-
Καλα πως κανετε ετσι για ενα review?
Συγγνωμη που εχω αποψη και δε γραφω απλα : 'Αλλαξα λαστιχα, εβγαλα κατι μαυρα στρογγυλα, και εβαλα κατι αλλα, κι αυτα μαυρα στρογγυλα ηταν νομιζω.'
Επισης υποδειξεις για μοναδες μετρησης δε χρειαζομαι, φυσικος επαγγελομαι.
Οσο για τα ατυπα ποσοστα που αναφερω, αν εχεις ορεξη να καταλαβεις και κοινη λογικη, καταλαβαινεις. Αν εχεις ορεξη να χλεβασεις, κανεις οτι δεν καταλαβαινεις.Για να απαντησω τωρα στους ανθρωπους που εχουν πραγματικες αποριες :
Ο χρήστης mirage έγραψε:
BTW αυτό με την αντίσταση στην κύλιση πως το καταλαβες Ορέστη;
Σε στανταρ σημειο που συνηθως τσουλαω με νεκρα με ιδια παντα αρχικη ταχυτητα για κανα χιλιομετρο δε παρατηρησα καποια αισθητη διαφορα στο τελος καμια απο τις φορες που το δοκιμαζω καθε μερα εδω και 1 μηνα.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Θεωρητικά, έχεις την παραμικρή ιδέα τι σημαίνει διαφορά 4 db; Να σε βοηθήσω: μιλάς για την διαφορά που έχει η μουσική δωματίου με ένα τζάμπο τζετ που απογειώνεται... αν κάθεσαι μέσα στον κινητήρα όμως
:
ενώ γενικά συμφωνώ με τα παραπάνω, εδώ κάπου το χάνεις...
έχεις την παραμικρή ιδέα πόση είναι η ηχητική ένταση ενός τζετ σε φάση απογείωσης (και λέω απογείωσης, ούτε καν καβαλήματος )
-
4dB είναι σημαντική διαφορά, γιατί... γίνεται αισθητή η διαφορά από πριν στον ακροατή!
Χρειάζεσαι τουλάχιστον 3dB για να καταλάβεις διαφορά, ενώ αν έχεις 9dB διαφορά, θα αντιλαμβάνεσαι τον ήχο σαν 2 φορές πιο δυνατό.
Αυτό παίζει από άνθρωπο σε άνθρωπο, γιατί 1dB σε λογαριθμική κλίμακα μπορεί να είναι μικρή ή και μεγάλη διαφορά,γιατί στις μετρήσεις αυτές, μπαίνει στο λογαριασμό και η ψυχοακουστική.Αν κάποιος έχει όρεξη να διαβάσει και επειδή κι εγώ τα έχω ξεχάσει και μπορεί να λέω και χαζομάρες, ρίξτε μια ματιά:
http://www.sengpielaudio.com/calculator-levelchange.htm -
Δηλαδή αν έχω λαστιχα με στάθμη θορύβου 68db και μετά βάλω κάποια με 73db.. .........λετε ότι όχι απλά θα καταλάβω μια αύξηση του θορύβου κυλισης αλλά θα θέλω ωτοασπιδες και depon
Υπερβολικά μου φαίνεται τα λετε.. ...... -
Μόνο υπερβολικά? Εγώ νόμιζα ότι με κοπάνησε το κονιάκ στο κεφάλι χτες το βράδυ που τα διάβαζα, αλλά τελικά το αντέχω το πιοτι
-
Ναι, 5 db είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά. Νομίζω στα 3 db διαφορά, ακούς διπλάσιο θόρυβο (λογάριθμοι).
Ο Krus είναι αρχηγός.Ήμουν ανάμεσα στα Goodyear EfficientGrip Performance και Yokohama C.drive2 (185/60/14) και το ταμπελάκι με τον θόρυβο ήταν το καθοριστικό γιατί ήθελα τα Yokohama.
67 db 72 db .Μου είπαν ότι τα καινούρια Goodyear EfficientGrip Performance θα έρθουν τον Ιούνιο.
Θα είναι διαφορετικό μοντέλο και να περιμένω ή να τα πάρω τώρα; -
όταν έχεις στάθμη θορύβου 3db και την κάνεις 6db έχεις διπλάσιο θόρυβο.............όταν έχεις όμως 69 και το κάνεις 72,δεν έχεις διπλάσια στάθμη!!!
ρε μπας και έχετε μπερδευτεί με την κλίμακα ρίχτερ;;;;; -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ναι, 5 db είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά. Νομίζω στα 3 db διαφορά, ακούς διπλάσιο θόρυβο (λογάριθμοι).
Ο Krus είναι αρχηγός.Ήμουν ανάμεσα στα Goodyear EfficientGrip Performance και Yokohama C.drive2 (185/60/14) και το ταμπελάκι με τον θόρυβο ήταν το καθοριστικό γιατί ήθελα τα Yokohama.
67 db 72 db .Μου είπαν ότι τα καινούρια Goodyear EfficientGrip Performance θα έρθουν τον Ιούνιο.
Θα είναι διαφορετικό μοντέλο και να περιμένω ή να τα πάρω τώρα;είναι αρχηγός όταν λέει οτι η διαφορά 4db αποτυπώνεται στην διαφορά μουσικής δωματίου και απογείωση τζάμπο?
-
Η αλήθεια είναι πως το δωμάτιο με χαλαρή μουσική με τον κινητήρα jet, αν υποθέσουμε πως είσαι δίπλα του, εχουν διαφορά που ξεπερνά πιθανώς και τα 50db αναλόγως την τεχνολογία του κινητήρα
-
Να λοιπον που το post μου δινει αφορμες για μαθηση!!! Ευγε παιδια! Ποτε δεν ειναι αργα!
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Η αλήθεια είναι πως το δωμάτιο με χαλαρή μουσική με τον κινητήρα jet, αν υποθέσουμε πως είσαι δίπλα του, εχουν διαφορά που ξεπερνά πιθανώς και τα 50db αναλόγως την τεχνολογία του κινητήραΑκριβως
το θεμα ειναι γιατι εγινε ολος αυτος ο θόρυβος με το ποστ του ανθρωπου. -
Όλοι ξέρουν ότι στην απογείωση τζάμπο δεν έχεις μόνο 72db (και τα +50db είναι λίγα).
Τονίζει όμως το ότι η κλίμακα είναι ΛΟΓΑΡΙΘΜΙΚΗ και η διαφορά 5db δεν γίνεται απλά αντιληπτή αλλά είναι ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΘΟΡΥΒΩΔΗΣ.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Η αλήθεια είναι πως το δωμάτιο με χαλαρή μουσική με τον κινητήρα jet, αν υποθέσουμε πως είσαι δίπλα του, εχουν διαφορά που ξεπερνά πιθανώς και τα 50db αναλόγως την τεχνολογία του κινητήρα
Ακριβως
το θεμα ειναι γιατι εγινε ολος αυτος ο θόρυβος με το ποστ του ανθρωπου.Μαλλον τα Dunlop δεν ειναι τοσο καλα λαστιχα τελικα, το ξανασκεφτηκα!
-
Καλά ή όχι γίνονται ανάλογα με τα κριτήρια που έχεις.
Για άλλους είναι τα καλύτερα ενώ άλλοι θα έπαιρναν κάποιο άλλο.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Καλά ή όχι γίνονται ανάλογα με τα κριτήρια που έχεις.Για άλλους είναι τα καλύτερα ενώ άλλοι θα έπαιρναν κάποιο άλλο.
Εγω εγραψα ενα review για να υπαρχει. Το ελαστικο αυτο εχει αντικατασταθει απο αλλα εδω και χρονια. Προφανως αν εχεις επιλογες θα παρεις καποιο αλλο.
Απλα τυχαινει να ειναι η μονη ευκολη λυση για κατοχους Α1, Fabia, Polo, Ibiza με 16αρα.
Και απ' ο,τι βλεπω ταιριαζει μια χαρα με το αμαξι. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Όλοι ξέρουν ότι στην απογείωση τζάμπο δεν έχεις μόνο 72db (και τα +50db είναι λίγα).Τονίζει όμως το ότι η κλίμακα είναι ΛΟΓΑΡΙΘΜΙΚΗ και η διαφορά 5db δεν γίνεται απλά αντιληπτή αλλά είναι ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΘΟΡΥΒΩΔΗΣ.
μουσική δωματίου χοντρά χοντρά μεταξύ 80-90, απογείωση τζάμπο 125-135... που βλέπεις τα 4db διαφορά ?
το οτι είναι λογαριθμική τι σχέση έχει με την παραπάνω χοντράδα... γιατί χοντράδα είναι όταν πας να διορθώσεις τον άλλο με ειρωνικό ύφος και σφάλεις τόσο ΕΞΌΦΘΑΛΜΑ
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Η αλήθεια είναι πως το δωμάτιο με χαλαρή μουσική με τον κινητήρα jet, αν υποθέσουμε πως είσαι δίπλα του, εχουν διαφορά που ξεπερνά πιθανώς και τα 50db αναλόγως την τεχνολογία του κινητήρα
Ακριβως
το θεμα ειναι γιατι εγινε ολος αυτος ο θόρυβος με το ποστ του ανθρωπου.Του Ορέστη; Γιατι γράφει αρλουμπες.
Sent from my Nexus 4 using 3
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Η αλήθεια είναι πως το δωμάτιο με χαλαρή μουσική με τον κινητήρα jet, αν υποθέσουμε πως είσαι δίπλα του, εχουν διαφορά που ξεπερνά πιθανώς και τα 50db αναλόγως την τεχνολογία του κινητήρα
Ακριβως
το θεμα ειναι γιατι εγινε ολος αυτος ο θόρυβος με το ποστ του ανθρωπου.Του Ορέστη; Γιατι γράφει αρλουμπες.
Sent from my Nexus 4 using 3
Ο,τι πεις.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ναι, 5 db είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά. Νομίζω στα 3 db διαφορά, ακούς διπλάσιο θόρυβο (λογάριθμοι).
Ο Krus είναι αρχηγός.Ήμουν ανάμεσα στα Goodyear EfficientGrip Performance και Yokohama C.drive2 (185/60/14) και το ταμπελάκι με τον θόρυβο ήταν το καθοριστικό γιατί ήθελα τα Yokohama.
67 db 72 db .Μου είπαν ότι τα καινούρια Goodyear EfficientGrip Performance θα έρθουν τον Ιούνιο.
Θα είναι διαφορετικό μοντέλο και να περιμένω ή να τα πάρω τώρα;Τα ΕfficientGrip Perf. κυκλοφορησαν στην αγορα πριν ενα χρονο και κατι μηνες.Χλωμο το βλεπω να τα αλλαζουν τοσο γρηγορα.Εως αδυνατο.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
.............όταν έχεις όμως 69 και το κάνεις 72,δεν έχεις διπλάσια στάθμη!!!δυστυχώς ισχύει κ αυτό. 2πλάσια ισχύς.
τι διαβάζουμε εδώ μέσα
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]