Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
αντε παλι η λιπανση!!η αμολυβδη δηλαδη κανει και λιπανση ????μαλιστα!!!η λεξη Α-ΜΟΛΥΒΔΗ σημαινει δεν υπαρχει μολυβδος που υπηρχε στην παλια και τραγικη σουπερ!ο οποιος μολυβδος ειχε την ιδιοτητα λιπανσης τψν τραγικων τοτε βαλβιδων.κινητηρες μετα το 2002-2003 που καινε αμολυβδη δεν εχουν κανενα απολυτως προβλημα διαβαζω και παρακολουθω πολλα σαιτ και επισημους εγκαταστατες υγραεριου στην Ελλαδα και το εξωτερικο .
σταματα τοτε να ψεκαζεις και βενζινα μαζι με το υγραεριο στο συστημα σου, τοτε θα καταλαβεις την διαφορα της λιπανσης και της αμολυβδης και το αν χρειαζεται ή οχι σε καποιους κινητηρες.
Μου δημιουργήθηκε μια απορία:
Οταν το συστημα ψεκαζει ενα ποσοστο βενζινης ταυτοχρονα με το αεριο (συνηθως σε υψηλες στροφες και μεγαλα φορτια) το κανει για λίπανση, ή για να ριξει λιγο τη θερμοκρασια στιον θαλαμο καυσης;
Το να το κανει για λιπανση το βλεπω λιγο δυσκολο λογω της μικρης ποσοτητας βενζινης που ριχνει και της επισης μικρης λιπαντικης της ικανοτητας.
Το να ριχνει τη θερμοκρασια ειναι κατι που ακουσα προσφατα και μου δημιουργηθηκε η απορια αν οντως γινεται...