερατού/τι να κλάσουν μπροστά μας ΜΙΤ, TITECH μαζί. Ολα τ'αλλα πληρωμένες σπουδές μΠτυχία της πλακας κλπ κλπ.
Γατάκι EDDIE_147.
ΥΓ.
Το πόστ δεν απευθύνεται αποκλειστικά στον red. -
Οι Δομικαριοι ΤΕΙζηδες μια χαρα στατικη κανουν και υπογραφουν και κτιρια μικρα νομιζω.
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Μπορεις να πας και σε καλων τεχνων για την διακοσμηση εσωτερικου μπορεις να πας και στην θεια μου που εχει γουστο. Αλλα τι σχεση εχει αυτο με το να εχω δικαιωμα να υπογραψω κ να χτισω 2οροφο;Δεν εχουμε αφησει τιποτα ανισοπεδωτο εδω περα.
Αυτό ρωτάω...αναγνωρίζεται στους 'εσωτερικών χώρων ΤΕΙ' το δικαίωμα να υπογράψουν για χτίσιμο 2οροφου? ή απλά αποκτούν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα σε ότι αφορά το κομμάτι 'εσωτερικοί χώροι' με τους αρχιτέκτονες πολυτεχνείου?
Προφανώς το 1ο είναι λάθος αν γίνεται και δεν εκπαιδεύονται σχετικά. Από όσο γνωρίζω όμως πολλοί αρχιτέκτονες πολυτεχνείου το γύριζαν σε 'εσωτερικούς χώρους-διακόσμηση' κι ετς μπας και φάνε ψωμάκι και αν ισχύει το 2ο τότε λογικό να ζορίζονται.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Γιατί έχεις φάει τέτοιο σκάλωμα με το θέμα ΕΛ πανελλήνιες και ΕΛ ΑΕΙ;
Γιατί αμα είσαι κωλόβλαχος ΕΛ σε ενα χαρτολαγνικό περιβάλλον, με μηδενικό σοβαρό ανταγωνισμό και αναγνώριση της πραγματικής γνώσης/τριβής με το αντικείμενο πρέπει να έχεις κάτι να την πείς στον αλλο και να βγείς απο πάνω. + να έχει κάτι η μάνα σου να περηφανεύεται στους γείτονες/συγγενεις/σε κοινωνικές εκδηλώσεις.
Κοινώς ΕΛ ΑΕΙ = υπερατού. ΕΜμΠ (+πολυτεχνία) = πιο υπερατού/τι να κλάσουν μπροστά μας ΜΙΤ, TITECH μαζί. Ολα τ'αλλα πληρωμένες σπουδές μΠτυχία της πλακας κλπ κλπ.
Γατάκι EDDIE_147.
ΥΓ.
Το πόστ δεν απευθύνεται αποκλειστικά στον red.Ζηλιάρη, μικρόψυχε ΤΕΙτζη.
Αποκαλύφθηκες! -
Προσπαθειτε οι μεν στους δε να αποδειξετε οτι τα επαγγελματικα δικαιωματα εχουν περισσοτερη σχεση με τις σπουδες απο οτι με συντεχνειακα συμφεροντα. Μεγαλη πλακα να 'ουμε...
-
Να ξεκαθαρίσω ότι είμαι σαφέστατα υπέρ του ανοίγματος του επαγγέλματος (και ας μην με συμφέρει σαν νέο μηχανικό )....
Ελεύθερη αγορά έχουμε, οι τιμές καθορίζονται απο την προσφορά και τη ζήτηση... Ολα αυτα μεταξύ επαγγελματιών του ίδιο κλάδου...Εχω φίλους που σπουδάζουν και εργάζονται στην Ευρώπη, και εκεί τα μεγάλα ελληνικά ιδρύματα εχουν μεγαλύτερη αξία απο ότι εδώ... Πέρα απο την εργασία σου, πληρώνεται και την υπεραξία τπυ ιδρύματος που αποφοιτησες... Στην Ελβετία έχουμε το ετεχα, στην Ολλανδία το ντελφ και στην Ελλάδα της Πάτρας και τις Αθήνας για τους μηχανικούς, της Κρήτης, των Ιωαννίνων. Και της Αθήνας για τους γιατρούς... Πρέπει να είσαι τραγί για να μην αναγνωρίζεις το κύρος και το βάθος τέτοιων ιδρυμάτων...
Στα περίχωρα της στουτγκαρδης (που το 80% των ειδικευομένων είναι αλλοδαποί ) γίνονται άμεσα δεκτοί (και είναι γεμάτο) έλληνες γιατροί απόφοιτοι των άνωθεν χαρτολαγνων ιδρυμάτων...
Κατα τα αλλα μπορειται να συνεχίζεται να τα ισοπέδ ολα ...
-
Δεν το πήρα χαμπάρι το θέμα , αλλά είσαστε νέοι , εμπαθείς και ΑΣΧΕΤΟΙ .
Μαζέψτε τον ελιτισμό σας γιατί η αγορά εργασίας μοιράζει εύκολα χαστούκια στους φαντασμένους και τότε το δίπλωμα πρέπει να κατέβει από τον τοίχο να γίνει ρολό και να τοποθετηθεί ξέρετε που .
Κατ' αρχήν το τμήμα εσωτερικής αρχιτεκτονικής του τει Αθήνας και νομίζω ότι έφτιαξαν και ένα στις Σέρρες , ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ ΑΛΛΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΕΣ και έτσι δεν κάνει στατική γιατί δεν του χρειάζεται .
Το πιό κοντινό σε αρχιτέκτονες τμήμα των ΤΕΙ είναι το τμήμα ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΤΙΡΙΩΝ του ΤΕΙ Πάτρας και ίδρυσαν σχετικά πρόσφατα ένα και στα Τρίκαλα .
http://www.teipat.gr/pages/kedd/ste2.htm
Αυτοί σήμερα ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ κανένα επαγγελματικό δικαίωμα και δεν ξέρω τώρα τι θα γίνει . Προφανώς όμως στατικά δεν θα κάνουν .
Το πως θα καταλήξει το θέμα των σπουδών το έχουμε συζητήσει και στο παρελθόν .
Να σας πω ότι η Κύπρος έχει 2 4ετή προγράμματα σπουδών , το ένα στο Πανεπιστήμιο και το άλλο στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο .Ακόμα τα δικά μας 5ετή ιδρύματα συνεχίζουν την ηλιθιότητα του ενιαίου πτυχίου , όταν όλη η Ευρώπη έχει υιοθετήσει την Μπολώνια και όταν από χτές ισχύει επίσημα το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων που βάζει στο επίπεδο 6 και τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ ως μπάτσελορ . Ετσι και τυπικά το 5ετές πρόγραμμα όχι μόνο παραμένει μπάτσελορ , αλλά συγκρίνεται ακόμα και με τα 3ετή αγγλικά πανεπιστήμια .
Ετσι με την βλακεία του τεε και των καθηγητάδων που είναι κολλημένοι στα νιάτα τους και στην εμπανάσταση , ενώ έχουν περάσει προ πολλού την κλιμακτήριο , το 5ετές πτυχίο υποβαθμίζεται όχι μόνο έναντι των ελληνικών τετραετών , αλλά και έναντι των ξένων τριετών .
Τώρα γιά τις πανελλήνιες και τους βαθμούς , θα έπρεπε όσοι το λένε και έχουν πάρει πτυχίο να περνάνε πειθαρχικό και να τους αφαιρείται το πτυχίο , λόγω διανοητικής διαταραχής .
Στην εποχή μου οι σχολές με τις χαμηλότερες βάσεις ήταν οι δάσκαλοι . Μέχρι πριν λίγα χρόνια είχαν πάνω 18000 .
Υπάρχουν πανεπιστημιακές σχολές που έχουν βάσεις κάτω από 10 , ενώ πέρσι οι χαμηλότερες βάσεις ήταν στις ξενόγλωσσες που ήταν γύρω στις 5000 .Προφανώς οι σχολές που έχουν πολλά δικαιώματα , άμεση δουλειά όπως οι στρατιωτικές , άμεσους διορισμούς όπως ήταν οι δάσκαλοι , η αποτελούσαν μέρος του life style της προ κρίσης εποχής είχαν ψηλές βάσεις .
Αντίθετα άλλες σχολές που δεν είχαν ζήτηση είχαν χαμηλότερες βάσεις ανεξάρτητα αν είναι καλές σχολές η όχι .
Τώρα τι θα γίνει με τα δικαιώματα , θα το δούμε . Το σίγουρο είναι ότι το πολυτεχνείο θα ξεκινάει ψηλότερα από το τει , αλλά το απεριόριστο δικαίωμα του 23χρονου θα κοπεί , αφού γιά κάποια έργα θα χρειάζεται είτε αντίστοιχος μεταπτυχιακός τίτλος είτε εμπειρία .
Αυτό είναι καλό γιατί θα μειώσει τον ανταγωνισμό και θα αυξήσει τις αμοιβές στα σοβαρά έργα .
Από την άλλη το σύστημα μας ωθεί στις εταιρείες οπότε εκεί θα είναι αλλιώς τα πράγματα .
Το πρόβλημα είναι ότι λόγω της κρίσης βγαίνουν αρκετοί μηχανικοί που μεγαλώνουν χωρίς να έχουν μυρίσει φρέσκο μπετό και αυτό θα είναι πρόβλημα στο μέλλον .Οσο γιά τους λογιστές τει , ΟΛΟΙ υπογράφουν ισολογισμούς όπως και των πανεπιστημίων , εφ' όσον είναι Α΄ τάξης που γίνονται όλοι με κάποια χρονοκαθυστέρηση . Αν δε έχουν και μεταπτυχιακό κάνουν και οικονομολογικές μελέτες .
Δ) ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΤΗ –ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΥ N 4152/2013 (ΦΕΚ 107/Α/9-5-2013)
Η επαγγελματική ταυτότητα του Λογιστή Φοροτεχνικού διακρίνεται σε επαγγελματική ταυτότητα Λογιστή Φοροτεχνικού Α
και Β
τάξης.ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ Β ΤΑΞΗΣ
Επαγγελματική ταυτότητα Λογιστή Φοροτεχνικού Β` τάξης χορηγείται από το Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδος στους κατόχους απολυτηρίου Γενικού Λυκείου, οι οποίοι ασκούν επί επτά (7) έτη από τη λήψη του απολυτηρίου τους το επάγγελμα του βοηθού λογιστή ή στους κατόχους απολυτηρίου Επαγγελματικού Λυκείου ή Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου κλάδου Οικονομίας, οι οποίοι ασκούν επί έξι (6) έτη από τη λήψη του απολυτηρίου τους το επάγγελμα του βοηθού λογιστή ή στους κατόχους πτυχίου Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) Λογιστικής, οι οποίοι ασκούν επί πέντε (5) έτη το επάγγελμα του βοηθού λογιστή ή στους αποφοίτους των μακροχρόνιων προγραμμάτων κατάρτισης του Ελληνικού Κέντρου Παραγωγικότητας (ΕΛ.ΚΕ.ΠΑ.), οι οποίοι ασκούν επί πέντε (5) έτη το επάγγελμα του βοηθού λογιστή.
Επαγγελματική ταυτότητα Λογιστή Φοροτεχνικού Β
τάξης χορηγείται από το Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδος στα μέλη του Ο.Ε.Ε., στους πτυχιούχους τμημάτων Οικονομικής κατεύθυνσης των Πανεπιστημίων, στους πτυχιούχους των Τμημάτων Οικονομικής κατεύθυνσης της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.) και στα φυσικά πρόσωπα που πληρούν τις προϋποθέσεις επαγγελματικών προσόντων του π.δ. 38/2010 (Α
78).ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ Α ΤΑΞΗΣ
Επαγγελματική ταυτότητα Λογιστή Φοροτεχνικού Ατάξης χορηγείται στα μέλη του Ο.Ε.Ε., στους πτυχιούχους τμημάτων Οικονομικής κατεύθυνσης των Πανεπιστημίων, στους πτυχιούχους των Τμημάτων Οικονομικής κατεύθυνσης της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.) και στα φυσικά πρόσωπα που πληρούν τις προϋποθέσεις επαγγελματικών προσόντων του π.δ. 38/2010, που ασκούν επί τριετία το επάγγελμα του Λογιστή Φοροτεχνικού Β
τάξης.http://www.oe-e.gr/OE/index.php?option= ... 52&lang=el
-
Συνεχίζεται να μιλάτε για χαρτιά διπλώματα και υπερατού... από εσένα κρούζερ ειλικρινά δεν περίμενα και τίποτα άλλο...
μια σημείωση για τα διπλομ, η αδερφή μου που ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο πολυτεχνείο της Στουτγάρδης πριν μερικούς μήνες πήρε το κλασσικό 5ετές ντιπλομ... κατά τα άλλα ακόμα δεν έχεις καταλάβει τον διαχωρισμό μεταξύ χοχσούλε φαχοχσουλε, μπατσελορ και ντιπλομ...
επίσης ακόμα δεν έχεις πάρει μυρωδιά, οτι άλλο πανεπιστήμιο και άλλο εργασιακός στίβος... όποιος ολοκληρώνει τις σπουδές του στην ανώτατη παιδεία και νομίζει οτι πχ μπορεί να ανοίξει δικό του τεχνικό γραφείο είναι μακρά νυχτωμένος...
το ίδρυμα, λοιπόν, σου δίνει τα εφόδια, αν καταπιεστείς με κάτι σχετικό να έχεις καλές πιθανότητες να το πετύχεις... το πόσα θα πετύχεις εξαρτώνται από την προσωπική σου ενασχόληση, τόσο κατά την διάρκεια των σπουδών, όσο και δια βίου...
και εκεί έρχεται η διαφορετικότητα των 2 βαθμίδων... με άλλο κομμάτι καταπιάνεται -ή εκπαιδεύεται για να καταπιάνεται- ο μεν και με άλλο ο δε...
-
Μαζεύονται οι ΤΕΙτζηδες!
-
και μιας και μιλάμε για εργασίες μηχανικών να προτείνω το καλύτερο βιβλίο που έχω -ή έστω προσπαθώ - διαβάσει για τα οικοδομικά έργα...
'Handbuch der Gebaudetechnik', των Werner Verkag γεμάτο με παραδείγματα και επιμέρους αναλύσεις...
2-3 ελληνικά βιβλία που έχω από τον παπασωτηρίου έχουν πολλά κομμάτια μεταφρασμένα από δαύτο...
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Μαζεύονται οι ΤΕΙτζηδες!διαφωνείς κάπου ?
-
Η αλήθεια είναι πως δεν με νοιάζει ιδιαίτερα.
Αυτό που πραγματικά θέλω να κάνω δεν έχει σχέση με δικαιώματα ή οτιδήποτε άλλο οπότε απλά το διασκεδάζω.Ούτε νιώθω την ανάγκη να αποδείξω την αξία μου με οποιοδήποτε χαρτί. Ίσως σκεφτόμουν έτσι στο γυμνάσιο.
Ασχολούμαι με κάτι επειδή με ευχαριστεί. -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Η αλήθεια είναι πως δεν με νοιάζει ιδιαίτερα.
Αυτό που πραγματικά θέλω να κάνω δεν έχει σχέση με δικαιώματα ή οτιδήποτε άλλο οπότε απλά το διασκεδάζω.Ούτε νιώθω την ανάγκη να αποδείξω την αξία μου με οποιοδήποτε χαρτί. Ίσως σκεφτόμουν έτσι στο γυμνάσιο.
Ασχολούμαι με κάτι επειδή με ευχαριστεί.Μάλλον έχεις πρόβλημα κατανόησης... Τόση ώρα δεν πλεκόμαστε με χαρτιά και δικαιώματα αυτά καθ'αυτά αλλά με γνωστικό αντικείμενο που παραδίδεται στις 2 βαθμίδες... Παρόλα αυτά εσύ επιμένεις να ζείς στην κοσμάρα σου...
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Ζηλιάρη, μικρόψυχε ΤΕΙτζη.
Αποκαλύφθηκες!Οχι ακριβώς. Απλά αυτό που δεν καταλαβαίνουν ορισμένοι είναι οτι ενα χαρτί δεν σε κάνει πχ. μηχανικό, οικονομολόγο (ή οτι αλλο) αλλά πτυχιούχο. Και στην τελική αυτό δεν σημαίνει και πολλά. Η ωρες δουλειάς που θα ρίξεις και η τριβή (οχι απαραίτητα με την έννοια της εργασιακής εμπειρίας) θα σε κάνουν αυτό που είσαι. Εξίσου καλός μπορείς να είσαι σε ενα αντικείμενο είτε απο το ΤΕΙ Whatever είτε απο το ΜΙΤ.
Επίσης μια και αναφέρθηκαν οι μΠανελληνιές δεν νομίζω να είναι και λίγοι οι καλοί μαθητές που περάσαν σε γαμάω Γουαου σχολή την τελείωσαν και δεν πήραν πρέφα απο το αντικείμενο απλά επειδή ΔΕΝ το είχαν ή το κάνανε για να μην κακοκαρδίσουν τη μάνα τους.
Όπως ξαναείπα βέβαια σε ανταγωνιστικό περιβάλλον χωρίς συντεχνιακούς περιορισμούς θα βλέπαμε πόσα απίδια βάζει ο σάκος για τον κάθε ΤΕΙτζη, ΕΜΠτζη, ΜΙΤτζη κλπ.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Η αλήθεια είναι πως δεν με νοιάζει ιδιαίτερα.
Αυτό που πραγματικά θέλω να κάνω δεν έχει σχέση με δικαιώματα ή οτιδήποτε άλλο οπότε απλά το διασκεδάζω.Ούτε νιώθω την ανάγκη να αποδείξω την αξία μου με οποιοδήποτε χαρτί. Ίσως σκεφτόμουν έτσι στο γυμνάσιο.
Ασχολούμαι με κάτι επειδή με ευχαριστεί.Μάλλον έχεις πρόβλημα κατανόησης... Τόση ώρα δεν πλεκόμαστε με χαρτιά και δικαιώματα αυτά καθ'αυτά αλλά με γνωστικό αντικείμενο που παραδίδεται στις 2 βαθμίδες... Παρόλα αυτά εσύ επιμένεις να ζείς στην κοσμάρα σου...
Όπως νομίζεις.
Θα χαλάσω εγώ χατήρι σε διπλωματουχο μηχανικό. -
J.marr
Εγώ δεν διαφωνώ μαζί σου.
Ειδικά στο τελευταίο. Τότε θα βλέπαμε και το γνωστικό αντικείμενο. -
red monster ούτε εγώ περίμενα κάτι άλλο από σένα . Ελεγες συνεχείς ανακρίβειες και αρνείσαι να δεχθείς ότι έκανες λάθος .
Επί της ουσίας δεν λέμε διαφορετικά πράγματα γιά το τι πρέπει να γίνει , αλλά παρ' όλα αυτά πρέπει να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα . Στην αρχιτεκτονική όπως έμαθα από φίλο του γιού μου που σπουδάζει στην Γερμανία , μόνο 2-3 σχολές είχαν μείνει το 2011 στο 5ετές . Στην Ιταλία έχει σπάσει ήδη .
Το 5ετές πτυχίο πρέπει να σπάσει γιά να μην έχουμε 5ετείς σπουδές να εξομοιώνονται με 3ετείς .
Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....