Από το:
'Η CGT δεν είναι το τυπικό ΙΧ, εξελίχθηκε καθαρά για τους αγώνες και όταν τους έκατσε η αλλαγή στους κανονισμούς για τη σεζόν του '99, αποφάσισαν να μη διακόψουν την εξέλιξη γιατί είχαν ήδη προχωρήσει πολύ. '
φτάσαμε στο ότι τελικά η Carrera GT έχει ανάρτηση που μοιάζει ('κάπως', με άλλη έδραση, κινηματική κ.α.) με της 911GT1.
Το μόνο που λείπει ειναι να πεταχτεί ο γνωστός ΔΑΣΚΑΛΟΣ να κάνει ποστ του στυλ:
'Η ΠΟΡΣΕ είναι γερμανική'
και να πάθουμε κορεσμό γνώσης.
Εν πάση περιπτώση εγώ ήθελα να επισημάνω μία εκτός πραγματικότητος υπερβολή που επαναλαμβάβεται ασταμάτητα. Ελπίζω όχι πια.
ΥΓ. D-Jet λες : 'γιατί δεν επέλεγαν κάτι πιο συμβατικό σε πλαίσιο και μοτερ να μην μπούνε και μέσα με το καλημέρα κιόλας; '
Η απάντηση είναι προφανής, τι θα ήταν το συμβατικό πλαίσιο? Αλουμινένιο? Θα ήταν βαρύτερο, χειρότερο αλλά και ακριβότερο για την κλίμακα παραγωγής. Κινητήρας? Υπήρχε άλλος κατάλληλος? Όχι, άρα η porsche έφτιαξε έναν κινητήρα που ήταν μέσα στα αναμενόμενα πλαίσια της κατηγορίας και της τιμής. Δεν ήταν V8 ή V12, ήταν 10κύλινδρος, κάτι θα ήταν, που το περίεργο?
Τα αυτοκίνητα αυτά δεν πρέπει να τα κρίνεται οικονομοτεχνικά απομονωμένα. Η CGT μπορεί να κόστισε Χ σαν πρόγραμμα και να απέφερε πωλήσειςxκέρδος=Υ, αν Υ