-
Καμιά δήλωση από ΣΥ.ΡΙΖ.Α για κατάργηση των διοδίων;
-
καμια δηλωση απο τους γνωστους γλιτσηδες για το ποσο θα βελτιωθουν οι δρομοι?
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
καμια δηλωση απο τους γνωστους γλιτσηδες για το ποσο θα βελτιωθουν οι δρομοι?Οι δρόμοι θα βελτιωθούν μόνο αν τα διόδια σε κάθε σταθμό πάνε στα 10 ευρώ...
Όλα τα άλλα είναι απλώς ημίμετρα...( )
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Καμιά δήλωση από ΣΥ.ΡΙΖ.Α για κατάργηση των διοδίων;Είναι αυτό που λένε ότι σ'όποιον αρέσουν τα αγγουράκια στον κώλο λέει μαλακίες για να μην καρφωθεί.
-
Όσοι δεν έχουμε τις δικές σου ενδιαφέρουσες εμπειρίες επιτρέπεται να διαφωνούμε τόσο με τις αυξήσεις στις τιμές όσο και με την λογική 'να τα πληρώσουν όλα οι άλλοι';
-
να ο πρωτος.
-
Για πες, πως νιώθεις όταν κάνεις τέτοια σχόλια;
-
επιβεβαιωνομαι για αλλη μια φορα
-
τη δεκαετια του '80 θαυμαζα μεν τις 'Αουτομπαν', αλλα εκεινο που μου ειχε κανει μεγαλη εντυπωση ηταν οι (παντα καθαρες) τουαλετες στα παρκινκ.
Την κατασταση στους Ελληνικους δρομους την γνωριζουμε ολοι...Χθες, κατουρωντας ( ) σε μια τουαλετα σε παρκινκ της 'αυτοκινητοδρομος Αιγαιου', ενω το συνεργειο που τις καθαρισε μολις εφευγε, θυμηθηκα παλι τις Γερμανικες Αουτομπαν...
Η αληθεια ειναι οτι τα τελειταια 10-15 χρονια εγιναν πολλες βελτιωσεις στο οδικο μας δικτυο, αλλα επρεπε να παρουν τους αυτοκινητοδρομους οι ιδιωτες για να δουμε το 'κατι παραπανω' (αμεση οδικη βοηθεια, καλυτερη συντηρηση και γενικα ενα 'καλυτερο επιπεδο εξυπηρετησης'.
Δεν ξερω αν το 'κρατος' ήταν ανίκανο ή απλα δεν ηθελε να προσφερει αυτες τις μικρες ή μεγαλες λεπτομερειες που θα εκαναν τα ταξιδια μας πιο ανετα και πιο ευχαριστα.
Κι εγω ημουν αντιθετος με την παραχωρηση των δρομων στους ιδιωτε ετσι οπως εγινε.Το θεμα ειναι ομως οτι παρολο που κατηγορουσαν τον Σουφλια, οι 'επομενοι' οταν ηρθαν στα πραματα συνεχισαν και επαύξησαν το 'εργο' του.
Αυτες ειναι μερικες σκορπιες σκεψεις μου (με αφορμη ενα ... κατουρημα )
Γνωμη μου ειναι οτι τα διοδια ειναι ακριβα, πρεπει να υπαρχουν διοδια αλλα το θεμα ειναι το κοστος ανα χιλιομετρο.
Για την ωρα η 'αντιδραση' μου ειναι οι παρακαμψεις. Απο τη στιγμη που τα διοδια επιβληθηκαν με νομο δεν θα τους κανω τη χαρη να παρανομησω. Οπου μπορω θα παρακαμτω. Οοοοοταν θα εφαρμοσουν τη χιλιομετροχρεωση θα δουμε τι μας συμφερει να κανουμε.
Προφανως αν τους αυτοκινητοδρομους τους παρει 'το κρατος' η εικονα θα ειναι οπως τα κοματια απο Κλειδι για Ευζονους και απο Κλειδι προς Θεσσαλονικη.
ΔυστυχωςΟποιος περασε απο΄κει προσφατα θα καταλαβει...
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Δεν ξερω αν το 'κρατος' ήταν ανίκανο ή απλα δεν ηθελε να προσφερει αυτες τις μικρες ή μεγαλες λεπτομερειες που θα εκαναν τα ταξιδια μας πιο ανετα και πιο ευχαριστα.
Κι εγω ημουν αντιθετος με την παραχωρηση των δρομων στους ιδιωτε ετσι οπως εγινε..Δε διαφωνώ με τα όσα λες αλλά να σκεφτούμε λίγο. Τι είναι το κράτος, εμείς οι ίδιοι είμαστε. Οπότε και είναι όσο ικανό είμαστε εμείς ή θέλει να προσφέρει όσο θέλουμε εμείς. Κάποιοι από εμάς εκλεγήκανε βουλευτές, και βολέψανε κάποιους άλλους από εμάς συγγενείς, φίλους, κουμπάρους, ψηφοφόρους κλπ. Και όλοι αυτοί (εμείς δηλαδή) δεν κάνουμε καλά τη δουλειά μας, δεν σεβόμαστε τη θέση μας, αθετούμε τις υποχρεώσεις μας κλπ κλπ. Και ιδού το αποτέλεσμα....
-
Έτσι ακριβώς είναι και θα δώσω και ακόμη παραπάνω τροφή για σκέψη. Μπαίνεις στο μετρό που είναι δημόσιο και όλα είναι στην πένα καθαρά, στην ώρα τους καλοσυντηρημένα. Μπαίνεις στον προαστιακό που είναι επίσης δημόσιο και πιο καινούργιοι συρμοί και είναι μπουρδέλα, γραμμένα όλα χαλασμένα καθίσματα κλπ. Το ίδιο ισχύει και για τα τρένα του ΟΣΕ. Να μην πάω παραπίσω στην Ολυμπιακή ασχέτως με τα ελλείμματα που είναι μια άλλη κουβέντα. Από παροχή υπηρεσιών ήτανε άμεσα συγκρινόμενα με τις ξένες εταιρείες. Στα νοσοκομεία το ίδιο πας σε κάποιο του ΕΣΥ και είναι μπουρδέλο και δεν βρίσκεις και άκρη και πας και σε άλλο και εξυπηρετείσαι μια χαρά. Δεν είναι ότι το κράτος = εμείς είμαστε ανίκανοι αλλού είναι το πρόβλημα μάλλον στην νοοτροπία μας τόσα χρόνια.
-
-
Μέχρι και ο Χρυσοχοΐδης σας trollάρει γατάκια.
Απαντώντας δε σε όσους κατηγόρησαν το υπουργείο για τις αυξήσεις είπε: «Να σταματήσει η σπέκουλα που γίνεται αυτές τις ημέρες . Άφησα σκόπιμα την σπέκουλα και να κάνετε λαϊκισμό» ενώ υποστήριξε ότι « Στο τμήμα Κόρινθος - Πατρα θα μειωθούν τα διόδια άμεσα 20% και θα έρθουν στα επίπεδα 2007 ενώ στους τακτικούς χρήστες θα υπάρχει επιπλέον 10% έκπτωση. Αρα σε μια περίπτωση έχουμε μείωση διοδίων στις 5 πάγωμα και σε μια αύξηση 60% αλλά με εκπτώσεις στους τακτικούς χρήστες».
«Δεν υπάρχει καμία καινούρια πρόβλεψη για αύξηση διοδίων. Η μόνη προσθήκη είναι ότι ζήτησα να μπει υποχρεωτική διάταξη ώστε οι παραχωρησιούχοι να φέρουν σε 6 μήνες σχέδιο εγκεκριμένο από δανειστές για υβριδικά αναλογικά διόδια, γιατί θεωρώ άδικο στο σύστημα. Οπου δεν υπάρχουν αναλογικά διόδια θα προβλεφθούν και θα λειτουργήσουν εκπτώσεις της τάξης 50%». Πρόσθεσε «Δεν έχουμε νέα διάταξη για διόδια αλλά έχει κυριαρχήσει η εντύπωση για αύξηση 60%. Να διαβεβαιώσω ότι:
1.Δεν αυξάνονται τα διόδια στον αυτοκινητόδρομο ΜΟΡΕΑ
-
Δεν θα γίνει αύξηση Μαλιθακός - Κλειδί
-
Δεν υπάρχουν αυξήσεις σε Καμένα Βούρλα έως Ράχες
-
Στον Ε65 υπάρχουν διόδια στις Θερμοπύλες υπερ αυτού του δρόμου
-
Στο μόνο τμήμα που θα υπάρξει αύξηση είναι σε Αφίδνες έως Καμένα Βούρλα γιατί προβλέπεται στην σύμβαση».
-
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
)Γνωμη μου ειναι οτι τα διοδια ειναι ακριβα, πρεπει να υπαρχουν διοδια αλλα το θεμα ειναι το κοστος ανα χιλιομετρο.
Το οτι ακόμα υπάρχουν ανθρωποι που υποστηρίζουν την λογική των διοδίων, και μάλιστα παρά τα παράλογα τέλη κυκλοφορίας, παρά την αστρονομική φορολογηση των καυσίμων... ειναι πολύ παρήγορο για τον Στουρνάρα
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
)
Γνωμη μου ειναι οτι τα διοδια ειναι ακριβα, πρεπει να υπαρχουν διοδια αλλα το θεμα ειναι το κοστος ανα χιλιομετρο.
Το οτι ακόμα υπάρχουν ανθρωποι που υποστηρίζουν την λογική των διοδίων, και μάλιστα παρά τα παράλογα τέλη κυκλοφορίας, παρά την αστρονομική φορολογηση των καυσίμων... ειναι πολύ παρήγορο για τον Στουρνάρα
κανονικα έτσι θα πεπρεπε να ειναι (να καλυπτονται τα εξοδα απο τα (υψηλότατα) ποσα που πληρωνουμε), αλλα στο μπ@@ρδελο που ζουμε τιποτα δεν ειναι αυτονόητο.
Τα τελη κυκλοφοριας τα παιρνουν οι Δημοι, οποτε φτιαχνουν το αστικο και επαρχιακο δίκτυο μ'αυτα.
η φοροι απο τα καυσιμα πεφτουν σε μια μεγαλη μαυρη τρυπα και τα αποτελεσματα τα βλεπουμε σε καποια κοματια αυτοκινητοδρομου που συντηρει το 'κρατος'Ας γινει μια ανεξαρτητη μελετη, ποσο κοστιζει η 'συντηρηση' ενος δρομου να αναλαβει καποιος να μας την παρεχει.
Δεν δεχομαι να προπληρωνουμε το εργο, αλλα απο το να μην πληρωνουμε τιποτα υπαρχει μια διαφορα...
-
Ο Χρυσοχοΐδης μάλλον δεν διάβασε τη σύμβαση. Ισως την πέρασε για Μνημόνιο.
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Τα τελη κυκλοφοριας τα παιρνουν οι Δημοι, οποτε φτιαχνουν το αστικο και επαρχιακο δίκτυο μ'αυτα.
Ή τουλάχιστον έτσι θέλουν να πιστεύουμε.
Θα είχαμε το πιο γ@μ@το αστικό κι επαρχιακό δίκτυο στην Ευρώπη αν πήγαιναν εκεί τα χρήματα αυτά. -
Κινητοποιήσεις στα διόδια Αφιδνών την Κυριακή για τις αυξήσεις
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας από κατοίκους των δήμων Ωρωπού, Κηφισιάς και Διονύσου
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16:13Σε κινητοποίηση στα διόδια Αφιδνών προχωρούν την Κυριακή στις 11.30 το πρωί οι δημότες των δήμων Ωρωπού, Κηφισιάς και Διονύσου, διαμαρτυρόμενοι για την αύξηση κατά 60% της τιμής των διοδίων στις Αφίδνες και για τη δημιουργία νέων διοδίων στους ανισόπεδους κόμβους Βαρυμπόμπης και Αγ. Στεφάνου.
Την απόφαση επικύρωσαν οι συγκεκριμένοι δήμοι στις συνεδριάσεις των δημοτικών τους συμβουλίων το βράδυ της Τετάρτης. Παράλληλα οι τρεις δήμαρχοι ενημέρωσαν την αρμόδια επιτροπή της Βουλής και έχουν ξεκινήσει επαφές με τους τοπικούς βουλευτές.
Το σοβαρότερο πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι του δήμου Ωρωπού, που, όπως έχει σημειώσει ο δήμαρχος Ωρωπού κ. Γιάννης Οικονομάκος, βρίσκονται «περικυκλωμένοι» από τέσσερις σταθμούς διοδίων, των Αφιδνών, του Πολυδενδρίου, της Μαλακάσας και του Αυλώνα.
Ειδικά η αύξηση της τιμής των διοδίων στις Αφίδνες θα ανεβάσει την ημερήσια επιβάρυνση όσων θέλουν να μετακινηθούν στην Αθήνα χωρίς να χρησιμοποιήσουν την παράπλευρη οδό, η οποία λόγω της τιμής των διοδίων, είναι καθημερινά ιδιαιτέρως επιβαρυμένη, όχι μόνο με ιδιωτικά αυτοκίνητα, αλλά και με μεγάλα επαγγελματικά οχήματα μεταφορών.
Για την επιβολή πλευρικών διοδίων (όπως του Αγ. Στεφάνου και της Βαρυμπόμπης), το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Κηφισιάς στο χθεσινοβραδινό του ψήφισμα αναφέρει πως «σύμφωνα με τη νομοθεσία, τέλη διοδίων επιβάλλονται μόνο στις εθνικές οδούς που συνδέουν πολεοδομικά συγκροτήματα, ενώ εδώ επιχειρείται, χωρίς καμία κυκλοφοριακή, περιβαλλοντική και οικονομική μελέτη επιπτώσεων, η κατασκευή διοδίων εντός του ίδιου πολεοδομικού συγκροτήματος των Αθηνών».
Εξάλλου, σημειώνεται ότι, όπως διαπιστώνεται από απαντητική επιστολή του υπουργού Μεταφορών προς τον βουλευτή κ. Γεώργιο Βλάχο μετά από ερώτηση του δήμου Κηφισιάς, «από τις προτεινόμενες τροποποιήσεις της αρχικής συμβάσεως παραχωρήσεως δεν προκύπτει διαφοροποίηση της διατάξεως της αρχικής, που παρείχε την ευχέρεια στον παραχωρησιούχο να επιβάλλει πλευρικά διόδια και στους λοιπούς ανισόπεδους κόμβους».
-
Υπάρχει κανένα λινκ που να τα έχει όλα μαζεμένα.
Τρέχουσα τιμή διοδίων -> νέα τιμή. Και όλους τους νέους σταθμούς που θα μπουν και με τι αντίτιμο. -
Εδώ έχει όλες τις λεπτομέρειες:
http://www.zougla.gr/automoto/article/p ... -ta-diodia
Αυξηση διοδίων (ξανά!)