Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ [#2]
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ [#2]
    • 1
    • 2
    • 190
    • 191
    • 192
    • 193
    • 194
    • 270
    • 271
    • 192 / 271
    Αντίλογος
    16
    5406
    8235
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      corsair last edited by

      Ο χρήστης drdino έγραψε:
      I give up.

      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        corsair last edited by

        Ο χρήστης Cali έγραψε:
        Και παλι βεβεαι εξαρτατε πως θα οεσει κ τι υψωμα θα εχει.

        u keep using dat word...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ο χρήστης zorz έγραψε:

          Από την άποψη της διερεύνησης του ατυχήματος φυσικά και έχει τεράστια σημασία να βρεθεί. Εγώ μιλούσα καθαρά για το SAR του θέματος. Είτε βρεθεί, είτε όχι δεν αλλάζει τίποτα τώρα πια...

          http://en.wikipedia.org/wiki/Japan_Airl ... _operation

          Medical staff later found bodies with injuries suggesting that the individual had survived the crash only to die from shock or exposure overnight in the mountains.[10] One doctor said 'If the discovery had come ten hours earlier, we could have found more survivors.'[18]

          Yumi Ochiai, one of the four survivors out of 524 passengers and crew, recounted from her hospital bed that she recalled bright lights and the sound of helicopter rotors shortly after she awoke amid the wreckage, and while she could hear screaming and moaning from other survivors, these sounds gradually died away during the night.[10]

          Που βρε καλέ μου; Στον βυθό της θάλασσας;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cali last edited by

            Ο χρήστης corsair έγραψε:

            Και παλι βεβεαι εξαρτατε πως θα οεσει κ τι υψωμα θα εχει.

            u keep using dat word...

            Βαλε sτο youtube κατι σχετικα προσφατο
            747 Afganistan
            that's why

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Ναι τι, επιβίωσαν επειδή έσκασαν στο έδαφος; Στη θάλασσα τι θα είχε γίνει, θα είχαν eξατμιστεί;

              ΥΓ: ύψωμα=/=ύψος, κάτι λάθος σου είπανε στην εκπαίδευση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cali last edited by

                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                Ναι τι, επιβίωσαν επειδή έσκασαν στο έδαφος; Στη θάλασσα τι θα είχε γίνει, θα είχαν eξατμιστεί;

                ΥΓ: ύψωμα=/=ύψος, κάτι λάθος σου είπανε στην εκπαίδευση.

                Οχι drdino δεν εξατμιζοντε στη θαλασσα. Πολλοι οεθαινουν πριν πεσουν,αλλοι πνιγοντε και αλλοι χανοντε...

                Μη κολλαμε στις λεπτομεριες

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mirage last edited by

                  Ο χρήστης Cali έγραψε:
                  Ολα αυτα σας τα λεω γιατι πεταω και εχω γνωσεις.

                  Πετάς σαν ppl, cpl ή απλά πετάς; Επίσης τι σε κάνει να πιστεύεις πως οι συνομιλητές σου δεν έχουν γνώσεις ή δεν πετάνε;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    cabala10 last edited by

                    Ο χρήστης Cali έγραψε:

                    Και παλι βεβεαι εξαρτατε πως θα οεσει κ τι υψωμα θα εχει.

                    u keep using dat word...

                    Βαλε sτο youtube κατι σχετικα προσφατο
                    747 Afganistan
                    that's why

                    πιο κοντα στην πραγματικοτητα ειναι εκεινη η πτηση της twa παρα αυτο..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mirage last edited by

                      Εκείνη διαλύθηκε από έκρηξη στον αέρα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        cabala10 last edited by

                        Ο χρήστης mirage έγραψε:
                        Εκείνη διαλύθηκε από έκρηξη στον αέρα.

                        δεν βλεπω τον λογο να μην εχει γινει κατι τετοιο και εδω ειδικα οταν ολοι μιλανε 'και' για τρομοκρατια

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          mirage last edited by

                          Αλλά και στην Μαλακάσα το ίδιο έγινε

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            cali last edited by

                            Ο χρήστης mirage έγραψε:

                            Ολα αυτα σας τα λεω γιατι πεταω και εχω γνωσεις.

                            Πετάς σαν ppl, cpl ή απλά πετάς; Επίσης τι σε κάνει να πιστεύεις πως οι συνομιλητές σου δεν έχουν γνώσεις ή δεν πετάνε;

                            Δε θα κατσω να ξεδιπλωσω τα πτυχια μου σε ενα φορουμ.
                            Γνωμες ανταλλαζουμε εδω μεσα.
                            Και δεν ειπα οτι οι συνομιλητες μου δεν εχουν γνωσεις, μακαρι κιολλας για να ανταλλαζουμε αποψεις!!

                            Υ.Γ cpl??? Mηπως ηθελες να πεις cpt???

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              ast last edited by

                              Ο χρήστης Cali έγραψε:
                              Ολα αυτα σας τα λεω γιατι πεταω και εχω γνωσεις. Το εδαφος,το χωμα, η γη αποροφα τους κραδασμους. Ναι θα γινει παλι κομματια,εξαρτατε το crash αλλα δε θα διαλυθει η ατρακτος. Και παλι βεβεαι εξαρτατε πως θα οεσει κ τι υψωμα θα εχει.

                              Εγώ πάλι, πιστεύω πως έχεις ένα δίκιο, αλλά προσπαθώ να το διερευνήσω λίγο παραπάνω:

                              Υπό ποιές συνθήκες ένα commercial jet που επιχειρεί αναγκαστική προσγείωση θα υποστεί λιγότερες ζημιές από ένα άλλο που υπό τις ίδιες συνθήκες επιχειρεί προσθαλάσσωση;

                              Με άλλα λόγια, προφανώς αν πέσει ακυβέρνητο από cruising altitude, και στις δύο περιπτώσεις δεν θα μείνει ούτε κολυμπυθρόξυλο. Αν δεν πέσει ακυβέρνητο όμως;

                              Τροφή για σκέψη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mirage last edited by

                                Ο χρήστης Cali έγραψε:

                                Ολα αυτα σας τα λεω γιατι πεταω και εχω γνωσεις.

                                Πετάς σαν ppl, cpl ή απλά πετάς; Επίσης τι σε κάνει να πιστεύεις πως οι συνομιλητές σου δεν έχουν γνώσεις ή δεν πετάνε;

                                Δε θα κατσω να ξεδιπλωσω τα πτυχια μου σε ενα φορουμ.
                                Γνωμες ανταλλαζουμε εδω μεσα.
                                Και δεν ειπα οτι οι συνομιλητες μου δεν εχουν γνωσεις, μακαρι κιολλας για να ανταλλαζουμε αποψεις!!

                                Υ.Γ cpl??? Mηπως ηθελες να πεις cpt???

                                Όχι μια χαρά το είπα
                                CPL που θα πεί Commercial Pilot Licence
                                http://en.wikipedia.org/wiki/Commercial_pilot_license
                                A, μηπως είσαι με ATPL έστω και frozen?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cali last edited by

                                  Ο χρήστης ast έγραψε:

                                  Ολα αυτα σας τα λεω γιατι πεταω και εχω γνωσεις. Το εδαφος,το χωμα, η γη αποροφα τους κραδασμους. Ναι θα γινει παλι κομματια,εξαρτατε το crash αλλα δε θα διαλυθει η ατρακτος. Και παλι βεβεαι εξαρτατε πως θα οεσει κ τι υψωμα θα εχει.

                                  Εγώ πάλι, πιστεύω πως έχεις ένα δίκιο, αλλά προσπαθώ να το διερευνήσω λίγο παραπάνω:

                                  Υπό ποιές συνθήκες ένα commercial jet που επιχειρεί αναγκαστική προσγείωση θα υποστεί λιγότερες ζημιές από ένα άλλο που υπό τις ίδιες συνθήκες επιχειρεί προσθαλάσσωση;

                                  Με άλλα λόγια, προφανώς αν πέσει ακυβέρνητο από cruising altitude, και στις δύο περιπτώσεις δεν θα μείνει ούτε κολυμπυθρόξυλο. Αν δεν πέσει ακυβέρνητο όμως;

                                  Τροφή για σκέψη.

                                  Ολα εξαρτοντε απο τις συνθηκες καθε emergency.
                                  Απλα στη θαλασσα το αεροπλανο πεφτει κ γινετε σαν να τσαλακωνουμε ενα χαρτι και το οεταμε στα σκουπιδια γιατι δεν αποροφα τους κραδασμους το νερο.
                                  Αν δε πεσει ακυβερνητο στη θαλασσα και υπαρχει πιθανοτητα να σωθει βεβαιως. Το ιδιο και στο εδαφος,και επειτα υπαρχουν διαδικασιας εκενωσης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cali last edited by

                                    Ο χρήστης Cali έγραψε:

                                    Ολα αυτα σας τα λεω γιατι πεταω και εχω γνωσεις. Το εδαφος,το χωμα, η γη αποροφα τους κραδασμους. Ναι θα γινει παλι κομματια,εξαρτατε το crash αλλα δε θα διαλυθει η ατρακτος. Και παλι βεβεαι εξαρτατε πως θα οεσει κ τι υψωμα θα εχει.

                                    Εγώ πάλι, πιστεύω πως έχεις ένα δίκιο, αλλά προσπαθώ να το διερευνήσω λίγο παραπάνω:

                                    Υπό ποιές συνθήκες ένα commercial jet που επιχειρεί αναγκαστική προσγείωση θα υποστεί λιγότερες ζημιές από ένα άλλο που υπό τις ίδιες συνθήκες επιχειρεί προσθαλάσσωση;

                                    Με άλλα λόγια, προφανώς αν πέσει ακυβέρνητο από cruising altitude, και στις δύο περιπτώσεις δεν θα μείνει ούτε κολυμπυθρόξυλο. Αν δεν πέσει ακυβέρνητο όμως;

                                    Τροφή για σκέψη.

                                    Ολα εξαρτοντε απο τις συνθηκες καθε emergency.
                                    Απλα στη θαλασσα το αεροπλανο πεφτει κ γινετε σαν να τσαλακωνουμε ενα χαρτι και το οεταμε στα σκουπιδια γιατι δεν αποροφα τους κραδασμους το νερο.
                                    Αν δε πεσει ακυβερνητο στη θαλασσα υπαρχει πιθανοτητα να σωθει βεβαιως. Το ιδιο και στο εδαφος,και επειτα υπαρχουν διαδικασιας εκενωσης.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dim8 last edited by

                                      http://www.protothema.gr/world/article/ ... sei-epafi/

                                      Τι αποκαλύπτει ένας πιλότος που ήταν και ο τελευταίος άνθρωπος που επικοινώνησε με την πτήση των Malaysia Airlines

                                      Συγκλονιστικά στοιχεία βλέπουν το φως της δημοσιότητας ώρα με την ώρα σχετικά με την εξαφάνιση του Boeing 777 των Malaysia Airlines.

                                      Οπως προκύπτει, το αεροσκάφος επικοινώνησε με προπορευόμενο Boeing ίδιου τύπου λίγο μετά την απώλεια του στίγματός του. Την πληροφορία μάλιστα αυτή την αποκάλυψε ο ίδιος ο άνθρωπος που επικοινώνησε με το μοιραίο σκάφος.

                                      Πρόκειται για έναν πιλότο Boeing 777 που βρισκόταν μπροστά από το αεροπλάνο των Malaysia Airlines περίπου 30 λεπτά, στον εναέριο χώρο του Βιετνάμ. Οταν ο πύργος ελέγχου δεν κατάφερνε να εντοπίσει το μαλαισιανό αεροσκάφος, ήρθε σε επαφή με το προπορευόμενο αεροσκάφος για να προσπαθήσει κι εκείνο να ανακτήσει επικοινωνία μέσω της συχνότητας έκτακτης ανάγκης, όπως αποκαλύπτει ο ίδιος ο πιλότος στους New Sunday Times.

                                      Οπως λέει ο ίδιος «καταφέραμε όντως να ανακτήσουμε επαφή με το αεροσκάφος των Malaysia Airlines περίπου στις 1.30 π.μ.και τους ρωτήσαμε αν έχουν μπει στον εναέριο χώρο του Βιετνάμ. Η φωνή στην άλλη πλευρά ήταν ή του κυβερνήτη Zaharie (Ahmad Shah, 53 ετών) ή του Fariq (Abdul Hamid, 27 ετών), αλλά είμαι σίγουρος ότι ήταν του συγκυβερνήτη. Υπήρχαν πολλές παρεμβολές, αλλά άκουσα μουρμουρητά. Αυτή ήταν η τελευταία φορά που τους ακούσαμε γιατί μετά χάσαμε επαφή». Οπως προκύπτει ο πιλότος, που ζήτησε να μη δοθούν στη δημοσιότητα τα στοιχεία του, ήταν ο τελευταίος άνθρωπος που επικοινώνησε με την πτήση MH370!

                                      Ο ίδιος αποκάλυψε ότι δεν ανησύχησε από ό,τι είχε ακούσει, ούτε μπορούσε να φανταστεί ότι κάτι πήγαινε στραβά, καθώς είναι συνηθισμένο να διακόπτεται η επικοινωνία με κάποιο άλλο αεροσκάφος. Επαθε όμως σοκ όταν άκουσε ότι το αεροσκάφος δεν προσγειώθηκε ποτέ...

                                      Και συνεχίζει στη συνέντευξή του: «Αν το αεροπλάνο είχε πρόβλημα, θα είχαμε ακούσει την κλήση εκτάκτου κινδύνου (Mayday). Αλλά είμαι σίγουρος ότι ούτε εγώ, ούτε κανείς άλλος άκουσε κάτι τέτοιο».

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • M
                                        mirage last edited by

                                        Έχει ήδη μπει και μάλλον είναι μούφα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          ast last edited by

                                          ΠΘ

                                          Ο χρήστης dim8 έγραψε:
                                          New Sunday Times.

                                          Υπάρχει τέτοια εφημερίδα;

                                          Η φωνή στην άλλη πλευρά ήταν ή του κυβερνήτη Zaharie (Ahmad Shah, 53 ετών) ή του Fariq (Abdul Hamid, 27 ετών), αλλά είμαι σίγουρος ότι ήταν του συγκυβερνήτη.

                                          Χάθηκαν κάπου στη μετάφραση ή μόνο εγώ δε βγάζω νόημα από αυτό;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mirage last edited by

                                            New Straits Times.... Ουτε την πηγή δεν μπορούν να βάλουν σωστά τα ζώα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 190
                                            • 191
                                            • 192
                                            • 193
                                            • 194
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 192 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr