-
οι συνθηκες αυτες, ειναι μια και μοναδικη: η διαμηκης (κατα τον αξονα που θα παει να σκασει πανω σε αυτο που φερει τον αεροσακο, το ανθρωπινο σωμα) επιβραδυνση. τι εννοεις 'συνθηκες', πλυθηντικος?
-
Καλησπερα και παλι.Οντως δεν γνωριζω αν εχει αεροσακους στο πλαι.. Απλα να υπενθυμισω οτι στα προστατευτικα καγκελα της Εθνικης χτυπησα πλαγια δηλαδη απο την μερια του οδηγου.. Και μετα παλι εφερε τουμπες κ κστεληξε αναποδογυρισμενο.
Οσο για τα λαστιχα κρατιοντουσαν λιγο ακομα. Σημερα που πηγα να δω το αμαξι το μπροστινο δεξι λαστιχο ειναι σκασμενο .
Το τιμονι που ρωτησε καποιος ναι ηταν κλειδωμενο,προσπαθουσα να ισιωσω το αμαξι αλλα δεν ανατποκρινοταν.
Απλα ρωταω για τους αεροσακους γιατι οκ..ημουν τυχερη κ χτυπησα μονο στον αυχενα μου,αλλα και παλι δεν επρεπε να ανοιξουν; -
Ο χρήστης Cali έγραψε:
Καλησπερα και παλι.Οντως δεν γνωριζω αν εχει αεροσακους στο πλαι.. Απλα να υπενθυμισω οτι στα προστατευτικα καγκελα της Εθνικης χτυπησα πλαγια δηλαδη απο την μερια του οδηγου.. Και μετα παλι εφερε τουμπες κ κστεληξε αναποδογυρισμενο.
Οσο για τα λαστιχα κρατιοντουσαν λιγο ακομα. Σημερα που πηγα να δω το αμαξι το μπροστινο δεξι λαστιχο ειναι σκασμενο .
Το τιμονι που ρωτησε καποιος ναι ηταν κλειδωμενο,προσπαθουσα να ισιωσω το αμαξι αλλα δεν ανατποκρινοταν.
Απλα ρωταω για τους αεροσακους γιατι οκ..ημουν τυχερη κ χτυπησα μονο στον αυχενα μου,αλλα και παλι δεν επρεπε να ανοιξουν;Αντι να ψάχνεις γιατί έγινε όλο αυτό λες για τους αερόσακους που και να άνοιγαν δεν θα πρόσφεραν τίποτα;
Απο το λάστιχο ξεκίνησαν όλα;Εσκασε στα καλά καθούμενα ή χτύπησε κάπου πρώτα;
-
Γιατι να μην το ψαξω οταν υποτιθετε το παρεχει το αυτοκινητο και οταν το χρειαστηκα δεν ανοιξε;
Οκ μπορει να μη χτυπησα σοβαρα αλλα θα μπορουσα να ειχα παθει χειροτερα.
Βρισκομουν στη μεσαια λωριδα και πηγαινα με 60χλμ.εσκασε το λαστιχο; Πατησα κατι πανω στην εθνικη; Δεν γνωριζω ακομα με ακριβεια.. Αλλα το οτι ειχε βρεξει πιο πριν νομιζω βοηθησε αρκετα για να τουμπαρει το αμαξι. -
Ο χρήστης Cali έγραψε:
Γιατι να μην το ψαξω οταν υποτιθετε το παρεχει το αυτοκινητο και οταν το χρειαστηκα δεν ανοιξε;
Οκ μπορει να μη χτυπησα σοβαρα αλλα θα μπορουσα να ειχα παθει χειροτερα.
Βρισκομουν στη μεσαια λωριδα και πηγαινα με 60χλμ.εσκασε το λαστιχο; Πατησα κατι πανω στην εθνικη; Δεν γνωριζω ακομα με ακριβεια.. Αλλα το οτι ειχε βρεξει πιο πριν νομιζω βοηθησε αρκετα για να τουμπαρει το αμαξι.Τα αυτοκινητα δεν τουμπαρουν ετσι ευκολα. Το γεγονος οτι ειχε βρεξει δεν βοηθα στο να τουμπαρει, ισα ισα λογω μειωμενης προσφυσης θα επρεπε να γλυστρισει.
Κατι αλλο εγινε το οποιο ειτε δεν καταλαβες ειτε δεν θυμασαι. -
Ο χρήστης Cali έγραψε:
Γιατι να μην το ψαξω οταν υποτιθετε το παρεχει το αυτοκινητο και οταν το χρειαστηκα δεν ανοιξε;
Οκ μπορει να μη χτυπησα σοβαρα αλλα θα μπορουσα να ειχα παθει χειροτερα.
Βρισκομουν στη μεσαια λωριδα και πηγαινα με 60χλμ.εσκασε το λαστιχο; Πατησα κατι πανω στην εθνικη; Δεν γνωριζω ακομα με ακριβεια.. Αλλα το οτι ειχε βρεξει πιο πριν νομιζω βοηθησε αρκετα για να τουμπαρει το αμαξι.Όλα κρίνονται απο το αποτέλεσμα.Βγήκες σώα από το αμάξι ,δεν χτύπησες στο τιμόνι (εκεί σε προστατεύει ο αερόσακος τιμονιού),οπότε;
Αν τα λάστιχα ήταν φαγωμένα μπορεί το κλατάρισμα να έγινε λόγω φθοράς.
-
Περιεγραπσα λιγο πιο πισω ακριβως οσα εγιναν.
Τα θυμαμαι ολα ακομα και την ωρα που αναποδογυριζε το αμαξι. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Γιατι να μην το ψαξω οταν υποτιθετε το παρεχει το αυτοκινητο και οταν το χρειαστηκα δεν ανοιξε;
Οκ μπορει να μη χτυπησα σοβαρα αλλα θα μπορουσα να ειχα παθει χειροτερα.
Βρισκομουν στη μεσαια λωριδα και πηγαινα με 60χλμ.εσκασε το λαστιχο; Πατησα κατι πανω στην εθνικη; Δεν γνωριζω ακομα με ακριβεια.. Αλλα το οτι ειχε βρεξει πιο πριν νομιζω βοηθησε αρκετα για να τουμπαρει το αμαξι.Όλα κρίνονται απο το αποτέλεσμα.Βγήκες σώα από το αμάξι ,δεν χτύπησες στο τιμόνι (εκεί σε προστατεύει ο αερόσακος τιμονιού),οπότε;
Αν τα λάστιχα ήταν φαγωμένα μπορεί το κλατάρισμα να έγινε λόγω φθοράς.
Παιδια... Εννοειτε οτι το αποελεσμα ειναι οτι αυτη τη στιγμη ζω και δεν εχω σπασει τπτ.. Και φυσικα σημαντικο παραγοντα επεξε το συγκεκριμενο αμαξι αλλα και το οτι φορουσα ζωνη.
Η μονη μ απορια ηταν γιατι δεν ανοιξαν οι αεροσακοι και οχι το πως τουμπαρε το αμαξι. -
Το θέμα κατα την ταπεινή μου άποψη, δεν ειναι οτι δεν άνοιξαν οι αεροσακοι, αλλα γιατι κλείδωσε (αν κλείδωσε) το τιμόνι...
-
Oταν το αυτοκίνητο σηκωθει στις δύο πλαινες ρόδες, λογικό μου φαίνεται να μοιάζει με «ξερό» το τιμόνι
-
Ο χρήστης Cali έγραψε:
Γιατι να μην το ψαξω οταν υποτιθετε το παρεχει το αυτοκινητο και οταν το χρειαστηκα δεν ανοιξε;
Οκ μπορει να μη χτυπησα σοβαρα αλλα θα μπορουσα να ειχα παθει χειροτερα.
Βρισκομουν στη μεσαια λωριδα και πηγαινα με 60χλμ.εσκασε το λαστιχο; Πατησα κατι πανω στην εθνικη; Δεν γνωριζω ακομα με ακριβεια.. Αλλα το οτι ειχε βρεξει πιο πριν νομιζω βοηθησε αρκετα για να τουμπαρει το αμαξι.Όλα κρίνονται απο το αποτέλεσμα.Βγήκες σώα από το αμάξι ,δεν χτύπησες στο τιμόνι (εκεί σε προστατεύει ο αερόσακος τιμονιού),οπότε;
Αν τα λάστιχα ήταν φαγωμένα μπορεί το κλατάρισμα να έγινε λόγω φθοράς.
Παιδια... Εννοειτε οτι το αποελεσμα ειναι οτι αυτη τη στιγμη ζω και δεν εχω σπασει τπτ.. Και φυσικα σημαντικο παραγοντα επεξε το συγκεκριμενο αμαξι αλλα και το οτι φορουσα ζωνη.
Η μονη μ απορια ηταν γιατι δεν ανοιξαν οι αεροσακοι και οχι το πως τουμπαρε το αμαξι.Αν ανοιγαν (γιατί άραγε πληθυντικός;μόνο του οδηγού θα έπρεπε) τι θα άλλαζε;
Δυστυχώς το θέμα είναι σαν το παιχνίδι με την κολοκυθιά. -
Tι χρονολογίας ήταν το αυτοκίνητο? Αγοράστηκε καινούργιο?
-
Ειναι (ηταν) το παλιο τεριος,οχι το καινουργιο..
Daihatsu 1900Το αγορασα το 2007 μεταχειρισμενο και ως τωρα δεν μου ειχε βγαλει τη παραμικρη ζημια
-
Αν το τρανταγμα ήταν γερό θα έπρεπε να ανοίξουν οι πλαινοί, αν υπήρχαν!
Μαθε πρώτα αν έχει το αμάξι σου πλαινους και μετα προβληματιζεσαι' γιατι κατα πάσα πιθανότητα η απάντηση είναι: «πως να ανοίξει κάτι που δεν υπάρχει» -
Οπότε έχουμε(είχαμε) ένα αυτοκίνητο πάνω από 10 ετών μεταχειρισμένο. Αν πάρουμε το ενδεχόμενο ότι έπρεπε να ανοίξουν οι αερόσακοι, λέμε αν γιατί στα τουμπαρίσματα δεν ανοίγουν, τότε ή θα έπρεπε να είχε γίνει έλεγχος σωστής λειτουργίας των αερόσακων όπως συμβουλεύουν οι εταιρίες εφόσον έχει περάσει 10ετια ή το αυτοκίνητο είχε εμπλακεί σε ατύχημα με χρήση αερόσακων οι οποίοι δεν αντικαταστάθηκαν.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Οπότε έχουμε(είχαμε) ένα αυτοκίνητο πάνω από 10 ετών μεταχειρισμένο. Αν πάρουμε το ενδεχόμενο ότι έπρεπε να ανοίξουν οι αερόσακοι, λέμε αν γιατί στα τουμπαρίσματα δεν ανοίγουν, τότε ή θα έπρεπε να γίνει έλεγχος σωστής λειτουργίας των αερόσακων όπως συμβουλεύουν οι εταιρίες εφόσον έχει περάσει 10ετια ή το αυτοκίνητο είχε εμπλακεί σε ατύχημα με χρήση αερόσακων οι οποίοι δεν αντικαταστάθηκαν.Τοτε το ειχε ελενξει μηχανικος και ηταν ατρακαριστο.
Οσο για τον ελενχο που λες..δεν ειχα κανει περα απο τα τυπικα του service παντα on time. -
Οι εταιρίες συμβουλεύουν να αντικαθιστώνται οι αερόσακοι μετά τη 10ετια κάτι που προφανώς δεν έγινε οπότε αν θεωρείς ότι έπρεπε να ανοίξουν να άλλος ένας λόγος που δεν άνοιξαν και σίγουρα δεν φταίει η εταιρία.
-
Και καπου εδω πηρα μια απαντηση..
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Cali έγραψε:
Και καπου εδω πηρα μια απαντηση..Sent from my iPhone using Tapatalk
To αποπάνω που σου έγραψε δεν σημαίνει ότι δεν λειτουργούν μετά την 10ετία .
Λαμπάκι αερόσακου σου είχε ανάψει ποτέ; -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ο αερόσακος ανοίγει αν σκεφτεί ότι ικανοποιούνται συνθήκες κατά τις οποίες η μη ενεργοποίησή του θα προκαλέσουν μεγαλύτερη ζημιά από την ενεργοποίησή του. Αν δεν ικανοποιούνται οι συνθήκες, δεν ενεργοποιείται.
Αν ανοιγαν (γιατί άραγε πληθυντικός;μόνο του οδηγού θα έπρεπε) τι θα άλλαζε;
Δυστυχώς το θέμα είναι σαν το παιχνίδι με την κολοκυθιά.Όλα κρίνονται απο το αποτέλεσμα.Βγήκες σώα από το αμάξι ,δεν χτύπησες στο τιμόνι (εκεί σε προστατεύει ο αερόσακος τιμονιού),οπότε;
με απλ'α λ'ογια οι αερόσακοι δεν ανοιγουν πάντα, έχουν προγραμματιστει να ανοίγουν όταν χρειάζεται. στην περίπτωση σου δεν χρειάστηκε και δεν άνοιξαν.
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#