Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 627
    • 628
    • 629
    • 630
    • 631
    • 731
    • 732
    • 629 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    124840
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panagiotis32 last edited by

      Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

      οκ πες οτι συμφωνουμε.τα εργοστασιακα αυτοκινητα που βγαινουν με υγραεριο εχουν λαδιερα?παλι ΟΧΙ ειναι η απαντηση,μη μου πεις οτι εχουν βαλβιδες ειδικες γιατι ειναι μουφα αυτο.μπορει να εχουν αλλη ποιοτητα σε φλατζες κτλ θα συμφωνησω.

      τα εργοστασιακα μπορει στο αβανς να εχουν διαφορετικο χαρτη για βενζινη και διαφορετικο για υγραεριο, μπορει να εχουν μεικτο ψεκασμο υγραεριου-βενζινης για λιπανση που πολλα συστηματα υγραεριου της αγορας δεν εχουν, το προσθετο της tunap για την δεξαμενη του υγραεριου και της βενζινης εγινε υστερα απο απαιτηση της OPEL στην συγκεκριμενη εταιρια.

      εγω στο focus 2008 εχω landi renzo evo που ψεκαζει και βενζινη οποτε κανενα προβλημα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        panagiotis32 last edited by

        αντε παλι η λιπανση!!η αμολυβδη δηλαδη κανει και λιπανση ????μαλιστα!!!η λεξη Α-ΜΟΛΥΒΔΗ σημαινει δεν υπαρχει μολυβδος που υπηρχε στην παλια και τραγικη σουπερ!ο οποιος μολυβδος ειχε την ιδιοτητα λιπανσης τψν τραγικων τοτε βαλβιδων.κινητηρες μετα το 2002-2003 που καινε αμολυβδη δεν εχουν κανενα απολυτως προβλημα διαβαζω και παρακολουθω πολλα σαιτ και επισημους εγκαταστατες υγραεριου στην Ελλαδα και το εξωτερικο .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ilias-a last edited by

          Ο χρήστης panagiotis32 έγραψε:
          αντε παλι η λιπανση!!η αμολυβδη δηλαδη κανει και λιπανση ????μαλιστα!!!η λεξη Α-ΜΟΛΥΒΔΗ σημαινει δεν υπαρχει μολυβδος που υπηρχε στην παλια και τραγικη σουπερ!ο οποιος μολυβδος ειχε την ιδιοτητα λιπανσης τψν τραγικων τοτε βαλβιδων.κινητηρες μετα το 2002-2003 που καινε αμολυβδη δεν εχουν κανενα απολυτως προβλημα διαβαζω και παρακολουθω πολλα σαιτ και επισημους εγκαταστατες υγραεριου στην Ελλαδα και το εξωτερικο .

          σταματα τοτε να ψεκαζεις και βενζινα μαζι με το υγραεριο στο συστημα σου, τοτε θα καταλαβεις την διαφορα της λιπανσης και της αμολυβδης και το αν χρειαζεται ή οχι σε καποιους κινητηρες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alexeft last edited by

            Ο χρήστης panagiotis32 έγραψε:
            οκ πες οτι συμφωνουμε.τα εργοστασιακα αυτοκινητα που βγαινουν με υγραεριο εχουν λαδιερα?παλι ΟΧΙ ειναι η απαντηση,μη μου πεις οτι εχουν βαλβιδες ειδικες γιατι ειναι μουφα αυτο.μπορει να εχουν αλλη ποιοτητα σε φλατζες κτλ θα συμφωνησω.

            Έχεις τίποτα στοιχεία γι' αυτό;

            Και γιατί λυσσάξατε όλοι με τη λαδιέρα; Τι σας νοιάζει αν εγώ ΘΕΛΩ να έχω λαδιέρα στο αμάξι μου;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              panagiotis32 last edited by

              δεν εχω κανενα προβλημα ουτε με λαδιερα ουτε με τιποτα τα καινουργια συστηματα ψεκαζουν βενζινη απτα μπεκ βενζινης κανονικα οποτε χρειαζεται τωρα αν εμεις θελουμε το 2014 ενα αυτοκινητο να το κανουμε διχρονο και να καιει λαδι κανενα προβλημα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                ilias-a last edited by

                Ο χρήστης panagiotis32 έγραψε:
                δεν εχω κανενα προβλημα ουτε με λαδιερα ουτε με τιποτα τα καινουργια συστηματα ψεκαζουν βενζινη απτα μπεκ βενζινης κανονικα οποτε χρειαζεται τωρα αν εμεις θελουμε το 2014 ενα αυτοκινητο να το κανουμε διχρονο και να καιει λαδι κανενα προβλημα

                το γιατι το εχεις αναρωτηθει ποτε σου?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alexeft last edited by

                  Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                  δεν εχω κανενα προβλημα ουτε με λαδιερα ουτε με τιποτα τα καινουργια συστηματα ψεκαζουν βενζινη απτα μπεκ βενζινης κανονικα οποτε χρειαζεται τωρα αν εμεις θελουμε το 2014 ενα αυτοκινητο να το κανουμε διχρονο και να καιει λαδι κανενα προβλημα

                  το γιατι το εχεις αναρωτηθει ποτε σου?

                  Καλό!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alexeft last edited by

                    Ο χρήστης panagiotis32 έγραψε:
                    δεν εχω κανενα προβλημα ουτε με λαδιερα ουτε με τιποτα τα καινουργια συστηματα ψεκαζουν βενζινη απτα μπεκ βενζινης κανονικα οποτε χρειαζεται τωρα αν εμεις θελουμε το 2014 ενα αυτοκινητο να το κανουμε διχρονο και να καιει λαδι κανενα προβλημα

                    Αν ήθελα να καίω βενζίνη δεν θα έβαζα υγραέριο. Όταν και αν η βενζίνη ξαναπάει σε λογική τιμή (ΚΑΤΩ από 1 ευρώ) ΜΠΟΡΕΙ να το ξανασκεφτώ.

                    Όσο για το σχόλιο περί δίχρονου, το να κάψει 100ml λάδι κάθε 1000 χλμ θεωρείται δίχρονο;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      panagiotis32 last edited by

                      το γιατι κανενα κιτ υγραεριου δεν εχει λαδιερα σε προβληματιζει????και ειναι ολα εξτρα???http://www.youtube.com/watch?v=MtxKFP0fuYc
                      δες αυτο κ μετα πες μου οτι θες!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alexeft last edited by

                        Ο χρήστης panagiotis32 έγραψε:
                        το γιατι κανενα κιτ υγραεριου δεν εχει λαδιερα σε προβληματιζει????και ειναι ολα εξτρα???http://www.youtube.com/watch?v=MtxKFP0fuYc
                        δες αυτο κ μετα πες μου οτι θες!!!!

                        Δεν βλέπω τίποτα. Βλέπω το αμάξι μου που έχει 200000χλμ με υγραέριο και είναι ακμαιότατο παρά το ότι έχει ευαίσθητες βαλβίδες. Κλείνω εδώ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ilias-a last edited by

                          Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                          δεν εχω κανενα προβλημα ουτε με λαδιερα ουτε με τιποτα τα καινουργια συστηματα ψεκαζουν βενζινη απτα μπεκ βενζινης κανονικα οποτε χρειαζεται τωρα αν εμεις θελουμε το 2014 ενα αυτοκινητο να το κανουμε διχρονο και να καιει λαδι κανενα προβλημα

                          Αν ήθελα να καίω βενζίνη δεν θα έβαζα υγραέριο. Όταν και αν η βενζίνη ξαναπάει σε λογική τιμή (ΚΑΤΩ από 1 ευρώ) ΜΠΟΡΕΙ να το ξανασκεφτώ.

                          Όσο για το σχόλιο περί δίχρονου, το να κάψει 100ml λάδι κάθε 1000 χλμ θεωρείται δίχρονο;

                          εδω δεν εχεις δικιο, τα σημερινα συστηματα μπορουν να προσφερουν την μεγιστη προστασια στις υψιλες στροφες και φορτια με ελαχιστο κοστος (καταναλωση βενζινης 2-5% πανω απο τις 4500 στροφες και στο +75% του φορτιου) ενω τα παλαιοτερα συστηματα που δεν υποστηριζουν το μεικτο ψεκασμο σε ευαισθητους κινητηρες τα περισσοτερα πανω απο τις 4500-5000 στροφες γυρνανε το καυσιμο μονο σε βενζινα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alexeft last edited by

                            Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                            δεν εχω κανενα προβλημα ουτε με λαδιερα ουτε με τιποτα τα καινουργια συστηματα ψεκαζουν βενζινη απτα μπεκ βενζινης κανονικα οποτε χρειαζεται τωρα αν εμεις θελουμε το 2014 ενα αυτοκινητο να το κανουμε διχρονο και να καιει λαδι κανενα προβλημα

                            Αν ήθελα να καίω βενζίνη δεν θα έβαζα υγραέριο. Όταν και αν η βενζίνη ξαναπάει σε λογική τιμή (ΚΑΤΩ από 1 ευρώ) ΜΠΟΡΕΙ να το ξανασκεφτώ.

                            Όσο για το σχόλιο περί δίχρονου, το να κάψει 100ml λάδι κάθε 1000 χλμ θεωρείται δίχρονο;

                            εδω δεν εχεις δικιο, τα σημερινα συστηματα μπορουν να προσφερουν την μεγιστη προστασια στις υψιλες στροφες και φορτια με ελαχιστο κοστος (καταναλωση βενζινης 2-5% πανω απο τις 4500 στροφες και στο +75% του φορτιου) ενω τα παλαιοτερα συστηματα που δεν υποστηριζουν το μεικτο ψεκασμο σε ευαισθητους κινητηρες τα περισσοτερα πανω απο τις 4500-5000 στροφες γυρνανε το καυσιμο μονο σε βενζινα.

                            Τη γνώμη μου είπα Ηλία και παραμένει. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΒΕΝΖΙΝΗ. Το σύστημά μου έχει τη δυνατότητα να ψεκάσει και βενζίνη αλλά το έχω off. Για να σου δώσω να καταλάβεις, με ενοχλεί που παίρνει μπρος με βενζίνη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              panagiotis32 last edited by

                              επισης δειτε και αυτο!!!

                              Youtube Video

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ilias-a last edited by

                                Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                                δεν εχω κανενα προβλημα ουτε με λαδιερα ουτε με τιποτα τα καινουργια συστηματα ψεκαζουν βενζινη απτα μπεκ βενζινης κανονικα οποτε χρειαζεται τωρα αν εμεις θελουμε το 2014 ενα αυτοκινητο να το κανουμε διχρονο και να καιει λαδι κανενα προβλημα

                                Αν ήθελα να καίω βενζίνη δεν θα έβαζα υγραέριο. Όταν και αν η βενζίνη ξαναπάει σε λογική τιμή (ΚΑΤΩ από 1 ευρώ) ΜΠΟΡΕΙ να το ξανασκεφτώ.

                                Όσο για το σχόλιο περί δίχρονου, το να κάψει 100ml λάδι κάθε 1000 χλμ θεωρείται δίχρονο;

                                εδω δεν εχεις δικιο, τα σημερινα συστηματα μπορουν να προσφερουν την μεγιστη προστασια στις υψιλες στροφες και φορτια με ελαχιστο κοστος (καταναλωση βενζινης 2-5% πανω απο τις 4500 στροφες και στο +75% του φορτιου) ενω τα παλαιοτερα συστηματα που δεν υποστηριζουν το μεικτο ψεκασμο σε ευαισθητους κινητηρες τα περισσοτερα πανω απο τις 4500-5000 στροφες γυρνανε το καυσιμο μονο σε βενζινα.

                                Τη γνώμη μου είπα Ηλία και παραμένει. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΒΕΝΖΙΝΗ. Το σύστημά μου έχει τη δυνατότητα να ψεκάσει και βενζίνη αλλά το έχω off.

                                η επιλογη σου ειναι απολυτα σεβαστη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  ilias-a last edited by

                                  Ο χρήστης panagiotis32 έγραψε:
                                  επισης δειτε και αυτο!!!

                                  Youtube Video

                                  σιγουρα θα υπαρχουν καποιοι τεχνικοι σε ολο τον κοσμο που εχουν περισσοτερες γνωσεις απο τις κατασκευαστριες εταιριες των υγραεριων, και ο κυριος Βατσος μπορει να ειναι ενας απο αυτους.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bebes last edited by

                                    Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                                    αντε παλι η λιπανση!!η αμολυβδη δηλαδη κανει και λιπανση ????μαλιστα!!!η λεξη Α-ΜΟΛΥΒΔΗ σημαινει δεν υπαρχει μολυβδος που υπηρχε στην παλια και τραγικη σουπερ!ο οποιος μολυβδος ειχε την ιδιοτητα λιπανσης τψν τραγικων τοτε βαλβιδων.κινητηρες μετα το 2002-2003 που καινε αμολυβδη δεν εχουν κανενα απολυτως προβλημα διαβαζω και παρακολουθω πολλα σαιτ και επισημους εγκαταστατες υγραεριου στην Ελλαδα και το εξωτερικο .

                                    σταματα τοτε να ψεκαζεις και βενζινα μαζι με το υγραεριο στο συστημα σου, τοτε θα καταλαβεις την διαφορα της λιπανσης και της αμολυβδης και το αν χρειαζεται ή οχι σε καποιους κινητηρες.

                                    Μου δημιουργήθηκε μια απορία:
                                    Οταν το συστημα ψεκαζει ενα ποσοστο βενζινης ταυτοχρονα με το αεριο (συνηθως σε υψηλες στροφες και μεγαλα φορτια) το κανει για λίπανση, ή για να ριξει λιγο τη θερμοκρασια στιον θαλαμο καυσης;

                                    Το να το κανει για λιπανση το βλεπω λιγο δυσκολο λογω της μικρης ποσοτητας βενζινης που ριχνει και της επισης μικρης λιπαντικης της ικανοτητας.
                                    Το να ριχνει τη θερμοκρασια ειναι κατι που ακουσα προσφατα και μου δημιουργηθηκε η απορια αν οντως γινεται...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      trident1971 last edited by

                                      Δεν εγραφε και εδω παλιοτερα ο κος Βάτσος?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alexeft last edited by

                                        Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                                        Δεν εγραφε και εδω παλιοτερα ο κος Βάτσος?

                                        Ναι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alexeft last edited by

                                          Ο χρήστης bebes έγραψε:

                                          αντε παλι η λιπανση!!η αμολυβδη δηλαδη κανει και λιπανση ????μαλιστα!!!η λεξη Α-ΜΟΛΥΒΔΗ σημαινει δεν υπαρχει μολυβδος που υπηρχε στην παλια και τραγικη σουπερ!ο οποιος μολυβδος ειχε την ιδιοτητα λιπανσης τψν τραγικων τοτε βαλβιδων.κινητηρες μετα το 2002-2003 που καινε αμολυβδη δεν εχουν κανενα απολυτως προβλημα διαβαζω και παρακολουθω πολλα σαιτ και επισημους εγκαταστατες υγραεριου στην Ελλαδα και το εξωτερικο .

                                          σταματα τοτε να ψεκαζεις και βενζινα μαζι με το υγραεριο στο συστημα σου, τοτε θα καταλαβεις την διαφορα της λιπανσης και της αμολυβδης και το αν χρειαζεται ή οχι σε καποιους κινητηρες.

                                          Μου δημιουργήθηκε μια απορία:
                                          Οταν το συστημα ψεκαζει ενα ποσοστο βενζινης ταυτοχρονα με το αεριο (συνηθως σε υψηλες στροφες και μεγαλα φορτια) το κανει για λίπανση, ή για να ριξει λιγο τη θερμοκρασια στιον θαλαμο καυσης;

                                          Το να το κανει για λιπανση το βλεπω λιγο δυσκολο λογω της μικρης ποσοτητας βενζινης που ριχνει και της επισης μικρης λιπαντικης της ικανοτητας.
                                          Το να ριχνει τη θερμοκρασια ειναι κατι που ακουσα προσφατα και μου δημιουργηθηκε η απορια αν οντως γινεται...

                                          Πολύ καλή σκέψη. Σκέφτομαι (και το έχω πει εδώ και χρόνια) ότι μάλλον διορθώνει κάπως το απαιτούμενο αβανς (χωρίς να έχω μετρήσεις όμως).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ilias-a last edited by

                                            δεν υπαρχει λιπανση, υπαρχει ψυξη, ψεκαζοντας αυτο το μιρκο ποσοστο βενζινης μαζι με το υγραεριο μικραινουμε τον χρονο καυσεως του υγραεριου που εχει σαν αποτελεσμα και χαμηλοτερη θερμοκρασια στον θαλαμο καυσεως, γνωριζουμε οτι το προβλημα με τις βαλβιδες ειναι γιατι το υγραεριο ειναι πιο βραδυκαστο απο τη βενζινη και ο χαρτης αβανς του εγκεφαλου δεν μπορει να καλυψει αυτη την μεγαλη διαφορα που χρειαζεται.
                                            σε καποια αλλα συστηματα αυτη η εργασια γινεται με κυκλους λειτουργειας, δηλαδη σε καθε κυλινδρο θα ψεκαστει 9 φορες υγραεριο και 1 βενζινη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 627
                                            • 628
                                            • 629
                                            • 630
                                            • 631
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 629 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr