Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FSI και καύσιμα...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. FSI και καύσιμα...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    25
    78
    1138
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης sotiropul έγραψε:
      Ουτε κι εγω εχω fsi.
      Ξαφνικα ακουγοταν ενας θορυβος στο πισω μερος του αυτοκινητου και πιο δυνατα οχι στη καμπινα αλλα απ'εξω.Εγω αρχικα ειχα την εντυπωση οτι κατι επαιζε με την εξατμιση (σε αυτοκινητο 1 χρονου!)
      Οταν πηγα στο συνεργειο μου ειπαν οτι ειναι το φιλτρο βεντζινης αποφευγοντας να μου εξηγησουν τι εφτεξε-αγνωστο αν ηξεραν βεβαια!!
      Οταν το αλλαξαν ο θορυβος ασφαλως σταματησε.
      Μετα σταματησα κι εγω να βαζω βεντζινη σε εναν ΕΠ που συνηθιζα να βαζω...

      Μηπως ακουγοταν η τρομπα βενζινης επειδη ζοριζοταν απο το φραγμενο φιλτρο βενζινης;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        enginekiller last edited by

        Medicatio ανπεριμενεις να σου απαντησουν πες το μου. Εγω εχω στειλει εδω και κανα χρονο 2-3 mail και ακομα περιμενω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sotiropul last edited by

          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
          Μηπως ακουγοταν η τρομπα βενζινης επειδη ζοριζοταν απο το φραγμενο φιλτρο βενζινης;

          Ναι ισως ειναι ετσι δε το ξερω αυτο.Απλα περιεγραψα τι συνεβει.
          Το ερωτημα ειναι αν φταιει 100% η βεντζινη η ισως και κατι αλλο..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            ekatsaros last edited by

            Aõôüò ï Þ÷ïò ðïõ áíáöÝñåéò óôï ðßóù ìÝñïò ôïõ áõôïêéíÞôïõ åßíáé ó÷åäüí âÝâáéá ï Þ÷ïò ôçò áíôëßáò âåíæßíçò ðïõ óõíÞèùò âñßóêåôáé ðïëý êïíôÜ Þ áêüìá êáé ìÝóá óôï íôåðüæéôï âåíæßíçò. Ïðüôå èá ðñÝðåé íá õðïèÝóïõìå üôé ëüãù ìðïõêùìÝíïõ ößëôñïõ ç áíôëßá æïñéæüôáí õðåñâïëéêÜ.....
            Êáé óå åìÝíá êÜôé áíôßóôïé÷ï ìÜëëïí óõíÝâáéíå áëëÜ ßóùò ôï ðñüâëçìá åß÷å ìåôáôïðéóôåß áëëïý êáé ü÷é óôçí áíôëßá âåíæßíçò. Ç áëÞèåéá åßíáé ðÜíôùò üôé ðëÝïí áí âñßóêïìáé ìáêñéÜ áðü ôï óýíçèåò âåíæéíÜäéêï ðïõ âÜæù âåíæßíç, ôï óêÝöôïìáé ðÜñá ðïëý ðñéí ðÜù óå êÜðïéï Üëëï. Äõóôõ÷þò, äåí åßíáé ìüíï ôï ðñüâëçìá ôçò íïèåßáò. Åßíáé êÜðïéá âåíæéíÜäéêÜ ðïõ ëüãù ðáëáéüôçôáò äåîáìåíþí, üôáí êáôÝâåé ç óôÜèìç êÜôù áðü Ýíá óçìåßï ðåñíïýí ìÝóá áðü ôéò Üèëéåò áíôëßåò ôïõò Ýíá óùñü ìéêñïóùìáôßäéá ôá ïðïßá åßíáé éêáíÜ íá ðñïîåíÞóïõí ìåãÜëá ðñïâëÞìáôá.......

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hunter last edited by

              Σήμερα στό φανάρι μπροστά στό μαγαζί μου,ένα Γκόλφ V FSI χτυπούσε τρελά πειράκια.
              Χρόνια είχα να ακούσω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • 9
                993cc last edited by

                Εγώ λέω ότι εδώ στην Ελλάδα μας δουλεύουνε και μας τα παίρνουν στεγνά με τις ''σούπερ'' βενζίνες. Έχετε καταλάβει ότι είμαστε η μόνη χώρα που πάει να καταργήσει την κανονική σούπερ των 98 με την πολύ ακριβότερη των 99-100? Στην Αθήνα ΕΚΟ ΒP Shell την έχουν καταργήσει δηλαδή το 90% των πρατηρίων!!! Δηλαδή ΟΛΟΙ οι άλλοι είναι οι άσχετοι και μεις έδω μόνοι στον κόσμο οι ειδικοί που έχουμε ... ανάγκη από τα πολλά οκτάνια με τα ... αγωνιστικά που οδηγούμε? Πέστε μου σε πόσες χώρες πουλάνε 100αρες βενζίνες και ειδικά σε ποιές από αυτές δεν πουλάνε την φθηνότερη 98άρα που είναι η μόνη που προτείνεται από τους κατασκευαστές FSI κλπ.? ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ!
                Δεν βλέπει κανείς την απάτη? Η μας... περισσεύουν τα χρήματα? Το θέμα δεν είναι αν προσφέρει το κάτι παραπάνω η 100 αλλά για ποιο λόγο με **υποχρεώνουν ** να πληρώνω κάτι το οποίο δεν προβλέπεται από κανέναν κατασκευαστή αυτοκινήτου!

                Αν κάποιος θέλει να βάλει 100 ή 110 οκτάνια δικαίωμά του αλλά αυτή την στιγμή είναι σαν να σου λένε ότι από αύριο θα μπορούμε να αγοράζουμε μόνο αναρτήσεις... ρυθμιζόμενες αγωνιστικές και όλες οι νορμάλ καταργούνται από την αγορά! Εσείς που έχετε αυτοκίνητο που σύμφωνα με τον κατασκευαστή πρέπει να παίρνει 98αρα που είναι σχεδόν ανύπαρκτη στην αγορα της Ελλάδας (και μόνο της Ελλάδας επαναλαμβάνω) πως το βλέπετε?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                  Σήμερα στό φανάρι μπροστά στό μαγαζί μου,ένα Γκόλφ V FSI χτυπούσε τρελά πειράκια.
                  Χρόνια είχα να ακούσω.

                  Ρε παιδιά ποτέ μου δεν κατάφερα να καταλάβω πώς ακριβώς ακούγονται;
                  Μπορεί κάποιος να το περιγράψει;

                  993cc 100% συμφωνώ μαζί σου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης elteo έγραψε:

                    Σήμερα στό φανάρι μπροστά στό μαγαζί μου,ένα Γκόλφ V FSI χτυπούσε τρελά πειράκια.
                    Χρόνια είχα να ακούσω.

                    Ρε παιδιά ποτέ μου δεν κατάφερα να καταλάβω πώς ακριβώς ακούγονται;
                    Μπορεί κάποιος να το περιγράψει;

                    993cc 100% συμφωνώ μαζί σου.

                    Πως ακουγεται ο μπιλιοφορος οταν εχει προβλημα ;Καπως ετσι.
                    Αν καθησεις σε καποια διασταυρωση ειναι σιγουρο οτι θα τα ακουσεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Κάποιο πιο σαφές παράδειγμα...γιατί δεν έχω ακούσει ούτε μπιλιοφόρους δεν είμαι κ πολύ ειδικός σε αυτά

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nass last edited by

                        Κάτι σαν 'κρρ-κρρ-κρρ' που έρχεται από τα σωθικά του κινητήρα.

                        Δεν ξέρω αν με πιάνεις

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Bρηκα αυτο http://home.netcom.com/~bsundahl/knock/ ... Sounds.htm
                          αλλα δεν ειναι ακριβως αυτο που εγω εχω ακουσει.Περισσοτερο με μεταλλικο κροταλισμα μου μοιαζει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • elteo
                            elteo last edited by

                            Ο χρήστης nass έγραψε:
                            Κάτι σαν 'κρρ-κρρ-κρρ' που έρχεται από τα σωθικά του κινητήρα.

                            Δεν ξέρω αν με πιάνεις

                            Προσπαθώ...

                            Με την τρελή ηχομόνωση που έχουν τα καινούρια πώς τα ακούτε...;

                            Στο προηγούμενο μου Saxo VTS τα άκουγα όλα, στο τωρινό δεν ακούω τίποτα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nass last edited by

                              Ο χρήστης elteo έγραψε:

                              Κάτι σαν 'κρρ-κρρ-κρρ' που έρχεται από τα σωθικά του κινητήρα.

                              Δεν ξέρω αν με πιάνεις

                              Προσπαθώ...

                              Με την τρελή ηχομόνωση που έχουν τα καινούρια πώς τα ακούτε...;

                              Στο προηγούμενο μου Saxo VTS τα άκουγα όλα, στο τωρινό δεν ακούω τίποτα

                              Είναι εξαιρετικά πιθανό το καινούργιο να μην χτυπάει πειράκια ή να μην τα ακούς, λόγω knock sensor. Στο δικό μου κατάλαβα πως κάνει όταν χτυπάει πειράκια στις 11000 χλμ. που έβαλα 'πρόγραμμα' που ήθελε 100άρα βενζίνη και είχα 95άρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Oχι nass εννοώ γενικά την ηχομόνωση.
                                Και στα 11.000 χλμ πάλι με την ηχομόνωση δεν θα τα ακούς.

                                Εχω τον 1600άρη της Citroen.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  gvala last edited by

                                  Κάπως σαν ντίζελ σε ρελαντί, σε πιο ψηλές συχνότητες και όχι τόσο δυνατό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Ο χρήστης gvala έγραψε:
                                    Κάπως σαν ντίζελ σε ρελαντί, σε πιο ψηλές συχνότητες και όχι τόσο δυνατό.

                                    Νοw i get it.

                                    Ωχ το Saxo VTS βάραγε αβέρτα κουβέρτα...τώρα που το θυμάμαι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      taurus last edited by

                                      Αυτό που άκουγες στο vts φίλε elteo είναι πολύ πιθανό να ήταν και οι βαλβιδούλες...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alpan last edited by

                                        Βαλβιδούλες????? Τι εννοείς?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Σε rallye ή VTS πάντως, δεν ετυχε να ακούσω πυράκια, όπως ακούω στο δικό μου με 95άρα και σε μερικά φορτία, μιας και αυτά (τα Rallye, VTS) έχουν λίγο χαμηλότερη συμπίεση. Απ' αυτά τα πυράκια πάσχουν όλα σχεδόν τα νέα μοντέλα.

                                          Αλλά πιστεύω (το έχω ξαναπεί) ότι τα πειράκια αυτά είναι μικρής έντασης, δηλαδή ένα μικρό μόνο μέρος του καυσίμου μείγματος αυταναφλέγεται, αφού έχει προλάβει να αναφλεγεί κανονικά το μεγαλύτερο μέρος του. Γι' αυτό έξάλλου ακούγονται λίγο (τσικ - τσικ).
                                          Δηλαδή πιστεύω ότι λόγω της πολύ φιλόδοξης προπορείας της ανάφλεξης, το έμβολο είναι ακόμα αρκετά ψηλά, όταν το καύσιμο έχει ήδη αναφλεγεί κανονικά κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό. Άρα, ενώ το έμβολο αρχίζει να κατεβαίνει, το 'ισοζύγιο' πίεσης-θεμροκρασίας είναι ακόμα θετικό, με αποτέλεσμα το μικρό κομμάτι που απέμεινε να αυταναφλεγεί. Φυσικά η μεγάλη προπορεία στην ανάφλεξη οδηγεί στην αποτελεσματικότερη προσέγγιση του θεωρητικού θερμοδυναμικού κύκλου (που προβλέπει ισόχωρη καύση-θέρμανση)
                                          Έτσι, η κρουστική καταπόνηση που προκύπτει, δεν πρέπει να έχει αξιόλογη ένταση. Γι' αυτό εξάλλου και οι κατασκευαστές τ' αφήσανε να υπάρχουν, αφού με αυτόν τον τρόπο (της αυτανάφλεξης) μπορούν να μειώνονται τα καυασέρια (HC κυρίως), επειδή το μέτωπο της αυτανάφλεξης είναι ταχύτατο. Όταν λέω ότι οι κατασκευαστές τ' αφήσανε να υπάρχουν, εννοώ ότι ο knock sensor του κινητήρα δεν στέλνει σήμα στον εγκέφαλο, σε αυτήν την περίπτωση.

                                          Αλλιώς όλοι οι κινητήρες θα σπάζανε από πολύ νωρίς. Αλλά από την άλλη, αν για διάφορους λόγους το φαίνομενο ψιλοξεφύγει και αποκτά κατά καιρούς αρκετή ένταση (πιο δυνατοί ήχοι), δεν τρέχει και τίποτα.
                                          Εξάλλου τίποτα σε αυτήν την ζωή δεν είναι για πάντα...

                                          Εδώ βέβαια υπεισέρχεται και μια νέα τάση στην μόδα της σχεδίασης (λόγω ανάκγης για την μείωση του κόστους), τα αυτοκίνητα και μηχανήματα γενικότερα με ημερομηνία λήξης.

                                          Η πρόοδος στην τεχνολογία και την κατεργασία των υλικών, μας έδωσε την ικανότητα να μπορούμε να προσδιορίζουμε με πολύ καλή ακρίβεια την διάρκεια ζωής ενός μεταλλικού εξαρτήματος που υπόκειται σε μηχανικές-δυναμικές καταπονήσεις (άρα έχουμε κόπωση), είτε εν θερμώ, είτε εν ψυχρώ.
                                          Επίσης, η πρόοδος στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και στον προγραμματισμό τους, καθώς και η κατανόηση σε όλο και περισσότερο βάθος κάποιων διεργασιών που λαμβάνουν χώρα κατά την λειτουργία ενός μηχανήματος, μας έδωσε την δυνατότητα να μπορύμε να προσδιορίζουμε με πολύ καλύτερη ακρίβεια τις καταπονήσεις και τις φορτίσεις που αναπτύσσονται σε αυτόν.

                                          Συνεπώς μπορούμε να προϋπολογίζουμε την διάρκεια ζωής ενός εξαρτήματος, κατά την σχεδίασή του, βάζοντας όλο και μικρότερους συντελεστές ασφαλείας, οι οποίοι παλαιότερα κάλυπταν την αβεβαιότητά μας.
                                          Εξάλλου πάει πολύς καιρός από τότε που διάφορα μηχανήματα (και αυτοκίνητα) σχεδιάζονταν βάσει του worst case scenario. Τυπικό παράδειγμα τα σαζμάν των αυτοκινήτων.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Z
                                            zoranb last edited by

                                            Μόλις αγόρασα καινούργιο το GOLF FSI 1.6, πήγα και το φούλαρα ultimate 100 οκτάνια, βλακεία? Μήπως θέλει στρώσιμο το αμάξι πρώτα?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr