-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Αν μπορούσα να καθίσω πίσω από το τιμόνι μοναδικών αυτοκινήτων, θα είχα να το θυμάμαι για όλη μου τη ζωή.
Τωρα βαζεις το μεγαλο διλλημα.'Ποια ειναι πιο ωραια ηδονη.Η κατα αραια διαστηματα και με ελευθερα βουληση η η συχνη και υποχρεωτικη ?'
Φυσικα δεν μιλαω μονο για σεξ αλλα για ολες τις ηδονες και επι του προκειμενου περι οδηγησης.
Νομιζω οτι εμεις οι απεξω λεμε το δευτερο αλλα οι κκ δοκιμαστες το πρωτο. -
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Αν μπορούσα να καθίσω πίσω από το τιμόνι μοναδικών αυτοκινήτων, θα είχα να το θυμάμαι για όλη μου τη ζωή.
Τωρα βαζεις το μεγαλο διλλημα.'Ποια ειναι πιο ωραια ηδονη.Η κατα αραια διαστηματα και με ελευθερα βουληση η η συχνη και υποχρεωτικη ?'
Φυσικα δεν μιλαω μονο για σεξ αλλα για ολες τις ηδονες και επι του προκειμενου περι οδηγησης.
Νομιζω οτι εμεις οι απεξω λεμε το δευτερο αλλα οι κκ δοκιμαστες το πρωτο.Επειδή τα αυτοκίνητα είναι για μένα όπωςοι γυναίκες, νομίζω το ερώτημά σου είναι πιο γενικό...
Όπως με τις γυναίκες λοιπόν, θα προτιμούσα να οδηγώ συνεχώς νέα αυτοκίνητα και όποιο θέλω να το κρατάω και να το οδηγώ όποτε θέλω... -
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Ðñéí ìåñéêá ÷ñïíéá óõíáíôçóá óõíôáêôç áõôïêéíçôéóôéêïõ ðåñéïäéêïõ ðïõ ðåñéåöåñå/äïêéìáæå ôï áñôé áöé÷èåí ôïôå AUDI TT.Ôïõ åéðá ïôé ôïí æçëåõù ðïõ ìðïñåé êáé ïäçãåé áõôïêéíçôá ðïõ åìåéò ïé áëëïé óðáíéá èá ìðïõìå ìåóá êáé ðïëõ ðåñéóóïôåñï èá ïäçãçóïõìå.Ç áðáíôçóç ôïõ ìå åîåðëçîå êáé ôçí å÷ù áðï ôïôå óôï ìõáëï ìïõ.
'Äåí ðñåðåé íá æçëåõåéò ãéáôé áðëùò åéìáé åíáò åñãáæïìåíïò óáí êáé óåíá,ðïõ èá ïäçãçóù ãéá ìåñéêåò ìåñåò åíá áõôïêéíçôï ðïõ ìðïñåé íá ìå åíèïõóéáóåé êáé íá ôï èåëù áëëá åéìáé õðï÷ñåùìåíïò íá ôï åðéóôñåøù.Åíù åóõ æåéò ìåóá óôçí áãíïéá óïõ ãéáôé äåí åíïéùóåò ôç ÷áñá ðïõ óïõ ðñïóöåñåé,åãù óôåíá÷ùñéåìáé êáèå öïñá ðïõ ðáñáäéäù êáðïéï áðï ïëá áõôá ðïõ ö÷áñéóôçèçêá ìáæé ôïõ.'Ïóïí áöïñá ôï èåìá 'ôæáìðá ôáîéäéá êáé äïêéìç áõôïêéíçôùí' ãéá óêåöôçôå íá ôñùìå ìðñéæïëåò ï÷é ïðïôå èåìå áëëá ïðïôå ìáò ôï åðéâáëïõí áëëïé.(Ôï åðé÷åéñçìá åéíáé óôï ðíåõìá ôïõ öïñïõì. )
Ç ïðùò ëååé ìéá ðáñïéìéá 'Ôï ðïëõ ôï Êõñéå åëåçóïí ôï âáñéåôáé êáé ï ðáððáò.'(Áõôï ðáåé ìå ôçí åðéêáéñïôçôá.)Óå üëåò ôéò äïõëåßåò Ýôóé åßíáé ...
õðÜñ÷ïõí êáé ôá êáëÜ ôïõò õðÜñ÷ïõí êáé ôá Üó÷çìá ...
Åãþ ðÜíôùò ôï åðÜããåëìá áõôü èá ôï óýãêñéíá ìå ôï íá ôñþò ôï ìåíïý ðïõ ïñßæåé ôï åíëüãù 'åóôéáôüñéï ' õðï÷ñåùôéêÜ .
ôç ìéá ìÝñá ìðñéæüëá ôçí Üëëç ëá÷áíïíôïëìÜäåò ôçí Üëëç èáëáóóéíÜ ...ãéáôß äåí ïäçãïýí êáé êÜèå ìÝñá ÔÔ Þ ÖåññÜñé õðÜñ÷ïõí êáé ðïïïïëëëëëáááá Üëëá ðïõ ðñÝðåé íá ïäçãçèïýí ....
Áí ôïí îáíáäåßò ðÝóôïõ üôé áí èÝëáìå íá æïýìå óôçí ÜãíïéÜ ìáò äåí èá ðåñéìÝíáìå íá äéáâÜóïõìå ôéò áðüøåéò ôïõ .... èá Ýêáíå Üëëç äïõëåßá Óßãïõñá -
Σχετικά με το μάρκετινγκ: ψάξε καλά σε όλο το τεύχος και αν δεις διαφήμιση Sony, Playstation, GT4 ή κάτι συναφές, τότε μπορείς να υποψιάζεσαι, αλλά εδώ είναι 4T φίλε μου και οι διαπλοκές δεν χωράνε όπως αλλού. Aπλά, το γουστάρουμε το παιχνίδι και βρήκαμε μια θαυμάσια ευκαιρία να κάνουμε μερικές 'ειδικές διαδρομές' μέσα σ' αυτό. Όσο για το GT4 στο εξώφυλλο με το σχετικό υπότιτλο, ναι, έχει σχέση με την πρωταπριλιά καθώς δημιουργεί ένα ερέθισμα (teasing) για να διαβάσεις το άρθρο αυτό καθαυτό. Tο οποίο από μόνο του παίζει με το στοιχείο της ψευδαίσθησης και έχει ουσία, αν το διαβάσεις. Όσο για το ότι μπορεί να προτιμήσαμε το παιχνίδι από μια βόλτα με EVO, δεν το παίρνω πίσω, ισχύει, τουλάχιστον για εμάς που συμβιώνουμε κάθε μέρα με τετράτροχα. Kαι σε προκαλώ: παίξε ένα γρήγορο γύρο στο Nίρμπουργκρινγκ με το καλό τιμόνι της Logitech, σε οθόνη 30+ ιντσών με ήχο dolby surround με οτιδήποτε από EVO μέχρι πρωτότυπο LeMans και τα ξαναλέμε...
YΓ. Για όσους κοντράρουν τους χρόνους του περιοδικού: έχω ήδη γυρίσει με Type-R στο 8:48, αντί 8:59 που αναφέρεται στο άρθρο. A! Kαι όσοι αμφισβητήσουν τους χρόνους, υπάρχουν στην προσωπική μου κάρτα μνήμης, μαζί με τα replay!
-
Ο χρήστης temper έγραψε:
Σχετικά με το μάρκετινγκ: ψάξε καλά σε όλο το τεύχος και αν δεις διαφήμιση Sony, Playstation, GT4 ή κάτι συναφές, τότε μπορείς να υποψιάζεσαι, αλλά εδώ είναι 4T φίλε μου και οι διαπλοκές δεν χωράνε όπως αλλού. Aπλά, το γουστάρουμε το παιχνίδι και βρήκαμε μια θαυμάσια ευκαιρία να κάνουμε μερικές 'ειδικές διαδρομές' μέσα σ' αυτό. Όσο για το GT4 στο εξώφυλλο με το σχετικό υπότιτλο, ναι, έχει σχέση με την πρωταπριλιά καθώς δημιουργεί ένα ερέθισμα (teasing) για να διαβάσεις το άρθρο αυτό καθαυτό. Tο οποίο από μόνο του παίζει με το στοιχείο της ψευδαίσθησης και έχει ουσία, αν το διαβάσεις. Όσο για το ότι μπορεί να προτιμήσαμε το παιχνίδι από μια βόλτα με EVO, δεν το παίρνω πίσω, ισχύει, τουλάχιστον για εμάς που συμβιώνουμε κάθε μέρα με τετράτροχα. Kαι σε προκαλώ: παίξε ένα γρήγορο γύρο στο Nίρμπουργκρινγκ με το καλό τιμόνι της Logitech, σε οθόνη 30+ ιντσών με ήχο dolby surround με οτιδήποτε από EVO μέχρι πρωτότυπο LeMans και τα ξαναλέμε...YΓ. Για όσους κοντράρουν τους χρόνους του περιοδικού: έχω ήδη γυρίσει με Type-R στο 8:48, αντί 8:59 που αναφέρεται στο άρθρο. A! Kαι όσοι αμφισβητήσουν τους χρόνους, υπάρχουν στην προσωπική μου κάρτα μνήμης, μαζί με τα replay!
Μάλλον δε με κατάλαβες.Δεν είπα οτι είναι κακό να υπάρχει θέμα διαφήμισης!Δε το θεωρώ διαπλοκή.Αν το θεωρούσα, δεν θα αγόραζα 4Τ ανελλιπώς τα τελευταία 20 χρόνια ( 236 τεύχη για την ακρίβεια-διαβασμένα εξολοκλήρου και προσεκτικά φυλαγμένα!).Επειδή δεν υπάρχει αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα αλλά και επειδή οι 4Τ είναι αυτοί που είναι, θεωρώ οτι είναι ένα από τα αντικειμενικότερα περιοδικά παγκοσμίως.Ακόμη και οι εκάστοτε 'αδυναμίες' σε εταιρείες και μοντέλα φανερώνονται με τρόπο που δεν αφήνει περιθώρια για αμφισβήτηση της αντικειμενικότητας του περιοδικού και των άρθρων του.Και δε τα γράφω τώρα αυτά-διάβασε και τις προηγούμενες σελίδες του θέματος για να καταλάβεις πόσο εκτιμώ τους 4Τ και τι άποψη έχω.
Το άρθρο ήταν πολύ ξεχωριστό και πρωτότυπο-μπράβο στην ιδέα!Δεν έχω κάτι εναντίον των παιχνιδιών ή του άρθρου.το συγκεκριμένο παιχνίδι δεν το έχω παίξει, ακούω όμως οτι είναι κορυφαίο.Προφανώς σας άρεσε και με το παραπάνω και καλά κάνετε και το γράφετε!Μαγκιά σας-γι αυτό σας διαβάζουμε!
Αυτό που με ενόχλησε είναι μόνο η προσέγγιση του θέματος σχετικά με το εξώφυλλο, τα περιεχόμενα και την ιστοσελίδα!διαφωνείς οτι άλλα διαβάζεις και άλλα βρίσκεις μέσα;Είπες οτι ήταν σχετικό με πρωταπριλιά, όμως αν δεν κάνω λάθος το περιοδικό κυκλοφόρησε Πέμπτη 31-1 , ενώ σε κάποιο περίπτερο στην Πάτρα (στην Πάτρα-όχι σε κανένα χωριό απομακρυσμένο) δεν είχε φτάσει την πρωταπριλιά!
ακόμη και αν δεχτούμε όμως οτι ήταν πλάκα, ήταν διπλή:Και οι πίστες και τα αυτοκίνητα.GT τα Type R-Evo 8;;;Καταλαβαίνω το λογοπαίγνιο με το όνομα του παιχνιδιού, όμως δε μπορώ να δεχτώ οτι στην κεντρική ιστοσελίδα και στην http://www.4troxoi.gr/current_issue/ αλλά ούτε και στα περιεχόμενα του τεύχους δεν υπήρχε ΚΑΜΙΑ αναφορά στο θέμα-είτε με χιουμορίστικο είτε με αντικειμενικό τρόπο!!!Άλλωστε η πρωταπριλιά πέρασε εδώ και 5 μέρες-μήπως θα έπρεπε να ενημερωθεί το site;
Και μπορεί κάποιος να πρέπει να αγοράσει το τεύχος για να διαβάσει τα περιεχόμενα, μιας και υπάρχει πλαστική επένδυση, όμως δεν έπρεπε εκεί να υπάρχει διευκρίνιση;
Επαναλαμβάνω οτι η ιδέα του άρθρου ήταν πολύ καλή.Όχι μόνο οι πίστες του κόσμου, αλλά και οτι συγκεντρώσατε τα αυτοκίνητα και τα βάλατε στα Μέγαρα.Διαφωνώ όμως κάθετα με τον τρόπο που παρουσιάστηκε, καθώς θεωρώ οτι πολλοί αγόρασαν το τεύχος περιμένοντας μέσα να βρουν άλλα...
Δεν θέτω θέμα αναξιοπιστίας του περιοδικού-εννοείται οτι θα συνεχίσω να το αγοράζω!Απλά πιστεύω οτι ήταν πολύ ατυχής προσέγγιση και δεν θέλω να πιστεύω οτι έγινε εσκεμμένα.
Προσωπικά δε θα δεχτώ την 'πρόκλησή' σου καθώς δηλώνω φανατικός των.... τριών διαστάσεων, της αφής,της οσμής, των επιταχύνσεων...Αν εσύ έχεις φτάσει σε σημείο να τα θεωρείς συνηθισμένα, πίστεψέ με ΔΕ σε ζηλεύω!Προτιμώ να ξερογλείφομαι όταν βλέπω τέτοια αυτοκίνητα και να απολαμβάνω οδήγηση με το ταπεινό μου Κλιό ακόμη και μετά από πολλές συνεχόμενες ώρες,ενώ αν ήμουν απέναντι στην οθόνη που περιγράφεις τις ίδιες ώρες θα χα μάλλον βαρεθεί...Αλλά αυτά είναι υποκειμενικά... -
Για να ξαναγυρίσω στα περί δουλειάς ...... και όχι στη Μόνικα
Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που ένα από τα δύο 'χόμπυ' μου το κάνω και ως επάγγελμα. Πιστεύω ότι έκανε τη δουλειά μου πιο υποφερτή αφού μου αρέσει το αντικείμενο ...... φαντάζομαι ότι θα ήταν πολύ χειρότερα αν αναγκαζόμουν να ζήσω από μια δουλειά που δεν θα μου άρεσε.
-
Aυτό για τον cavallino gr, με τον οποίο την ίδια λόξα έχουμε παρότι διαφωνούμε επί του προκειμένου: Για το εξώφυλλο, αν το θεωρείς παραπλανητικό, το δέχομαι. Πρωταπριλιάτικο τεύχος είναι (1/1 κυκλοφόρησε στην Aθήνα) και είναι για όλο το μήνα, σωστά;
Θα σε χαρακτηρίσω αυστηρό αναγνώστη και τους αυστηρούς αναγνώστες τους χρειαζόμαστε αν μη τι άλλο. Tο site άλλη υπόθεση, δεν υπάρχει χώρος εκεί για επεξηγήσεις.
Tώρα, για τη σύγκριση εικονικού με το πραγματικό, OK, δεν τίθεται θέμα επί της ουσίας. Ποιος θα την έβρισκε με μία Mπελούτσι ψηφιακή; Mε την πραγματική θα είχαμε ονειρώξεις για ένα χρόνο μετά από ένα αθώο - και μόνο ραντεβού. Tις τετράτροχες Mπελούτσι όμως, εμείς - στη δουλειά μας - τις ζούμε καλώς ή κακώς καθημερινά. Kαι αυτές και τις μέτριες, τις αδιάφορες. Γι' αυτό και ο ενθουσιασμός για ένα παιχνιδάκι που μπορούν να το πάρουν όλοι και σου επιτρέπει να 'σκιστείς' άφοβα για ώρες στο όριο με μηδέν κόστος και κινδύνους. Mόνος κίνδυνος είναι να φας τον πλάστη της γυναίκας σου στο κεφάλι. Nα το πω αλλιώς; Aν γράφαμε για μουσική, σαφώς και θα προτιμούσαμε να παρακολουθούμε live συναυλίες, δεν θα λησμονούσαμε όμως την κατ' οίκον ακρόαση καλού ήχου σε CD ποιότητας. Άλλο η μουσική, άλλο η οδήγηση; Ότι νομίζεις...Tώρα, για τη δουλειά του δημοσιογράφου αυτοκινήτου, θα το πω ξεκάθαρα: αν δεν έχεις την καύλα μην την κάνεις. Aν την έχεις, θέλει πολύ κουράγιο να την κρατήσεις (την καύλα!) μετά από χρόνια ενασχόλησης. Tα κακά υπάρχουν (άγχος, ωράρια, μηδέν προγραμματισμός για σαββατοκύριακα/τριήμερα/διακοπές), αλλά ας μην παραπονιόμαστε, δεν είναι υποχρεωτικό. Eξάλλου οι περισσότερες δουλειές είναι μακράν πιο ψυχοφθόρες και κουραστικές γιατί ας μην ξεχνάμε, δεν δουλεύουν όλοι σε κλιματιζόμενα γραφεία, υπάρχουν και τα εργοστάσια, τα εργοτάξια, οι δουλειές του ποδαριού κτλ. Eν κατακλείδι; Kάνοντας αυτή τη δουλειά δύσκολα διαχωρίζεις την επαγγελματική από την προσωπική σου ζωή. Aυτό μπορεί να είναι πολύ καλό αλλά και συνάμα πολύ κακό. Eξαρτάται πώς είσαι και πώς εισπράττεις αυτά που σου συμβαίνουν. Tελεία-παύλα κι ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Για να ξαναγυρίσω στα περί δουλειάς ...... και όχι στη ΜόνικαΘεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που ένα από τα δύο 'χόμπυ' μου το κάνω και ως επάγγελμα. Πιστεύω ότι έκανε τη δουλειά μου πιο υποφερτή αφού μου αρέσει το αντικείμενο ...... φαντάζομαι ότι θα ήταν πολύ χειρότερα αν αναγκαζόμουν να ζήσω από μια δουλειά που δεν θα μου άρεσε.
Εχει καμια σχεση με τη Μονικα το χομπι?????
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Για να ξαναγυρίσω στα περί δουλειάς ...... και όχι στη Μόνικα
Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που ένα από τα δύο 'χόμπυ' μου το κάνω και ως επάγγελμα. Πιστεύω ότι έκανε τη δουλειά μου πιο υποφερτή αφού μου αρέσει το αντικείμενο ...... φαντάζομαι ότι θα ήταν πολύ χειρότερα αν αναγκαζόμουν να ζήσω από μια δουλειά που δεν θα μου άρεσε.
Εχει καμια σχεση με τη Μονικα το χομπι?????
Ναι!Σταμάτησε το χόμπυ (τη Μόνικα βεβαίως βεβαίως!) και έπιασε δουλειά σο φόρουμ! Αυτή κι αν είναι ζωή!!!
-
Ο χρήστης temper έγραψε:
Ποιος θα την έβρισκε με μία Mπελούτσι ψηφιακή; Mε την πραγματική θα είχαμε ονειρώξεις για ένα χρόνο μετά από ένα αθώο - και μόνο ραντεβού.και με την ψηφιακή, και χωρίς αθώο ραντεβού, το ίδιο αποτέλεσμα έχουμε...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ποιος θα την έβρισκε με μία Mπελούτσι ψηφιακή; Mε την πραγματική θα είχαμε ονειρώξεις για ένα χρόνο μετά από ένα αθώο - και μόνο ραντεβού.
και με την ψηφιακή, και χωρίς αθώο ραντεβού, το αποτέλεσμα το ίδιο είναι...
Στο συγκεκριμένο θέμα και για την συγκεκριμένη Με πέτυχες στο αδύνατο σημείο!!!Εγώ είμαι πάντως σίγουρος οτι θα την παντρευτώ!Απλά να γνωριστούμε...Δε μπορεί...Το βλέπω στον ύπνο μου!!!
-
Αυτό που δε μου άρεσε εμένα ήταν στο τεύχος Μαρτίου όπου στο εξώφυλλο έγραφε 'GT4 Απλά κορυφαίο' αν θυμάμαι καλά και ενώ μέσα στο περιοδικό περίμενα να διαβάσω ένα άρθρο παρόμοιο με αυτό του τεύχους του Απρίλη υπήρχε μονάχα ένα διαφημηστικό.
Χρειαζόταν τέτοια διαφήμηση ειδικά στο εξώφυλλο; Όταν είδα το εξώφυλλο του Απρίλη κατάλαβα οτι τελικά εδώ θα υπήρχε άρθρο και όχι διαφήμηση για το GT4. Και επειδή το τελευταίο μήνα το παιχνίδι αυτό μου έχει 'ρουφήξει' όλο τον ελεύθερο χρόνο ομολογώ οτι ενθουσιάστηκα που οι 4Τ ασχολήθηκαν με ένα τέτοιο θέμα. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Για να ξαναγυρίσω στα περί δουλειάς ...... και όχι στη Μόνικα
Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που ένα από τα δύο 'χόμπυ' μου το κάνω και ως επάγγελμα. Πιστεύω ότι έκανε τη δουλειά μου πιο υποφερτή αφού μου αρέσει το αντικείμενο ...... φαντάζομαι ότι θα ήταν πολύ χειρότερα αν αναγκαζόμουν να ζήσω από μια δουλειά που δεν θα μου άρεσε.
Εχει καμια σχεση με τη Μονικα το χομπι?????
Οχι ρε Σπύρο .... με παρεξήγησες
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Φαντάζομαι ότι η απάντηση ειναι απλή
α) ικανότητα / ευχέρεια στο γράψιμο
β) μηχανολογικές / τεχνικές γνώσεις
γ) επαγγελματική ευσυνειδησία
δ) φαντασία και νέες ιδέεςΤώρα τα υπόλοιπα περι γνωριμίων που αναφέρονται, δεν ειναι τελείως λάθος. αλλά δεν είναι νομίζω τα πρωτεύοντα. (μιλάμε παντα για ένα σοβαρό περιοδικο που επιδιώκει να κρατήσει ένα επιπεδο και ένα κύρος).
επίσης:
ε) αγάπη για το αυτοκίνητο
στ) διαθεσιμότητα για συνεχόμενα ταξίδια
ζ) εργασία χωρίς ωράριο
η) πολύ χιουμορθ)Οχι μεγαλες οικονομικες απαιτησεις!(γενικα μιλαω για ολα τα περιοδικα)
-
Ευχαριστούμε τον Άκη που μας τιμά πότε-πότε με τις απόψεις του αλλά τις θέσεις του περιοδκού. Θα θέλαμε να συμβαίνει συχνότερα!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Ευχαριστούμε τον Άκη που μας τιμά πότε-πότε με τις απόψεις του αλλά τις θέσεις του περιοδκού. Θα θέλαμε να συμβαίνει συχνότερα!Συμφωνώ! Και, βρε παιδιά, μη γράφετε στο φόρουμ μόνο όταν θίγεται το περιοδικό. Δώστε μας τα φώτα σας και σε κανένα τεχνικό θέμα, όταν π.χ. τρωγόμαστε αν το τάδε ή το δείνα αμορτισέρ ή ελαστικό είναι καλύτερο υπό συγκεκριμένες συνθήκες (από το σχόλιο εξαιρείται ο sx, που συχνά-πυκνά μάς τιμά με τα μηνύματά του)
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Ευχαριστούμε τον Άκη που μας τιμά πότε-πότε με τις απόψεις του αλλά τις θέσεις του περιοδκού. Θα θέλαμε να συμβαίνει συχνότερα!
Συμφωνώ! Και, βρε παιδιά, μη γράφετε στο φόρουμ μόνο όταν θίγεται το περιοδικό. Δώστε μας τα φώτα σας και σε κανένα τεχνικό θέμα, όταν π.χ. τρωγόμαστε αν το τάδε ή το δείνα αμορτισέρ ή ελαστικό είναι καλύτερο υπό συγκεκριμένες συνθήκες (από το σχόλιο εξαιρείται ο sx, που συχνά-πυκνά μάς τιμά με τα μηνύματά του)
Συμφωνω απολυτα με τους προλαλησαντες...
Εκτος κ αν υπαρχει πια τοοοσος μεγαλος φορτος εργασιας ωστε να ειναι πολυ δυσκολο αυτο...
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Ευχαριστούμε τον Άκη που μας τιμά πότε-πότε με τις απόψεις του αλλά τις θέσεις του περιοδκού. Θα θέλαμε να συμβαίνει συχνότερα!
Συμφωνώ! Και, βρε παιδιά, μη γράφετε στο φόρουμ μόνο όταν θίγεται το περιοδικό. Δώστε μας τα φώτα σας και σε κανένα τεχνικό θέμα, όταν π.χ. τρωγόμαστε αν το τάδε ή το δείνα αμορτισέρ ή ελαστικό είναι καλύτερο υπό συγκεκριμένες συνθήκες (από το σχόλιο εξαιρείται ο sx, που συχνά-πυκνά μάς τιμά με τα μηνύματά του)
Συμφωνω απολυτα με τους προλαλησαντες...
παρομοίως!
-
-
Ο χρήστης temper έγραψε:
Kαι σε προκαλώ: παίξε ένα γρήγορο γύρο στο Nίρμπουργκρινγκ με το καλό τιμόνι της Logitech, σε οθόνη 30+ ιντσών με ήχο dolby surround με οτιδήποτε από EVO μέχρι πρωτότυπο LeMans και τα ξαναλέμε...Να ξεκαθαρίσω πως αυτό που θα γράψω είναι άσχετο με το τεύχος της Πρωταπριλιάς, που θα το διαβάσω με το καλό τον Αύγουστο που θα έρθω Ελλάδα... )
Λοιπόν, το ΠΣΚ που μας πέρασε κατάφερα και πήρα έναν βιντεοπροβολέα από την σχολή.
Το συνέδεσα με το PS2 να δω ταινιούλες, και να παίξω και γω σαν παιδί!
Ούτε οθόνη είχα (άσπρος τοίχος), ενώ για ήχο είχα απλά ένα πολύ καλό ζευγάρι μεγάλα ακουστικά...
Ούτε καν το Γκραν Τουρίσμο 4, μιας και παίζω το 3 ακόμα, περιμένοντας να το πάρω μεταχειρισμένο μισοτιμής...Τέτοια πλάκα είχα καιρό να πάθω!!! Νόμιζα πως ήμουν στο αμάξι!! Οι λεπτομέρειες που στο 17άρι TFT είναι πίξελς, εδώ ήταν εμφανείς, το αμάξι ΠΑΕΙ να πετάξει την ουρά!!! Τι τρέλλα ήταν αυτή;;; Μάλιστα αυτό που με ΞΕΣΗΚΩΝΕ ήταν να πάρω κάτι ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΟ, όχι απαραίτητα πολύ γρήγορο!!! ΤΑ ΕΙΔΑ ΟΛΑ!!!! Και με τέτοιο μέγεθος ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΩ!!! 3 μέρες κάτω τα πατζούρια, τα μάτια τετράγωνα, αλλά τεράστια τετράγωνα!!! Τελικά στο διάολο πήγαν και οι ταινίες (πλήν μίας, αφού θα με πέταγε έξω από το σπίτι αν δεν την βλέπαμε... ) και ο ύπνος και όλα!!!
Α! Και χωρίς τιμονιέρα, αφού έμεινε στην Ελλάδα...
Όποιος με ξέρει καταλαβαίνει πως ΗΔΗ κάνω οικονομία και υπολογισμούς για το 'ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΤΙ'...
Σας ζηλεύω παλιόπαιδα!!!! GT4, τιμονιέρα, σωστό ήχο... (το πιο κοντινό smiley στο να τρέχουν τα σάλια... ) (σε οθόνη σας έφαγα όμως! )
Α, για την ιστορία, είδα στην τηλεόραση την επίσημη παρουσίαση του 4 στην Ελβετία. Είχαν ένα Άουντι ΤΤ (με μπάκετ, Ρολ Μπαρ κλπ) και μπήκε μέσα ο Νίκι Λάουντα και έκανε ένα γύρο στην 'Πράσινη Κόλαση', και είπαν πως είναι ο πρώτος γύρος που κάνει στην πίστα αυτήν μετά το ατύχημά του το 76.
Δουλεια στους 4Τ;