-
Επίσης η διαδρομη απο Ρίο και μετά έχει πολλες λακουβες...
Ειδικα πριν την Αμφιλοχια αλλα και σε πολλα αλλα σημεία έχει κατι κρατηρες... -
Ο χρήστης diplomat έγραψε:
@Αντικαταυλακιώτης
Σας πάω
-
http://www.protothema.gr/greece/article ... s-suggrou/
Δείτε το βίντεο!
-
για καποιο λογο, δεν μου κανει εντυπωση!
-
Οι σήραγγες των Τεμπών το ακριβότερο έργο της Ευρώπης
Οι σήραγγες των Τεμπών αποτελούν το ακριβότερο έργο στην Ευρώπη, ενώ 'τσιμπημένες' εμφανίζονται οι τιμές για τα έργα και στους άλλους τρεις αυτοκινητόδρομους, βάσει των στοιχείων που δίνει το υπουργείο Υποδομών.
Οι συγκρίσεις γίνονται με βάση στοιχεία από την Εγνατία Οδό και τον σχεδόν έτοιμο αυτοκινητόδρομο Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας, αλλά και με ανάλογα έργα σε χώρες της ΕΕ, όπως η Γαλλία και η Γερμανία.
Το μέσο κατασκευαστικό κόστος για το τμήμα Μαλιακός - Κλειδί διαμορφώνεται σε 32 εκατομμύρια ευρώ ανά χιλιόμετρο.
Αφορά το νέο κομμάτι των 24 χιλιομέτρων με το οποίο παρακάμπτονται τα στενά των Τεμπών και περιλαμβάνει πεδινά τμήματα και τις τρεις δίδυμες σήραγγες με μήκος 2 χιλιομέτρων, 2,7 χιλιομέτρων και 6 χιλιομέτρων ανά ρεύμα κυκλοφορίας.
Η τελευταία, όταν δοθεί στην κυκλοφορία, θα είναι η μεγαλύτερη των Βαλκανίων. Το δεύτερο ακριβότερο έργο βρίσκεται στον αυτοκινητόδρομο Α - 41 στη Γαλλία, με σήραγγες μεγάλου μήκους και κόστος 30 εκατομμυρίων το χιλιόμετρο.
Πιο αποκαλυπτική είναι η σύγκριση με τα αντίστοιχα μεγέθη της Εγνατίας Οδού, που κατασκευάστηκε ως κλασικό δημόσιο έργο.
Στον οδικό άξονα των 670 χιλιομέτρων λειτουργούν 73 δίδυμες σήραγγες, με συνολικό μήκος 50 χιλιομέτρων για κάθε ρεύμα κυκλοφορίας.
Μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται η σήραγγα του Δρίσκου, με μήκος 4,5 χιλιομέτρων που θα έχει τα πρωτεία ως το 2015.
Το κατασκευαστικό κόστος μόνο για τις σήραγγες κυμαίνεται από 8 έως 30 εκατομμύρια το χιλιόμετρο με βάση τα επίσημα στοιχεία.
Το ίδιο το υπουργείο Υποδομών αποδέχεται ότι το μέσο κόστος της Εγνατίας Οδού ποικίλει από 4,1 έως 15,4 εκατομμύρια ευρώ ανά χιλιόμετρο ανάλογα με την περιοχή (ανατολικό, κεντρικό και δυτικό τμήμα).
Στους άλλους τρεις αυτοκινητόδρομους το μέσο κόστος κυμαίνεται από 6,6 έως 7,2 εκατομμύρια ευρώ ανά χιλιόμετρο, όταν σε ανάλογα έργα στη Γαλλία και τη Γερμανία διαμορφώνεται από 5,9 έως 8 εκατομμύρια το χιλιόμετρο.
Είναι ενδεικτικό ότι ο αυτοκινητόδρομος Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, που υλοποιήθηκε με το σύστημα της συγχρηματοδότησης και δεν αντιμετώπισε ανάλογα προβλήματα μεγάλων καθυστερήσεων και δανεισμού, έχει μέσο κόστος 6,4 εκατομμυρίων ευρώ ανά χιλιόμετρο.
Πηγή: Εφημερίδα των Συντακτών
-
Ωραία σύγκριση! Η Εγνατία έχει 80 τούνελ και το ΚΤΚ έχει 5μισή! Για να μην μιλήσουμε για τις γέφυρες...
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
Λοιπόν οι εθνικές μας οδοί καγκουρεύουν.χθες στο δρόμο για Γιάννενα, στην Εγνατία οδό, στην έξοδο Κουλούρα Ημαθίας, αλλά και στην έξοδο πιο πριν για Γιδά, υπήρχε λειτουργία φώτων με led λάμπες. Την προσοχη μου τράβηξε το χρώμα τους, που δεν είναι πορτοκαλί, αλλά άσπρο κρεμ. Στην πρώτη περίπτωση υπήρχε και προειδοποιητική πινακίδα 'περιοχής δοκιμαστικής λειτουργίας φωτισμού με led'.
..και σκεφτόμουν οτι στις πολύ ομίχλες της Πίνδου θα ήταν καλό οι μπαριέρες να είχαν με λεντοσειρά, έτσι ώστε να 'καταλαβαίνεις' τη γραμμή της οδού. Γιατί χθες σε τυπικό ομιχλώδες πέρασμα που μαξ πήγαινα με 70 (έχω αντιμετωπίσει κ χειρότερα) οι ανακλαστήρες στη μπαριέρα, δεν.
ναι, ήθελα να σχολιάσω και εγώ αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να είμαι αρνητικός ή όχι
απο την μια σε τυφλώνουν και σου χαλάνε την ηρεμία
απο την άλλη αν είναι να φωτίζουν καλύτερα σε δύσκολες συνθήκες και να κάνουν και μια μικρή οικονομία είναι καλοδεχούμενη αλλαγή. -
Λάβε, λάβε εργολάβε…
Ξεπερνούν τα 7,5 δισ. ευρώ οι απώλειες του Δημοσίου με βάση τους όρους των νέων συμβάσεων για τους αυτοκινητόδρομους και τα διόδια. -
Έξτρα προσοχή σε κρατήρες από Γιαννιτσά προς Θεσ/νίκη. Ιδίως στη δεξιά λωρίδα έχει μια 2 γερές... παίζει να χωράει παιδί ξαπλωμένο εμβρυηδόν.
-
Tο μόνο καλό κομμάτι που έχει μείνει σε αυτή την διαδρομή είναι κοντά στην Πέλλα που είναι σχετικά καινούργιο. Μετά απο εκεί το χάος.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
...Αμφιβάλλεις πραγματικά ότι αν είχαν δοθεί οι αυτοκινητόδρομοι σε ιδιώτες πριν 30 χρόνια με την υποχρέωση να τελειώσουν μέσα σε συγκεκριμένα χρονικά πλαίσια και με συγκεκριμένες ποιοτικές προδιαγραφές, τώρα η Ελλάδα θα είχε ολοκληρωμένο οδικό δίκτυο;...
...Τι είναι πιο εύκολο; Να δημιουργήσεις ένα δημόσιο τομέα στον οποίο όλοι θα δουλεύουν σωστά, ή να κάνεις μια σύμβαση στην οποία επιτρέπεις σε ένα ιδιώτες να βγάλουν κέρδος κάνοντας μια συγκεκριμένη δουλειά με συγκεκριμένες προδιαγραφές σε συγκεκριμένο χρόνο;Σαφώς και θα είχε ολοκληρωμένο και καλοσυντηρημένο δίκτυο αν οι υποχρεώσεις και οι προδιαγραφές τηρούντο....
Για να τηρηθούν όμως θα πρέπει να λειτουργεί ο ελεγκτικός μηχανισμός δηλαδή το δημόσιο. Οπότε όταν το δημόσιο είναι σκάρτο είτε μόνο του τα φτιάξει είτε μέσω ιδιωτών το αποτέλεσμα είναι ένα και το αυτό. Τις φωτεινές εξαιρέσεις και στις δύο περιπτώσεις τις θεωρώ απλά αυτό εξαιρέσεις. Ή καμιά φορά μπορεί κάποιος κατασκευαστής να ήθελε το έργο σαν βιτρίνα. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
...Αμφιβάλλεις πραγματικά ότι αν είχαν δοθεί οι αυτοκινητόδρομοι σε ιδιώτες πριν 30 χρόνια με την υποχρέωση να τελειώσουν μέσα σε συγκεκριμένα χρονικά πλαίσια και με συγκεκριμένες ποιοτικές προδιαγραφές, τώρα η Ελλάδα θα είχε ολοκληρωμένο οδικό δίκτυο;...
...Τι είναι πιο εύκολο; Να δημιουργήσεις ένα δημόσιο τομέα στον οποίο όλοι θα δουλεύουν σωστά, ή να κάνεις μια σύμβαση στην οποία επιτρέπεις σε ένα ιδιώτες να βγάλουν κέρδος κάνοντας μια συγκεκριμένη δουλειά με συγκεκριμένες προδιαγραφές σε συγκεκριμένο χρόνο;Σαφώς και θα είχε ολοκληρωμένο και καλοσυντηρημένο δίκτυο αν οι υποχρεώσεις και οι προδιαγραφές τηρούντο....
Για να τηρηθούν όμως θα πρέπει να λειτουργεί ο ελεγκτικός μηχανισμός δηλαδή το δημόσιο. Οπότε όταν το δημόσιο είναι σκάρτο είτε μόνο του τα φτιάξει είτε μέσω ιδιωτών το αποτέλεσμα είναι ένα και το αυτό. Τις φωτεινές εξαιρέσεις και στις δύο περιπτώσεις τις θεωρώ απλά αυτό εξαιρέσεις. Ή καμιά φορά μπορεί κάποιος κατασκευαστής να ήθελε το έργο σαν βιτρίνα.Ξαναπέστο Όνυχα!
Χωρίς υγιές και λειτουργικό κράτος, που να θέτει εύλογους κανόνες και να ελέγχει αδέκαστα την τήρησή τους, δεν μπορεί να υπάρξει ούτε και ιδιωτικός τομέας υγιής... Καμία δραστηριότητα δεν μπορεί να προκόψει, και καμία πολιτική δεν μπορεί να εφαρμοσθεί χωρίς αποτελεσματική δημόσια διοίκηση. -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
...Αμφιβάλλεις πραγματικά ότι αν είχαν δοθεί οι αυτοκινητόδρομοι σε ιδιώτες πριν 30 χρόνια με την υποχρέωση να τελειώσουν μέσα σε συγκεκριμένα χρονικά πλαίσια και με συγκεκριμένες ποιοτικές προδιαγραφές, τώρα η Ελλάδα θα είχε ολοκληρωμένο οδικό δίκτυο;...
...Τι είναι πιο εύκολο; Να δημιουργήσεις ένα δημόσιο τομέα στον οποίο όλοι θα δουλεύουν σωστά, ή να κάνεις μια σύμβαση στην οποία επιτρέπεις σε ένα ιδιώτες να βγάλουν κέρδος κάνοντας μια συγκεκριμένη δουλειά με συγκεκριμένες προδιαγραφές σε συγκεκριμένο χρόνο;Τελειως ασχετο και ακαιρο.
Σα να λες αμφιβαλλεις οτι αμα μια integrale ειχε τα διαφορικα ενος evo 10 θα ηταν γρηγοροτερη και φιλικοτερη?
Δηλαδη μπορουσαν τοτε οι τραπεζες να χρηματοδοτησουν τετοια projects?
Που ειχε εφαρμοστει αυτο τοτε και ποσο ωριμο ηταν να γινει στην Ελλαδα?
Ποσο μπακαλιστικες συλλογιστικες ειναι αυτες ρε πουστη μου. -
Το δημοσιο δεν μπορεσε να επιβλεψει σωστα κανενα εργο... Η Εγνατια εγινε σχετικα σωστη και σε λογικο χρονικο οριζοντα γιατι η Εγνατια Α.Ε. ειχε ευρωπαικη χρηματοδοτηση και υποχρεωση επιβλεψης με κανονες ΕΕ. Οσο και να μπαλαμουτιασανε αυτη τη σχεση το αποτελεσμα ειναι παραδειγμα για την Ελλαδα. Οποιος δουλεψε σε αυτο το εργο ξερει οτι την εποχη της χρηματοδοτησις απο ΕΕ και της θητειας του Σεργιου Λαμπροπουλου σαν γενικου διευθηντη το εργο προχωρησε μεσα σε χρονοδιαγραμμα, μετα με την χρηματοδοτηση απο ΤΤ και διευθηντες απο το παλιο δημοσιο εχασε την μπαλα αλλα ηταν πλεον αρκετα προχωρημενο για να φανει η καθυστερηση... Δειτε και το ΠΑΘΕ ποτε αρχισε και ποτε θα τελειωσει και κρινετε...
-
Πηγαίνω απο Φάληρο στον Πειραιά απο την παραλιακή.Θελω να βγω στη Γρηγορίου Λαμπράκη.Με τις αλλαγές που έγιναν,υπάρχει αλλος τρόπος απο το να μπω στην Ηρώων και να γλιτώσω το στρίμωγμα στα στενά για να ανέβω Λαμπράκη;
-
Αυτές τις μέρες (και λογικά πριν τις εκλογές...) παραδίδονται τα τελευταία... μέτρα Εγνατίας Οδού που είχαν απομείνει. Πρόκειται για την γέφυρα Τ9-Τ11, ακριβώς μετά την σήραγγα Τ8, μεταξύ κόμβου Αράχθου και κόμβου Μικρού Περιστερίου στο νομό Ιωαννίνων.
Το τμήμα είναι έτοιμο από πολλά χρόνια τώρα, αλλά δεν είχε δοθεί στην κυκλοφορία λόγω προβλημάτων με την στήριξη του εδάφους από τα νερά που το διαπερνούσαν. Βγήκε νέα πρόσθετη (πλέρωνε Έλληνα! ) εργολαβία, όπου κατασκευάζεται μια μικρή σήραγγα για να διοχετεύσει αλλού τα νερά (απ' ό,τι μου έχουν πει, δεν το έχω δει με τα μάτια μου...).
Αυτό που είναι επίσης σίγουρο, είναι πως η σήραγγα αυτή δεν είναι έτοιμη, αλλά οι εκλογές... δεν μπορούν να περιμένουν!
Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου... Ο Σουφλιάς μπορεί να βγήκε στην σύνταξη, αλλά τελικά 'εγκαίνια' θα γίνουν πολλά ακόμη από τους επιγόνους του και η Εγνατία Οδός θα... αποπερατώνεται για χρόνια!
Το σημείο είναι αυτό εδώ: http://binged.it/1pNWmmVΑκόμη δεν έχει αναλάβει ιδιώτης, αλλά δεν νομίζω ν' αργήσει για πολύ. Ελπίζω μόνον τα διόδια να μείνουν σε λογικά πλαίσια, γιατί η περιοχή δεν έχει ουσιαστικά παρακαμπτηρίους (παρακαμπτήριος που τριπλασιάζει το χρόνο ταξιδιού, δεν έχει νόημα...).
-
Τωρα τι διοδια πληρωνεις Ιωαννινα-Θεσ;
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Τωρα τι διοδια πληρωνεις Ιωαννινα-Θεσ;http://www.egnatia.eu/page/default.asp?la=1&id=3429
Στο Μαλακάσι και στον Πολύμυλο είναι 2,40€. Υπάρχουν και τα Μάλγαρα βέβαια. Αυτά είναι τα προσωρινά διόδια, δεν θα μείνουν εκεί, θα μπουν κι άλλοι σταθμοί σίγουρα. Αν το ταξίδι κοστίζει γύρω στα 10€ σε διόδια, είναι μια τίμια τιμή. Καλύπτεται και το κόστος λειτουργίας και τα δάνεια και δεν λειτουργεί αποτρεπτικά.
Φυσικά, δεν νομίζω πως θα μείνουν εκεί, στόχος θα είναι τα διπλά (με την λογική πως οι οδηγοί δεν έχουν εναλλακτική, άρα θα αναγκαστούν να πληρώσουν... ). -
Είχα δει λιγο πριν τα Ιωάννινα (οπως έρχεσαι απο Μέτσοβο) να φτιάχνουν σταθμό διοδιών . Από ότι ξέρω δεν τον έχουν ανοίξει ακομα..
-
Ο χρήστης apopol έγραψε:
Είχα δει λιγο πριν τα Ιωάννινα (οπως έρχεσαι απο Μέτσοβο) να φτιάχνουν σταθμό διοδιών . Από ότι ξέρω δεν τον έχουν ανοίξει ακομα..Αυτά τα διόδια υπάρχουν από την πρώτη στιγμή που άνοιξε ο δρόμος. Ουσιαστικά είναι ένα στέγαστρο τώρα χωρίς θαλάμους ή άλλο εξοπλισμό. Είχαν πει πως δεν σκοπεύουν να τα λειτουργήσουν, φυσικά αυτό είναι ψέμα, γι' αυτό και το στέγαστρο παραμένει....
Λογικά, θα γίνει κι αυτό σε 2-3 χρόνια το πάρα πολύ...
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...