Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Καλησπερα τελικα η ανοιχτου τυπου σε renault 5 gt turbo δεν εχει κανενα προβλημα ετσι? εχω βρει μια γυρω στα 45 ευρω.Η τουρμπινα εχει λιγοτερα απο 1500 χλμ.Οποιαδηποτε αλλη πληροφορια ειναι ευπροσδεκτη.
Νομίζω τα 5άρια όπως και τα μετέπειτα Renault φοράνε σκάστρα κλειστού τύπου γιατί φοράνε ΜΑΡ ( Μanifold Absolute Pressure ) και όχι MAF, οπότε θα έχεις πρόβλημα. Στις κλειστού τύπου ο ΜΑΡ μετράει την πίεση και αυτή πρέπει να παραμείνει στο κύκλωμα, η σκάστρα κλειστού τύπου ανακυκλώνει τον αέρα μέσα στο κύκλωμα χωρίς απώλεια πίεσης, η σκάστρα ανοιχτού τύπου εξαερώνει στον αέρα την υπερβάλουσα πίεση, οπότε χάνεται η πίεση που έχει μετρηθεί, με αποτέλεσμα η ECU να ψεκάζει κουκουρούκου, πόσο μάλλον σε μοτέρ με καρμπυρατέρ όπως τα 5άρια, μόνο στο μοντέλο Raider υπήρχε ( νομίζω ) πολλαπλός ψεκασμός.
to 5gt ελεω καρμπυρατερ,δεν εχει ουτε maf ουτε map.Ουτε το raider ειχε πολλαπλο,ηταν το ιδιο ακριβως μοτερ με τα 120 ιππων,με λιγες περιφερειακες διαφορες.Τα 5 μπορουν να φορεσουν και ανοιχτου και κλειστου τυπου χωρις παρενεργειες.