-
Ευχαριστώ!.... Αν και δεν κατάλαβα και πολλά, φαντάζομαι ότι μάλλον δεν παθαίνει και κάτι τραγικό...
Εντάξει, το δικό μου σίγουρα δεν μένει σε ακινησία 2 με 3 μήνες... Οπότε μάλλον δεν πρέπει να ανησυχώ. -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Ευχαριστώ!.... Αν και δεν κατάλαβα και πολλά, φαντάζομαι ότι μάλλον δεν παθαίνει και κάτι τραγικό...
Εντάξει, το δικό μου σίγουρα δεν μένει σε ακινησία 2 με 3 μήνες... Οπότε μάλλον δεν πρέπει να ανησυχώ.
Και δεν είναι τραγικό, εάν κάνεις ότι σου λέει ο φίλος 21.
Μα εάν γυρίσεις δύσκολα, τότε άρχισε να μετράς αντίστροφη μέτρηση του άξονα…..
Σε αυτήν την περίπτωση ξεβίδωμα, και η τουρμπίνα στον τουρμπίνα.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
...
Συνήθως κολλάει ο άξονας της τουρμπίνας στα κουζινέτα της, αν όμως γυρίσεις τη φτερωτή με το χέρι και περιστραφεί ελεύθερα μπορείς μετά να ξεκινήσεις τον κινητήρα κανονικά, δηλαδή αν μείνει 2-3 μήνες χωρίς να δουλέψει ο κινητήρας, βγάζεις το φίλτρο αέρα για να μπορείς να βλέπεις τη φτερωτή της τουρμπίνας, αν την ακουμπήσεις και γυρίσει αμέσως δεν υπάρχει πρόβλημα, αν έχει κολλήσει συνήθως ξεκολλάει αν τη γυρίσεις με το χέρι, μόλις γυρίσει ελεύθερα είναι ΟΚ.Και τότε τι συμβαίνει; Δεν μπαίνει το turbo σε λειτουργία;
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
...
Συνήθως κολλάει ο άξονας της τουρμπίνας στα κουζινέτα της, αν όμως γυρίσεις τη φτερωτή με το χέρι και περιστραφεί ελεύθερα μπορείς μετά να ξεκινήσεις τον κινητήρα κανονικά, δηλαδή αν μείνει 2-3 μήνες χωρίς να δουλέψει ο κινητήρας, βγάζεις το φίλτρο αέρα για να μπορείς να βλέπεις τη φτερωτή της τουρμπίνας, αν την ακουμπήσεις και γυρίσει αμέσως δεν υπάρχει πρόβλημα, αν έχει κολλήσει συνήθως ξεκολλάει αν τη γυρίσεις με το χέρι, μόλις γυρίσει ελεύθερα είναι ΟΚ.Και τότε τι συμβαίνει; Δεν μπαίνει το turbo σε λειτουργία;
Ναί, δεν γυρίζει η τουρμπίνα, φαντάζεσαι σε δυνατή γκαζιά που δεν μπορούν να φύγουν τα καυσαέρια τι μέλλει γενέσθαι.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Ευχαριστώ!.... Αν και δεν κατάλαβα και πολλά, φαντάζομαι ότι μάλλον δεν παθαίνει και κάτι τραγικό...
Εντάξει, το δικό μου σίγουρα δεν μένει σε ακινησία 2 με 3 μήνες... Οπότε μάλλον δεν πρέπει να ανησυχώ.
Και δεν είναι τραγικό, εάν κάνεις ότι σου λέει ο φίλος 21.
Μα εάν γυρίσεις δύσκολα, τότε άρχισε να μετράς αντίστροφη μέτρηση του άξονα…..
Σε αυτήν την περίπτωση ξεβίδωμα, και η τουρμπίνα στον τουρμπίνα.
ΑΝΤΩΝΗΣ.Τραγικό μπορεί να μην είναι αλλά έτσι όπως είναι το 207 δεν είναι για να βάζεις χέρι. Ειδικά εγώ, που είμαι ασχετίλας...
-
Καλησπερα τελικα η ανοιχτου τυπου σε renault 5 gt turbo δεν εχει κανενα προβλημα ετσι? εχω βρει μια γυρω στα 45 ευρω.Η τουρμπινα εχει λιγοτερα απο 1500 χλμ.Οποιαδηποτε αλλη πληροφορια ειναι ευπροσδεκτη.
-
Ο χρήστης R5gt turbo έγραψε:
Καλησπερα τελικα η ανοιχτου τυπου σε renault 5 gt turbo δεν εχει κανενα προβλημα ετσι? εχω βρει μια γυρω στα 45 ευρω.Η τουρμπινα εχει λιγοτερα απο 1500 χλμ.Οποιαδηποτε αλλη πληροφορια ειναι ευπροσδεκτη.Νομίζω τα 5άρια όπως και τα μετέπειτα Renault φοράνε σκάστρα κλειστού τύπου γιατί φοράνε ΜΑΡ ( Μanifold Absolute Pressure ) και όχι MAF, οπότε θα έχεις πρόβλημα. Στις κλειστού τύπου ο ΜΑΡ μετράει την πίεση και αυτή πρέπει να παραμείνει στο κύκλωμα, η σκάστρα κλειστού τύπου ανακυκλώνει τον αέρα μέσα στο κύκλωμα χωρίς απώλεια πίεσης, η σκάστρα ανοιχτού τύπου εξαερώνει στον αέρα την υπερβάλουσα πίεση, οπότε χάνεται η πίεση που έχει μετρηθεί, με αποτέλεσμα η ECU να ψεκάζει κουκουρούκου, πόσο μάλλον σε μοτέρ με καρμπυρατέρ όπως τα 5άρια, μόνο στο μοντέλο Raider υπήρχε ( νομίζω ) πολλαπλός ψεκασμός.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Καλησπερα τελικα η ανοιχτου τυπου σε renault 5 gt turbo δεν εχει κανενα προβλημα ετσι? εχω βρει μια γυρω στα 45 ευρω.Η τουρμπινα εχει λιγοτερα απο 1500 χλμ.Οποιαδηποτε αλλη πληροφορια ειναι ευπροσδεκτη.
Νομίζω τα 5άρια όπως και τα μετέπειτα Renault φοράνε σκάστρα κλειστού τύπου γιατί φοράνε ΜΑΡ ( Μanifold Absolute Pressure ) και όχι MAF, οπότε θα έχεις πρόβλημα. Στις κλειστού τύπου ο ΜΑΡ μετράει την πίεση και αυτή πρέπει να παραμείνει στο κύκλωμα, η σκάστρα κλειστού τύπου ανακυκλώνει τον αέρα μέσα στο κύκλωμα χωρίς απώλεια πίεσης, η σκάστρα ανοιχτού τύπου εξαερώνει στον αέρα την υπερβάλουσα πίεση, οπότε χάνεται η πίεση που έχει μετρηθεί, με αποτέλεσμα η ECU να ψεκάζει κουκουρούκου, πόσο μάλλον σε μοτέρ με καρμπυρατέρ όπως τα 5άρια, μόνο στο μοντέλο Raider υπήρχε ( νομίζω ) πολλαπλός ψεκασμός.
to 5gt ελεω καρμπυρατερ,δεν εχει ουτε maf ουτε map.Ουτε το raider ειχε πολλαπλο,ηταν το ιδιο ακριβως μοτερ με τα 120 ιππων,με λιγες περιφερειακες διαφορες.Τα 5 μπορουν να φορεσουν και ανοιχτου και κλειστου τυπου χωρις παρενεργειες.
-
Mάλλον έτσι είναι ( ίσως είχες 5άρι, δεν είχα ποτέ μου ) γιατί το 18 turbo που είχα ήταν με solex 32άρι κλειστού τύπου.
-
και το 5αρι 32αρι σολεξ ειχε κλειστου τυπου.Μου ειχε κανει εντυπωση παντως που δεν ξερυθμιζοταν ΠΟΤΕ.
-
Ίσως εσωτερικά λόγω της πίεσης να ήταν διαφορετικά φτιαγμένο, πιο στιβαρό, πιο σοφιστικέ ?
Και ένα Mazda ατμοσφαιρικό που είχα φορούσε διπλά της Aisin τα οποία και αυτά δεν με απασχόλησαν ποτέ, πρέπει να παίζει ρόλο και η προσοχή στο σχέδιο και την κατασκευή που δίνει ο κατασκευαστής τους σε αντίθεση με τα Weber που όσοι τα είχαν κυκλοφορούσαν με τα κατσαβίδια στο ντουλαπάκι.
-
Το χαρχαλισμα ομως απο τα weber Παναγιωτη, ηταν ολα τα λεφτα. Μεγαααλο ξεκαυλωμα λεμε:yahoo:
Και τα delorto επισης, ηταν αξιοπιστα στις ρυθμισεις.
Περνουσαν τοτε οι alfa, σκαβωντας.
Αξεχαστες εποχες. -
Ο χρήστης Τζαβαρας Δημητρης έγραψε:
Το χαρχαλισμα ομως απο τα weber Παναγιωτη, ηταν ολα τα λεφτα. Μεγαααλο ξεκαυλωμα λεμε:yahoo:
Και τα delorto επισης, ηταν αξιοπιστα στις ρυθμισεις.
Περνουσαν τοτε οι alfa, σκαβωντας.
Αξεχαστες εποχες.Ευτυχώς εδώ νότια μια φορά το χρόνο περίπου γίνονται αγώνες με τέτοια θηρία -και μικρότερα- ξαναακούγοντας τα Βεμπέρια να κροταλίζουν και τα ανάποδα τιμόνια να τερματίζουν.
Η μόνη διαφορά είναι ότι τότε μπορούσαν να τα πάνε στα όρια να κάνουν και πολλές ταρζανιές, ενώ τώρα τα ανταλλακτικά δεν είναι σε αφθονία και όσο νάνε έχουν πέσει λίγο οι ρυθμοί.Τεσπα όταν πήρα ένα τουρμποκίνητο Ρενό ντίζελ προ 4 χρόνια από την αντιπροσωπεία τους ρώτησα να μου πούνε σε τι πίεση δουλεύει η τουρμπίνα και που είπανε “το πολύ μισό bar”.
Βάνοντας αργότερα όργανο μου έδειξε 1,55 bar. (δεν εννοώ απόλυτη)
Φανταστείτε να το πάω για σέρβις: για λάδια θα τους πω αυτοί ζάντες θα αλλάξουνε. -
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Φανταστείτε να το πάω για σέρβις: για λάδια θα τους πω αυτοί ζάντες θα αλλάξουνε.
Κάνε πάντως ένα τσεκ στο τιμολόγιο πριν πληρώσεις. Σε γνωστό πριν από χρόνια σε astra diesel Van του χρέωσαν μπουζί
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Φανταστείτε να το πάω για σέρβις: για λάδια θα τους πω αυτοί ζάντες θα αλλάξουνε.
Κάνε πάντως ένα τσεκ στο τιμολόγιο πριν πληρώσεις. Σε γνωστό πριν από χρόνια σε astra diesel Van του χρέωσαν μπουζί
Turbo απορίες/διευκρινήσεις