-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Δεν είναι κακό, καλό είναι... δεν είναι όμως Πόρσε.
σε κάποια διαφήμιση έλεγε μία... δεν είναι Golf
Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά (αποδεδειγμένα πλέον)
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δυσκολέυομαι να καταλάβω που εστιάζεις στο παραπάνω post, διότι μπορώ να πιαστώ από αρκετά διαφορετικά σημεία και να βγάλω διαφορετικά συμπεράσματα.
Π.χ. ότι τα επώνυμα πουλάνε 'άμα τη εμφανίσει' ή ότι τα ανώνυμα είνια καταδικασμένα να μείνουν στην αφάνεια ή ότι οι συγκεκριμένοι ειδικοί δεν ήταν και τόσο ειδικοί ή ότι αυτοί που έκαναν το πείραμα δεν ήξεραν το αυτονόητο (ότι το όνομα/παράδοση παίζει σημαντικό ρόλο στην επιλογή του προϊόντος)... και πολλά ακόμα.
σε όλα τα παραπάνω πχ σε βάζουν με δεμένα μάτια στο εσωτερικό αυτοκινήτου χωρίς να ξέρεις μάρκα/μοντέλο. Τότε θα είσαι αντικειμενικός
Έτσι κρίνεις την εμφάνιση εσυ ?
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Έτσι κρίνεις την εμφάνιση εσυ ?
τα χουμε ξαναγράψει: όταν είσαι μέσα δεν φαίνεται το έξω (οκ εκτός και αν από τον εσωτερικό καθρέπτη βλέπεις καμιά φτερούγα -και το χάος)
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Έτσι κρίνεις την εμφάνιση εσυ ?
τα χουμε ξαναγράψει: όταν είσαι μέσα δεν φαίνεται το έξω (οκ εκτός και αν από τον εσωτερικό καθρέπτη βλέπεις καμιά φτερούγα -και το χάος)
για το 'μέσα' μιλάω
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δεν είναι κακό, καλό είναι... δεν είναι όμως Πόρσε.
σε κάποια διαφήμιση έλεγε μία... δεν είναι Golf
Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά (αποδεδειγμένα πλέον)
Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια (αποδεδειγμένα από αρχαιοτάτων χρόνων)
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
[οff topic] το koenisgoegg (ή οπως γραφεται), ειναι εξαιρετικο απο οτι εχουμε διαβασει και εχουμε δει
ομως ολοι αυτοι που τα οδηγουν και τα τεσταρουν αυτα τα supercars επιμενουν πεισματικα οτι
σαν απολυτο σουπερ σπορ αυτοκινητο, η mclaren f1 παραμενει αξεπεραστη.
ουτε enzo ουτε καμια lamborghini ουτε το νεο σουπερκαρ pagani δεν πλησιαζει το -δεκατριαχρονο πια- αστερι της mclarenας μην ξεχναμε οτι ειναι ενα αυτοκινητο για το οποιο ασχοληθηκαν σε πληρη βαθμο οι κορυφαιοι κατασκευαστες και επιστημονες και
ειχαν σαν αρχικο στοχο 'την κατασκευη του απολυτου αυτοκινητου με απολυτως καμια παραχωρηση σε κανενα τομεα' [/οff topic]Την υπογραφή μου την έχεις δει; Τι λέει πάνω-πάνω;
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Ειδικά στην Αμερική το ξέρουν καλύτερα απο όλους μας. Δες τις πωλήσεις των Maxima,Altima αλλά κυρίως των Infinity.Των Infinity? Της μάρκας που επινόησε η Νισσάν για να προσπαθήσει να υπερνικήσει στην Αμερικάνικη αγορά την έλλειψη μη ειδικού βάρους της ως Νισάν? (Το ίδιο που έκανε η Τογιότα με τα Λέξους?)
Τελειώνοντας, έχω μια απορία: υποστηρίζεις ότι η Νισάν έχει το ειδικό βάρος της Πόρσε ή ότι έστω το πλησιάζει καν;
Ειδικό βάρος σχετικά με τί; Με τους αγώνες; Όχι,η Nissan δεν το έχει όπως υπολείπεται και στο ειδικό βάρος των ευρώ που χρειάζονται για την απόκτηση ενός σπόρ αυτοκινήτου
Ειδικό βάρος γενικώς!
Το οποίο παρεπιμπτόντως είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τοςυ αγώνες;Λοιπόν;
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια (αποδεδειγμένα από αρχαιοτάτων χρόνων)
Τα αλεπουδάκια ξεπερνούν την αλεπού πολλές φορές
-
Το πιο εκνευριστικό & κουραστικό συνάμα,
είναι να εξηγήσεις σε κάποιον
γιατί το Ζ είναι πολύ καλό
και ίσως καλύτερο από την Porsche...(κι ας ψήφισα boxster )
-
Δεν χρειάζεται να εκνευρίζεσαι, ούτε να κουράζεσαι φίλε technic. Και κυρίως δεν χρειάζεται να εξηγήσεις τίποτα σε κανέναν... τα Ζ με τη Μπόξστερ απλά ΔΕΝ συγκρίνονται.
(γι αυτό και δεν ψήφισα τίποτα )
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
......
Την υπογραφή μου την έχεις δει; Τι λέει πάνω-πάνω;ωπ! τωρα το προσεξα.. εμενα mig παει το μυαλο μου σε κατι αεροσκαφη απο την εποχη του topgun...
techlink
δεν ειναι πρωτη φορα που θα συμβει αυτο..
το rx7 ειχε βγει παραλληλα με μια πορσε (968??)
το rx7 ητανε πιο σπιρτοζικο πιο γρηγορο και πιο ατιθασο απο την πορσε..
ομως
η καθε φιρμα εχει τη δικια της ιστορια.
και αυτη της πορσε δεν ειναι καθολου μα καθολου αμελητεα.. -
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Των Infinity? Της μάρκας που επινόησε η Νισσάν για να προσπαθήσει να υπερνικήσει στην Αμερικάνικη αγορά την έλλειψη μη ειδικού βάρους της ως Νισάν? (Το ίδιο που έκανε η Τογιότα με τα Λέξους?)
Tο Νissan Primera μου κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ ως Infinity G20
Ειδικό βάρος γενικώς!
Το οποίο παρεπιμπτόντως είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τους αγώνες;Σε αυτό υστερούν γενικά οι Ιάπωνες μιας και την εποχή που οι Γερμανοί και Ιταλοί έτρεχαν στους διάσημους αγώνες της Ευρώπης οι Ιάπωνες ουσιαστικά έκαναν τα πρώτα σοβαρά αυτοκινητικά βήματα. Τώρα όμως;
-
Infiniti
-
Από ότι ακούω το νέο 2005 Boxster είναι καλύτερο απο τα S2000, 350Z klp και ειδικά το S.
Τρώγομαι για test drive...
Ενα μείον που βλέπω είναι ότι το βασικο Boxster έχει 5αρι κιβώτιο.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
ÅéäéêÜ óôçí ÁìåñéêÞ ôï îÝñïõí êáëýôåñá áðï üëïõò ìáò. Äåò ôéò ðùëÞóåéò ôùí Maxima,Altima áëëÜ êõñßùò ôùí Infinity.
Ôùí Infinity? Ôçò ìÜñêáò ðïõ åðéíüçóå ç ÍéóóÜí ãéá íá ðñïóðáèÞóåé íá õðåñíéêÞóåé óôçí ÁìåñéêÜíéêç áãïñÜ ôçí Ýëëåéøç ìç åéäéêïý âÜñïõò ôçò ùò ÍéóÜí? (Ôï ßäéï ðïõ Ýêáíå ç Ôïãéüôá ìå ôá ËÝîïõò?).
Êáé ôþñá Ý÷ïõí óôåßëåé ôïõò âáñýôáôïõò áðï Üðïøç éóôïñßáò Åõñùðáßïõò êáôáóêåõáóôÝò óôéò êÜôù èÝóåéò ôùí ðùëÞóåùí ãéáôß Üñáãå?
Ôñáíôá÷ôü ðáñÜäåéãìá : ôï åñãïóôÜóéï ôçò ËÝîïõò âñáâÝõôáé ãéá 3ç ,4Þ öïñÜ ãéá èÝìáôá ðïéüôçôáò ðáñáãùãÞò êáé ðïéïôéêþí ðñïéüíôùí åíþ ç Daimler ðáßæåé ôï' ×áìÝíç óôçí áíáîéïðéóôßá' .Áóå äåí èá ðÜñù ðñïôéìþ íá äþóù ôá öñÜãêá ìïõ áíåîáñôçôá éóôïñßáò åêåß ðïõ èá ðÜñù ôá ðåñéóóüôåñá ãéá áõôÜ ðïõ èá äþóù.Ôåëåéþíïíôáò, Ý÷ù ìéá áðïñßá: õðïóôçñßæåéò üôé ç ÍéóÜí Ý÷åé ôï åéäéêü âÜñïò ôçò Ðüñóå Þ üôé Ýóôù ôï ðëçóéÜæåé êáí;
Åéäéêü âÜñïò ó÷åôéêÜ ìå ôß; Ìå ôïõò áãþíåò; ¼÷é,ç Nissan äåí ôï Ý÷åé üðùò õðïëåßðåôáé êáé óôï åéäéêü âÜñïò ôùí åõñþ ðïõ ÷ñåéÜæïíôáé ãéá ôçí áðüêôçóç åíüò óðüñ áõôïêéíÞôïõ
Åéäéêü âÜñïò ãåíéêþò!
Ôï ïðïßï ðáñåðéìðôüíôùò åßíáé Üññçêôá óõíäåäåìÝíï ìå ôïõò áãþíåò;.Ãéá ðéï åéäéêü âÜñïò êëð ? Óôçí ôåëéêÞ ëáìáñßíåò åßíáé .
ÄçëáäÞ áðï ôé ôéò öôéÜ÷íåé ç Ðüñóå ,ç ÖåññÜñé ç ËÜìðïñãêßíé êáé Ý÷ïõí 'åéäéêü âÜñïò' ?
Êáé áðï ôß ç ÍéóóÜí ,ç Ôïãéüôá ç VW êáé äåí Ý÷ïõí åéäéêü âÜñïò ? Ç éóôïñßá ôùí áãþíùí êÜíåé ôï 'ÂÜñïò'?
**ÄçëáäÞ ï Öïñíô ìå Ýíá êïõôóÜìáîï üðùò ôï GT40 ðïõ ðÞñå ôá 'óþâñáêá ' ôùí öçìéóìÝíùí ìÝóá óôï Ìáí äåí Ý÷åé åéäéêü âÜñïò ?? **ÎåêïëëÜôå áðï ôçí áíùôåñüôçôá
-
φιλε μου ειμαι υπερ της τοποθετησης σου να ψωνιζει κανεις απο εκει που παιρνει τα περισσοτερα τη δεδομενη στιγμη,
αλλα οπως και να το κανουμε, αλλο πορσε και αλλο νισαν ή ινφινιτι
προφανως και ακομα και οι λαμαρινες εχουνε ειδικο βαρος.. -
Εντάξει ρε παιδιά, αφού είναι όλα λαμαρίνες σας εύχομαι ολόψυχα αν και όταν με το καλό πιάσετε την καλή, να αγοράσετε τη ναυαρχίδα της... Kia (άλλωστε τα γκαράζ των απανταχού κροίσων φίλων της αυτοκίνησης είναι πήχτρα στα ασιατικά αυτοκίνητα).
Κι επειδή βαρέθηκα να λογομαχώ για τα (για μένα, ελπίζω και για πολλούς ακόμα) αυτονόητα, αφήστε με να είμαι 'κολλημένος' με τις ισάξιες ή/και χειρότερες των ασιατικών (με μπροστάρα τη Νισάν) Πόρσε, Φεράρι, Μερσέντες και λοιπές... λαμαρίνες!
Ένα τελευταίο μονάχα, και όποιος δεν βαριέται ας το ψάξει: υπάρχει ένα και μοναδικό ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ πεδίο στο οποίο δοκιμάζεται και καταξιώνεται (ή όχι) το κύρος οποιασδήποτε αυτοκινητοβιομηχανίας... οι αγώνες! Και μάλιστα η διάρκεια και οι επιτυχίες στους αγώνες σε βάθος χρόνου.
-
Κάπου αναφέρθηκε πριν...πολλές σελίδες ότι η Porsche είναι θυγατρική, ότι έχει κάποια μητρική εταιρία κλπ κλπ. ΦΥΣΙΚΑ και ΔΕΝ ισχύει κάτι τέτοιο! Η Porsche ήταν και εξακολουθεί να είναι εντελώς ανεξάρτητη με την ίδια οικογένεια ουσιαστικά επικεφαλής από την γέννηση της εταιρίας μέχρι σήμερα και αυτό παρά το ότι είναι ένας ειδικός κατασκευαστής. Το ότι κατά καιρούς έχει συνεργαστεί με Mercedes (500Ε), VW (914,924,Τuareg) κλπ δεν σημαίνει ότι την αγόρασαν κι όλας!
-
Porsche να 'ναι κι ό,τι να 'ναι. Μου αρέσει πολύ το Ζ, αλλά μια Porsche είναι το απωθημένο μου.
-
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
Κάπου αναφέρθηκε πριν...πολλές σελίδες ότι η Porsche είναι θυγατρική, ότι έχει κάποια μητρική εταιρία κλπ κλπ. ΦΥΣΙΚΑ και ΔΕΝ ισχύει κάτι τέτοιο! Η Porsche ήταν και εξακολουθεί να είναι εντελώς ανεξάρτητη με την ίδια οικογένεια ουσιαστικά επικεφαλής από την γέννηση της εταιρίας μέχρι σήμερα και αυτό παρά το ότι είναι ένας ειδικός κατασκευαστής. Το ότι κατά καιρούς έχει συνεργαστεί με Mercedes (500Ε), VW (914,924,Τuareg) κλπ δεν σημαίνει ότι την αγόρασαν κι όλας!Ίσως πολλοί να μπερδεύτηκαν από το ότι ο Πιεχ (εγγονός του Porche και κάτοχος σημαντικού μεριδίου στην εταιρεία) ήταν και πρόεδρος της VW...
Boxster vs 350Z